abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83271865
Ha Hobbes, hier hetzelfde! Even lekker alles open!

Ik ga iets meer doen, manlief heeft de auto thuis gelaten en is op de motor naar het werk, dus ik kan nog even shoppen! Ga in elk geval iets halen aan hor dingen, zodat we ook 's avonds laat lekker kunnen luchten dat scheelt ook al de helft! als ik vandaag de dingen heb gehaald die ik nog wil halen, dan ben ik klaar geloof ik heb alleen nog een boek of 10 nieuw liggen die ik nog wil lezen komende weken, moet goedkomen

Vannacht het idee dat mijn schaambeen echt knapte... wát een naar gevoel is dat! Denk dat er een hoofdje wat dieper is gaan zitten En nu ga ik even iets hikkends (denk voetjes) tussen mijn ribben vandaan vissen en nog een bakkie koffie pakken

Guess, ik hoop dat er eindelijk wat schot in de zaak is voor je!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 08:59:27 #127
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83272673
Guess je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg! Heel veel sterkte nog
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_83272716
Goede morgen allemaal!
nog geen bericht van guess gehad, ik hoop zo dat ze er te druk bezig voor is of nog beter dat ze te druk met genieten is!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 09:02:22 #129
258612 nytar
boys boys boys
pi_83272744
Goeiemorgen!
Hier ook weinig plannen hobbesje, ik moet eten halen voor vanavond (morgen komen de grote boodschappen wel) en verder ga ik lekker chillen in de achtertuin tot de schaduw daar weg is en dan, heel misschien, nog een beetje schoonmaken in huis....maar misschien ook niet
  vrijdag 25 juni 2010 @ 09:02:38 #130
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83272749
Guess, ik hoop dat je mama bent geworden vannacht! En anders nog heel veel sterkte met echt de allerlaatste loodjes .

Hier is het ook warm. En de zon schijnt. En ik heb zin om te zwemmen.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 09:06:40 #131
258612 nytar
boys boys boys
pi_83272837
ik ook pessie! ik ben ook van plan om een kinderbadje te gaan aanschaffen en lekker met mn kont daarin te gaan zitten als het weer zo heet wordt
  vrijdag 25 juni 2010 @ 09:20:11 #132
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83273177
Guess. ik hoop dat het vannacht allemaal is gaan vlotten en je inmiddels van je kleintje ligt te genieten

Het ziet er buiten echt heerlijk uit...

Wat zal ik toch eens gaan doen vandaag...

Veel plezier in de achtertuinen vandaag dames, geniete ervan
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 09:30:09 #133
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_83273438
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 09:01 schreef draculettetje het volgende:
Goede morgen allemaal!
nog geen bericht van guess gehad, ik hoop zo dat ze er te druk bezig voor is of nog beter dat ze te druk met genieten is!
Och jee dat schiet echt niet op he.
Ze zou me smssen maar ik hoopte dat ze het vergeten was, helaas weet jij ook nog niks dus?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_83273802
Helaas te vroeg gejuicht! kreeg het volgende bericht:
twee dagen inleiden met hormonen heeft niet genoeg resultaat opgeleverd. weer naar huis hopen dat het vanzelf op gang komt, zo niet zondag ballonnetje en maandag inleiden. mocht dat niet helpen dan ks!

pFf het wordt haar echt niet makkelijk gemaakt! kop op guess!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 09:44:20 #135
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_83273866
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 09:42 schreef draculettetje het volgende:
Helaas te vroeg gejuicht! kreeg het volgende bericht:
twee dagen inleiden met hormonen heeft niet genoeg resultaat opgeleverd. weer naar huis hopen dat het vanzelf op gang komt, zo niet zondag ballonnetje en maandag inleiden. mocht dat niet helpen dan ks!

pFf het wordt haar echt niet makkelijk gemaakt! kop op guess!
Oh jeetje, dat ze haar weer laten gaan ook zeg, wat zal dat een domper zijn
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 25 juni 2010 @ 09:45:57 #136
45621 Suzanna
Mama van...
pi_83273923
Waarom elke keer die wachttijd? ik snap dat eigenlijk niet zo goed...
Arme Guess...

Sterkte meid!!

Fannetje, hopelijk valt het allemaal mee!!
pi_83273985
Guess
Wat een beproeving Sterkte meid
  vrijdag 25 juni 2010 @ 09:54:02 #138
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83274178
Guess

Sterkte meis

waarom sturen ze iemand nog naar huis toe in dit soort situaties? Ivm weekend ofzo?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_83274262
Jeutje Guess het schiet niet op zeg!! Hopelijk gaat er snel iets gebeuren!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 09:59:27 #140
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_83274373
Oh Guess .... ze maken het wel zwaar voor je zeg! Hoop dat het nu snel doorzet.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 09:59:39 #141
45621 Suzanna
Mama van...
pi_83274384
Dat snap ik ook niet flugeltje... ...

Zo, drukke dag hier (bezoek, schoolkrant regelen, opruimen, schoonmaken) ...maar straks een weekendje vol rust als 't goed is, zonder kinderen (die gaan allemaal uit logeren...!!) en dat hebben we echt even nodig... even bijtanken.
Ik ben vandaag zonder duidelijke reden elke keer duizelig en misselijk, dus heb echt rust nodig, helaas kan ik die vanavond pas gaan nemen. Maar goed. Even gezeten, nu weer aan de slag...
  vrijdag 25 juni 2010 @ 10:02:14 #142
258612 nytar
boys boys boys
pi_83274476
Onvoorstelbaar dat Guess nu weer naar huis is...heel veel sterkte!!
pi_83274801
De ellende is nu eenmaal dat een lichaam mee moet werken. Ze kunnen veel doen om een bevalling op te wekken, maar die methodes zijn niet altijd zaligmakend. Misschien wilde Guess zelf liever naar huis dan nog een paar dagen lang zo in het ziekenhuis te liggen? En misschien hebben ze haar wel een ruggenprik of een andere vorm van pijnstilling aangeboden? Ik zou er niet te snel vanuit gaan dat medisch personeel uit een stel sadisten bestaat dat het Guess zo moeilijk mogelijk maakt.

Ik vind het echt ontzettend rot voor je, Guess. Ik hoop dat je lichaam zich in de komende tijd zelf opmaakt voor de bevalling, want een keizersnede lijkt me zwaar. Maar ja, als het maandag nog niet op gang is gekomen en je zoveel pijn hebt dan zal een keizersnede vast een verlossing zijn. Maar zo stel je het je vantevoren niet voor, hè?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_83274894
Dat snap ik ook niet Flugel!
Wat ongelovelijk naar Guess, t wordt je echt niet gemakkelijk gemaakt zeg
En ook apart dat ze verder niets doen aangezien t kind toch groot geschat wordt? Daarom werd ze toch al met 41 weken ingeleid??

Hier nog steeds baby in mijn buik En die heeft geloof ik ook geen plannen om eruit te komen, maar vandaag is de enige dag dat dat ook mag Want vandaag is mijn schoonmoeder jarig

Straks poolparty (zoals ze t noemde) bij mijn zus. Dus daar ga ik zo maar even heen. Lekker druk met allemaal kinderen
Eerst nog even was wasjes draaien.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 10:15:27 #145
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83274895
Guess wat vervelend! Maar de placenta doet zn werk dus nog goed, en je hebt ook nog genoeg vruchtwater? Ik hoop dat je voor zondag spontaan weeën krijgt.
pi_83275160
Pfff wat vervelend Guess! Misschien dat je thuis wel beter kan ontspannen en dat het dan eindelijk wel op gang gaat komen, ik hoop het echt voor je! Sterkte!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_83275254
Arme Guess
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_83275280
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat snap ik ook niet Flugel!
Wat ongelovelijk naar Guess, t wordt je echt niet gemakkelijk gemaakt zeg
En ook apart dat ze verder niets doen aangezien t kind toch groot geschat wordt? Daarom werd ze toch al met 41 weken ingeleid??
Dat is ook echt geen gebruikelijke procedure. Dat wil zeggen, bij mij werd de bevalling niet ingeleid omdat Ivan groot was maar omdat ik een week over tijd ging en ze je in mijn ziekenhuis liever niet 2 weken over tijd laten lopen. Maar dan nog: het was afwachten tot mijn lichaam zélf iets ging doen. Ze hebben bij mij tabletjes ingebracht, maar ze zouden me pas een wee-opwekkend middel geven of mijn vliezen breken als ik genoeg ontsluiting gehad. Gelukkig braken bij mij m'n vliezen spontaan, maar het duurde al met al toch 2 dagen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_83275329
Maar hadden ze niet tegen Guess gezegd dat ze zou blijven tot haar kindje geboren zou zijn? Dan lijkt me dat echt wel een enorme domper, om zo weer naar huis gestuurd te worden...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_83275436
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat is ook echt geen gebruikelijke procedure. Dat wil zeggen, bij mij werd de bevalling niet ingeleid omdat Ivan groot was maar omdat ik een week over tijd ging en ze je in mijn ziekenhuis liever niet 2 weken over tijd laten lopen. Maar dan nog: het was afwachten tot mijn lichaam zélf iets ging doen. Ze hebben bij mij tabletjes ingebracht, maar ze zouden me pas een wee-opwekkend middel geven of mijn vliezen breken als ik genoeg ontsluiting gehad. Gelukkig braken bij mij m'n vliezen spontaan, maar het duurde al met al toch 2 dagen.
nee ik weet dat dat geen gebruikelijke procedure is, maar ik vind het wel vreemd als dat de reden is van inleiden, dat ze je dan wel weer naar huis sturen. Terwijl er (wat ik me kan herinneren) best al een tijdje gezegd wordt tegen dr dat ze dr echt niet gaan laten lopen tot 42 weken ivm grootte van het kind.
Maar misschien heb ik t verkeerd begrepen kan ook
Mja blijft balen als je lichaam dan ook niet echt meewerkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')