quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:56 schreef han1987 het volgende:
Ik ben sowieso geen grote eter. Zelfs als ik iets echt lekker vind, zoals spinaziestamppot, eet ik echt maar een beetje. Als ik 's avonds bijv. soep met brood eet, dan eet ik 1 kommetje soep en 2 sneden brood. Dan zit ik ook echt vol.
Nee, ik heb niet gewogen! Ik wist dat het mocht maar ik had maandag al gewogen toen het níet mocht. Dus misschien morgen. Of misschien vrijdag. Of misschien gewoon een poosje niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:59 schreef neen het volgende:
Is er niet een programma waarin je zelf aan kan geven wat de momenten voor hardlopen/wandelen zijn en dat je 2 lijstjes met muziek (lopen/wandelen) inlaad zodat dat programma er een mp3tje van maakt? Ik zit wat te googlen maar ik kan het niet vinden, met een schema lopen is handig zoals evy en die sisqo is natuurlijk een lekker ding maar z'n muziek is niet zo geweldig.
Hebben DaD en Calimero zich vandaag nog gewogen of wat? Ik wel, volgende week maar weer. Het was bijna 8kg minder dan in januari![]()
Duvel betaaltquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Die vind ik wel nais!Maar 120 pond
![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet gewogen! Ik wist dat het mocht maar ik had maandag al gewogen toen het níet mocht. Dus misschien morgen. Of misschien vrijdag. Of misschien gewoon een poosje niet..
Jaquote:
Nou moet ik slapen met dat liedje in mijn hoofd. En bedanktquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Weet je wat ik wel zou willen zijjjjjnnnn? Een bloemetjesgordijn een bloemetjesgordijn!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Weet je wat ik wel zou willen zijjjjjnnnn? Een bloemetjesgordijn een bloemetjesgordijn!
O ja, dat is die dude die op Jack van Gelder lijkt tochquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ik heb Snel en Slank van Ainsley gekocht, want hij was maar 15 euro @ bol.com
Bwahahahaaquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:13 schreef neen het volgende:
[..]
O ja, dat is die dude die op Jack van Gelder lijkt toch
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |