abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83304201
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:06 schreef Suzanna het volgende:
Oh trouwens, Claudia, je staat nog niet in de OP, ik was aan 't kijken wanneer je uitgerekend bent.
Ik heb dinsdag weer een echo en dan hoop ik definitief een uitgerekende datum te horen te krijgen. Daarna zal ik me wel in het lijstje laten zetten!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_83305195
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:10 schreef Guess. het volgende:

[..]

Daarom ben ik er ook zo ziek van en er is ons gisteravond echt beloofd dat vandaag d-day was.Kreeg vanacht zelfs nog op m'n kop omdat ik door de gang liep te spoken,ik moest echt gaan slapen want ik had m'n energie vandaag echt hard nodig.

Zie net dat Draakje ook al gemeld had dat ik weer thuis ben dus m'n update is dubbel.
Dank je Draakje voor het bijhouden Hopelijk kunnen we onze baby's nu echt snal aan elkaar voorstellen
Meer kan ik er niet op zeggen.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_83306522
Hier weer eens een update vanaf onze kant.

Mijn vrouw is nu 37 weken en 1 dag zwanger. De kleine is afgelopen maandag ingedaald en ze vonden het maar raar dat ze dat niet gemernt heeft. Want normaal krijg je indalingsweeen. Maar ook bij de eerste heeft ze dat niet gehad.

De WC hier thuis maakt overuren, om de 5 minuten moet ze plassen. Verder is de kleine harstikke druk, de hele dag zien we handjes en voetjes voorbij komen. En daarnet nog kwamen d'r billen heel ver naar buiten!

Ik zal proberen om nu weer wat meer mee te gaan lezen en reageren!!
pi_83307106
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 22:13 schreef Webcrowler het volgende:
Hier weer eens een update vanaf onze kant.

Mijn vrouw is nu 37 weken en 1 dag zwanger. De kleine is afgelopen maandag ingedaald en ze vonden het maar raar dat ze dat niet gemernt heeft. Want normaal krijg je indalingsweeen. Maar ook bij de eerste heeft ze dat niet gehad.

De WC hier thuis maakt overuren, om de 5 minuten moet ze plassen. Verder is de kleine harstikke druk, de hele dag zien we handjes en voetjes voorbij komen. En daarnet nog kwamen d'r billen heel ver naar buiten!

Ik zal proberen om nu weer wat meer mee te gaan lezen en reageren!!
Vreemd, ik heb er ook niets van gemerkt hoor, en volgens zowel de gyn als de vk is ons kindje al enkele weken ingedaald. En eigenlijk vond niemand het gek dat ik dat niet gemerkt heb.

Leuk he, al die bewegingen kunnen volgen! Zeker ook voor de a.s. papa's die immers niet alle bewegingen kunnen voelen...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  vrijdag 25 juni 2010 @ 22:43:35 #230
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83308040
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
voedingsbh heb ik van mijn zus
die heeft 6weken bv gegeven en zo oud is die bh. scheelt weer
heb je 75e? Die heb ik nog liggen van vorige keer, vrij nieuw ook nog, mevrouw besloot er opeens mee te stoppen enzo. Maar 75e gaat voorlopig ff niet passen. Ik mag dus nog ff shoppen voor andere. Maar ik wacht tot het laatst, ik verwacht niet dat het nog heel erg groeit, maar aan de andere kant heb ik het nu gewoon niet nodig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_83308399
Net terug van vakantie, we hebben het heerlijk gehad!!! Ik wil zo weer terug!!!

Gefeliciteerd nieuwe zwangere!!

Verder gelezen over Guess, het zit je ook niet mee he??

Ben nu 24 weken nog 16 weken, wat inhoudt dat ik nog 11 weken moet werken... help het gaat zo snel ineens!!! Merk nu wel dat ik zwanger ben, ontkennen lukt niet echt meer. We hebben dinsdag de hele dag door maastricht gestruind, en woensdag kon ik alleen nog maar waggelen. Ook is mijn buik weer ontploft. Volgende week ga ik het vertellen op het werk, verbergen lukt niet echt meer. Ilse is erg actief geweest de afgelopen dagen, van de week in bad zag ik mijn buik bewegen. Heel bizar gezicht. En natuurlijk toen mijn man ook keek, werd ze weer stil.
*poef* nu is het weg
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:12:46 #232
143848 huuphuup
Dorksided
pi_83309524
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:46 schreef Fannetje het volgende:
Heeft er iemand hier trouwens ook last van het achteruitgaan van haar zicht? Sinds een week zie ik opeens (vooral met mijn rechteroog) een stuk minder. Toen hoorde ik van iemand dat dat door de zwangerschap kon komen... heb maar een afspraak gemaakt bij de opticiën, maar kan pas volgende week zaterdag terecht...
Had ik bij de zwangerschap van Amélie (en nog steeds dankzij de bv)...
Het komt door de hormonen, onder invloed daarvan verandert de spanning op/in je oogbol waardoor je lens weer een ander brandpunt krijgt. (zo heb ik me laten vertellen althans )

Het advies van mijn opticien, hij wilde geen nieuwe bril aanmeten tot 6 weken na het stoppen met borstvoeding. Volgens de man kon de sterkte namelijk erg fluctueren door de hormonen, en van de ene keer beter naar de andere keer slechter gaan, een meting zou dan een momentopname zijn.
Als je normaal gesproken al lenzen gebruikt dan is het een optie om maandlenzen te nemen op je nieuwe sterkte en dan steeds te laten meten en dan opnieuw bestellen. Ik had die optie niet want ik heb enkel een bril.

Ik zie nu mét bril net zoveel als voor de zwangerschap zonder bril. Op zich is dat niet dramatisch want ik had geen enorme sterkte ofzo maar het is wel irritant en het was wennen.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:19:23 #233
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83309869
Guess . Geniet lekker van het zonnetje morgen en doe lekker rustig aan dit weekend.

Lies, ik was strontchagrijnig en doodmoe toen ik terug kwam uit de stad. Ik winkel alleen niet vaak dus weet nooit wat voor maat ik moet hebben, ik durf wehkamp e.d. daarom niet aan. Was ook voornamelijk om de voedingsBH naar de positiemode winkel gegaan, ik ben erg blij dat ik daar voor weinig geld nog een korte broek zag hangen. Die wilde ik heel graag nog voor de zomer! En een nieuwe pyama schijn je nodig te hebben, was ook wel handig, is meer dan 4 jaar geleden dat ik een pyama heb gekocht.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:25:03 #234
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83310158
Pyjama?? Die heb ik niet en ga ik ook niet kopen. Ik draag altijd een shirt van m. . Uiteraard zonder z'n toestemming, ik doe meestal ook het huishouden als ik nog niet gedouched heb, dus al m'n slaapshirts zitten onder de chloorvlekken.
pi_83310366
ik heb ook geen pyama's. Heb wat grote shirts liggen, maar draag ze nooit.
*poef* nu is het weg
pi_83312591
Heftig verhaal Guess, maar geniet nog maar van je laatste weekend, plof lekker op de bank en hopelijk tot snel met baby!!

Kaatjejannie, waarom vertel je het zo laat op je werk?? En hoe lang ben je op vakantie geweest dat ze dat nog niet gemerkt hebben?
  zaterdag 26 juni 2010 @ 09:19:52 #237
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83318207
guess

Ik slaap altijd naakt, maar dat leek me niet zo bevorderlijk in het ziekenhuis. Daarom maar effe 2 van die cheap-ass nachthemdjes gekocht zodat ik er in ieder geval na de bevalling een beetje okay bij lig... Wat betreft BH's heb ik op de 9-maanden beurs 2 van die medela voedingsBH's gekocht en die draag ik al de hele zwangerschap. Zitten gewoon prima. Nu is mijn voorgevel ook maar naar een krappe C gegroeid, dus dat is te overzien...

KaatjeJannie, wat troeta zegt. Waarom nu pas vertellen op je werk? Hebben je collega's echt nog niets gemerkt?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 26 juni 2010 @ 09:21:58 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83318243
Guess
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_83318250
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 00:22 schreef Troeta het volgende:

Kaatjejannie, waarom vertel je het zo laat op je werk?? En hoe lang ben je op vakantie geweest dat ze dat nog niet gemerkt hebben?
Mijn collega's weten het al wel hoor, die heb ik het na de eerste echo al verteld! Maar ik werk op een woonvorm voor jongvolwassenen met een stoornis in het autistisch spectrum, en mijn cliënten weten het nog niet. Het was nog lange tijd erg onduidelijk wie mij ging vervangen. Nu is de persoon die mijn taken over gaat nemen de afgelopen weken ingewerkt, en diegene die mijn uren over gaat nemen tekent als het goed is maandag haar contract. Nu kan ik tegen de cliënten zeggen, ik ben zwanger, en ... is voor jou vanaf september je aanspreekpunt. Als ik al eerder gezegd had dat ik zwanger ben, dan had ik een aantal cliënten gehad die volledig in paniek waren geraakt. Hun zekerheid is dan weg. Dat is het nu ook wel, maar ik kan nu met ze toewerken naar de komende periode.

Ik wil weer terug op vakantie... De dagen dat we daar waren, de hele tijd in de nacht geen last van maagzuur gehad, en ik slaap afgelopen nacht weer in mijn eigen bed, en hoppa, 't is dr weer...
*poef* nu is het weg
  zaterdag 26 juni 2010 @ 11:12:52 #240
259886 pessie
pi_83319916
Kaatje, maagzuur is vervelend! Jammer dat je er weer last van hebt! Had je misschien andere eetgewoontes op vakantie? Bv later eten?

Wat betreft pyama, ik slaap normaal gesproken zomer en winter in van die kleine jurkjes met spaghetti bandjes waar je borsten zo uitflippen. Daar heb ik er 1 van gekocht, lig ik er ook 's nachts leuk bij (nutteloos, ik weet ) en handig met nachtvoeding. En voor overdag heb ik een shortama gekocht bij de zeeman voor 7 euro. Als ik dan in bed lig tijdens mn bezoek heb ik in ieder geval iets aan waarbij niet zomaar alles zichtbaar is. En om nu hartje zomer zo te zien tijdens een hittegolf in een huispak te gaan liggen vind ik iets te veel van het goede. (Als het rotweer is heb ik nog 2 huispakken liggen).

Ben weer lekker aan het wassen. Had nog een enorme berg gekregen babykleding liggen die nog moest, heb het eerste pakje er ook maar even bijgedaan . Kan zometeen alles heerlijk drogen op het balkon in de zon .
  zaterdag 26 juni 2010 @ 11:23:54 #241
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83320151
Ah okay KaatjeJannie, dat verklaard het wel ja. Ben wel benieuwd hoe de bewoners gaan reageren, hoop dat het lukt om de overgang niet al te onrustig te laten verlopen voor hen...

Gratis tip.... Met dit weer niet gaan poetsen!!

* Met vuurrode kop en gezwollen enkels/handen/gezicht in blote kont voor airco gaat zitten
  zaterdag 26 juni 2010 @ 11:26:55 #242
259886 pessie
pi_83320217
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 11:23 schreef flugeltje het volgende:
Ah okay KaatjeJannie, dat verklaard het wel ja. Ben wel benieuwd hoe de bewoners gaan reageren, hoop dat het lukt om de overgang niet al te onrustig te laten verlopen voor hen...

Gratis tip.... Met dit weer niet gaan poetsen!!

* Met vuurrode kop en gezwollen enkels/handen/gezicht in blote kont voor airco gaat zitten
Mijn nesteldrang slaat toe...
  zaterdag 26 juni 2010 @ 13:08:02 #243
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83322704
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 11:26 schreef pessie het volgende:

[..]

Mijn nesteldrang slaat toe...
Dan heb je straks ook een mooi blinkend huisje

Hier gaat het ook goed wat dat betreft, het is al bijna in een staat dat ik het 'af' wil verklaren... Bijna he, bijna....
pi_83323725
huuphuup: Bedankt voor je reactie!
Ik heb dus helemaal geen bril en alleen maandlenzen, dus ik ga nu inderdaad vragen of ik tijdelijk gewoon even per maand nieuwe lenzen mag laten aanmeten. 't Is bij mij overigens alleen rechts, want links zie ik nog net zo goed. Maar mijn rechteroog is altijd al slechter geweest (-4 tov -2 links), dus wellicht is dat oog er dan ook wel wat gevoeliger voor.
Ik zie met rechts mét lens nu net zo goed als links zónder lens, dus ik denk dat ik nu op -6 zit ofzo. Dat kijkt toch knap irritant met de verkeerde sterkte lenzen.

Maar goed, deze week komen we ook nog wel door
pi_83324575
ahzo kaatjejannie...ik dacht al!!!

Hier ook gezwollen gezicht, handen,voeten, enkels en het begint ook al in m;n onderbenen te komen. Wat een vervelend gevoel zeg! Heb ik nog nooit gehad.
Maar morgen kan ik lekker bij mijn schoonouders in een badje liggen:)
pi_83324696
Mijn man verklaarde me voor gek, maar ik heb vanmorgen een badje gekocht en ga dat vandaag of morgen even uittesten
pi_83329992
wat een lekker weer vandaag he ik kleur echt lekker bij de laatste dagen
we hebben weer trapleuningen, iig van beneden naar eerste verdieping.
laminaat ligt op de voorzolder, dus nu is echt zo goed als klaar en mag ie komen

vandaag was braderie in t dorp, we hebben zo'n vaag zweverig winkeltje. daar kon je voetreflexmassage laten doen. kreeg ik van mn zus. die vrouw ging ook mijn voeten lezen (ik ben echt te nuchter voor dat soort dingen eigenlijk), de dingen die ze zei klopte ook gewoon echt, bizar. ook kon ze aan mn voeten zien dat t een jongetje was en hoe hij lag. ook dat ir rustig is enzo, nou ja vond t echt bizar. ze dacht dat ie wel mijn karakter zou krijgen *lol*
  zaterdag 26 juni 2010 @ 17:29:37 #248
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83330045
Luierwasje gedaan!!! Leuk joh al die kleine luiertjes aan de lijn.
pi_83330181

lijkt me wel schattig ja, vond de kleertjes al zo leuk.

oh ja en ik vrees dat die bh mij ook niet gaat passen. is mijn voorgevel iets te groot voor! wel lief van je!

en kwa pyama, ik heb gewoon een oud nachthemd om in te bevallen. en shirtjes met spagettibandjes voor erna, lekker luchtig. maar verwacht gewoon zsm weer kleren te gaan dragen.
  † In Memoriam † zaterdag 26 juni 2010 @ 18:50:22 #250
43556 miss_dynastie
pi_83332519
Guess
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')