1 |
Added!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:00 schreef TimKuik het volgende:
Voor in de OP:
Ook kan je met 1, 2, 3, 4, 5 enz als shamaan items/spirits kiezen.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:49 schreef Anon4c het volgende:
Hoe maak ik een account aan om te chatten ?
Even proberen!quote:23 Juin
• The donators page has been updated.
• Fixed the bug about uncorrect timer during plays.
• New english server ! http://www.transformice.com/en2/
14.gif enzoquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:03 schreef Exentric90 het volgende:
Niemand zegt er wat van dat ik de OP vertaald heb
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:03 schreef Exentric90 het volgende:
Niemand zegt er wat van dat ik de OP vertaald heb
Danku!quote:
Ugh, effort.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:01 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Danku!nu moet sharQueDo hem nog even overnemen!
Spelling enzo zeker?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:19 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Zo, ik heb ook nog wat aanpassingen gemaakt aan de OP
Nee geen spelling maar wat zins opbouw en wat plaatjes dingen enzoquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:24 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Spelling enzo zeker?
Ik heb ook nog even een H er tussen uit gehaald in What
top!quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:33 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Nee geen spelling maar wat zins opbouw en wat plaatjes dingen enzo
Kazen OPquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:31 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
top!als iedereen zijn steentje bijdraagt hebben we een top OP!
Server 1 wordt in een later stadium vervangenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:52 schreef timbob het volgende:
lame, ga je naar server 2, en naar fok, zit er niemand
wat is het nut van een tweede server als er niemand is
nee 2 is juist bedoeld voor evt. updates op te vangenquote:
1 keertje last van gehad, gisterenochtend naar ik meen. Ik werd er een paar minuten later ook uitgeknikkerd volgens mij...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:33 schreef Desunoto het volgende:
Wie heeft er sinds de update ook zoveel last van muizen die in hun springbeweging blijven hangen?
1 op de 3 keer wordt dat ene level met hellingen aan beide zijden, een gat in het midden en de kaas die in de lucht hangt verpest omdat m'n muis in de springpositie blijft zitten en zo de helling afglijdt het water in.![]()
Server is trouwens down voor mij nu.
belooftquote:Op zondag 27 juni 2010 00:01 schreef Rockiejj het volgende:
Hier de pics zoals belooft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtig bouwwerk op die tweede.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:01 schreef Rockiejj het volgende:
Hier de pics zoals belooft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond 'm juist wel geslaagd... kon er wel om lachen ook...quote:Op zondag 27 juni 2010 00:21 schreef Desunoto het volgende:
Ja die ging niet zo heel goed maar hey de meeste hadden kaas.
*gaat kijkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:46 schreef 8108139dpths het volgende:
Er zijn weer nieuwe items bijgekomen in de shop!![]()
Ik ga altijd eerst daar kijken, maar er is nooit iemand...quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:49 schreef timbob het volgende:
Waarom is de fok room altijd helemaal leeg?
zitten jullie tegenwoordig ergens anders ofzo?
Als je net in de fokroom was zag je dat er 8 mensen online waren, verder een goed idee over room 22quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:36 schreef Onufriev het volgende:
Kunnen we niet in room 22 ofzo afspreken als room. In Fok! zit er nooit iemand dus dan ben je de enige en leave je weer. Als je bijv. in 22 gaat, zijn er ook anderen en blijf je en zo kom je dan wel met een groepje Fok!kers uit + willekeurige lui
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:08 schreef Zetfil het volgende:
Ik zit nu in room 22 met muisje en een hoop noobs. Opzich wel leuk, maar het niveau ligt wel erg laag. Ik krijg al applaus als ik een standaard lift maak
Denk 't wel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:09 schreef Desunoto het volgende:
Yeah!
Vanavond nachtbagger in Transformice dan maar? 0:00?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat dat je niet binnen 8 sec. kan finishen ofzo? Ik heb al een paar keer een fipo gescoord en dat ik ineens verdwenen wasquote:Op zondag 4 juli 2010 13:08 schreef Zetfil het volgende:
Ze moeten die 8 seconde regel echt afschaffen
Je kan als shaman een in en out warp spot spawnen. Zoals in Portal zeg maar.quote:
Het is nu een 5 secone regel, alsnog irritant bij een van de levels.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:49 schreef xericax het volgende:
Maar die 8 seconden regel is wel verdwenen.
Speel jij ook penensbaard?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:42 schreef Penisbaard het volgende:
Keizerlijk spel ditOok gewoon gemaakt door twee Franse vrienden
Graag, ik zit tegenwoordig in room /flabber. Ook heel gezellig, en allemaal NLquote:Op maandag 5 juli 2010 15:55 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Het is nu een 5 secone regel, alsnog irritant bij een van de levels.
Iemand in voor een fok meet met alle bazenmuizen in de fok room? Ergens deze week om 0:00 ofzo?
Liever niet morgen ivm voetbal.
Vliegen is triest inderdaad maar walljumpen is een vaardigheid en geen cheatquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:36 schreef Onufriev het volgende:
Leuk zeg, je bent meer bezig met /ban [naam] te typen dan dat je aan het spelen bent. Trieste lui die een programmatje hebben waarmee je kan walljumpen en nog triester: vliegen_!
Maar er is wel een programmatje die dat walljumpen voor je doen kanquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:40 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Vliegen is triest inderdaad maar walljumpen is een vaardigheid en geen cheat
http://walljump.tk/quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:56 schreef xericax het volgende:
[..]
Maar er is wel een programmatje die dat walljumpen voor je doen kan
Dat 'vliegen' is mij ook een keer gelukt (zonder cheat oid), maar dat zal door een bug / lag gekomen zijn...quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:49 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
http://walljump.tk/![]()
Zag laatst ook iemand vliegen, hoe de hell krijg je dat voormekaar?
Ja kan door de lag komen, maar als ik iemand 3 keer achter elkaar naar een kaasje zie vliegen dan zal het niet meer door de lag komen denk ik dan...quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:27 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat 'vliegen' is mij ook een keer gelukt (zonder cheat oid), maar dat zal door een bug / lag gekomen zijn...
Omg triest.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:49 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
http://walljump.tk/![]()
Zag laatst ook iemand vliegen, hoe de hell krijg je dat voormekaar?
Nee, dat probeerde ik net ook al uit te vinden, maar vooralsnog doet 't ding voor mij helemaal niets.quote:
Gevonden. Het doet hetzelfde als een cannonbal als het ware, maar dan langzamer. Handig om bijvoorbeeld ijsblokken aan te duwen in bepaalde maps.quote:
Weet niet waarom iedereen die cool vindt, ik vind mijn "Cheese Priest" veel leuker. Als ik in mn room vraag of er nog kleine jongensmuisjes spelen levert dat meestal ook hilariteit opquote:Op maandag 12 juli 2010 01:54 schreef senseismurf het volgende:
KickHeerlijk hoor... Ik heb eindelijk de Pirate mouse title te pakken
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:57 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Weet niet waarom iedereen die cool vindt, ik vind mijn "Cheese Priest" veel leuker. Als ik in mn room vraag of er nog kleine jongensmuisjes spelen levert dat meestal ook hilariteit op
http://www.transformicewiki.com/index.php?title=Ranksquote:Op maandag 12 juli 2010 12:41 schreef Onufriev het volgende:
Waar kan je die title's trouwens zien, die op de OP klopt niet....
Thanks!quote:Op maandag 12 juli 2010 12:44 schreef mjh487 het volgende:
[..]
http://www.transformicewiki.com/index.php?title=Ranks
Klopt.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:37 schreef MCburger het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de portals alleen te gebruiken daar waar noodzakelijk.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:03 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Raakte er een beetje op uitgespeeld dus besloot ik om te gaan cheaten. Die endless jump cheat geeft toch een hele nieuwe dimensie aan de game
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:45 schreef Desunoto het volgende:
Van hun Twitter:
Wondering why the updates slowed down lately ? Well guess what... It's because level editor is coming soon ! 3:23 AM Jul 23rd via Netvibes
Ik kan je room 60 aanraden. Daar zijn meestal zo'n 10 tot maximaal 16 muisjes. Daar kom ik ook regelmatig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:26 schreef Desunoto het volgende:
Nee, ik heb het spel al lang niet meer aangeraakt. De rooms met 25 muizen zijn te druk en de FOK! room ziet niet meer dan 3 of 4 muizen maximaal!
Met zo'n 10 muizen is het het leukst. Maar zie dat maar eens te vinden.
Dat valt in 60 nog wel mee, daar wordt het gewoon niet getolereerd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:29 schreef Desunoto het volgende:
Net eventjes gespeeld. Meteen maar weer gestopt. OVERAL valsspelers. Mensen die binnen 2 seconden overal in het level heen kunnen vliegen, 100 anvils binnen 1 seconde kunnen plaatsen, bouwen zonder grenzen, zelfs al staan ze aan de andere kant van het level of zijn ze dood.
Hoe kan je een spel verneuken zeg.
Ik vind het best meevallen. Speel de laatste tijd ook weer regelmatig, maar als er een cheater binnenkomt typt iedereen gewoon /ban. Ze zijn dan na 1 potje gewoon weer weg.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:29 schreef Desunoto het volgende:
Net eventjes gespeeld. Meteen maar weer gestopt. OVERAL valsspelers. Mensen die binnen 2 seconden overal in het level heen kunnen vliegen, 100 anvils binnen 1 seconde kunnen plaatsen, bouwen zonder grenzen, zelfs al staan ze aan de andere kant van het level of zijn ze dood.
Hoe kan je een spel verneuken zeg.
#fok is echt dood...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:06 schreef BunnyCookii het volgende:
Hihi geen één FOK!ker die dit meer doet in room fok...
Wel jammer, ik doe het nog best vaak, zie dit topic wel pas voor het eerstquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:18 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Wel jammer, ik doe het nog best vaak, zie dit topic wel pas voor het eerst.
Toen met room fok was het veel gezelliger.
23:00 vanavond?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:23 schreef Bartisik het volgende:
Als we dan toch weer met zn allen veel gaan spelen in /fok?
Ja, maar misschien vandaag wel weerquote:
Zeker vaker doen inderdaad.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:35 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik vond het gezellig vanavond... moeten we vaker doen...![]()
Misschien ook wat andere spelers erbij?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:38 schreef Zetfil het volgende:
Vandaag kan ik niet, ga naar een festivalmaar binnenkort een keer een reunie in /room fok lijkt me ook leuk
Prima idee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:41 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Misschien ook wat andere spelers erbij?
Myraela deed het ook, MYV, eucaplyptus.. En wel meer denk ik.
Misschien even pm sturen of ze willen ?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:04 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Prima idee.![]()
Ik stuur zo wel even een pm.
Hoe laat spreken we af vanavond?
21:30 / 22:00?
21:30 komt mij beter uit, en we hebben ook langer de tijd danquote:
Dan stel ik 21:30 voor. Desu; mocht je niet in staat zijn er rond dat tijdstip al te zijn, kom je gewoon om 22:00...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:21 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
[..]
21:30 komt mij beter uit, en we hebben ook langer de tijd dan, 21:30 stem ik, dus achtéénnulachtééndrienegen dpths aka; Erwin mag kiezen
.
Naar wie allemaal? Misschien dat ik ook even kan rondvragen, open anders een topicquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:47 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dan stel ik 21:30 voor. Desu; mocht je niet in staat zijn er rond dat tijdstip al te zijn, kom je gewoon om 22:00...![]()
Ik ga even PM's rondsturen.
quote:Aan: SharQueDo, Bartisik, MYV, Onufriev, Myraela, Exentric90
Gisteren hebben we al even een beginnetje gemaakt, vanavond zetten we het voort. En we willen jullie erbij hebben!
We blazen /room fok in Transformice weer wat nieuw leven in en spelen vanavond weer een spelletje. We beginnen om 21:30. Aanwezig zijn in ieder geval: BunnyCookii, Desunoto en ikzelf. Meer spelers zijn altijd welkom; hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
KOM OOK!!
Godver, het lijkt wel een uitnodiging voor een kinderfeestje...
Worden we achteraf ook met volle maag thuis gebracht?quote:
Gevuld met kaasjes.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:05 schreef Bartisik het volgende:
[..]
Worden we achteraf ook met volle maag thuis gebracht?![]()
![]()
Maar ik ben er waarschijnlijk ook bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:07 schreef Onufriev het volgende:
Ben terug van vakantie, kan vanavond ook wel even in Fok! komen. 21.00 red ik niet maar daarna kom ik wel.Joene herken ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik ben er vanaf 9 uur te zien, denk dat ik wel rond een uur of 11 kan blijven, ik zie je wel aankomen
.
Yep, ik zit er nu al een half uurtje bezig met een Nederlandse vriend, wil je eerder komen..quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:31 schreef MYV het volgende:
Wanneer opnieuw, ik miste afgelopen zaterdag ?
Vanavond kan ik wel even komen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:34 schreef mjh487 het volgende:
Komen er vanavond nog mensen? Ben vanaf 21.00 thuis.
Dan ben ik al mijn spulletjes kwijt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Maak een nieuwe account aan.
Ja maar... dan kun je wel weer met ons spelen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan ben ik al mijn spulletjes kwijt.
21:00quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:10 schreef Zetfil het volgende:
hoe laat gaan jullie vanavond, ik ben ff weg
Ik heb net 5 minuten gekeken, wtf zwart en dan niet, ik vind het steeds saaier worden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:53 schreef Onufriev het volgende:
Nieuwe update weer. Nieuwe maps en items en je kan lachen en huilen ofzo
Je bedoelt net als zo'n schijnwerper? Dat je een straal van licht om je heen hebt en de rest niet ziet. Maar opzich wel eens dat ze wel mogen stoppen met steeds weer nieuwe dingen erin te doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:54 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik heb net 5 minuten gekeken, wtf zwart en dan niet, ik vind het steeds saaier worden.
Wat is dat voor een ding dan, waarom een schijnwerper, ik wil gewoon het hele level kunnen zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:50 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Je bedoelt net als zo'n schijnwerper? Dat je een straal van licht om je heen hebt en de rest niet ziet. Maar opzich wel eens dat ze wel mogen stoppen met steeds weer nieuwe dingen erin te doen.
Ik kom.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:01 schreef Desunoto het volgende:
Ik ga nu even kijken. Room fok iemand?
Okéquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:31 schreef Bartisik het volgende:
Ik zal dan ook wel weer eens kijken of ik aanwezig kan zijn
quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:29 schreef Orangeee het volgende:
Ik heb het net even gespeeld wel leuk spelletjeIk kom vanavond ook wel even.
2 nieuwe mensen?quote:
Ik wil er niet te lang blijven, ook omdat ik het vaak te druk op msn heb, om dan een spelletje erbij aan te hebben.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:56 schreef Bartisik het volgende:
Nou ik ga het al niet halen, vertrek zo richting Nijmegen en met het spoor er half uit en het huidige weer zal het niet opschieten. Misschien dat ik later nog even kom kijken of er nog iemand leeft
Nee, het gaat erom dát je de kaas pakt, en naar het holletje brengt... als je 'm als eerste in het holletje weet te krijgen is dat mooi meegenomen, daar krijg je extra punten voor. Heb je genoeg kaasjes verzameld, dan kun je hoedjes, halsbandjes, brilletjes en andere accessoires kopen in de shop om je muisje te 'pimpen'.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:55 schreef Bafrokapper het volgende:
Ik snap echt geen hol ervan. Het gaat erom wie het eerste de kaas pakt?
te druk op msn...quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:57 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik wil er niet te lang blijven, ook omdat ik het vaak te druk op msn heb, om dan een spelletje erbij aan te hebben.
Ik kom straks wel even kijken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:23 schreef Zetfil het volgende:
Vanavond weer? Ben nu met hallons online
Zelfde dus, lukt EN2?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:24 schreef Orangeee het volgende:
Zit je op EN of EN2? Kan namelijk niet verbinden met EN.
Volgens mij komen ze gewoon in de volgorde van gemaakt langs. Maar t zijn er wel veel dus de kans dat je je eigen map speelt is klein. Ik had al wel wat PM gehad over mijn map, dus hij komt iig wel langs.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:20 schreef Orangeee het volgende:
Kan je eigen map ook gebruikt worden want ik zie heel veel nieuwe maps?
Er is nu net een server restart bezigquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:27 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik kom er niet eens op. Niet op EN en niet op EN2...
Oh. Dat heb ik weer.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:28 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Er is nu net een server restart bezig
Kun je een pm krijgen en sturen? Hoe?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:28 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Volgens mij komen ze gewoon in de volgorde van gemaakt langs. Maar t zijn er wel veel dus de kans dat je je eigen map speelt is klein. Ik had al wel wat PM gehad over mijn map, dus hij komt iig wel langs.
Ik zit nu met muisje op ENquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:31 schreef Orangeee het volgende:
Mensen die nu zin hebben op EN2 /room fok ?
-edit-
[..]
Kun je een pm krijgen en sturen? Hoe?
In FOK! room kan je elkaar toch tegenkomen? dan is dat OP ook niet nodig.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:43 schreef Orangeee het volgende:
Owja dat whisper. ik dacht echt zoals op fok zegmaar. Ik kom nu naar EN
-edit- misschien een idee om de spelers in de OP te zetten? Zodat we elkaar toe kunnen voegen.
Waarschijnlijk beweegt de shaman op het begin, gaat ie dood en kan ie de rest niet meer helpen. Dan zal iedereen wel tegen stemmen iddquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:55 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Check mijn bazenmap.![]()
Ben alleen bang dat als mensen hem niet de eerste keer halen, ze hem omlaag gaan stemmen en dat 'ie dan foetsie is.
Je kan hem gewoon aanpassen volgensmij. Het kost 20 kaas staat er maar dat is dus niet zo als je hem geladen hebt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:26 schreef Desunoto het volgende:
Ik kan de map nog aanpassen volgens mij. Dan zet ik de shaman wel ergens veilig.
edit: kan hem niet meer aanpassen, dan telt het weer als een nieuwe
maar ja, de shaman moet echt binnen 0,3 seconden bewegen om meteen dood te gaan
Beetje lullig als je niet fullscreen speeltquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:04 schreef xericax het volgende:
Ook eentje gemaakt, dus als je 'm tegenkomt wel even ja stemmen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |