recordquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:16 schreef wolferl het volgende:
Ze houden het nog lang vol zonder te beginnen over Wes en Yo.
Nee, daarom zijn ze ook niet zo goed. Maar ben je alleen een echte voetballer als je goed bent dan? Wat een onzin. Ik vind de VS juist wel een echt voetbalteam hebben. Ik zie liever de VS dan Engeland spelen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:17 schreef larry91 het volgende:
[..]
Maar Emerton was geen spelmaker, net zoals het huidige Amerika en Australië geen spelmaker hebben. Daarmee wordt bedoeld een Özil of een Sneijder. Die kunnen met één beweging of actie een wedstrijd openbreken. Dat zijn echte voetballers dus spelmakers, dat is wat ze bedoelen.
Veel landen en/of clubs moeten het niet van spelmakers hebben, maar van spelers die voor volk en vaderland vechten. Jij wilt niet weten hoe trots Amerikanen en Australiërs zijn om voor hun land te mogen uitkomen. bijna elke Amerikaan zingt spontaan het volkslied als de stars and stripes word getoond. Ik heb dat bij Nederland en andere 'grote' voetbal naties minder.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:17 schreef larry91 het volgende:
[..]
Maar Emerton was geen spelmaker, net zoals het huidige Amerika en Australië geen spelmaker hebben. Daarmee wordt bedoeld een Özil of een Sneijder. Die kunnen met één beweging of actie een wedstrijd openbreken. Dat zijn echte voetballers dus spelmakers, dat is wat ze bedoelen.
Precies, het WK gaat niet om kunstjes vertonen, het gaat erom dat je zeven wedstrijden op rij probeert te winnen. Hoe dat gaat maakt dan niet uit. Mooi voetbal spelen doe je maar lekker bij je club, daar is het WK niet voor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:20 schreef wolferl het volgende:
[..]
Veel landen en/of clubs moeten het niet van spelmakers hebben, maar van spelers die voor volk en vaderland vechten. Jij wilt niet weten hoe trots Amerikanen en Australiërs zijn om voor hun land te mogen uitkomen. bijna elke Amerikaan zingt spontaan het volkslied als de stars and stripes word getoond. Ik heb dat bij Nederland en andere 'grote' voetbal naties minder.
Ze weten inderdaad niet veel van spelers buiten Nederland.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Donovon is overigens ook gewoon geslaagd bij Everton hoor. Maar dat is dan ook wel een kritiek punt aan VI. Ze hebben best verstand van voetbal, maar niet van de feitjes en de actuele zaken. En toch geven ze overal hun mening over. Op zich is dit niet erg, maar zo'n Van der Gijp weigert om zijn ongelijk toe te geven als de feiten wel boven tafel komen
WK is emotie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Precies, het WK gaat niet om kunstjes vertonen, het gaat erom dat je zeven wedstrijden op rij probeert te winnen. Hoe dat gaat maakt dan niet uit. Mooi voetbal spelen doe je maar lekker bij je club, daar is het WK niet voor.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:21 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik doe morgen mijn Joling shirt aan![]()
Kan niet geloven dat ik hem überhaupt heb liggen.
hij heeft ze echt in alle kleurenquote:
Nee, maar onder een echte voetballer wordt een type Ronaldinho of in het klein een type Suarez verstaan, niet een werkpaard als bijvoorbeeld een de Jong bij Nederland. Wil je ooit ver komen heb je gewoon een rasvoetballer nodig als de bovengenoemde voorbeelden. Dat laatste heb ik overigens niet, ik zie liever één Engeland spelen (al zijn ze nu wel uit vorm) dan de kilometervreters van de VS. Die zijn aandoenlijk maar meer ook niet (al is de eerste plek in de poule een prestatie waar ik mijn pet voor af neem)quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, daarom zijn ze ook niet zo goed. Maar ben je alleen een echte voetballer als je goed bent dan? Wat een onzin. Ik vind de VS juist wel een echt voetbalteam hebben. Ik zie liever de VS dan Engeland spelen.
René houdt van tikkie tikkie voetbal, dat hebben we nog niet echt veel gezien dit WK. Verrassingen zijn een leuk aspect van voetbal, maar ook ik zie liever mooie combinaties en veel doelpunten hoor. Anders is het niet echt voetbal.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:17 schreef Merkie het volgende:
En waarom kan Van der Gijp niet genieten van de VS die in '90e minuut de winnende maakt waardoor ze alsnog doorgaan? Dat is toch juist het mooie aan WK-voetbal. Ik vind René maar een zeikerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |