Oh, verder hoor ik hier zelden iets van de buren! Behalve als er iemand staat te boren of zo. Dit liedje is het enige wat regelmatig voorbij komt. Maar ach, ik heb laatst ook een paar uur lang Bruce op vol volume gedraaid.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En 'hier' is de universiteit waar je al zat? Of ergens dichter bij je vriend?
[..]
Ai.... heb je veel geluidsoverlast dan? Het WK houdt gelukkig ook wel weer op he, binnenkort
Hoe gaat het verder met je? Is het alleen wonen al wat gezelliger? En wat had je scriptiegroep eigenlijk voor je in petto?
Foto van gemaakt?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
XM, wat een geweldige klamboe! Die ziet er veel praktischer uit dan die normale dingen. Ik heb hier trouwens nog niet één mug gehad.
En gewogen vanochtend. 59,8..
.
.
Oquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik moest twee toetsen maken voor leerlingen voor morgen.
Absoluutquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zwollywood. Al is het centrum wel mooi
.
Oh leuk! Groningenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Absoluut.
Weekend daarna ga ik shoppen in Groningen, dus beware
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:17 schreef -marz- het volgende:
Oh iedereen wist dat je het toch zou halen mo, maar toch gefeliciteerd hoor
Nou, jij haalt echt wel vaak dingen terwijl je van tevoren denkt van "O noes"! En anders haal je meestal echt net nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, dan moet iedereen even z'n mening bij gaan stellen, want dit was echt een zwaar en moeilijk tentamen.. mn studievriendinnetje, die echt veel slimmer is dan ik, heeft 'm niet gehaaldzo balen!! We zouden samen gaan leren voor de her... En ik moet er nog 5 terug krijgen *zenuw* dus nog alle tijd om echt te falen
Formatteren is zo gepiept, duurt toch geen week.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:29 schreef Ewelina het volgende:
Nee, heel is ie nog niet. Hij start niet meer op en is totaal onbruikbaarHij moet echt geformatteerd worden. Gaat iets van een week duren. Zit nu op mijn werk.
Gelukkig mag ik de laptop van mijn ex lenen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:39 schreef conleche het volgende:
Whehehhe, ik ben in de tuin aan het werk en dat is zo'n stadsbinnentuin, waarin een stuk of 30 tuinen op uitkomen, dus da's nogal gehorig. Is er zo'n stom kind de hele tijd aan het schreeuwen en gillen en die moeder maar heel rustig op hem inpraten, waardoor hij natuurlijk nog veel harder gilt, want zo zijn ze. "Nou, doe je een beetje rustig aan? Ik zal even een boterhammetje voor je smeren en daarna ga je maar lekker even slapen" Ja dát werkt, een schreeuwend kind vertellen dattie naar bed moet.![]()
Op een gegeven moment kon ik me niet meer inhouden : Jézus, wat een kutkind.
Nu zijn ze naar binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Co!![]()
!
Ja doei.
Daar ben ik ook wel eens bang voor, dat ik mijn streven niet haal en maar blijf hangen op een gewicht dat ik niet wilquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh leuk! Groningen![]()
Goedemorgen, ik sta al weken niet meer op de weegschaal. Ik ga het pas weer doen als mijn kleren aanmerkelijk losser zitten. Ik denk dat ik bestemd ben om 69,nogwat te wegen, want wat ik doe: minder wordt het niet. Dus nu ga ik maar voor strakker!
als je veel bent afgevallen en daarna weer iets aankomt is de kans groot dat je nieuwe "setpoint" idd. een paar kilo hoger ligt. als je nu weer goed je best gaat doen kun je met heel hard werken de 67 misschien wel weer halen, met de kans dat je als je even de teugels laat vieren weer aankomt en je nieuwe setpoint op 71 ligt...quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:16 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Nog steeds 69 hier. Grmbl. Als dat maar niet het nieuwe 67,5 is
. Ik moet en zal weer naar beneden!
Maar vanavond ga ik ook nog eens uit eten voorafgaand aan de WK-wedstrijd. Heb al wel besloten dat ik tijdens de wedstrijd geen chips ga eten oid, anders doe ik alle effort van afgelopen week weer teniet.
Ik kijk trouwens ook alleen EK en WK en dan weer 2 jaar niks.
Maar eens ontbijten, douchen en dan toetsen maken voor morgen. Straks nog even naar school.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:39 schreef conleche het volgende:
Whehehhe, ik ben in de tuin aan het werk en dat is zo'n stadsbinnentuin, waarin een stuk of 30 tuinen op uitkomen, dus da's nogal gehorig. Is er zo'n stom kind de hele tijd aan het schreeuwen en gillen en die moeder maar heel rustig op hem inpraten, waardoor hij natuurlijk nog veel harder gilt, want zo zijn ze. "Nou, doe je een beetje rustig aan? Ik zal even een boterhammetje voor je smeren en daarna ga je maar lekker even slapen" Ja dát werkt, een schreeuwend kind vertellen dattie naar bed moet.![]()
Op een gegeven moment kon ik me niet meer inhouden : Jézus, wat een kutkind.
Nu zijn ze naar binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:00 schreef motorbloempje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kun je niet nog een faalangst training volgen ofzo? want dit klinkt niet helemaal fijn...
Kwak
even advocaat van de duivel spelen he...quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel eens bang voor, dat ik mijn streven niet haal en maar blijf hangen op een gewicht dat ik niet wil
Checkquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:39 schreef Viking84 het volgende:
en ik wil ook geen panty aan, want dat staat debiel met dit warme weer.
Als het 1 of 2 kilo zou schelen zou het me niet uitmaken hoor. Maar als ik niet onder de 70kg zou komen zou ik dat niet zo leuk vinden. Ik ben altijd iets rond de 60-63kg geweest, dus het zou moeten kunnen. Ik zag er met 60kg ook heel anders uit dan nu met 72kg.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
even advocaat van de duivel spelen he...
wat betekent het dan, als je je streven niet haalt? op bijvoorbeeld 1 of 2 kilo na? ben je dan veel te dik? is er iets mis met de wereld?
en dat gewicht wat je dan wel hebt, waarom wil je dat niet? ben je echt een beter en gelukkiger mens met 5 kilo minder? als iemand anders jou zou zien bij je streef of net boven je streef, ziet diegene dan verschil? waarom is er uberhaupt een gewicht wat je niet wilt? ben je zo dik dat je een groot gezondheidsrisico loopt?
zulk soort "obsessies" met streefgewicht zijn symptomen voor onvrede met jezelf. je kan je echt veel beter richten op gezond eten en gelukkig zijn... op therapie hebben we het hier heel veel over. omdat wij (de groep) allemaal wienig kans maken om ooit een streefgewicht te halen, of ooit een gewicht te bereiken dat we zelf kunnen accepteren... de vrouw die al 40 kilo kwijt is wil bijvoorbeeld nog steeds meer en snel afvallen, terwijl dat helemaal niet meer kan voor haar. en met 10 kilo minder ziet zij er echt nauwelijks anders uit dan nu... maar het zit in ons hoofd... en het leidt tot ongezond gedrag...
ik snap je wel hoor, maar helaas werkt het "het moet kunnen want ik woog dat eerst ook" argument niet altijd. heel vaak blijkt een neiuw behoudbaar gewicht, nadat je eerst bent aangekomen, echt een aantal kilo's boven je vorighe "laagste gewicht" te zitten. dus ik denk dat je idd. wel onder de 70 moet kunnen komen zonder extreem lijnen, maar 60 kilo wordt denk ik wel lastig om te behouden vooral. maar het is goed als je wel een realistisch doel hebtquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als het 1 of 2 kilo zou schelen zou het me niet uitmaken hoor. Maar als ik niet onder de 70kg zou komen zou ik dat niet zo leuk vinden. Ik ben altijd iets rond de 60-63kg geweest, dus het zou moeten kunnen. Ik zag er met 60kg ook heel anders uit dan nu met 72kg.
Mijn streven in dat lijstje is een gewicht waar ik niet onder wil. En waar ik ook niet onder mag van mijn vriend, omdat hij anders bang is voor eetstoornissen en dergelijke. Maar ik zie wel hoe ver ik kom, ik ben pas een week aan het lijnenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik snap je wel hoor, maar helaas werkt het "het moet kunnen want ik woog dat eerst ook" argument niet altijd. heel vaak blijkt een neiuw behoudbaar gewicht, nadat je eerst bent aangekomen, echt een aantal kilo's boven je vorighe "laagste gewicht" te zitten. dus ik denk dat je idd. wel onder de 70 moet kunnen komen zonder extreem lijnen, maar 60 kilo wordt denk ik wel lastig om te behouden vooral. maar het is goed als je wel een realistisch doel hebt
edit: een streven van 58 kilo is dus niet echt realistisch als behoudbaar gewicht.... het gevaar van een gewicht proberen te bereiken dat niet realistisch behoudbaar is, is dat het de kans op jojo-en vergroot (je zult het ws. niet bereiken met gewoon gezond eten en sporten, maar zult er steeds minder voor moeten eten en steeds meer sporten...), en dan kom je straks dus weer aan en verplaatst je haalbare gewicht nog een paar kilo omhoog, naar 67 ofzo, ipv 63-65....
metabolism en overgewicht really is a bitch...
QFT, je hebt écht last van flinke faalangst Mo. En dat is echt niet nodig!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]kun je niet nog een faalangst training volgen ofzo? want dit klinkt niet helemaal fijn...
Dat herken ik op dit moment ook wel, alleen heb ik het idee als ik dit geloof dat het een soort teken van zwakte is (beetje moeilijk om uit te leggen)quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als je veel bent afgevallen en daarna weer iets aankomt is de kans groot dat je nieuwe "setpoint" idd. een paar kilo hoger ligt. als je nu weer goed je best gaat doen kun je met heel hard werken de 67 misschien wel weer halen, met de kans dat je als je even de teugels laat vieren weer aankomt en je nieuwe setpoint op 71 ligt...
het is hard, maar ik zou als ik jou was gewoon focusen op gezond eten en bewegen en de kilo's even laten voor wat ze zijn... wie weet val je dan alsnog af, of wie weet niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |