Zelfde dus, lukt EN2?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:24 schreef Orangeee het volgende:
Zit je op EN of EN2? Kan namelijk niet verbinden met EN.
Volgens mij komen ze gewoon in de volgorde van gemaakt langs. Maar t zijn er wel veel dus de kans dat je je eigen map speelt is klein. Ik had al wel wat PM gehad over mijn map, dus hij komt iig wel langs.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:20 schreef Orangeee het volgende:
Kan je eigen map ook gebruikt worden want ik zie heel veel nieuwe maps?
Er is nu net een server restart bezigquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:27 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik kom er niet eens op. Niet op EN en niet op EN2...
Oh. Dat heb ik weer.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:28 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Er is nu net een server restart bezig
Kun je een pm krijgen en sturen? Hoe?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:28 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Volgens mij komen ze gewoon in de volgorde van gemaakt langs. Maar t zijn er wel veel dus de kans dat je je eigen map speelt is klein. Ik had al wel wat PM gehad over mijn map, dus hij komt iig wel langs.
Ik zit nu met muisje op ENquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:31 schreef Orangeee het volgende:
Mensen die nu zin hebben op EN2 /room fok ?
-edit-
[..]
Kun je een pm krijgen en sturen? Hoe?
In FOK! room kan je elkaar toch tegenkomen? dan is dat OP ook niet nodig.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:43 schreef Orangeee het volgende:
Owja dat whisper. ik dacht echt zoals op fok zegmaar. Ik kom nu naar EN
-edit- misschien een idee om de spelers in de OP te zetten? Zodat we elkaar toe kunnen voegen.
Waarschijnlijk beweegt de shaman op het begin, gaat ie dood en kan ie de rest niet meer helpen. Dan zal iedereen wel tegen stemmen iddquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:55 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Check mijn bazenmap.![]()
Ben alleen bang dat als mensen hem niet de eerste keer halen, ze hem omlaag gaan stemmen en dat 'ie dan foetsie is.
Je kan hem gewoon aanpassen volgensmij. Het kost 20 kaas staat er maar dat is dus niet zo als je hem geladen hebt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:26 schreef Desunoto het volgende:
Ik kan de map nog aanpassen volgens mij. Dan zet ik de shaman wel ergens veilig.
edit: kan hem niet meer aanpassen, dan telt het weer als een nieuwe
maar ja, de shaman moet echt binnen 0,3 seconden bewegen om meteen dood te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje lullig als je niet fullscreen speeltquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:04 schreef xericax het volgende:
Ook eentje gemaakt, dus als je 'm tegenkomt wel even ja stemmen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |