nee was nog aan het werkquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:13 schreef Troeta het volgende:
Ticootje, was jij nog naar die informatieavond gegaan in het Westeinde? Ik was te moe om te gaan..
Ben toch wel blij dat ik niet wekelijks naar een zwangerschapscursus moet, heb na het werken echt geen puf meer voor dat soort dingen.
Nou daar lag ik dus vrijdagochtend helemaal klaar voor nadat ze 2dgn met hormonen inbrengen bezig waren geweest.Ik heb wel 3cm ontsluiting gekregen maar ze konden het hoofdje nog zo omhoog duwen wat betekend dat ie niet goed is ingedaald,om een een langdurige uitputtende bevalling te voorkomen met zo min mogelijk risico op een ks wilden ze nu dus nog 1st de ballon doen.De gyn die ik donderdagavond sprak had er dus een andere mening over dan degene die mij vrijdagochtend zou gaan inleiden.Maar ik heb de afgelopen dagen zowiezo al wel gemerkt dat ze soms een hele andere mening hebben en daar zit ik dan telkens mee als ze van diens wisselen. Ik moet om 18.00 weer binnen zijn vandaag en hoop een gyn te spreken tegen wie ik mijn frustraties en ondertussen erge angst kan uiten.Zo graag ik een ks wilde voorkomen hem ik nu zo iets van,doe dan maar die fucking ks maar hier kan ik niet meer tegenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Guess, ik heb een beetje meegelezen de laatste dagen, en ik kan me voorstellen dat je enorm baalt van deze toestanden, dat je het ziekenhuis ingaat met het idee dat je kindje geboren gaat worden, en dan je thuiskomt zonder baby...nou ja, met baby maar op de verkeerde plek.
Kunnen ze niet de vliezen breken en dan aan het infuus met weeenopwekkers?
Heel veel succes...!
Als de situatie anders was geweest had ik heel hard moeten lachen om deze opmerkingquote:Op zondag 27 juni 2010 07:13 schreef Guess. het volgende:
De ooievaar is hier echt finaal de weg kwijt!!
Op zich helemaal niet verkeerd bedacht van Pessie hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:09 schreef tessie het volgende:
Dan kan je man het toch alsnog zeggen? Die kan toch wel onthouden welk pakje het eerste pakje is??
Ah zo. Wij wonen vlakbij het ziekenhuis en mijn man heeft het boekje gehaald voor we aangifte hebben gedaanquote:Op zondag 27 juni 2010 10:56 schreef nytar het volgende:
Omdat je, als je met complicaties in het ziekenhuis ligt, je daar je kindje bij de burgerlijke stand in kan laten schrijven....in Delft wel iig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |