abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83293790
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:40 schreef Sonnetje85 het volgende:

overigens zal je mij nooit horen over nalatigheid wat betreft medisch personeel (tenzij ze echt nalatig zijn), zelf als verpleegkundige gewerkt
Verpleegkundigen. Ik denk met warme gevoelens terug aan de verpleegkundigen die mij hebben bijgestaan bij mijn twee ziekenhuisbezoeken. Ze hebben echt alle verschil gemaakt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_83294942
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:51 schreef Orea het volgende:
Indalingsweeën voorweeën

Tering wat een K gevoel

Fannetje, wat fijn dat het geen HELLP is hopelijk werken de meds snel (ben je ook extra vermoeid?)
hey ik ben eerst he
volgens mij gaat ie er ook niet uitkomen, als ik alle verhalen hier lees, heb ik niet en ook nooit gehad

fannetje fijn dat hey geen hellp is!!
pi_83295213
Jaaa bij jou blijft ie zitten!!! en dan kom je in de krant!!
Komt helemaal goed hoor! Jij hoort gewoon een keer *plop* en dan issie er

Die van mij blijft ook nog minimaal 4 weken zitten hoor!! Wil een Leeuw-Tijger! Heb het ook vooral als ik sta, dus het is gewoon echt indaling (zwaartekracht!), splijtend schaambeen door hoofdje
pi_83295299
Ik heb helemaal over het bericht van Fannetje heen gelezen. Heel fijn! En goed dat ze je in de gaten bijven houden.
pi_83295415
ik wil niet in de krant, ik hou niet op papier

laten we t hopen dat het zo gaat haha
lijkt me wel vervelend die pijn (die jij heb)
die van mij houdt gewoon van vrijheid, dushij wil niet helemaal indalen
pi_83295476
Die van mij MOET wel indalen, gezien de grote van haar kont anders houdt ze helemaal geen ruimte meer over! (echt, daar ben ik zó benieuwd naar hè, die kont )
pi_83295512
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:03 schreef Sonnetje85 het volgende:

die van mij houdt gewoon van vrijheid, dushij wil niet helemaal indalen
Ivan was ook heel laat ingedaald! Je hebt misschien al gehoord dat het zelfs tot het allerlaatst kan duren.

Die ruimte maakt ze wel, Orea. Ivan droeg ik bijvoorbeeld 'naar binnen'. Oh man, wat had ik daar last van.

Hm, ik voel me op een of andere manier meer 'verwant' met het hoogzwanger zijn. Hoogzwanger is niet zo lang geleden en dat heel prille is nog zo moeilijk te geloven.
pi_83295546
Maf lijkt me dat Claudia! Dat nog meer verwant zijn met het hoogzwangere!

Nou Roelofje draag ik echt mega naar buiten! En dan voel je af en toe die voetjes langs je ribben gaan
pi_83295824
Hier begint ook wat ruimtegebrek te komen. Meneer of mevrouw zit lekker met zijn/haar kont in mijn maag te porren. Misselijk, benauwd en maagzuuuuuur Dus ik kijk uit naar het indalen.
pi_83295885
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:07 schreef Orea het volgende:
Maf lijkt me dat Claudia! Dat nog meer verwant zijn met het hoogzwangere!

Nou Roelofje draag ik echt mega naar buiten! En dan voel je af en toe die voetjes langs je ribben gaan
I hear ya. Ik voelde soms zelfs voetjes achter een rib haken. Ivan was niet alleen gigantisch (wat heel moeilijk in te schatten was omdat hij zo diep lag) maar ook heel beweeglijk. Nu hoop ik stiekem wel weer dat deze kleine ook zo beweeglijk is, want het was wel heel gezellig en ik heb me in de laatste maanden helemaal geen zorgen hoeven maken. Beweging is goed!

Die steken onderin zijn alleen nogal genant als je bijvoorbeeld in een wachtkamer zit.
pi_83295975
ja, ik weet t van t indalen
gelukkig wel, anders zou ik echt denken dat ie bleef zitten

dat naar binnen dragen merk ik nu kwa darmen, volgens mij klemt hij die af ofzo
lijkt me wel vaag om te voelen die voeten langs je ribben
pi_83296119
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
dat naar binnen dragen merk ik nu kwa darmen, volgens mij klemt hij die af ofzo
Ik heb het idee dat ik me tijdens groeispurten niet alleen algeheel slecht voelde vanwege een toename in hormonen, maar ook vanwege verdringing van de organen. Het systeem zit toch niet helemaal handig in elkaar.
pi_83296289
maagzuur, check
benauwdheid gek genoeg geen last van, ondanks dat mijn baarmoeder wel hoog zit.
pi_83296706
Het voelt heel bizar die voetjes rond je ribben soms is het ook een soort bloeb bloeb wat je dan voelt (kan het lastig uitleggen!) dan leg ik mijn hand erop en dan voel ik echt een heel onderbeen of hiel. Dat blijft bizar en bijzonder. En inderdaad, ze is mega beweeglijk en alleen al daarom zou ik wel altijd zwanger willen zijn zo gezellig (maar er zijn teveel dingen waardoor ik echt niet altijd zwanger zou willen zijn dus ze mag zich gewoon lekker op tijd aandienen...)

En als ik even rechtop zit, zoals nu, dan duwt ze mijn ribben weg (althans dat probeert ze ) ik heb dus totaal geen last van organen die in de klem zitten... behalve dan mijn blaas....
  vrijdag 25 juni 2010 @ 18:44:03 #215
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83296810
Ik draag vooral naar buiten, heb dus ook geen last van mn darmen, Ben ik wel blij mee! Normaal gesproken heb ik altijd problemen met mn darmen, en nu ik flink zwanger ben gaat het opeens een stuk beter!

Vanmiddag de stad in geweest voor de pyama die op het lijstje stond. Heb nu een hele mooie nachtpon (zo'n slipdres, niet geschikt voor visite maar slaapt heerlijk) voor 's nachts en voor overdag een shortama. Verder nog een korte broek in de uitverkoop gekocht, van 55 voor 15,- .

Volgende probleem: een leuke/mooie voedingsBH. Niet gelukt helaas.

Fannetje wat fijn dat er niets ernstigs is! Wel rot dat je nu 5 keer op een dag medicijnen moet.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 19:06:15 #216
45621 Suzanna
Mama van...
pi_83297622
Oh trouwens, Claudia, je staat nog niet in de OP, ik was aan 't kijken wanneer je uitgerekend bent.

Fannetje, wat fijn dat het meeviel... rustig aandoen jij!

Pessie, vind jij winkelen nog leuk? Ik vond het altijd superzwaar zo aan het einde van de zwangerschap, dat lopen en slenteren en dingen passen... vreselijk. Ik ben daarom meestal maar aangewezen op Wehkamp en dat soort winkels...
pi_83298837
voedingsbh heb ik van mijn zus
die heeft 6weken bv gegeven en zo oud is die bh. scheelt weer
  vrijdag 25 juni 2010 @ 19:45:37 #218
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83299030
Hoi, ik ben echt moe vandaag! En nog aan het werk ook... bah!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 19:48:35 #219
45621 Suzanna
Mama van...
pi_83299160
Sterkte Tico! Nu nog aan het werk... dat is ook vermoeiend
pi_83301848
Heeft er iemand hier trouwens ook last van het achteruitgaan van haar zicht? Sinds een week zie ik opeens (vooral met mijn rechteroog) een stuk minder. Toen hoorde ik van iemand dat dat door de zwangerschap kon komen... heb maar een afspraak gemaakt bij de opticiën, maar kan pas volgende week zaterdag terecht...
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:03:40 #221
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_83302730
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:46 schreef Fannetje het volgende:
Heeft er iemand hier trouwens ook last van het achteruitgaan van haar zicht? Sinds een week zie ik opeens (vooral met mijn rechteroog) een stuk minder. Toen hoorde ik van iemand dat dat door de zwangerschap kon komen... heb maar een afspraak gemaakt bij de opticiën, maar kan pas volgende week zaterdag terecht...
Ik kan teletext niet meer lezen op onze tv!!!

Hoi Hoi,allemaal,sorry ik heb niks bijgelezen maar wil even laten weten hoe het hier is.Woensdag opgenomen om te gaan inleiden,ze hebben 1st een veter met hormonen ingebracht,donderdagochtend bleek dit niks te doen.Donderdagochtend 2 hormoontabletten ingebracht,deed ook niet veel dus 4 uur later dubbele dossis wat wel wat effect gaf dus nogmaals 4 tabletten.Gisteravond om 22.30 3cm ontsluiting,YES! Afgesproken dat vandaag om 7.00 de vliezen gebroken zouden worden en aan het infuus,vandaag zou de dag gaan worden dat we ons kindje in onze armen konden houden! Ik lag vanochtend om 7.00 klaar in de verloskamer,aan de ctg,infuus stond al klaar,ass.gyn wilde de vliezen gaan breken maar die twijfelde ze kon het hoofdje zo nog omhoog duwen en dat was eigenlijk niet de bedoeling.Overleg met de dienstdoende gyn en helaas hij durfde het niet goed aan,bang om een te lange,te zware bevalling te krijgen werd ons geadviseerd nu niet te gaan inleiden.We zijn nu thuis,wil de baarmoeder war rust geven,zondag weer terug zijn in het ziekenhuis en dan krijg ik een ballonnetje ingebracht in de hoop maandag wel de vliezen te kunnen breken.Ik heb vanochtend zo zitten huilen,wat een tegenvaller,al dgn bezig met hormonen,weeen en nog steeds geen kindje,pffffffffffff! Wie had dit nou verwacht,de artsen zelf ook niet.Ik hoop alleen niet dat na al deze moeite de bevalling alsnog in een keizersnede uitloopt!
Nou jullie zijn op de hoogte,denk niet dat ik hier van het weekend veel zal zijn,wil er even zo min mogelijk mee bezig zijn want het breekt me helemaal op!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_83302970
Ach arme Guess, ik kan me heel goed voorstellen dat het je helemaal opbreekt. Wat een onwerkelijke situatie ook als je verwacht je kleintje in je armen te kunnen sluiten en vervolgens naar huis wordt gestuurd...

Heel veel sterkte het komende weekend en ik duim dat jullie kleintje morgen gewoon zelf komt!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:10:52 #223
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_83303217
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:28 schreef tessie het volgende:
Maar hadden ze niet tegen Guess gezegd dat ze zou blijven tot haar kindje geboren zou zijn? Dan lijkt me dat echt wel een enorme domper, om zo weer naar huis gestuurd te worden...
Daarom ben ik er ook zo ziek van en er is ons gisteravond echt beloofd dat vandaag d-day was.Kreeg vanacht zelfs nog op m'n kop omdat ik door de gang liep te spoken,ik moest echt gaan slapen want ik had m'n energie vandaag echt hard nodig.

Zie net dat Draakje ook al gemeld had dat ik weer thuis ben dus m'n update is dubbel.
Dank je Draakje voor het bijhouden Hopelijk kunnen we onze baby's nu echt snal aan elkaar voorstellen
pi_83303628
Jeetje Guess, wat ontzettend vervelend zeg. Maar op zich natuurlijk wel beter, want na die dagen nog aan een lange hele zware bevalling beginnen is natuurlijk ook niet niks. Maar als je erop rekent dat je kindje vandaag geboren zou gaan worden, en je word weer zo naar huis gestuurd, dat is natuurlijk ook echt een enorme domper.
Sterkte met het weekend doorkomen, en hopelijk wordt na al dit gedoe de rest van je bevalling gewoon lekker makkelijk, snel en soepel!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_83304084
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:10 schreef Guess. het volgende:

[..]

Daarom ben ik er ook zo ziek van en er is ons gisteravond echt beloofd dat vandaag d-day was.Kreeg vanacht zelfs nog op m'n kop omdat ik door de gang liep te spoken,ik moest echt gaan slapen want ik had m'n energie vandaag echt hard nodig.
Als ze er vertrouwen in hadden gehad hadden ze ook heus je vliezen gebroken! Ze weten natuurlijk zelf ook wel wat ze je in het vooruitzicht hebben gesteld en alles stond nota bene al klaar. Dan moet de twijfel toch echt wel significant zijn geweest en is het misschien maar beter dat ze je vliezen niet hebben gebroken. Maar pfff, het is wel ontzettend rot!!! Wat ga jij straks blij zijn als je je kleine eindelijk in je armen hebt! Ik duim voor je dat het geen keizersnede wordt.
pi_83304201
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:06 schreef Suzanna het volgende:
Oh trouwens, Claudia, je staat nog niet in de OP, ik was aan 't kijken wanneer je uitgerekend bent.
Ik heb dinsdag weer een echo en dan hoop ik definitief een uitgerekende datum te horen te krijgen. Daarna zal ik me wel in het lijstje laten zetten!
pi_83305195
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:10 schreef Guess. het volgende:

[..]

Zie net dat Draakje ook al gemeld had dat ik weer thuis ben dus m'n update is dubbel.
Dank je Draakje voor het bijhouden Hopelijk kunnen we onze baby's nu echt snal aan elkaar voorstellen
Meer kan ik er niet op zeggen.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_83306522
Hier weer eens een update vanaf onze kant.

Mijn vrouw is nu 37 weken en 1 dag zwanger. De kleine is afgelopen maandag ingedaald en ze vonden het maar raar dat ze dat niet gemernt heeft. Want normaal krijg je indalingsweeen. Maar ook bij de eerste heeft ze dat niet gehad.

De WC hier thuis maakt overuren, om de 5 minuten moet ze plassen. Verder is de kleine harstikke druk, de hele dag zien we handjes en voetjes voorbij komen. En daarnet nog kwamen d'r billen heel ver naar buiten!

Ik zal proberen om nu weer wat meer mee te gaan lezen en reageren!!
pi_83307106
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 22:13 schreef Webcrowler het volgende:
Hier weer eens een update vanaf onze kant.

Mijn vrouw is nu 37 weken en 1 dag zwanger. De kleine is afgelopen maandag ingedaald en ze vonden het maar raar dat ze dat niet gemernt heeft. Want normaal krijg je indalingsweeen. Maar ook bij de eerste heeft ze dat niet gehad.

De WC hier thuis maakt overuren, om de 5 minuten moet ze plassen. Verder is de kleine harstikke druk, de hele dag zien we handjes en voetjes voorbij komen. En daarnet nog kwamen d'r billen heel ver naar buiten!

Ik zal proberen om nu weer wat meer mee te gaan lezen en reageren!!
Vreemd, ik heb er ook niets van gemerkt hoor, en volgens zowel de gyn als de vk is ons kindje al enkele weken ingedaald. En eigenlijk vond niemand het gek dat ik dat niet gemerkt heb.

Leuk he, al die bewegingen kunnen volgen! Zeker ook voor de a.s. papa's die immers niet alle bewegingen kunnen voelen...
  vrijdag 25 juni 2010 @ 22:43:35 #230
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83308040
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
voedingsbh heb ik van mijn zus
die heeft 6weken bv gegeven en zo oud is die bh. scheelt weer
heb je 75e? Die heb ik nog liggen van vorige keer, vrij nieuw ook nog, mevrouw besloot er opeens mee te stoppen enzo. Maar 75e gaat voorlopig ff niet passen. Ik mag dus nog ff shoppen voor andere. Maar ik wacht tot het laatst, ik verwacht niet dat het nog heel erg groeit, maar aan de andere kant heb ik het nu gewoon niet nodig.
pi_83308399
Net terug van vakantie, we hebben het heerlijk gehad!!! Ik wil zo weer terug!!!

Gefeliciteerd nieuwe zwangere!!

Verder gelezen over Guess, het zit je ook niet mee he??

Ben nu 24 weken nog 16 weken, wat inhoudt dat ik nog 11 weken moet werken... help het gaat zo snel ineens!!! Merk nu wel dat ik zwanger ben, ontkennen lukt niet echt meer. We hebben dinsdag de hele dag door maastricht gestruind, en woensdag kon ik alleen nog maar waggelen. Ook is mijn buik weer ontploft. Volgende week ga ik het vertellen op het werk, verbergen lukt niet echt meer. Ilse is erg actief geweest de afgelopen dagen, van de week in bad zag ik mijn buik bewegen. Heel bizar gezicht. En natuurlijk toen mijn man ook keek, werd ze weer stil.
*poef* nu is het weg
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:12:46 #232
143848 huuphuup
Dorksided
pi_83309524
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:46 schreef Fannetje het volgende:
Had ik bij de zwangerschap van Amélie (en nog steeds dankzij de bv)...
Het komt door de hormonen, onder invloed daarvan verandert de spanning op/in je oogbol waardoor je lens weer een ander brandpunt krijgt. (zo heb ik me laten vertellen althans )

Het advies van mijn opticien, hij wilde geen nieuwe bril aanmeten tot 6 weken na het stoppen met borstvoeding. Volgens de man kon de sterkte namelijk erg fluctueren door de hormonen, en van de ene keer beter naar de andere keer slechter gaan, een meting zou dan een momentopname zijn.
Als je normaal gesproken al lenzen gebruikt dan is het een optie om maandlenzen te nemen op je nieuwe sterkte en dan steeds te laten meten en dan opnieuw bestellen. Ik had die optie niet want ik heb enkel een bril.

Ik zie nu mét bril net zoveel als voor de zwangerschap zonder bril. Op zich is dat niet dramatisch want ik had geen enorme sterkte ofzo maar het is wel irritant en het was wennen.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:19:23 #233
259886 pessie
pi_83309869
Guess . Geniet lekker van het zonnetje morgen en doe lekker rustig aan dit weekend.

Lies, ik was strontchagrijnig en doodmoe toen ik terug kwam uit de stad. Ik winkel alleen niet vaak dus weet nooit wat voor maat ik moet hebben, ik durf wehkamp e.d. daarom niet aan. Was ook voornamelijk om de voedingsBH naar de positiemode winkel gegaan, ik ben erg blij dat ik daar voor weinig geld nog een korte broek zag hangen. Die wilde ik heel graag nog voor de zomer! En een nieuwe pyama schijn je nodig te hebben, was ook wel handig, is meer dan 4 jaar geleden dat ik een pyama heb gekocht.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:25:03 #234
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83310158
Pyjama?? Die heb ik niet en ga ik ook niet kopen. Ik draag altijd een shirt van m. . Uiteraard zonder z'n toestemming, ik doe meestal ook het huishouden als ik nog niet gedouched heb, dus al m'n slaapshirts zitten onder de chloorvlekken.
pi_83310366
ik heb ook geen pyama's. Heb wat grote shirts liggen, maar draag ze nooit.
*poef* nu is het weg
pi_83312591
Heftig verhaal Guess, maar geniet nog maar van je laatste weekend, plof lekker op de bank en hopelijk tot snel met baby!!

Kaatjejannie, waarom vertel je het zo laat op je werk?? En hoe lang ben je op vakantie geweest dat ze dat nog niet gemerkt hebben?
  zaterdag 26 juni 2010 @ 09:19:52 #237
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83318207
guess

Ik slaap altijd naakt, maar dat leek me niet zo bevorderlijk in het ziekenhuis. Daarom maar effe 2 van die cheap-ass nachthemdjes gekocht zodat ik er in ieder geval na de bevalling een beetje okay bij lig... Wat betreft BH's heb ik op de 9-maanden beurs 2 van die medela voedingsBH's gekocht en die draag ik al de hele zwangerschap. Zitten gewoon prima. Nu is mijn voorgevel ook maar naar een krappe C gegroeid, dus dat is te overzien...

KaatjeJannie, wat troeta zegt. Waarom nu pas vertellen op je werk? Hebben je collega's echt nog niets gemerkt?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 26 juni 2010 @ 09:21:58 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83318243
Guess
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_83318250
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 00:22 schreef Troeta het volgende:

Kaatjejannie, waarom vertel je het zo laat op je werk?? En hoe lang ben je op vakantie geweest dat ze dat nog niet gemerkt hebben?
Mijn collega's weten het al wel hoor, die heb ik het na de eerste echo al verteld! Maar ik werk op een woonvorm voor jongvolwassenen met een stoornis in het autistisch spectrum, en mijn cliënten weten het nog niet. Het was nog lange tijd erg onduidelijk wie mij ging vervangen. Nu is de persoon die mijn taken over gaat nemen de afgelopen weken ingewerkt, en diegene die mijn uren over gaat nemen tekent als het goed is maandag haar contract. Nu kan ik tegen de cliënten zeggen, ik ben zwanger, en ... is voor jou vanaf september je aanspreekpunt. Als ik al eerder gezegd had dat ik zwanger ben, dan had ik een aantal cliënten gehad die volledig in paniek waren geraakt. Hun zekerheid is dan weg. Dat is het nu ook wel, maar ik kan nu met ze toewerken naar de komende periode.

Ik wil weer terug op vakantie... De dagen dat we daar waren, de hele tijd in de nacht geen last van maagzuur gehad, en ik slaap afgelopen nacht weer in mijn eigen bed, en hoppa, 't is dr weer...
*poef* nu is het weg
  zaterdag 26 juni 2010 @ 11:12:52 #240
259886 pessie
pi_83319916
Kaatje, maagzuur is vervelend! Jammer dat je er weer last van hebt! Had je misschien andere eetgewoontes op vakantie? Bv later eten?

Wat betreft pyama, ik slaap normaal gesproken zomer en winter in van die kleine jurkjes met spaghetti bandjes waar je borsten zo uitflippen. Daar heb ik er 1 van gekocht, lig ik er ook 's nachts leuk bij (nutteloos, ik weet ) en handig met nachtvoeding. En voor overdag heb ik een shortama gekocht bij de zeeman voor 7 euro. Als ik dan in bed lig tijdens mn bezoek heb ik in ieder geval iets aan waarbij niet zomaar alles zichtbaar is. En om nu hartje zomer zo te zien tijdens een hittegolf in een huispak te gaan liggen vind ik iets te veel van het goede. (Als het rotweer is heb ik nog 2 huispakken liggen).

Ben weer lekker aan het wassen. Had nog een enorme berg gekregen babykleding liggen die nog moest, heb het eerste pakje er ook maar even bijgedaan . Kan zometeen alles heerlijk drogen op het balkon in de zon .
  zaterdag 26 juni 2010 @ 11:23:54 #241
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83320151
Ah okay KaatjeJannie, dat verklaard het wel ja. Ben wel benieuwd hoe de bewoners gaan reageren, hoop dat het lukt om de overgang niet al te onrustig te laten verlopen voor hen...

Gratis tip.... Met dit weer niet gaan poetsen!!

* Met vuurrode kop en gezwollen enkels/handen/gezicht in blote kont voor airco gaat zitten
  zaterdag 26 juni 2010 @ 11:26:55 #242
259886 pessie
pi_83320217
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 11:23 schreef flugeltje het volgende:
Ah okay KaatjeJannie, dat verklaard het wel ja. Ben wel benieuwd hoe de bewoners gaan reageren, hoop dat het lukt om de overgang niet al te onrustig te laten verlopen voor hen...

Gratis tip.... Met dit weer niet gaan poetsen!!

* Met vuurrode kop en gezwollen enkels/handen/gezicht in blote kont voor airco gaat zitten
Mijn nesteldrang slaat toe...
  zaterdag 26 juni 2010 @ 13:08:02 #243
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83322704
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 11:26 schreef pessie het volgende:

[..]

Mijn nesteldrang slaat toe...
Dan heb je straks ook een mooi blinkend huisje

Hier gaat het ook goed wat dat betreft, het is al bijna in een staat dat ik het 'af' wil verklaren... Bijna he, bijna....
pi_83323725
huuphuup: Bedankt voor je reactie!
Ik heb dus helemaal geen bril en alleen maandlenzen, dus ik ga nu inderdaad vragen of ik tijdelijk gewoon even per maand nieuwe lenzen mag laten aanmeten. 't Is bij mij overigens alleen rechts, want links zie ik nog net zo goed. Maar mijn rechteroog is altijd al slechter geweest (-4 tov -2 links), dus wellicht is dat oog er dan ook wel wat gevoeliger voor.
Ik zie met rechts mét lens nu net zo goed als links zónder lens, dus ik denk dat ik nu op -6 zit ofzo. Dat kijkt toch knap irritant met de verkeerde sterkte lenzen.

Maar goed, deze week komen we ook nog wel door
pi_83324575
ahzo kaatjejannie...ik dacht al!!!

Hier ook gezwollen gezicht, handen,voeten, enkels en het begint ook al in m;n onderbenen te komen. Wat een vervelend gevoel zeg! Heb ik nog nooit gehad.
Maar morgen kan ik lekker bij mijn schoonouders in een badje liggen:)
pi_83324696
Mijn man verklaarde me voor gek, maar ik heb vanmorgen een badje gekocht en ga dat vandaag of morgen even uittesten
pi_83329992
wat een lekker weer vandaag he ik kleur echt lekker bij de laatste dagen
we hebben weer trapleuningen, iig van beneden naar eerste verdieping.
laminaat ligt op de voorzolder, dus nu is echt zo goed als klaar en mag ie komen

vandaag was braderie in t dorp, we hebben zo'n vaag zweverig winkeltje. daar kon je voetreflexmassage laten doen. kreeg ik van mn zus. die vrouw ging ook mijn voeten lezen (ik ben echt te nuchter voor dat soort dingen eigenlijk), de dingen die ze zei klopte ook gewoon echt, bizar. ook kon ze aan mn voeten zien dat t een jongetje was en hoe hij lag. ook dat ir rustig is enzo, nou ja vond t echt bizar. ze dacht dat ie wel mijn karakter zou krijgen *lol*
  zaterdag 26 juni 2010 @ 17:29:37 #248
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83330045
Luierwasje gedaan!!! Leuk joh al die kleine luiertjes aan de lijn.
pi_83330181

lijkt me wel schattig ja, vond de kleertjes al zo leuk.

oh ja en ik vrees dat die bh mij ook niet gaat passen. is mijn voorgevel iets te groot voor! wel lief van je!

en kwa pyama, ik heb gewoon een oud nachthemd om in te bevallen. en shirtjes met spagettibandjes voor erna, lekker luchtig. maar verwacht gewoon zsm weer kleren te gaan dragen.
  † In Memoriam † zaterdag 26 juni 2010 @ 18:50:22 #250
43556 miss_dynastie
pi_83332519
Guess
  zaterdag 26 juni 2010 @ 19:05:12 #251
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_83332974
Thanks dames Jullie ook zet em op hoor! Vooral met deze warmte,m'n voeten zijn net warm gebakken broodjes!!! Ctg was vandaag weer helemaal goed,alleen geen enkele weeenactiviteit,geloof je toch niet Ben benieuwd of die ballon nog wat gaat doen,ik ga er maar vanuit dat het een ks gaat worden,jammer maar ik begin er nu wel zo klaar mee te raken dat ik het wel prima vind denk.Zat dinsdag al in het ziekenhuis om vliezen te breken en ondertussen is er nog niks,zelfs geen voorweeen of harde buiken meer,gek lijf! Nou ja we zien het allemaal wel,morgen om 18.00 moet ik weer binnen zijn!
pi_83333067
Even een snelle

Meneer kreeg vandaag nesteldrang, als in gehele servies, borden, bakken, bestek kopjes en glazen uitzet vernieuwen alles wat we hadden was VEEL en allemaal bij elkaar geraapt en oud en half versleten van ons allebei nu dus alles hetzelfde en nieuwe!! ( hoera Ikea! )

Maarja, dan zet je dat in de kast, en dan wil je toch even de keukenkastjes gelijk doen Die hoefden van mij niet persé maar als je dan toch bezig bent! En op dit soort momenten zou ik willen dat ik een kleine keuken had....

Vaatwasser draait nu voor de 7e keer geloof ik vandaag!! Container was net leeg en die zit inmiddels alweer vol

God, als dat af is is er echt geen drol meer wat er moet gebeuren ik ga me zoooo vervelen straks!

Vaatwasser is klaar dus ik ga weer verder
  zaterdag 26 juni 2010 @ 19:12:16 #253
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_83333187
Heerlijk een man met nesteldrang!!
Mijn moeder is hierheen gekomen (ze woont 1,5 uur hier vandaan en gaat niet meer weg zegt ze voordat de kleine er is) dus het huis is weer helemaal aan kant
pi_83333251
nou ja zijn nesteldrang beperkte zich wel tot: ik erger me al tijden aan ons servies en alles! Kom we halen nieuwe. En vervolgens is hij bij thuiskomst de printer opnieuw gaan installeren en ben ik maar aan de schoonmaak gegaan

Fijn dat je mams bij je is en even lekker de boel onder handen heeft genomen zeg!
  zaterdag 26 juni 2010 @ 22:08:58 #255
259886 pessie
pi_83339442
Guess fijn dat je moeder over is gekomen. Lekker schoon huis .

Nesteldrang was hier verdwenen op het moment dat schoonmoeder belde "kom je naar het zomerhuis?", dus heerlijk in de zon gezeten en in het meer gezwommen vanmiddag! Volgens mij was het niet echt nesteldrang, dan had ze waarschijnlijk echt pech gehad.

Ik voel me nog wel steeds onrustig, en aangezien de was al droog is (lang leve het mooie weer) ben ik nu al bezig mn stapeltjes voor-het-geval-dat-we-toch-naar-het-ziekenhuis-moeten te maken . Heb zelfs het eerste pakje met een lintje bij elkaar gebonden en er een briefje aan gehangen "dit is het eerste pakje". Conclusie, mn huis blinkt niet en ik doe dingen die echt nutteloos zijn bij 35.4 weken... Maar de was is wel gedaan! Heb zelfs mn trouwboekje al opgezocht en bij de stapel gelegd, ben ik gek aan het worden?
pi_83341782
Guess, wat fijn dat je moeder er is en het hele huis lekker aan kant is! En stom dat je nog helemaal geen weeen of zelfs harde buiken hebt zeg! Je lijf heeft er gewoon echt nog geen zin in. Ik hoop voor je dat de ballon toch gewoon wel zn werk gaat doen, en het dan gewoon wel op gang komt en niet zo lang meer duurt.

Pessie, waarom heb je dan een briefje aan het eerste pakje gehangen? Je kan dat toch gewoon zelf zeggen, wat het eerste pakje is?
  zaterdag 26 juni 2010 @ 23:07:32 #257
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_83341882
niet als je bijv. onder narcose zou moeten.
in de haak.
pi_83341990
Dan kan je man het toch alsnog zeggen? Die kan toch wel onthouden welk pakje het eerste pakje is??
pi_83342015
Guess, ik heb een beetje meegelezen de laatste dagen, en ik kan me voorstellen dat je enorm baalt van deze toestanden, dat je het ziekenhuis ingaat met het idee dat je kindje geboren gaat worden, en dan je thuiskomt zonder baby...nou ja, met baby maar op de verkeerde plek.
Kunnen ze niet de vliezen breken en dan aan het infuus met weeenopwekkers?
Heel veel succes...!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_83342145
Ticootje, was jij nog naar die informatieavond gegaan in het Westeinde? Ik was te moe om te gaan..
Ben toch wel blij dat ik niet wekelijks naar een zwangerschapscursus moet, heb na het werken echt geen puf meer voor dat soort dingen.
  zondag 27 juni 2010 @ 00:24:18 #261
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83344850
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:13 schreef Troeta het volgende:
Ticootje, was jij nog naar die informatieavond gegaan in het Westeinde? Ik was te moe om te gaan..
Ben toch wel blij dat ik niet wekelijks naar een zwangerschapscursus moet, heb na het werken echt geen puf meer voor dat soort dingen.
nee was nog aan het werk
pi_83346154
Ah balen..
Ik ga nu denk ik 1 juli naar het Rode kruis, maar dan moet ik me nog even aanmelden en dat vergeet ik steeds:)
  zondag 27 juni 2010 @ 07:13:11 #263
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_83348751
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Guess, ik heb een beetje meegelezen de laatste dagen, en ik kan me voorstellen dat je enorm baalt van deze toestanden, dat je het ziekenhuis ingaat met het idee dat je kindje geboren gaat worden, en dan je thuiskomt zonder baby...nou ja, met baby maar op de verkeerde plek.
Kunnen ze niet de vliezen breken en dan aan het infuus met weeenopwekkers?
Heel veel succes...!
Nou daar lag ik dus vrijdagochtend helemaal klaar voor nadat ze 2dgn met hormonen inbrengen bezig waren geweest.Ik heb wel 3cm ontsluiting gekregen maar ze konden het hoofdje nog zo omhoog duwen wat betekend dat ie niet goed is ingedaald,om een een langdurige uitputtende bevalling te voorkomen met zo min mogelijk risico op een ks wilden ze nu dus nog 1st de ballon doen.De gyn die ik donderdagavond sprak had er dus een andere mening over dan degene die mij vrijdagochtend zou gaan inleiden.Maar ik heb de afgelopen dagen zowiezo al wel gemerkt dat ze soms een hele andere mening hebben en daar zit ik dan telkens mee als ze van diens wisselen. Ik moet om 18.00 weer binnen zijn vandaag en hoop een gyn te spreken tegen wie ik mijn frustraties en ondertussen erge angst kan uiten.Zo graag ik een ks wilde voorkomen hem ik nu zo iets van,doe dan maar die fucking ks maar hier kan ik niet meer tegen Ik kan er gewoon met m'n pet niet bij,1st weken voorweeen die gewoon NIKS gedaan hebben en als er hormonen ingebracht worden een paar uurtjes wat weeen maar zodra ze uitgewerkt zijn gewoon weer helemaal niks,echt zo raar!!
De ooievaar is hier echt finaal de weg kwijt!!
  zondag 27 juni 2010 @ 08:22:11 #264
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83348926
quote:
Op zondag 27 juni 2010 07:13 schreef Guess. het volgende:
De ooievaar is hier echt finaal de weg kwijt!!
Als de situatie anders was geweest had ik heel hard moeten lachen om deze opmerking Maar nu wens ik je heel erg veel sterkte!!

Alle andere LLM's ook natuurlijk. Ik beneid jullie niet met dit weer
  zondag 27 juni 2010 @ 08:51:58 #265
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_83349058
Guess, wat ontzettend balen ze! Eigewijze baby!
Achteruit gaan van zicht, check. Eerste keer ben ik een volledig punt in beiden ogen achteruit gegaan. Nu kan ik weer geen teletekst lezen, en ik zit al op -6. Blinde kip dat ik ben.

Tijdje niet gepost, pc was uitgegaan, wachtwoord foetsie en 11000 spammailtjes verder,heb ik weer een nieuwe.
20 weken echo was helemaal goed. Beebie lag eigenwijs, dus er kwam nog een andere echo tussendoor, gelukkig draaide beebie en kon ze het hartje goed zijn, en de navelstreng ook.
Ik voel me best goed, de bekkenpijn is gestabiliseerd als in, niet erger geworden, maar na een dag werken ben ik echt kapot, kan ik 's avonds niet meer lopen en slapen is dan ook drama. Ach over een weekje heb ik 3 weken vakantie.

Woensdag weer op controle, vlak voor de vakantie, leek me wel handig.
  zondag 27 juni 2010 @ 10:09:39 #266
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_83350000
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:09 schreef tessie het volgende:
Dan kan je man het toch alsnog zeggen? Die kan toch wel onthouden welk pakje het eerste pakje is??
Op zich helemaal niet verkeerd bedacht van Pessie hoor
Ook sommige mannen rennen rond als kip zonder kop terwijl hun vrouw/vriendin ligt te bevallen Dus een extra geheugensteuntje voor degene die in de tas moet graaien kan nooit kwaad
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  zondag 27 juni 2010 @ 10:14:01 #267
258612 nytar
boys boys boys
pi_83350089
Goeiemorgen!!
Jeetje Guess, het schiet echt niet op zo! Vervelend dat de uitkomst keizersnee steeds dichterbij komt...ik duim nog steeds voor je!
Ik las wat over een badje voor in de tuin, wij zijn er gister 1 bij de hema gaan halen. Heerlijk met mn kont in het koude water gezeten....wat een uitkomst! Ik kan het iedereen aanraden!
  zondag 27 juni 2010 @ 10:14:57 #268
258612 nytar
boys boys boys
pi_83350112
Oja @ pessie! Bedankt voor het geheugensteuntje, ons trouwboekje zat nog niet in de vluchttas!!
pi_83350938
Waarom moet je trouwboekje in je vluchttas?

En nog even een paar voor Guess. Ik blijf voor je duimen.

En voor de laatste loodjes van Mereltje, Sonnetje en djenneke en alle andere meiden die het zwaar hebben met deze hitte!
  zondag 27 juni 2010 @ 10:56:18 #270
258612 nytar
boys boys boys
pi_83351086
Omdat je, als je met complicaties in het ziekenhuis ligt, je daar je kindje bij de burgerlijke stand in kan laten schrijven....in Delft wel iig!
  zondag 27 juni 2010 @ 10:56:42 #271
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83351104
Guess, dat veranderen van beleid zodra er een dienstwissel is komt vaker voor ja, heb dat bij m'n vader ook gemerkt toen die erg lang in het ziekenhuis lag... Ik ga gewoon heel erg hard hopen dat je vanavond iemand treft die meteen 'zaken' wil doen en dat het daarna gewoon vlotjes verloopt.

Pfft pessie dat is natuurlijk een nesteldrang van niets he... Amateur

Orea lekker nieuw serviesje nu, dat kan ook heerlijk opknappen hoor. En een schone keuken is gewoon briljant. Wel kuddo's dat je doorgegaan bent met dit weer. Ik ben echt aan het eind van de ochtend gestopt omdat ik niet lekker meer was en opzette als een ballonnetje...

Sil, fijn dat je 20 weken echo goed was

Hier vandaag toch echt maar in de 'rust-modus'. Zon zitten is niet zo m'n ding, dus ik kijk of ik me zometeen ergens op een makkelijke manier neer kan vleien onder de parasol. Eigenlijk zou ik heel graag ergens in het water gaan hangen, maar de moeder van Martijn komt op visite, dus zwemmen zal er ook wel niet van komen. Bovendien hou ik zoveel vocht vast dat ik me ook niet goed in badpak in het openbaar durf te vertonen...

Enfin; gewoon rustig aan doen, dan komt het vast goed....
  zondag 27 juni 2010 @ 11:22:59 #272
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_83351702
Guess ,het schiet echt niet op he.
Heel veel succes voor vanavond nog es
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_83352178
cp dank je!
al moet ik zeggen dat ik weinig last van de warmte heb eigenlijk
vandaag is wel de warmste dag tot nu toe
lig iig al in bikini op mijn loungebank in de tuin
ben wel blij dat ik geen vocht vasthou.

guess eigenwijze baby heb je. ik hoop voor je dat t niet alsnog een ks wordt.
pi_83353127
mijn vochtpootjes zijn ook weg gelukkig en ik ga nu lekker naar m'n schoonouders die een tuin hebben met schaduw en een badje:)
Fijne dag iedereen!
  zondag 27 juni 2010 @ 12:22:45 #275
259886 pessie
pi_83353347
Guess veel succes vanavond! Zet em op! En ik duim met je mee voor een gyn die luisterd!

Orea nieuw servies, leuk!

Fluugs, ik ben inderdaad een amateur. Vanochtend tussen 6.30 en 8.00 wel wakker gelegen met "ik moet de babykamer schoonmaken", er niet uitgegaan om schoon te maken dus inderdaad geen nesteldrang te noemen.

Wat betreft het briefje aan de kleertjes, volgens mij heb ik dat een keer gelezen in een post van huup, dat ze haar dochter ALLES hadden aangetrokken wat er in de tas zat ofzo. En nu hebben mn hormonen de kleertjes dus bij elkaar gebonden en er een briefje aan gehangen... . En ik weet niet in wat voor staat mn man verkeerd als het kind aangekleed moet worden.
Heb ik al gezegd dat ik thuis wil bevallen? Dat maakt dit toch nog weer een tandje erger...

Ik ga de babykamer schoonmaken.
  zondag 27 juni 2010 @ 12:50:03 #276
143848 huuphuup
Dorksided
pi_83354246
ik weet niet wiens post het was pessie maar het was niet die van mij ze hebben mijn dochter gewoon aangetrokken wat ik had klaargelegd.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83354863
Ik ben op vakantie dus ik moet even snel bijlezen maar ik las dat Claudia zwanger is, gefeliciteerd!
Veel sterkte voor Guess en voor de andere hoogzwangeren die het warm hebben ook
pi_83355753
quote:
Op zondag 27 juni 2010 10:56 schreef nytar het volgende:
Omdat je, als je met complicaties in het ziekenhuis ligt, je daar je kindje bij de burgerlijke stand in kan laten schrijven....in Delft wel iig!
Ah zo. Wij wonen vlakbij het ziekenhuis en mijn man heeft het boekje gehaald voor we aangifte hebben gedaan
  zondag 27 juni 2010 @ 14:07:27 #279
259886 pessie
pi_83356666
Jore geniet van je vakantie!

Huup, dan weet ik niet meer wie het was... Maar manlief vind het een heel prettig idee dat het op deze manier allemaal klaar ligt.

Babykamer schoon , en klaar voor een kindje.
Nu de rest nog
pi_83357299
zo pessie dat je daar zin in heb met dit weer
ik lig nog steeds in de tuin misschien dat ik zo even naar mn zus loop om dr telefoon te brengen. maar op dit moment nog geen zin in.
ik ben gewoon lekker lui aan t zijn
ik wil alleen nog maar zomerkindjes, in de winter kan je toch niet zo lekker in de tuin liggen

misschien moet ik r nog even uit gaan leggen over de eerste keertjes, want heb 2 pakjes in mijn koffer zitten 1 voor als ik gelijk naar huis mag (met bijpassend jasje) en 1 voor als ik moet blijven erg he

[ Bericht 29% gewijzigd door Sonnetje85 op 27-06-2010 14:29:39 ]
pi_83357392
Volgens mij is hier de nesteldrang toegeslagen. Ik heb net 1,5 uur op zolder op zitten ruimen.... bloedje heet natuurlijk maar met ventilator best uit te houden. Morgen ofzo maar weer verder.

Ik heb trouwens ook al tig keer tegen lief gezegd welk pakje als 1e aan moet hoor.

Val trouwens zomaar binnen
  zondag 27 juni 2010 @ 15:31:05 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83359536
Guess vanavond dan maar... succes
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83360396
Guess, hopelijk vanavond bia (baby in armen). Succes!
  zondag 27 juni 2010 @ 16:54:13 #284
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_83363110
Thanks allemaal! Ik voelde vanmiddag al weer wat krampen enzo maar het is weer helemaal weg We gaan nu even wat eten en dan moeten we om 18.00 weer in het ziekenhuis zijn.Als er babynieuws of ander nieuws zal Draakje jullie op de hoogte houden,maar hopelijk kan in jullie heel snel zelf berichten!

Veel sterkte voor jullie ook van de week,hopelijk niet te veel last van deze warmte,doe het rustig aan!!!
  zondag 27 juni 2010 @ 17:10:03 #285
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_83363768
Heeeeel veel succes Guess
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_83363885
Veel succes Guess!! Hoop dat het nu wel wil vlotten allemaal!!

En over het eerste pakje, mijn Lief en ik hebben dat gewoon samen uitgezocht. Dus ik kan me echt niet voorstellen dat het dan zou gebeuren dat we allebei niet meer in staat zouden zijn om te zeggen welk pakje het moet zijn, vandaar dat ik het nogal vreemd vond.
  zondag 27 juni 2010 @ 17:16:10 #287
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83363988
Succes Guess!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_83364913
Waarom zou je je afvragen wat het nut is van zaken als briefjes klaarleggen bij pakketjes kleding? Het is gewoon leuk om bezig te zijn met de komst van je kind en van die heerlijk kneuterige dingen te doen.

Nog een half uurtje voor Guess! Ik hoop zo dat er snel iets gebeurt.
pi_83365795
Ja, waarom moet pessie altijd zo uitleggen wat ze doet? Ze heeft gewoon haar eigen vorm van nesteldrang.
Mijn vriend zou trouwens het luierpakje voor kleertjes aanzien, maar mij kan het eigenlijk niet zoveel schelen wat hij voor het eerst aanheeft. Als ik niet helemaal helder ben op dat moment is er vast wel een oma of een verpleegster die hem vertelt wat hij aan kan trekken.
pi_83367392
Ik ben net vreselijk verrast en verwend met een babyshower

En waar ik nog geen last had van vocht vasthouden, mijn enkels beginnen op te zwellen
pi_83367452
Wat leuk zeg Orea!! Waren er veel mensen? En heb je nog van die grappige spelletjes gedaan? En leuke luiertaarten gekregen??
pi_83367683
Waren 9 dames! Tante, schoonmoeder en schoonzus en verder vriendinnen!! Allemaal leuke dingen gedaan, gekregen en gegeten, god wat hadden ze een stortvloed aan eten & lekkernijen

Geen luiertaarten, maar wel gruwelijk verwend met té leuke dingen!! Manlief en ik waren shoppen (manlief zat in het complot ) en toen ik thuis kwam was alles versierd enzo!

Was echt super verrast!!
pi_83367718
oooo klinkt echt leuk en gezellig!!
  zondag 27 juni 2010 @ 18:49:59 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83367761
Wat lief Orea, en zelfs manlief die in het complot zat....

Had zijn "nesteldrang" mbt het servies gisteren ermee te maken??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83367922
Hahaha nou hij was al wel weken/maanden over servies bezig wellicht dat ie nu dacht: dit moet nog en dan is het af, wel zo lekker nu met dit in aantocht!
  zondag 27 juni 2010 @ 18:58:26 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83368014
Het kon iig gelijk in gebruik worden genomen
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83368647
Guess succes!

Orea wat leuk!
  zondag 27 juni 2010 @ 20:28:21 #298
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83371082
Hoi dikke enkels....

Ik heb vanmiddag met mn voeten in het koude zwembadje gezeten en lekker stoel naar achter en mn boek...
pi_83371954
Orea wat leuk een babyshower

Spannend voor Guess, hopelijk duurt het nu echt niet lang meer.

Ik begin toch ook iets vocht vast te houden, maar kan lekker de hele dag op slippers lopen. We zijn al 3 dagen aan het barbecuen, scheelt mij weer koken want vriend wil natuurlijk de barbecue regelen lekker relaxed doen met dit weer, net als de andere dames hier zo te lezen
pi_83371965
Jaaaa babyshower was echt leuk! Voor het eerst dat ik er eentje meemaakte, en het was echt super gezellig! En veellll lekkere dingen gegeten ook En eindelijk weer eens Orea haar mooie dikke buik in het echt kunnen bewonderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')