Naar wie allemaal? Misschien dat ik ook even kan rondvragen, open anders een topicquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:47 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dan stel ik 21:30 voor. Desu; mocht je niet in staat zijn er rond dat tijdstip al te zijn, kom je gewoon om 22:00...![]()
Ik ga even PM's rondsturen.
quote:Aan: SharQueDo, Bartisik, MYV, Onufriev, Myraela, Exentric90
Gisteren hebben we al even een beginnetje gemaakt, vanavond zetten we het voort. En we willen jullie erbij hebben!
We blazen /room fok in Transformice weer wat nieuw leven in en spelen vanavond weer een spelletje. We beginnen om 21:30. Aanwezig zijn in ieder geval: BunnyCookii, Desunoto en ikzelf. Meer spelers zijn altijd welkom; hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
KOM OOK!!
Godver, het lijkt wel een uitnodiging voor een kinderfeestje...
Worden we achteraf ook met volle maag thuis gebracht?quote:
Gevuld met kaasjes.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:05 schreef Bartisik het volgende:
[..]
Worden we achteraf ook met volle maag thuis gebracht?![]()
![]()
Maar ik ben er waarschijnlijk ook bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:07 schreef Onufriev het volgende:
Ben terug van vakantie, kan vanavond ook wel even in Fok! komen. 21.00 red ik niet maar daarna kom ik wel.Joene herken ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik ben er vanaf 9 uur te zien, denk dat ik wel rond een uur of 11 kan blijven, ik zie je wel aankomen
.
Yep, ik zit er nu al een half uurtje bezig met een Nederlandse vriend, wil je eerder komen..quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:31 schreef MYV het volgende:
Wanneer opnieuw, ik miste afgelopen zaterdag ?
Vanavond kan ik wel even komen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:34 schreef mjh487 het volgende:
Komen er vanavond nog mensen? Ben vanaf 21.00 thuis.
Dan ben ik al mijn spulletjes kwijt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Maak een nieuwe account aan.
Ja maar... dan kun je wel weer met ons spelen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan ben ik al mijn spulletjes kwijt.
21:00quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:10 schreef Zetfil het volgende:
hoe laat gaan jullie vanavond, ik ben ff weg
Ik heb net 5 minuten gekeken, wtf zwart en dan niet, ik vind het steeds saaier worden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:53 schreef Onufriev het volgende:
Nieuwe update weer. Nieuwe maps en items en je kan lachen en huilen ofzo
Je bedoelt net als zo'n schijnwerper? Dat je een straal van licht om je heen hebt en de rest niet ziet. Maar opzich wel eens dat ze wel mogen stoppen met steeds weer nieuwe dingen erin te doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:54 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik heb net 5 minuten gekeken, wtf zwart en dan niet, ik vind het steeds saaier worden.
Wat is dat voor een ding dan, waarom een schijnwerper, ik wil gewoon het hele level kunnen zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:50 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Je bedoelt net als zo'n schijnwerper? Dat je een straal van licht om je heen hebt en de rest niet ziet. Maar opzich wel eens dat ze wel mogen stoppen met steeds weer nieuwe dingen erin te doen.
Ik kom.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:01 schreef Desunoto het volgende:
Ik ga nu even kijken. Room fok iemand?
Okéquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:31 schreef Bartisik het volgende:
Ik zal dan ook wel weer eens kijken of ik aanwezig kan zijn
quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:29 schreef Orangeee het volgende:
Ik heb het net even gespeeld wel leuk spelletjeIk kom vanavond ook wel even.
2 nieuwe mensen?quote:
Ik wil er niet te lang blijven, ook omdat ik het vaak te druk op msn heb, om dan een spelletje erbij aan te hebben.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:56 schreef Bartisik het volgende:
Nou ik ga het al niet halen, vertrek zo richting Nijmegen en met het spoor er half uit en het huidige weer zal het niet opschieten. Misschien dat ik later nog even kom kijken of er nog iemand leeft
Nee, het gaat erom dát je de kaas pakt, en naar het holletje brengt... als je 'm als eerste in het holletje weet te krijgen is dat mooi meegenomen, daar krijg je extra punten voor. Heb je genoeg kaasjes verzameld, dan kun je hoedjes, halsbandjes, brilletjes en andere accessoires kopen in de shop om je muisje te 'pimpen'.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:55 schreef Bafrokapper het volgende:
Ik snap echt geen hol ervan. Het gaat erom wie het eerste de kaas pakt?
te druk op msn...quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:57 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik wil er niet te lang blijven, ook omdat ik het vaak te druk op msn heb, om dan een spelletje erbij aan te hebben.
Ik kom straks wel even kijken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:23 schreef Zetfil het volgende:
Vanavond weer? Ben nu met hallons online
Zelfde dus, lukt EN2?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:24 schreef Orangeee het volgende:
Zit je op EN of EN2? Kan namelijk niet verbinden met EN.
Volgens mij komen ze gewoon in de volgorde van gemaakt langs. Maar t zijn er wel veel dus de kans dat je je eigen map speelt is klein. Ik had al wel wat PM gehad over mijn map, dus hij komt iig wel langs.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:20 schreef Orangeee het volgende:
Kan je eigen map ook gebruikt worden want ik zie heel veel nieuwe maps?
Er is nu net een server restart bezigquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:27 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik kom er niet eens op. Niet op EN en niet op EN2...
Oh. Dat heb ik weer.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:28 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Er is nu net een server restart bezig
Kun je een pm krijgen en sturen? Hoe?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:28 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Volgens mij komen ze gewoon in de volgorde van gemaakt langs. Maar t zijn er wel veel dus de kans dat je je eigen map speelt is klein. Ik had al wel wat PM gehad over mijn map, dus hij komt iig wel langs.
Ik zit nu met muisje op ENquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:31 schreef Orangeee het volgende:
Mensen die nu zin hebben op EN2 /room fok ?
-edit-
[..]
Kun je een pm krijgen en sturen? Hoe?
In FOK! room kan je elkaar toch tegenkomen? dan is dat OP ook niet nodig.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:43 schreef Orangeee het volgende:
Owja dat whisper. ik dacht echt zoals op fok zegmaar. Ik kom nu naar EN
-edit- misschien een idee om de spelers in de OP te zetten? Zodat we elkaar toe kunnen voegen.
Waarschijnlijk beweegt de shaman op het begin, gaat ie dood en kan ie de rest niet meer helpen. Dan zal iedereen wel tegen stemmen iddquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:55 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Check mijn bazenmap.![]()
Ben alleen bang dat als mensen hem niet de eerste keer halen, ze hem omlaag gaan stemmen en dat 'ie dan foetsie is.
Je kan hem gewoon aanpassen volgensmij. Het kost 20 kaas staat er maar dat is dus niet zo als je hem geladen hebt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:26 schreef Desunoto het volgende:
Ik kan de map nog aanpassen volgens mij. Dan zet ik de shaman wel ergens veilig.
edit: kan hem niet meer aanpassen, dan telt het weer als een nieuwe
maar ja, de shaman moet echt binnen 0,3 seconden bewegen om meteen dood te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje lullig als je niet fullscreen speeltquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:04 schreef xericax het volgende:
Ook eentje gemaakt, dus als je 'm tegenkomt wel even ja stemmen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |