abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 juni 2010 @ 19:05:12 #251
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_83332974
Thanks dames Jullie ook zet em op hoor! Vooral met deze warmte,m'n voeten zijn net warm gebakken broodjes!!! Ctg was vandaag weer helemaal goed,alleen geen enkele weeenactiviteit,geloof je toch niet Ben benieuwd of die ballon nog wat gaat doen,ik ga er maar vanuit dat het een ks gaat worden,jammer maar ik begin er nu wel zo klaar mee te raken dat ik het wel prima vind denk.Zat dinsdag al in het ziekenhuis om vliezen te breken en ondertussen is er nog niks,zelfs geen voorweeen of harde buiken meer,gek lijf! Nou ja we zien het allemaal wel,morgen om 18.00 moet ik weer binnen zijn!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_83333067
Even een snelle

Meneer kreeg vandaag nesteldrang, als in gehele servies, borden, bakken, bestek kopjes en glazen uitzet vernieuwen alles wat we hadden was VEEL en allemaal bij elkaar geraapt en oud en half versleten van ons allebei nu dus alles hetzelfde en nieuwe!! ( hoera Ikea! )

Maarja, dan zet je dat in de kast, en dan wil je toch even de keukenkastjes gelijk doen Die hoefden van mij niet persé maar als je dan toch bezig bent! En op dit soort momenten zou ik willen dat ik een kleine keuken had....

Vaatwasser draait nu voor de 7e keer geloof ik vandaag!! Container was net leeg en die zit inmiddels alweer vol

God, als dat af is is er echt geen drol meer wat er moet gebeuren ik ga me zoooo vervelen straks!

Vaatwasser is klaar dus ik ga weer verder
  zaterdag 26 juni 2010 @ 19:12:16 #253
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_83333187
Heerlijk een man met nesteldrang!!
Mijn moeder is hierheen gekomen (ze woont 1,5 uur hier vandaan en gaat niet meer weg zegt ze voordat de kleine er is) dus het huis is weer helemaal aan kant
pi_83333251
nou ja zijn nesteldrang beperkte zich wel tot: ik erger me al tijden aan ons servies en alles! Kom we halen nieuwe. En vervolgens is hij bij thuiskomst de printer opnieuw gaan installeren en ben ik maar aan de schoonmaak gegaan

Fijn dat je mams bij je is en even lekker de boel onder handen heeft genomen zeg!
  zaterdag 26 juni 2010 @ 22:08:58 #255
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83339442
Guess fijn dat je moeder over is gekomen. Lekker schoon huis .

Nesteldrang was hier verdwenen op het moment dat schoonmoeder belde "kom je naar het zomerhuis?", dus heerlijk in de zon gezeten en in het meer gezwommen vanmiddag! Volgens mij was het niet echt nesteldrang, dan had ze waarschijnlijk echt pech gehad.

Ik voel me nog wel steeds onrustig, en aangezien de was al droog is (lang leve het mooie weer) ben ik nu al bezig mn stapeltjes voor-het-geval-dat-we-toch-naar-het-ziekenhuis-moeten te maken . Heb zelfs het eerste pakje met een lintje bij elkaar gebonden en er een briefje aan gehangen "dit is het eerste pakje". Conclusie, mn huis blinkt niet en ik doe dingen die echt nutteloos zijn bij 35.4 weken... Maar de was is wel gedaan! Heb zelfs mn trouwboekje al opgezocht en bij de stapel gelegd, ben ik gek aan het worden?
pi_83341782
Guess, wat fijn dat je moeder er is en het hele huis lekker aan kant is! En stom dat je nog helemaal geen weeen of zelfs harde buiken hebt zeg! Je lijf heeft er gewoon echt nog geen zin in. Ik hoop voor je dat de ballon toch gewoon wel zn werk gaat doen, en het dan gewoon wel op gang komt en niet zo lang meer duurt.

Pessie, waarom heb je dan een briefje aan het eerste pakje gehangen? Je kan dat toch gewoon zelf zeggen, wat het eerste pakje is?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 26 juni 2010 @ 23:07:32 #257
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_83341882
niet als je bijv. onder narcose zou moeten.
in de haak.
pi_83341990
Dan kan je man het toch alsnog zeggen? Die kan toch wel onthouden welk pakje het eerste pakje is??
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_83342015
Guess, ik heb een beetje meegelezen de laatste dagen, en ik kan me voorstellen dat je enorm baalt van deze toestanden, dat je het ziekenhuis ingaat met het idee dat je kindje geboren gaat worden, en dan je thuiskomt zonder baby...nou ja, met baby maar op de verkeerde plek.
Kunnen ze niet de vliezen breken en dan aan het infuus met weeenopwekkers?
Heel veel succes...!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_83342145
Ticootje, was jij nog naar die informatieavond gegaan in het Westeinde? Ik was te moe om te gaan..
Ben toch wel blij dat ik niet wekelijks naar een zwangerschapscursus moet, heb na het werken echt geen puf meer voor dat soort dingen.
  zondag 27 juni 2010 @ 00:24:18 #261
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83344850
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:13 schreef Troeta het volgende:
Ticootje, was jij nog naar die informatieavond gegaan in het Westeinde? Ik was te moe om te gaan..
Ben toch wel blij dat ik niet wekelijks naar een zwangerschapscursus moet, heb na het werken echt geen puf meer voor dat soort dingen.
nee was nog aan het werk
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_83346154
Ah balen..
Ik ga nu denk ik 1 juli naar het Rode kruis, maar dan moet ik me nog even aanmelden en dat vergeet ik steeds:)
  zondag 27 juni 2010 @ 07:13:11 #263
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_83348751
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Guess, ik heb een beetje meegelezen de laatste dagen, en ik kan me voorstellen dat je enorm baalt van deze toestanden, dat je het ziekenhuis ingaat met het idee dat je kindje geboren gaat worden, en dan je thuiskomt zonder baby...nou ja, met baby maar op de verkeerde plek.
Kunnen ze niet de vliezen breken en dan aan het infuus met weeenopwekkers?
Heel veel succes...!
Nou daar lag ik dus vrijdagochtend helemaal klaar voor nadat ze 2dgn met hormonen inbrengen bezig waren geweest.Ik heb wel 3cm ontsluiting gekregen maar ze konden het hoofdje nog zo omhoog duwen wat betekend dat ie niet goed is ingedaald,om een een langdurige uitputtende bevalling te voorkomen met zo min mogelijk risico op een ks wilden ze nu dus nog 1st de ballon doen.De gyn die ik donderdagavond sprak had er dus een andere mening over dan degene die mij vrijdagochtend zou gaan inleiden.Maar ik heb de afgelopen dagen zowiezo al wel gemerkt dat ze soms een hele andere mening hebben en daar zit ik dan telkens mee als ze van diens wisselen. Ik moet om 18.00 weer binnen zijn vandaag en hoop een gyn te spreken tegen wie ik mijn frustraties en ondertussen erge angst kan uiten.Zo graag ik een ks wilde voorkomen hem ik nu zo iets van,doe dan maar die fucking ks maar hier kan ik niet meer tegen Ik kan er gewoon met m'n pet niet bij,1st weken voorweeen die gewoon NIKS gedaan hebben en als er hormonen ingebracht worden een paar uurtjes wat weeen maar zodra ze uitgewerkt zijn gewoon weer helemaal niks,echt zo raar!!
De ooievaar is hier echt finaal de weg kwijt!!
  zondag 27 juni 2010 @ 08:22:11 #264
57497 happyme28
I'm so happy
pi_83348926
quote:
Op zondag 27 juni 2010 07:13 schreef Guess. het volgende:
De ooievaar is hier echt finaal de weg kwijt!!
Als de situatie anders was geweest had ik heel hard moeten lachen om deze opmerking Maar nu wens ik je heel erg veel sterkte!!

Alle andere LLM's ook natuurlijk. Ik beneid jullie niet met dit weer
  zondag 27 juni 2010 @ 08:51:58 #265
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_83349058
Guess, wat ontzettend balen ze! Eigewijze baby!
Achteruit gaan van zicht, check. Eerste keer ben ik een volledig punt in beiden ogen achteruit gegaan. Nu kan ik weer geen teletekst lezen, en ik zit al op -6. Blinde kip dat ik ben.

Tijdje niet gepost, pc was uitgegaan, wachtwoord foetsie en 11000 spammailtjes verder,heb ik weer een nieuwe.
20 weken echo was helemaal goed. Beebie lag eigenwijs, dus er kwam nog een andere echo tussendoor, gelukkig draaide beebie en kon ze het hartje goed zijn, en de navelstreng ook.
Ik voel me best goed, de bekkenpijn is gestabiliseerd als in, niet erger geworden, maar na een dag werken ben ik echt kapot, kan ik 's avonds niet meer lopen en slapen is dan ook drama. Ach over een weekje heb ik 3 weken vakantie.

Woensdag weer op controle, vlak voor de vakantie, leek me wel handig.
  zondag 27 juni 2010 @ 10:09:39 #266
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_83350000
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 23:09 schreef tessie het volgende:
Dan kan je man het toch alsnog zeggen? Die kan toch wel onthouden welk pakje het eerste pakje is??
Op zich helemaal niet verkeerd bedacht van Pessie hoor
Ook sommige mannen rennen rond als kip zonder kop terwijl hun vrouw/vriendin ligt te bevallen Dus een extra geheugensteuntje voor degene die in de tas moet graaien kan nooit kwaad
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  zondag 27 juni 2010 @ 10:14:01 #267
258612 nytar
boys boys boys
pi_83350089
Goeiemorgen!!
Jeetje Guess, het schiet echt niet op zo! Vervelend dat de uitkomst keizersnee steeds dichterbij komt...ik duim nog steeds voor je!
Ik las wat over een badje voor in de tuin, wij zijn er gister 1 bij de hema gaan halen. Heerlijk met mn kont in het koude water gezeten....wat een uitkomst! Ik kan het iedereen aanraden!
  zondag 27 juni 2010 @ 10:14:57 #268
258612 nytar
boys boys boys
pi_83350112
Oja @ pessie! Bedankt voor het geheugensteuntje, ons trouwboekje zat nog niet in de vluchttas!!
pi_83350938
Waarom moet je trouwboekje in je vluchttas?

En nog even een paar voor Guess. Ik blijf voor je duimen.

En voor de laatste loodjes van Mereltje, Sonnetje en djenneke en alle andere meiden die het zwaar hebben met deze hitte!
  zondag 27 juni 2010 @ 10:56:18 #270
258612 nytar
boys boys boys
pi_83351086
Omdat je, als je met complicaties in het ziekenhuis ligt, je daar je kindje bij de burgerlijke stand in kan laten schrijven....in Delft wel iig!
  zondag 27 juni 2010 @ 10:56:42 #271
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83351104
Guess, dat veranderen van beleid zodra er een dienstwissel is komt vaker voor ja, heb dat bij m'n vader ook gemerkt toen die erg lang in het ziekenhuis lag... Ik ga gewoon heel erg hard hopen dat je vanavond iemand treft die meteen 'zaken' wil doen en dat het daarna gewoon vlotjes verloopt.

Pfft pessie dat is natuurlijk een nesteldrang van niets he... Amateur

Orea lekker nieuw serviesje nu, dat kan ook heerlijk opknappen hoor. En een schone keuken is gewoon briljant. Wel kuddo's dat je doorgegaan bent met dit weer. Ik ben echt aan het eind van de ochtend gestopt omdat ik niet lekker meer was en opzette als een ballonnetje...

Sil, fijn dat je 20 weken echo goed was

Hier vandaag toch echt maar in de 'rust-modus'. Zon zitten is niet zo m'n ding, dus ik kijk of ik me zometeen ergens op een makkelijke manier neer kan vleien onder de parasol. Eigenlijk zou ik heel graag ergens in het water gaan hangen, maar de moeder van Martijn komt op visite, dus zwemmen zal er ook wel niet van komen. Bovendien hou ik zoveel vocht vast dat ik me ook niet goed in badpak in het openbaar durf te vertonen...

Enfin; gewoon rustig aan doen, dan komt het vast goed....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 27 juni 2010 @ 11:22:59 #272
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_83351702
Guess ,het schiet echt niet op he.
Heel veel succes voor vanavond nog es
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_83352178
cp dank je!
al moet ik zeggen dat ik weinig last van de warmte heb eigenlijk
vandaag is wel de warmste dag tot nu toe
lig iig al in bikini op mijn loungebank in de tuin
ben wel blij dat ik geen vocht vasthou.

guess eigenwijze baby heb je. ik hoop voor je dat t niet alsnog een ks wordt.
pi_83353127
mijn vochtpootjes zijn ook weg gelukkig en ik ga nu lekker naar m'n schoonouders die een tuin hebben met schaduw en een badje:)
Fijne dag iedereen!
  zondag 27 juni 2010 @ 12:22:45 #275
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83353347
Guess veel succes vanavond! Zet em op! En ik duim met je mee voor een gyn die luisterd!

Orea nieuw servies, leuk!

Fluugs, ik ben inderdaad een amateur. Vanochtend tussen 6.30 en 8.00 wel wakker gelegen met "ik moet de babykamer schoonmaken", er niet uitgegaan om schoon te maken dus inderdaad geen nesteldrang te noemen.

Wat betreft het briefje aan de kleertjes, volgens mij heb ik dat een keer gelezen in een post van huup, dat ze haar dochter ALLES hadden aangetrokken wat er in de tas zat ofzo. En nu hebben mn hormonen de kleertjes dus bij elkaar gebonden en er een briefje aan gehangen... . En ik weet niet in wat voor staat mn man verkeerd als het kind aangekleed moet worden.
Heb ik al gezegd dat ik thuis wil bevallen? Dat maakt dit toch nog weer een tandje erger...

Ik ga de babykamer schoonmaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')