Naar wie allemaal? Misschien dat ik ook even kan rondvragen, open anders een topicquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:47 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dan stel ik 21:30 voor. Desu; mocht je niet in staat zijn er rond dat tijdstip al te zijn, kom je gewoon om 22:00...![]()
Ik ga even PM's rondsturen.
quote:Aan: SharQueDo, Bartisik, MYV, Onufriev, Myraela, Exentric90
Gisteren hebben we al even een beginnetje gemaakt, vanavond zetten we het voort. En we willen jullie erbij hebben!
We blazen /room fok in Transformice weer wat nieuw leven in en spelen vanavond weer een spelletje. We beginnen om 21:30. Aanwezig zijn in ieder geval: BunnyCookii, Desunoto en ikzelf. Meer spelers zijn altijd welkom; hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
KOM OOK!!
Godver, het lijkt wel een uitnodiging voor een kinderfeestje...
Worden we achteraf ook met volle maag thuis gebracht?quote:
Gevuld met kaasjes.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:05 schreef Bartisik het volgende:
[..]
Worden we achteraf ook met volle maag thuis gebracht?![]()
![]()
Maar ik ben er waarschijnlijk ook bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:07 schreef Onufriev het volgende:
Ben terug van vakantie, kan vanavond ook wel even in Fok! komen. 21.00 red ik niet maar daarna kom ik wel.Joene herken ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik ben er vanaf 9 uur te zien, denk dat ik wel rond een uur of 11 kan blijven, ik zie je wel aankomen
.
Yep, ik zit er nu al een half uurtje bezig met een Nederlandse vriend, wil je eerder komen..quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:31 schreef MYV het volgende:
Wanneer opnieuw, ik miste afgelopen zaterdag ?
Vanavond kan ik wel even komen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:34 schreef mjh487 het volgende:
Komen er vanavond nog mensen? Ben vanaf 21.00 thuis.
Dan ben ik al mijn spulletjes kwijt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Maak een nieuwe account aan.
Ja maar... dan kun je wel weer met ons spelen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan ben ik al mijn spulletjes kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |