Ik ook niet, wel gister toen het ook niet mocht eigenlijk...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet gewogen! Ik wist dat het mocht maar ik had maandag al gewogen toen het níet mocht. Dus misschien morgen. Of misschien vrijdag. Of misschien gewoon een poosje niet..
Whahaa, die is mooi wat verlengtquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker praktisch jurkje
En sorry sigme
Bedtijd
*mental image van vrouwmens die met zakelijke gezichtsuitdrukking en handtas over schouder met benen bij elkaar naar werk hopt*quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker praktisch jurkje
En sorry sigme
Bedtijd
Echt een cute filmpje!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Even though I have
Fat thighs
Flabby arms
A pot belly still gives good loving
Tevens: wat een toffe uitstraling heeft die zangeres![]()
Ja he!quote:
Is dat dat WK-liedje? Eén van mijn buren is daar ook dol op.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja he!![]()
"Doo Be Doo" is ook leuk! Fijne vredeshippie relax-muziek(uiteraard ontdekt via Waka Waka van Shakira, die ik ook leuk vind
)
Und jetzt tijd om te maffen!
Ik word onderzoeksassistent aan de universiteit alhier. Grote kans om door te groeien in een promotieplek!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef LadyBlack het volgende:
Nynke, wat heb je voor baan?? Gefeliciteerd in elk geval!!!
Jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is dat dat WK-liedje? Eén van mijn buren is daar ook dol op..
En 'hier' is de universiteit waar je al zat? Of ergens dichter bij je vriend?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik word onderzoeksassistent aan de universiteit alhier. Grote kans om door te groeien in een promotieplek!
Ai.... heb je veel geluidsoverlast dan? Het WK houdt gelukkig ook wel weer op he, binnenkortquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is dat dat WK-liedje? Eén van mijn buren is daar ook dol op..
Daar zijn lieve vriendjes voor!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Rotdag gehad met stress enzo, maar na het werk ben ik met vriendje naar het strand gegaanmet mn voeten in het water! Nu ben ik weer een beetje blij
.
Ja, dat was raar ineens!quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:26 schreef LadyBlack het volgende:
WTF? Is mijn layout ineens veranderd ofzo??
Het lijkt op een html layout maar t heeft wel icons...... maar geen reply-schermpje meer
Hm, nevermind, t is alweer normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |