Hebben jullie geen behoefte aan een goed energiemanagementsysteem?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wordt nu omgeroepen dat de verwarming niet uit kan en de airco stuk is. Joh!! Niks van gemerkt! *zweet*
Deze trein wel!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hebben jullie geen behoefte aan een goed energiemanagementsysteem?
Wauw, dit klinkt mij gek genoeg bekend in de oren. Ik ben nu een paar weken terug op de trein gesprongen en de eindbestemming is nog steeds niet omgeroepen. We maken er maar het beste van, op de rem trappen bleek niet eens mogelijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:03 schreef Tinkepink het volgende:
treinen
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Deze trein wel!
En qua kantoor, ik werk in een villa uit 1891. Het energiemanagementsysteem bestaat uit ramen open of dicht en licht aan of uit.
Hoog energieverbruik zekerquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Deze trein wel!
En qua kantoor, ik werk in een villa uit 1891. Het energiemanagementsysteem bestaat uit ramen open of dicht en licht aan of uit.
Verwarming aan en airco eerst ook? Goed bezigquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wordt nu omgeroepen dat de verwarming niet uit kan en de airco stuk is. Joh!! Niks van gemerkt! *zweet*
In Bruges ook zien, bazenfilmquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:04 schreef Viking84 het volgende:
Plaatje van Brugge, want daar wil ik naartoe in de zomervakantie.
Ik ga me maar eens aankleden (net gedoucht) en dan koken.
Ik zou best een gesprek tussen jou en mijn leidinggevende willen meemakenquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoog energieverbruik zekerBehoefte aan een goed advies?
Allemaal belgische biertjesquote:
En met wat voor een! Donders!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:50 schreef Syrena het volgende:
Jezusmina, Albert van Monaco gaat trouwen. Zou er dan nog hoop zijn in de wereld?
als er verder geen andere mogelijkheden zijn om je variabele kosten in te voeren wel denk ik..? Of wet je dat nog helemaal niet? Sterkte met je trein....quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:38 schreef Tinkepink het volgende:
Ben bezig met een offerte. Wat fixed kosten zijn weet ik wel, maar is kosten T&M dan de kostprijs op regiebasis?
jup.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
als er verder geen andere mogelijkheden zijn om je variabele kosten in te voeren wel denk ik..? Of wet je dat nog helemaal niet? Sterkte met je trein....
Werk je in de energiesector?
Zo, dat is idd best een schoonheid!quote:
master bedrijfskunde, scriptie over ethiek & marketing... Nah het is wel boeiend maar ik heb echt géén begeleiding en ik moet het allemaal zelf uitvogelen en het hangt me echt de keel uit. Doe er al een jaar langer over dan gepland en ik wil er gewoon klaar mee zijnquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:14 schreef -marz- het volgende:
Wat een feest Perruche![]()
Wat doe je voor studie eigenlijk?
quote:
Sowieso, Scandinaviëquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:43 schreef AKnynke het volgende:
Terug uit Stockholm. Wat is dat toch een toffe stad. Zou er best kunnen gaan wonen!
Always look at the bright side of lifequote:Op woensdag 23 juni 2010 18:31 schreef -marz- het volgende:
Klinkt inderdaad best boeiend. Maar straks heb je iig alvast een voorkant
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:39 schreef han1987 het volgende:
Heb vandaag nog extra 1 glas melk en 1 glas sap gedronken. Toen ik thuiskwam ben ik 3 kwartier gaan fietsen en nu ben ik moed aan het verzamelen om te gaan koken. Het wordt zo warm bij mij binnen. De zon staat de hele dag op mijn ramen en ik heb een plat dak. Het is bijna niet vol te houden hier.
Ook begonnen met het downloaden van de lessen van Evy. Verder bezig met buikspieroefeningen en nog allemal dvd's aan het downloaden zoals zumba en yoga booty ballet. Wil flink gaan sporten omdat letten op eten alleen niet zal werken.
Lijstje voor morgen:
6.30 omelet, 1 snee bruinbrood, halvarine, 1 glas sap
10.00 meloen, water
13.00 2 sneden bruinbrood, halvarine, ham, smeerkaas 20+, magere melk
16.00 1 bolletje, halvarine, smeerkaas 20+, water
tussendoor drink ik nog meer water en thee
18.30 zuurkoolschotel met gyros
ik was het ook niet gewend maar het helpt wel heel goed om minder honger te hebben (althans voor mij!). Welke groenten lust je wel? Of de meeste wel maar komt het er gewoon niet van?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:45 schreef han1987 het volgende:
Ik weet niet precies wat het is, heb gewoon een paar dvd's gedownload via torrents. Volgens mij is het een soort yoga, maar dan intensiever.
Ik weet dat ik meer groente zou kunnen eten, wil dit ook echt gaan doen. Maar ja, dat moet ik echt gaan inplannen, ben het niet gewend.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:56 schreef han1987 het volgende:
Ik ben sowieso geen grote eter. Zelfs als ik iets echt lekker vind, zoals spinaziestamppot, eet ik echt maar een beetje. Als ik 's avonds bijv. soep met brood eet, dan eet ik 1 kommetje soep en 2 sneden brood. Dan zit ik ook echt vol.
Nee, ik heb niet gewogen! Ik wist dat het mocht maar ik had maandag al gewogen toen het níet mocht. Dus misschien morgen. Of misschien vrijdag. Of misschien gewoon een poosje niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:59 schreef neen het volgende:
Is er niet een programma waarin je zelf aan kan geven wat de momenten voor hardlopen/wandelen zijn en dat je 2 lijstjes met muziek (lopen/wandelen) inlaad zodat dat programma er een mp3tje van maakt? Ik zit wat te googlen maar ik kan het niet vinden, met een schema lopen is handig zoals evy en die sisqo is natuurlijk een lekker ding maar z'n muziek is niet zo geweldig.
Hebben DaD en Calimero zich vandaag nog gewogen of wat? Ik wel, volgende week maar weer. Het was bijna 8kg minder dan in januari![]()
Duvel betaaltquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Die vind ik wel nais!Maar 120 pond
![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet gewogen! Ik wist dat het mocht maar ik had maandag al gewogen toen het níet mocht. Dus misschien morgen. Of misschien vrijdag. Of misschien gewoon een poosje niet..
Jaquote:
Nou moet ik slapen met dat liedje in mijn hoofd. En bedanktquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Weet je wat ik wel zou willen zijjjjjnnnn? Een bloemetjesgordijn een bloemetjesgordijn!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Weet je wat ik wel zou willen zijjjjjnnnn? Een bloemetjesgordijn een bloemetjesgordijn!
O ja, dat is die dude die op Jack van Gelder lijkt tochquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ik heb Snel en Slank van Ainsley gekocht, want hij was maar 15 euro @ bol.com
Bwahahahaaquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:13 schreef neen het volgende:
[..]
O ja, dat is die dude die op Jack van Gelder lijkt toch
[ afbeelding ]
Ik ook niet, wel gister toen het ook niet mocht eigenlijk...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet gewogen! Ik wist dat het mocht maar ik had maandag al gewogen toen het níet mocht. Dus misschien morgen. Of misschien vrijdag. Of misschien gewoon een poosje niet..
Whahaa, die is mooi wat verlengtquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker praktisch jurkje
En sorry sigme
Bedtijd
*mental image van vrouwmens die met zakelijke gezichtsuitdrukking en handtas over schouder met benen bij elkaar naar werk hopt*quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker praktisch jurkje
En sorry sigme
Bedtijd
Echt een cute filmpje!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Even though I have
Fat thighs
Flabby arms
A pot belly still gives good loving
Tevens: wat een toffe uitstraling heeft die zangeres![]()
Ja he!quote:
Is dat dat WK-liedje? Eén van mijn buren is daar ook dol op.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja he!![]()
"Doo Be Doo" is ook leuk! Fijne vredeshippie relax-muziek(uiteraard ontdekt via Waka Waka van Shakira, die ik ook leuk vind
)
Und jetzt tijd om te maffen!
Ik word onderzoeksassistent aan de universiteit alhier. Grote kans om door te groeien in een promotieplek!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
Nynke, wat heb je voor baan?? Gefeliciteerd in elk geval!!!
Jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is dat dat WK-liedje? Eén van mijn buren is daar ook dol op..
En 'hier' is de universiteit waar je al zat? Of ergens dichter bij je vriend?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik word onderzoeksassistent aan de universiteit alhier. Grote kans om door te groeien in een promotieplek!
Ai.... heb je veel geluidsoverlast dan? Het WK houdt gelukkig ook wel weer op he, binnenkortquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is dat dat WK-liedje? Eén van mijn buren is daar ook dol op..
Daar zijn lieve vriendjes voor!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Rotdag gehad met stress enzo, maar na het werk ben ik met vriendje naar het strand gegaanmet mn voeten in het water! Nu ben ik weer een beetje blij
.
Ja, dat was raar ineens!quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:26 schreef LadyBlack het volgende:
WTF? Is mijn layout ineens veranderd ofzo??
Het lijkt op een html layout maar t heeft wel icons...... maar geen reply-schermpje meer
Hm, nevermind, t is alweer normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |