Och jee dat schiet echt niet op he.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:01 schreef draculettetje het volgende:
Goede morgen allemaal!
nog geen bericht van guess gehad, ik hoop zo dat ze er te druk bezig voor is of nog beter dat ze te druk met genieten is!
Oh jeetje, dat ze haar weer laten gaan ook zeg, wat zal dat een domper zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:42 schreef draculettetje het volgende:
Helaas te vroeg gejuicht! kreeg het volgende bericht:
twee dagen inleiden met hormonen heeft niet genoeg resultaat opgeleverd. weer naar huis hopen dat het vanzelf op gang komt, zo niet zondag ballonnetje en maandag inleiden. mocht dat niet helpen dan ks!
pFf het wordt haar echt niet makkelijk gemaakt! kop op guess!
Dat is ook echt geen gebruikelijke procedure. Dat wil zeggen, bij mij werd de bevalling niet ingeleid omdat Ivan groot was maar omdat ik een week over tijd ging en ze je in mijn ziekenhuis liever niet 2 weken over tijd laten lopen. Maar dan nog: het was afwachten tot mijn lichaam zélf iets ging doen. Ze hebben bij mij tabletjes ingebracht, maar ze zouden me pas een wee-opwekkend middel geven of mijn vliezen breken als ik genoeg ontsluiting gehad. Gelukkig braken bij mij m'n vliezen spontaan, maar het duurde al met al toch 2 dagen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat snap ik ook niet Flugel!
Wat ongelovelijk naar Guess, t wordt je echt niet gemakkelijk gemaakt zeg
En ook apart dat ze verder niets doen aangezien t kind toch groot geschat wordt? Daarom werd ze toch al met 41 weken ingeleid??
nee ik weet dat dat geen gebruikelijke procedure is, maar ik vind het wel vreemd als dat de reden is van inleiden, dat ze je dan wel weer naar huis sturen. Terwijl er (wat ik me kan herinneren) best al een tijdje gezegd wordt tegen dr dat ze dr echt niet gaan laten lopen tot 42 weken ivm grootte van het kind.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is ook echt geen gebruikelijke procedure. Dat wil zeggen, bij mij werd de bevalling niet ingeleid omdat Ivan groot was maar omdat ik een week over tijd ging en ze je in mijn ziekenhuis liever niet 2 weken over tijd laten lopen. Maar dan nog: het was afwachten tot mijn lichaam zélf iets ging doen. Ze hebben bij mij tabletjes ingebracht, maar ze zouden me pas een wee-opwekkend middel geven of mijn vliezen breken als ik genoeg ontsluiting gehad. Gelukkig braken bij mij m'n vliezen spontaan, maar het duurde al met al toch 2 dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |