Gevonden. Het doet hetzelfde als een cannonbal als het ware, maar dan langzamer. Handig om bijvoorbeeld ijsblokken aan te duwen in bepaalde maps.quote:
Weet niet waarom iedereen die cool vindt, ik vind mijn "Cheese Priest" veel leuker. Als ik in mn room vraag of er nog kleine jongensmuisjes spelen levert dat meestal ook hilariteit opquote:Op maandag 12 juli 2010 01:54 schreef senseismurf het volgende:
KickHeerlijk hoor... Ik heb eindelijk de Pirate mouse title te pakken
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:57 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Weet niet waarom iedereen die cool vindt, ik vind mijn "Cheese Priest" veel leuker. Als ik in mn room vraag of er nog kleine jongensmuisjes spelen levert dat meestal ook hilariteit op
http://www.transformicewiki.com/index.php?title=Ranksquote:Op maandag 12 juli 2010 12:41 schreef Onufriev het volgende:
Waar kan je die title's trouwens zien, die op de OP klopt niet....
Thanks!quote:Op maandag 12 juli 2010 12:44 schreef mjh487 het volgende:
[..]
http://www.transformicewiki.com/index.php?title=Ranks
Klopt.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:37 schreef MCburger het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de portals alleen te gebruiken daar waar noodzakelijk.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:03 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Raakte er een beetje op uitgespeeld dus besloot ik om te gaan cheaten. Die endless jump cheat geeft toch een hele nieuwe dimensie aan de game
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:45 schreef Desunoto het volgende:
Van hun Twitter:
Wondering why the updates slowed down lately ? Well guess what... It's because level editor is coming soon ! 3:23 AM Jul 23rd via Netvibes
Ik kan je room 60 aanraden. Daar zijn meestal zo'n 10 tot maximaal 16 muisjes. Daar kom ik ook regelmatig.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:26 schreef Desunoto het volgende:
Nee, ik heb het spel al lang niet meer aangeraakt. De rooms met 25 muizen zijn te druk en de FOK! room ziet niet meer dan 3 of 4 muizen maximaal!
Met zo'n 10 muizen is het het leukst. Maar zie dat maar eens te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |