quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:29 schreef Orangeee het volgende:
Ik heb het net even gespeeld wel leuk spelletjeIk kom vanavond ook wel even.
2 nieuwe mensen?quote:
Ik wil er niet te lang blijven, ook omdat ik het vaak te druk op msn heb, om dan een spelletje erbij aan te hebben.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:56 schreef Bartisik het volgende:
Nou ik ga het al niet halen, vertrek zo richting Nijmegen en met het spoor er half uit en het huidige weer zal het niet opschieten. Misschien dat ik later nog even kom kijken of er nog iemand leeft
Nee, het gaat erom dát je de kaas pakt, en naar het holletje brengt... als je 'm als eerste in het holletje weet te krijgen is dat mooi meegenomen, daar krijg je extra punten voor. Heb je genoeg kaasjes verzameld, dan kun je hoedjes, halsbandjes, brilletjes en andere accessoires kopen in de shop om je muisje te 'pimpen'.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:55 schreef Bafrokapper het volgende:
Ik snap echt geen hol ervan. Het gaat erom wie het eerste de kaas pakt?
te druk op msn...quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:57 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik wil er niet te lang blijven, ook omdat ik het vaak te druk op msn heb, om dan een spelletje erbij aan te hebben.
Ik kom straks wel even kijken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:23 schreef Zetfil het volgende:
Vanavond weer? Ben nu met hallons online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |