Hebben jullie geen behoefte aan een goed energiemanagementsysteem?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wordt nu omgeroepen dat de verwarming niet uit kan en de airco stuk is. Joh!! Niks van gemerkt! *zweet*
Deze trein wel!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hebben jullie geen behoefte aan een goed energiemanagementsysteem?
Wauw, dit klinkt mij gek genoeg bekend in de oren. Ik ben nu een paar weken terug op de trein gesprongen en de eindbestemming is nog steeds niet omgeroepen. We maken er maar het beste van, op de rem trappen bleek niet eens mogelijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:03 schreef Tinkepink het volgende:
treinen
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Deze trein wel!
En qua kantoor, ik werk in een villa uit 1891. Het energiemanagementsysteem bestaat uit ramen open of dicht en licht aan of uit.
Hoog energieverbruik zekerquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Deze trein wel!
En qua kantoor, ik werk in een villa uit 1891. Het energiemanagementsysteem bestaat uit ramen open of dicht en licht aan of uit.
Verwarming aan en airco eerst ook? Goed bezigquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wordt nu omgeroepen dat de verwarming niet uit kan en de airco stuk is. Joh!! Niks van gemerkt! *zweet*
In Bruges ook zien, bazenfilmquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:04 schreef Viking84 het volgende:
Plaatje van Brugge, want daar wil ik naartoe in de zomervakantie.
Ik ga me maar eens aankleden (net gedoucht) en dan koken.
Ik zou best een gesprek tussen jou en mijn leidinggevende willen meemakenquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoog energieverbruik zekerBehoefte aan een goed advies?
Allemaal belgische biertjesquote:
En met wat voor een! Donders!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:50 schreef Syrena het volgende:
Jezusmina, Albert van Monaco gaat trouwen. Zou er dan nog hoop zijn in de wereld?
als er verder geen andere mogelijkheden zijn om je variabele kosten in te voeren wel denk ik..? Of wet je dat nog helemaal niet? Sterkte met je trein....quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:38 schreef Tinkepink het volgende:
Ben bezig met een offerte. Wat fixed kosten zijn weet ik wel, maar is kosten T&M dan de kostprijs op regiebasis?
jup.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
als er verder geen andere mogelijkheden zijn om je variabele kosten in te voeren wel denk ik..? Of wet je dat nog helemaal niet? Sterkte met je trein....
Werk je in de energiesector?
Zo, dat is idd best een schoonheid!quote:
master bedrijfskunde, scriptie over ethiek & marketing... Nah het is wel boeiend maar ik heb echt géén begeleiding en ik moet het allemaal zelf uitvogelen en het hangt me echt de keel uit. Doe er al een jaar langer over dan gepland en ik wil er gewoon klaar mee zijnquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:14 schreef -marz- het volgende:
Wat een feest Perruche![]()
Wat doe je voor studie eigenlijk?
quote:
Sowieso, Scandinaviëquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:43 schreef AKnynke het volgende:
Terug uit Stockholm. Wat is dat toch een toffe stad. Zou er best kunnen gaan wonen!
Always look at the bright side of lifequote:Op woensdag 23 juni 2010 18:31 schreef -marz- het volgende:
Klinkt inderdaad best boeiend. Maar straks heb je iig alvast een voorkant
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:39 schreef han1987 het volgende:
Heb vandaag nog extra 1 glas melk en 1 glas sap gedronken. Toen ik thuiskwam ben ik 3 kwartier gaan fietsen en nu ben ik moed aan het verzamelen om te gaan koken. Het wordt zo warm bij mij binnen. De zon staat de hele dag op mijn ramen en ik heb een plat dak. Het is bijna niet vol te houden hier.
Ook begonnen met het downloaden van de lessen van Evy. Verder bezig met buikspieroefeningen en nog allemal dvd's aan het downloaden zoals zumba en yoga booty ballet. Wil flink gaan sporten omdat letten op eten alleen niet zal werken.
Lijstje voor morgen:
6.30 omelet, 1 snee bruinbrood, halvarine, 1 glas sap
10.00 meloen, water
13.00 2 sneden bruinbrood, halvarine, ham, smeerkaas 20+, magere melk
16.00 1 bolletje, halvarine, smeerkaas 20+, water
tussendoor drink ik nog meer water en thee
18.30 zuurkoolschotel met gyros
ik was het ook niet gewend maar het helpt wel heel goed om minder honger te hebben (althans voor mij!). Welke groenten lust je wel? Of de meeste wel maar komt het er gewoon niet van?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:45 schreef han1987 het volgende:
Ik weet niet precies wat het is, heb gewoon een paar dvd's gedownload via torrents. Volgens mij is het een soort yoga, maar dan intensiever.
Ik weet dat ik meer groente zou kunnen eten, wil dit ook echt gaan doen. Maar ja, dat moet ik echt gaan inplannen, ben het niet gewend.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:56 schreef han1987 het volgende:
Ik ben sowieso geen grote eter. Zelfs als ik iets echt lekker vind, zoals spinaziestamppot, eet ik echt maar een beetje. Als ik 's avonds bijv. soep met brood eet, dan eet ik 1 kommetje soep en 2 sneden brood. Dan zit ik ook echt vol.
Nee, ik heb niet gewogen! Ik wist dat het mocht maar ik had maandag al gewogen toen het níet mocht. Dus misschien morgen. Of misschien vrijdag. Of misschien gewoon een poosje niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:59 schreef neen het volgende:
Is er niet een programma waarin je zelf aan kan geven wat de momenten voor hardlopen/wandelen zijn en dat je 2 lijstjes met muziek (lopen/wandelen) inlaad zodat dat programma er een mp3tje van maakt? Ik zit wat te googlen maar ik kan het niet vinden, met een schema lopen is handig zoals evy en die sisqo is natuurlijk een lekker ding maar z'n muziek is niet zo geweldig.
Hebben DaD en Calimero zich vandaag nog gewogen of wat? Ik wel, volgende week maar weer. Het was bijna 8kg minder dan in januari![]()
Duvel betaaltquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Die vind ik wel nais!Maar 120 pond
![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet gewogen! Ik wist dat het mocht maar ik had maandag al gewogen toen het níet mocht. Dus misschien morgen. Of misschien vrijdag. Of misschien gewoon een poosje niet..
Jaquote:
Nou moet ik slapen met dat liedje in mijn hoofd. En bedanktquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Weet je wat ik wel zou willen zijjjjjnnnn? Een bloemetjesgordijn een bloemetjesgordijn!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Weet je wat ik wel zou willen zijjjjjnnnn? Een bloemetjesgordijn een bloemetjesgordijn!
O ja, dat is die dude die op Jack van Gelder lijkt tochquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ik heb Snel en Slank van Ainsley gekocht, want hij was maar 15 euro @ bol.com
Bwahahahaaquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:13 schreef neen het volgende:
[..]
O ja, dat is die dude die op Jack van Gelder lijkt toch
[ afbeelding ]
Ik ook niet, wel gister toen het ook niet mocht eigenlijk...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet gewogen! Ik wist dat het mocht maar ik had maandag al gewogen toen het níet mocht. Dus misschien morgen. Of misschien vrijdag. Of misschien gewoon een poosje niet..
Whahaa, die is mooi wat verlengtquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker praktisch jurkje
En sorry sigme
Bedtijd
*mental image van vrouwmens die met zakelijke gezichtsuitdrukking en handtas over schouder met benen bij elkaar naar werk hopt*quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker praktisch jurkje
En sorry sigme
Bedtijd
Echt een cute filmpje!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Even though I have
Fat thighs
Flabby arms
A pot belly still gives good loving
Tevens: wat een toffe uitstraling heeft die zangeres![]()
Ja he!quote:
Is dat dat WK-liedje? Eén van mijn buren is daar ook dol op.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja he!![]()
"Doo Be Doo" is ook leuk! Fijne vredeshippie relax-muziek(uiteraard ontdekt via Waka Waka van Shakira, die ik ook leuk vind
)
Und jetzt tijd om te maffen!
Ik word onderzoeksassistent aan de universiteit alhier. Grote kans om door te groeien in een promotieplek!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
Nynke, wat heb je voor baan?? Gefeliciteerd in elk geval!!!
Jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is dat dat WK-liedje? Eén van mijn buren is daar ook dol op..
En 'hier' is de universiteit waar je al zat? Of ergens dichter bij je vriend?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik word onderzoeksassistent aan de universiteit alhier. Grote kans om door te groeien in een promotieplek!
Ai.... heb je veel geluidsoverlast dan? Het WK houdt gelukkig ook wel weer op he, binnenkortquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is dat dat WK-liedje? Eén van mijn buren is daar ook dol op..
Daar zijn lieve vriendjes voor!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Rotdag gehad met stress enzo, maar na het werk ben ik met vriendje naar het strand gegaanmet mn voeten in het water! Nu ben ik weer een beetje blij
.
Ja, dat was raar ineens!quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:26 schreef LadyBlack het volgende:
WTF? Is mijn layout ineens veranderd ofzo??
Het lijkt op een html layout maar t heeft wel icons...... maar geen reply-schermpje meer
Hm, nevermind, t is alweer normaal
Welnee, mijn vriend ook niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:33 schreef Blurred86 het volgende:
oh en ik houd helemaal niet van voetbal, volgens mij echt als enige in NL
Nah, zo is mijn vriend dan weer niet. Hij ging wel kijken, al is het maar voor de algemene kennis.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Mijn vriend houdt er ook niet van. Hij was zaterdag naar Albert Heijn gegaan tijdens de wedstrijd, dan was het lekker rustig.
haha ik ook! Maar ik vond het helemaal niet zo rustigquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Mijn vriend houdt er ook niet van. Hij was zaterdag naar Albert Heijn gegaan tijdens de wedstrijd, dan was het lekker rustig.
Oe, Gent is leuk! Ga je ook naar 'het' kasteel?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:30 schreef neen het volgende:
Ja dat WK is erg fijnen al het gelul eromheen natuurlijk ook
straks een hele zomer niets op wat vechtpartijtjes na, ik vond de winterstop al zo lang. Want voetbal kijken is altijd gezellig.
En ik ga niet naar Brugge maar wel naar Gent!
Oh, hij zei dat het uitgestorven was en dat het personeel voetbal zat te kijken. Maar blijkbaar zijn er bij jou in de buurt meer voetbalhaters.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:41 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
haha ik ook! Maar ik vond het helemaal niet zo rustig
Geen ideequote:Op woensdag 23 juni 2010 23:43 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oe, Gent is leuk! Ga je ook naar 'het' kasteel?
Ik hou er ook niet vanquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:33 schreef Blurred86 het volgende:
oh en ik houd helemaal niet van voetbal, volgens mij echt als enige in NL
Kun je beter wat BNers op twitter hebben (Kluun, Cecile van de Elle, NOS headlines) dan weet je alle one liners meteen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nah, zo is mijn vriend dan weer niet. Hij ging wel kijken, al is het maar voor de algemene kennis.
Hij heeft een hekel aan twitterquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Kun je beter wat BNers op twitter hebben (Kluun, Cecile van de Elle, NOS headlines) dan weet je alle one liners meteen!
O oké, dan heb ik de rest op tijd weg geeditquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik klikte het topic open en ik zag iets over mij staan, maar was een grappie!!!
Tssssk!quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:21 schreef neen het volgende:
[..]
O oké, dan heb ik de rest op tijd weg geedit
Ben je zó vroeg gaan hardlopen? Dat kan ik ook niet, dan moet ik altijd overgeven daarnaquote:Op donderdag 24 juni 2010 06:49 schreef han1987 het volgende:
Ben net begonnen met de 1ste les van Evy. Ik merk dat ik echt totaal geen conditie heb en heb het dan ook niet volgehouden. Overmorgen doe ik gewoon weer les 1.
Ik merk wel dat mijn maag in opstand is gekomen, voel me nu echt misselijk. Dus even een verandering van mijn lijstje
Wij hebben deze:quote:Op donderdag 24 juni 2010 06:45 schreef _Calimero_ het volgende:
ik ben vannacht door een mug gestoken, wel 10 keer, waarvan de ergste toch wel die op mijn lip is, waardoor ik er nu uitzie als een halve zoolooof alsof ik van de tandarts vandaan kom.
Tips om zwelling van een muggenbult asap weg te krijgen??
Wie zijn "ze" en waarom besluiten ze of je wel of geen internet mag?quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:53 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb helaas geen wondertips Cali, hoop dat het snel wegtrekt!
Hier komt vandaag EINDELIJK iemand naar mijn pc kijken om te beoordelen of ze mijn internet weer aan zullen sluiten, ik hoop niet dat het eindoordeel straks is dat ik nooit meer wordt aangeslotenduimen jullie voor me?
Als ze er niet uitkomen moeten ze je maar een nieuw macadres (= nieuwe PC dus) geven.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:13 schreef Blurred86 het volgende:
@VMW: alle studentencomplexen hier zitten op het universiteitsnetwerk aangesloten voor internet. Er zijn de laatste tijd nogal veel netwerkproblemen en mijn pc is aangemerkt als een van de macadressen die 'mogelijk netwerkproblemen veroorzaakt'Dus vanmiddag komt er iemand langs om hem te testen (en hopelijk dus ook mijn internet weer aan te sluiten)
Ze zijn een beetje wanhopig bij de ICT inmiddels geloof ik omdat ze die netwerkproblemen maar niet opgelost krijgen..
Je bent iig al bezig!quote:Op donderdag 24 juni 2010 06:49 schreef han1987 het volgende:
Ben net begonnen met de 1ste les van Evy. Ik merk dat ik echt totaal geen conditie heb en heb het dan ook niet volgehouden. Overmorgen doe ik gewoon weer les 1
En was het wat?quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:56 schreef Viking84 het volgende:
Zo, één toets is af. Nog snel gedaan. Op naar toets 2
.
Oh, verder hoor ik hier zelden iets van de buren! Behalve als er iemand staat te boren of zo. Dit liedje is het enige wat regelmatig voorbij komt. Maar ach, ik heb laatst ook een paar uur lang Bruce op vol volume gedraaid.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En 'hier' is de universiteit waar je al zat? Of ergens dichter bij je vriend?
[..]
Ai.... heb je veel geluidsoverlast dan? Het WK houdt gelukkig ook wel weer op he, binnenkort
Hoe gaat het verder met je? Is het alleen wonen al wat gezelliger? En wat had je scriptiegroep eigenlijk voor je in petto?
Foto van gemaakt?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
XM, wat een geweldige klamboe! Die ziet er veel praktischer uit dan die normale dingen. Ik heb hier trouwens nog niet één mug gehad.
En gewogen vanochtend. 59,8..
.
.
Oquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik moest twee toetsen maken voor leerlingen voor morgen.
Absoluutquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zwollywood. Al is het centrum wel mooi
.
Oh leuk! Groningenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Absoluut.
Weekend daarna ga ik shoppen in Groningen, dus beware
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:17 schreef -marz- het volgende:
Oh iedereen wist dat je het toch zou halen mo, maar toch gefeliciteerd hoor
Nou, jij haalt echt wel vaak dingen terwijl je van tevoren denkt van "O noes"! En anders haal je meestal echt net nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, dan moet iedereen even z'n mening bij gaan stellen, want dit was echt een zwaar en moeilijk tentamen.. mn studievriendinnetje, die echt veel slimmer is dan ik, heeft 'm niet gehaaldzo balen!! We zouden samen gaan leren voor de her... En ik moet er nog 5 terug krijgen *zenuw* dus nog alle tijd om echt te falen
Formatteren is zo gepiept, duurt toch geen week.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:29 schreef Ewelina het volgende:
Nee, heel is ie nog niet. Hij start niet meer op en is totaal onbruikbaarHij moet echt geformatteerd worden. Gaat iets van een week duren. Zit nu op mijn werk.
Gelukkig mag ik de laptop van mijn ex lenen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:39 schreef conleche het volgende:
Whehehhe, ik ben in de tuin aan het werk en dat is zo'n stadsbinnentuin, waarin een stuk of 30 tuinen op uitkomen, dus da's nogal gehorig. Is er zo'n stom kind de hele tijd aan het schreeuwen en gillen en die moeder maar heel rustig op hem inpraten, waardoor hij natuurlijk nog veel harder gilt, want zo zijn ze. "Nou, doe je een beetje rustig aan? Ik zal even een boterhammetje voor je smeren en daarna ga je maar lekker even slapen" Ja dát werkt, een schreeuwend kind vertellen dattie naar bed moet.![]()
Op een gegeven moment kon ik me niet meer inhouden : Jézus, wat een kutkind.
Nu zijn ze naar binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Co!![]()
!
Ja doei.
Daar ben ik ook wel eens bang voor, dat ik mijn streven niet haal en maar blijf hangen op een gewicht dat ik niet wilquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh leuk! Groningen![]()
Goedemorgen, ik sta al weken niet meer op de weegschaal. Ik ga het pas weer doen als mijn kleren aanmerkelijk losser zitten. Ik denk dat ik bestemd ben om 69,nogwat te wegen, want wat ik doe: minder wordt het niet. Dus nu ga ik maar voor strakker!
als je veel bent afgevallen en daarna weer iets aankomt is de kans groot dat je nieuwe "setpoint" idd. een paar kilo hoger ligt. als je nu weer goed je best gaat doen kun je met heel hard werken de 67 misschien wel weer halen, met de kans dat je als je even de teugels laat vieren weer aankomt en je nieuwe setpoint op 71 ligt...quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:16 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Nog steeds 69 hier. Grmbl. Als dat maar niet het nieuwe 67,5 is
. Ik moet en zal weer naar beneden!
Maar vanavond ga ik ook nog eens uit eten voorafgaand aan de WK-wedstrijd. Heb al wel besloten dat ik tijdens de wedstrijd geen chips ga eten oid, anders doe ik alle effort van afgelopen week weer teniet.
Ik kijk trouwens ook alleen EK en WK en dan weer 2 jaar niks.
Maar eens ontbijten, douchen en dan toetsen maken voor morgen. Straks nog even naar school.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:39 schreef conleche het volgende:
Whehehhe, ik ben in de tuin aan het werk en dat is zo'n stadsbinnentuin, waarin een stuk of 30 tuinen op uitkomen, dus da's nogal gehorig. Is er zo'n stom kind de hele tijd aan het schreeuwen en gillen en die moeder maar heel rustig op hem inpraten, waardoor hij natuurlijk nog veel harder gilt, want zo zijn ze. "Nou, doe je een beetje rustig aan? Ik zal even een boterhammetje voor je smeren en daarna ga je maar lekker even slapen" Ja dát werkt, een schreeuwend kind vertellen dattie naar bed moet.![]()
Op een gegeven moment kon ik me niet meer inhouden : Jézus, wat een kutkind.
Nu zijn ze naar binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:00 schreef motorbloempje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kun je niet nog een faalangst training volgen ofzo? want dit klinkt niet helemaal fijn...
Kwak
even advocaat van de duivel spelen he...quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel eens bang voor, dat ik mijn streven niet haal en maar blijf hangen op een gewicht dat ik niet wil
Checkquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:39 schreef Viking84 het volgende:
en ik wil ook geen panty aan, want dat staat debiel met dit warme weer.
Als het 1 of 2 kilo zou schelen zou het me niet uitmaken hoor. Maar als ik niet onder de 70kg zou komen zou ik dat niet zo leuk vinden. Ik ben altijd iets rond de 60-63kg geweest, dus het zou moeten kunnen. Ik zag er met 60kg ook heel anders uit dan nu met 72kg.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
even advocaat van de duivel spelen he...
wat betekent het dan, als je je streven niet haalt? op bijvoorbeeld 1 of 2 kilo na? ben je dan veel te dik? is er iets mis met de wereld?
en dat gewicht wat je dan wel hebt, waarom wil je dat niet? ben je echt een beter en gelukkiger mens met 5 kilo minder? als iemand anders jou zou zien bij je streef of net boven je streef, ziet diegene dan verschil? waarom is er uberhaupt een gewicht wat je niet wilt? ben je zo dik dat je een groot gezondheidsrisico loopt?
zulk soort "obsessies" met streefgewicht zijn symptomen voor onvrede met jezelf. je kan je echt veel beter richten op gezond eten en gelukkig zijn... op therapie hebben we het hier heel veel over. omdat wij (de groep) allemaal wienig kans maken om ooit een streefgewicht te halen, of ooit een gewicht te bereiken dat we zelf kunnen accepteren... de vrouw die al 40 kilo kwijt is wil bijvoorbeeld nog steeds meer en snel afvallen, terwijl dat helemaal niet meer kan voor haar. en met 10 kilo minder ziet zij er echt nauwelijks anders uit dan nu... maar het zit in ons hoofd... en het leidt tot ongezond gedrag...
ik snap je wel hoor, maar helaas werkt het "het moet kunnen want ik woog dat eerst ook" argument niet altijd. heel vaak blijkt een neiuw behoudbaar gewicht, nadat je eerst bent aangekomen, echt een aantal kilo's boven je vorighe "laagste gewicht" te zitten. dus ik denk dat je idd. wel onder de 70 moet kunnen komen zonder extreem lijnen, maar 60 kilo wordt denk ik wel lastig om te behouden vooral. maar het is goed als je wel een realistisch doel hebtquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als het 1 of 2 kilo zou schelen zou het me niet uitmaken hoor. Maar als ik niet onder de 70kg zou komen zou ik dat niet zo leuk vinden. Ik ben altijd iets rond de 60-63kg geweest, dus het zou moeten kunnen. Ik zag er met 60kg ook heel anders uit dan nu met 72kg.
Mijn streven in dat lijstje is een gewicht waar ik niet onder wil. En waar ik ook niet onder mag van mijn vriend, omdat hij anders bang is voor eetstoornissen en dergelijke. Maar ik zie wel hoe ver ik kom, ik ben pas een week aan het lijnenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik snap je wel hoor, maar helaas werkt het "het moet kunnen want ik woog dat eerst ook" argument niet altijd. heel vaak blijkt een neiuw behoudbaar gewicht, nadat je eerst bent aangekomen, echt een aantal kilo's boven je vorighe "laagste gewicht" te zitten. dus ik denk dat je idd. wel onder de 70 moet kunnen komen zonder extreem lijnen, maar 60 kilo wordt denk ik wel lastig om te behouden vooral. maar het is goed als je wel een realistisch doel hebt
edit: een streven van 58 kilo is dus niet echt realistisch als behoudbaar gewicht.... het gevaar van een gewicht proberen te bereiken dat niet realistisch behoudbaar is, is dat het de kans op jojo-en vergroot (je zult het ws. niet bereiken met gewoon gezond eten en sporten, maar zult er steeds minder voor moeten eten en steeds meer sporten...), en dan kom je straks dus weer aan en verplaatst je haalbare gewicht nog een paar kilo omhoog, naar 67 ofzo, ipv 63-65....
metabolism en overgewicht really is a bitch...
QFT, je hebt écht last van flinke faalangst Mo. En dat is echt niet nodig!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]kun je niet nog een faalangst training volgen ofzo? want dit klinkt niet helemaal fijn...
Dat herken ik op dit moment ook wel, alleen heb ik het idee als ik dit geloof dat het een soort teken van zwakte is (beetje moeilijk om uit te leggen)quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als je veel bent afgevallen en daarna weer iets aankomt is de kans groot dat je nieuwe "setpoint" idd. een paar kilo hoger ligt. als je nu weer goed je best gaat doen kun je met heel hard werken de 67 misschien wel weer halen, met de kans dat je als je even de teugels laat vieren weer aankomt en je nieuwe setpoint op 71 ligt...
het is hard, maar ik zou als ik jou was gewoon focusen op gezond eten en bewegen en de kilo's even laten voor wat ze zijn... wie weet val je dan alsnog af, of wie weet niet...
qftquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:37 schreef neen het volgende:
[..]
Nou, jij haalt echt wel vaak dingen terwijl je van tevoren denkt van "O noes"! En anders haal je meestal echt net nietdus volgens mij mag je best wat zelfverzekerder zijn. Want het meeste heb je gewoon gehaald toch?
Net powernap + douche gedaanchill
het is alleen een teken van zwakte als je het als een esxcuus ziet om niet meer je best te doen om gezond te eten en te bewegen en met een "ik kan toch niet meer afvallen" in je hoofd de ene fles roséquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat herken ik op dit moment ook wel, alleen heb ik het idee als ik dit geloof dat het een soort teken van zwakte is (beetje moeilijk om uit te leggen)
Dat is waarquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het is alleen een teken van zwakte als je het als een esxcuus ziet om niet meer je best te doen om gezond te eten en te bewegen en met een "ik kan toch niet meer afvallen" in je hoofd de ene fles roséna de andere opentrekt etc...
alleen zou je eigenlijk de weegschaal het raam uit moeten flikkeren, of in elk geval niet meer verwachten dat je met een lager gewicht beloond wordt voor je goeie gedrag. de beloning is een goeie gezondheid, en daar moet iedereen voor werken, dun, dik, of ex-dik. de fixatie op de kilo's is heel logisch, maar het vergroot de kans op teleurstelling en een terugval (voor sommigen werkt het goed als controlemiddel, maar die hebben dan geen streefgewicht meer)
Haakje van een kleerhanger!quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, en hoe moet ik het nu in m'n eentje voor elkaar krijgen om m'n jurkje aan de achterkant dicht te doen? Nou?
Foto's! Of beter, filmpje van dat je probeert de knoop dicht te maken!quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
De rits heb ik al! Maar dan zit er nog een heel klein knoopje bovenaan de rits, en die krijg ik niet dicht.. En het is een vrij strak jurkje, ik denk niet dat ik mezelf er dan nog ingewurmd krijg, Perruche.
.
Gooische vrouwen kijken in de bieb?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:07 schreef Perruche het volgende:
Net auberginecurry op, lekker man! En zo naar de bieb. Even gooische vrouwen kijken.
ik kan idd ook overal bij. geen EDS gelukkig, maar wel hypermobiel....quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Haakje van een kleerhanger!
Een van de weinige voordelen van EDS, ik kan er altijd bij
*achterwaarste high-fivequote:Op donderdag 24 juni 2010 13:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik kan idd ook overal bij. geen EDS gelukkig, maar wel hypermobiel....
Welke vriend wil nou jurkjes dicht maken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik krijg mn jurkjes gelukkig ook altijd wel dicht, want als ik het aan mn vriend moest vragen zou het soms nog veel langer durendie heeft nogal bibberhanden als het om prutsdingetjes gaat
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Welke vriend wil nou jurkjes dicht maken.
beter dan de klasgenoot uit 6 vwo die het een sport vond om als ie je een knuffel gaf met één hand door je t shirt heen je beha los te doen... echt binnen 5 seconden...quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hij is om diezelfde reden ook erg slecht in jurkjes en bh's losmaken
Ik ook. Heb zelfs een keer een corset met een rug vol bh-haakjes dicht weten te krijgenquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik kan idd ook overal bij. geen EDS gelukkig, maar wel hypermobiel....
Dat is mooi inderdaad!quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:39 schreef kwakz0r het volgende:
mag ik even heel meisjesachtig juichen dat ik zo blij ben met mn geverfde wimpers? gisteren laten odne bij de schoonheidsspecialiste omdat mn wenkbrauwen nog donker genoeg waren en er dus tijd over was, en nu hoef ik SRSLY geen mascara meer op om er wakker uit te zien, terwijl ik er wél naturel uitzie/niet opgemaakt uitzie.
Dat is inderdaad mooi!quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
beter dan de klasgenoot uit 6 vwo die het een sport vond om als ie je een knuffel gaf met één hand door je t shirt heen je beha los te doen... echt binnen 5 seconden...![]()
ik merk dat mn ogen vaak ontsteken omdat ik lui ben met erafhalen, en zo'n permanente zwarte waas onder je ogen. het is idd. wel minder vol dan met mascara. voor een feestje ofzo doe ik ook gewoon mascara op. mijn wenkrbrauwen zijn ook geverfd en dat scheelt al zo veel in expressiviteit!quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb mn wimpers ook wel eens laten verven, maar ik vond het een rotklusje, en ik ben nu al zo lang gewend aan mascara op mn wimpers, dat ik dat vollere effect toch miste...
Ik haal het er nooit af, dus ik schrok echt wel even toen ik laatst ontstoken ogen had en echt al mn mascara eraf had getraand. Zo'n gek gezicht met die blonde wimpers!!
ik had hem dan altijd wel tuk want ik kon het razendsnel weer dichtkrijgen zonder me te hoeven uitkleden of naar t toilet te gaanquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Dat kon mijn ex ook, ik had het vaak niet eens door, totdat ik merkte dat mn bh begon af te zakken!
Nou, normaal heb ik gelukkig ook nooit ontstoken ogen, maar ik was nu aangestoken door mn oppaskindjequote:Op donderdag 24 juni 2010 14:04 schreef Ewelina het volgende:
Om die reden moet je ook elke avond je make-up eraf halen LB.... Ontstoken ogen zijn heel vervelend.
Kan je ook zelf doen. Ik heb een pakketje waar mee ik mijn wimpers en wenkbrauwen doe. Kost iets van 8 euro en ik doe er zeker 10x mee. Bij de schoonheidsspecialiste kost het gemiddeld tussen de 7 en 15 euro. Het blijft 2 tot 4 weken zitten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:20 schreef Blurred86 het volgende:
Wimpers verven, dat lijkt me wel wat! Wat kost het en hoe lang blijft het zitten?
Ik zie daar toch vooruitgang inquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:11 schreef -marz- het volgende:
Vervolgens ga je de dagcreme dus gebruiken om de mascararesten mee weg te halen onder je ogen
De 3 kledingwinkels in mijn gat het gat waar ik woon hebben allemaal wel iets hangen wat op een maxidress lijkt. Gewoon verder zoeken, ook in el cheapo winkeltjes.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yey voor de wimperts van kwak!
Ik zit in de trein, lekker op tijd het weekend in. Net nog ff in de Beehive gekeken naar de maxidress, maar er was er geeneen te bekennen.
Morgen in Zwolle ff kieken!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:42 schreef loveli het volgende:
[..]
De 3 kledingwinkels in mijn gat het gat waar ik woon hebben allemaal wel iets hangen wat op een maxidress lijkt. Gewoon verder zoeken, ook in el cheapo winkeltjes.
Je kan er volgens mij wel prima op het terras zitten, dat is dichtbij "de muur"quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:45 schreef loveli het volgende:
Weet iemand of Enschede leuk winkelen is? Moet er binnenkort zijn.
Nou omdat ik dacht dat het wel zou lukken in excel dus had de formules niet uit mn hoofd geleerd uiteraard.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:55 schreef neen het volgende:
Weet je nu al dat je die niet gehaald hebt dan? Of gewoon een slecht voorgevoel?
Gaan die 40 punten je nog wel lukken dit jaar dan? Je kon er nog max 52 halen toch?
Door wie? En ach, als het werkt...quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:56 schreef P.F het volgende:
En ik werd beschuldigd van seksuele intimidatie van mijn mannelijke leraren met mijn jurkje/benen!
[ afbeelding ]
Door mijn coach/vrouwelijke beoordelaar.quote:
ik betaal idd 8 euro, maar het blijft bij mij wel 6 weken zitten doorgaans. nui was t vier weken geleden en mn wenkbrauwen waren nog te ghekleurd om weer te verven, ter voorkoming van het refo effectquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan je ook zelf doen. Ik heb een pakketje waar mee ik mijn wimpers en wenkbrauwen doe. Kost iets van 8 euro en ik doe er zeker 10x mee. Bij de schoonheidsspecialiste kost het gemiddeld tussen de 7 en 15 euro. Het blijft 2 tot 4 weken zitten.
Beetje een zeikwijf, nu heeft mijn 8 echt een bijsmaakje!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:08 schreef loveli het volgende:
Dat kledingdilemma heb ik ook nogal eens. De vloek van lange benen...
Volgende keer als ik een belangrijke vergadering heb trek ik misschien ook wel m'n oude grijze mantelpakje aan waarvan de rok onder het jasje verdwijnt![]()
Ze was vast gewoon jaloersquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:08 schreef P.F het volgende:
Ze mag best iets zeggen over te informeel (geen colbertje, geen hakken, geen nette broek, geen nette rok) maar dat was het dus niet.
O niceequote:Op donderdag 24 juni 2010 16:10 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb een leuke wilgen bak met geraniums gepoot net, en hem aan mn schutting gemcgyverd (het kon eigenlijk niet... hoop dan ook dat ie niet naar beneden stort met een windvlaag ofzo)
en een vogeldrinkbak gekocht, maar die is dus lek. wtf...
en zaterdag wordt mn witte bistrosetje bezorgd, dan kan ik buiten ontbijten!!
en antislakken en antimierenkorrels en antispinnenspray gekocht
Nicequote:Op donderdag 24 juni 2010 16:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, even lekker buiten zitten met de laptop en een cola-berenburg, voeten in een teiltje met soda, ze straks even lekker verzorgen. Ik hou van het leven en van chipito's
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:12 schreef -marz- het volgende:
Goh, ja. Enerzijds denk ik: beter van niet, zo naar school/werk want te sexy. Ik ben zelf redelijk 'preuts' (wat een woord) wat dat betreft, of iig bang dat ik sletterig zou overkomen nou ben ik ook blond, langharig met een kont en borsten, ik zie er vrij snel uit als een bimbo vind ik zelf.
Anderzijds denk ik: de negatieve reacties zullen vooral komen van mensen die je mooie benen benijden (niets van aantrekken dus) en je moet er nu van genieten dat je prachtige benen hebt enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit eergisterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
t is natuurlijk niet helemaal waar dat een psycholoog ofzo alleen maar zal zeggen "niet meer doen, is niet nodig". die gaat er met je achterkomen waarom je die bewijsdrang hebt, en of er praktische manieren zijn om je reacties te veranderen... manieren om je te laten stoppen met piekeren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
dank allemaal voor de reacties
of het echt faalangst is weet ik niet, aangezien ik blijkbaar wel de tentamens gewoon maak en vaak ook goed maak of haal. Ik wéét ook dat ik me er niet druk om moet maken en dat het niet erg is als ik iets niet (in één keer) haal, en dat zeg ik in die lange nachten dan ook tegen mezelf, maar dat helpt geen ene flikker. Dan kan ik daar met iemand over gaan praten, maar die zal precies hetzelfde tegen mij zeggen als dat ik tegen mezelf zeg "niet meer doenhet maakt niets uit, je kunt er nu niets meer aan veranderen, gewoon afwachten en bij slecht nieuws de volgende keer nóg harder werken". Maar dat heeft vooralsnog geen uitwerking.
Ik heb wel het vermoeden dat 't beter zal gaan als ik mn P binnen heb, volgend jaar meer rust heb en er wat minder druk achter staat, zeg maardus ik stress deze weekjes nog wel even door denk ik
in de hoop dat ik alles gehaald heb, incl P...
Lijstje:
O: bak kwark
L1: 2 boterhammen met kaas
L2: 2 boterhammen met kaas
T: een dadel met wat geitenkaas
D: een heeeeeeeeeeeeeeeel groot bord goed gevulde couscoussalade
T: wat nootjes bij de wedstrijd, ofzo, geen idee, we gaan ergens heen!
en nu verkas ik even naar 't balkonmet een grote mok melk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Wageningen is denk ik de uitzondering op die regelquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is een studentenstad, dus het winkelaanbod is dan meestal wel ok. Ben er maar 1x geweest, 100 jaar geleden, dus weet het niet echt meer..
Ja echt, waar GAAT het over.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:37 schreef -marz- het volgende:
Ik werd laatst ook hard aangepakt cq. afgezeken door een wijf vrouw. Nasty...
Nou ja, wel goed mikken dan he?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:35 schreef P.F het volgende:
Gadver ik krijg echt braakneigingen van dat valse serpent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |