Server 1 wordt in een later stadium vervangenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:52 schreef timbob het volgende:
lame, ga je naar server 2, en naar fok, zit er niemand
wat is het nut van een tweede server als er niemand is
nee 2 is juist bedoeld voor evt. updates op te vangenquote:
1 keertje last van gehad, gisterenochtend naar ik meen. Ik werd er een paar minuten later ook uitgeknikkerd volgens mij...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:33 schreef Desunoto het volgende:
Wie heeft er sinds de update ook zoveel last van muizen die in hun springbeweging blijven hangen?
1 op de 3 keer wordt dat ene level met hellingen aan beide zijden, een gat in het midden en de kaas die in de lucht hangt verpest omdat m'n muis in de springpositie blijft zitten en zo de helling afglijdt het water in.![]()
Server is trouwens down voor mij nu.
belooftquote:Op zondag 27 juni 2010 00:01 schreef Rockiejj het volgende:
Hier de pics zoals belooft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtig bouwwerk op die tweede.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:01 schreef Rockiejj het volgende:
Hier de pics zoals belooft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond 'm juist wel geslaagd... kon er wel om lachen ook...quote:Op zondag 27 juni 2010 00:21 schreef Desunoto het volgende:
Ja die ging niet zo heel goed maar hey de meeste hadden kaas.
*gaat kijkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:46 schreef 8108139dpths het volgende:
Er zijn weer nieuwe items bijgekomen in de shop!![]()
Ik ga altijd eerst daar kijken, maar er is nooit iemand...quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:49 schreef timbob het volgende:
Waarom is de fok room altijd helemaal leeg?
zitten jullie tegenwoordig ergens anders ofzo?
Als je net in de fokroom was zag je dat er 8 mensen online waren, verder een goed idee over room 22quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:36 schreef Onufriev het volgende:
Kunnen we niet in room 22 ofzo afspreken als room. In Fok! zit er nooit iemand dus dan ben je de enige en leave je weer. Als je bijv. in 22 gaat, zijn er ook anderen en blijf je en zo kom je dan wel met een groepje Fok!kers uit + willekeurige lui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |