abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83293790
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:40 schreef Sonnetje85 het volgende:

overigens zal je mij nooit horen over nalatigheid wat betreft medisch personeel (tenzij ze echt nalatig zijn), zelf als verpleegkundige gewerkt
Verpleegkundigen. Ik denk met warme gevoelens terug aan de verpleegkundigen die mij hebben bijgestaan bij mijn twee ziekenhuisbezoeken. Ze hebben echt alle verschil gemaakt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_83294942
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:51 schreef Orea het volgende:
Indalingsweeën voorweeën

Tering wat een K gevoel

Fannetje, wat fijn dat het geen HELLP is hopelijk werken de meds snel (ben je ook extra vermoeid?)
hey ik ben eerst he
volgens mij gaat ie er ook niet uitkomen, als ik alle verhalen hier lees, heb ik niet en ook nooit gehad

fannetje fijn dat hey geen hellp is!!
pi_83295213
Jaaa bij jou blijft ie zitten!!! en dan kom je in de krant!!
Komt helemaal goed hoor! Jij hoort gewoon een keer *plop* en dan issie er

Die van mij blijft ook nog minimaal 4 weken zitten hoor!! Wil een Leeuw-Tijger! Heb het ook vooral als ik sta, dus het is gewoon echt indaling (zwaartekracht!), splijtend schaambeen door hoofdje
pi_83295299
Ik heb helemaal over het bericht van Fannetje heen gelezen. Heel fijn! En goed dat ze je in de gaten bijven houden.
pi_83295415
ik wil niet in de krant, ik hou niet op papier

laten we t hopen dat het zo gaat haha
lijkt me wel vervelend die pijn (die jij heb)
die van mij houdt gewoon van vrijheid, dushij wil niet helemaal indalen
pi_83295476
Die van mij MOET wel indalen, gezien de grote van haar kont anders houdt ze helemaal geen ruimte meer over! (echt, daar ben ik zó benieuwd naar hè, die kont )
pi_83295512
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:03 schreef Sonnetje85 het volgende:

die van mij houdt gewoon van vrijheid, dushij wil niet helemaal indalen
Ivan was ook heel laat ingedaald! Je hebt misschien al gehoord dat het zelfs tot het allerlaatst kan duren.

Die ruimte maakt ze wel, Orea. Ivan droeg ik bijvoorbeeld 'naar binnen'. Oh man, wat had ik daar last van.

Hm, ik voel me op een of andere manier meer 'verwant' met het hoogzwanger zijn. Hoogzwanger is niet zo lang geleden en dat heel prille is nog zo moeilijk te geloven.
pi_83295546
Maf lijkt me dat Claudia! Dat nog meer verwant zijn met het hoogzwangere!

Nou Roelofje draag ik echt mega naar buiten! En dan voel je af en toe die voetjes langs je ribben gaan
pi_83295824
Hier begint ook wat ruimtegebrek te komen. Meneer of mevrouw zit lekker met zijn/haar kont in mijn maag te porren. Misselijk, benauwd en maagzuuuuuur Dus ik kijk uit naar het indalen.
pi_83295885
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:07 schreef Orea het volgende:
Maf lijkt me dat Claudia! Dat nog meer verwant zijn met het hoogzwangere!

Nou Roelofje draag ik echt mega naar buiten! En dan voel je af en toe die voetjes langs je ribben gaan
I hear ya. Ik voelde soms zelfs voetjes achter een rib haken. Ivan was niet alleen gigantisch (wat heel moeilijk in te schatten was omdat hij zo diep lag) maar ook heel beweeglijk. Nu hoop ik stiekem wel weer dat deze kleine ook zo beweeglijk is, want het was wel heel gezellig en ik heb me in de laatste maanden helemaal geen zorgen hoeven maken. Beweging is goed!

Die steken onderin zijn alleen nogal genant als je bijvoorbeeld in een wachtkamer zit.
pi_83295975
ja, ik weet t van t indalen
gelukkig wel, anders zou ik echt denken dat ie bleef zitten

dat naar binnen dragen merk ik nu kwa darmen, volgens mij klemt hij die af ofzo
lijkt me wel vaag om te voelen die voeten langs je ribben
pi_83296119
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
dat naar binnen dragen merk ik nu kwa darmen, volgens mij klemt hij die af ofzo
Ik heb het idee dat ik me tijdens groeispurten niet alleen algeheel slecht voelde vanwege een toename in hormonen, maar ook vanwege verdringing van de organen. Het systeem zit toch niet helemaal handig in elkaar.
pi_83296289
maagzuur, check
benauwdheid gek genoeg geen last van, ondanks dat mijn baarmoeder wel hoog zit.
pi_83296706
Het voelt heel bizar die voetjes rond je ribben soms is het ook een soort bloeb bloeb wat je dan voelt (kan het lastig uitleggen!) dan leg ik mijn hand erop en dan voel ik echt een heel onderbeen of hiel. Dat blijft bizar en bijzonder. En inderdaad, ze is mega beweeglijk en alleen al daarom zou ik wel altijd zwanger willen zijn zo gezellig (maar er zijn teveel dingen waardoor ik echt niet altijd zwanger zou willen zijn dus ze mag zich gewoon lekker op tijd aandienen...)

En als ik even rechtop zit, zoals nu, dan duwt ze mijn ribben weg (althans dat probeert ze ) ik heb dus totaal geen last van organen die in de klem zitten... behalve dan mijn blaas....
  vrijdag 25 juni 2010 @ 18:44:03 #215
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83296810
Ik draag vooral naar buiten, heb dus ook geen last van mn darmen, Ben ik wel blij mee! Normaal gesproken heb ik altijd problemen met mn darmen, en nu ik flink zwanger ben gaat het opeens een stuk beter!

Vanmiddag de stad in geweest voor de pyama die op het lijstje stond. Heb nu een hele mooie nachtpon (zo'n slipdres, niet geschikt voor visite maar slaapt heerlijk) voor 's nachts en voor overdag een shortama. Verder nog een korte broek in de uitverkoop gekocht, van 55 voor 15,- .

Volgende probleem: een leuke/mooie voedingsBH. Niet gelukt helaas.

Fannetje wat fijn dat er niets ernstigs is! Wel rot dat je nu 5 keer op een dag medicijnen moet.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 19:06:15 #216
45621 Suzanna
Mama van...
pi_83297622
Oh trouwens, Claudia, je staat nog niet in de OP, ik was aan 't kijken wanneer je uitgerekend bent.

Fannetje, wat fijn dat het meeviel... rustig aandoen jij!

Pessie, vind jij winkelen nog leuk? Ik vond het altijd superzwaar zo aan het einde van de zwangerschap, dat lopen en slenteren en dingen passen... vreselijk. Ik ben daarom meestal maar aangewezen op Wehkamp en dat soort winkels...
pi_83298837
voedingsbh heb ik van mijn zus
die heeft 6weken bv gegeven en zo oud is die bh. scheelt weer
  vrijdag 25 juni 2010 @ 19:45:37 #218
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83299030
Hoi, ik ben echt moe vandaag! En nog aan het werk ook... bah!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 19:48:35 #219
45621 Suzanna
Mama van...
pi_83299160
Sterkte Tico! Nu nog aan het werk... dat is ook vermoeiend
pi_83301848
Heeft er iemand hier trouwens ook last van het achteruitgaan van haar zicht? Sinds een week zie ik opeens (vooral met mijn rechteroog) een stuk minder. Toen hoorde ik van iemand dat dat door de zwangerschap kon komen... heb maar een afspraak gemaakt bij de opticiën, maar kan pas volgende week zaterdag terecht...
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:03:40 #221
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_83302730
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:46 schreef Fannetje het volgende:
Heeft er iemand hier trouwens ook last van het achteruitgaan van haar zicht? Sinds een week zie ik opeens (vooral met mijn rechteroog) een stuk minder. Toen hoorde ik van iemand dat dat door de zwangerschap kon komen... heb maar een afspraak gemaakt bij de opticiën, maar kan pas volgende week zaterdag terecht...
Ik kan teletext niet meer lezen op onze tv!!!

Hoi Hoi,allemaal,sorry ik heb niks bijgelezen maar wil even laten weten hoe het hier is.Woensdag opgenomen om te gaan inleiden,ze hebben 1st een veter met hormonen ingebracht,donderdagochtend bleek dit niks te doen.Donderdagochtend 2 hormoontabletten ingebracht,deed ook niet veel dus 4 uur later dubbele dossis wat wel wat effect gaf dus nogmaals 4 tabletten.Gisteravond om 22.30 3cm ontsluiting,YES! Afgesproken dat vandaag om 7.00 de vliezen gebroken zouden worden en aan het infuus,vandaag zou de dag gaan worden dat we ons kindje in onze armen konden houden! Ik lag vanochtend om 7.00 klaar in de verloskamer,aan de ctg,infuus stond al klaar,ass.gyn wilde de vliezen gaan breken maar die twijfelde ze kon het hoofdje zo nog omhoog duwen en dat was eigenlijk niet de bedoeling.Overleg met de dienstdoende gyn en helaas hij durfde het niet goed aan,bang om een te lange,te zware bevalling te krijgen werd ons geadviseerd nu niet te gaan inleiden.We zijn nu thuis,wil de baarmoeder war rust geven,zondag weer terug zijn in het ziekenhuis en dan krijg ik een ballonnetje ingebracht in de hoop maandag wel de vliezen te kunnen breken.Ik heb vanochtend zo zitten huilen,wat een tegenvaller,al dgn bezig met hormonen,weeen en nog steeds geen kindje,pffffffffffff! Wie had dit nou verwacht,de artsen zelf ook niet.Ik hoop alleen niet dat na al deze moeite de bevalling alsnog in een keizersnede uitloopt!
Nou jullie zijn op de hoogte,denk niet dat ik hier van het weekend veel zal zijn,wil er even zo min mogelijk mee bezig zijn want het breekt me helemaal op!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_83302970
Ach arme Guess, ik kan me heel goed voorstellen dat het je helemaal opbreekt. Wat een onwerkelijke situatie ook als je verwacht je kleintje in je armen te kunnen sluiten en vervolgens naar huis wordt gestuurd...

Heel veel sterkte het komende weekend en ik duim dat jullie kleintje morgen gewoon zelf komt!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:10:52 #223
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_83303217
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:28 schreef tessie het volgende:
Maar hadden ze niet tegen Guess gezegd dat ze zou blijven tot haar kindje geboren zou zijn? Dan lijkt me dat echt wel een enorme domper, om zo weer naar huis gestuurd te worden...
Daarom ben ik er ook zo ziek van en er is ons gisteravond echt beloofd dat vandaag d-day was.Kreeg vanacht zelfs nog op m'n kop omdat ik door de gang liep te spoken,ik moest echt gaan slapen want ik had m'n energie vandaag echt hard nodig.

Zie net dat Draakje ook al gemeld had dat ik weer thuis ben dus m'n update is dubbel.
Dank je Draakje voor het bijhouden Hopelijk kunnen we onze baby's nu echt snal aan elkaar voorstellen
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_83303628
Jeetje Guess, wat ontzettend vervelend zeg. Maar op zich natuurlijk wel beter, want na die dagen nog aan een lange hele zware bevalling beginnen is natuurlijk ook niet niks. Maar als je erop rekent dat je kindje vandaag geboren zou gaan worden, en je word weer zo naar huis gestuurd, dat is natuurlijk ook echt een enorme domper.
Sterkte met het weekend doorkomen, en hopelijk wordt na al dit gedoe de rest van je bevalling gewoon lekker makkelijk, snel en soepel!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_83304084
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:10 schreef Guess. het volgende:

[..]

Daarom ben ik er ook zo ziek van en er is ons gisteravond echt beloofd dat vandaag d-day was.Kreeg vanacht zelfs nog op m'n kop omdat ik door de gang liep te spoken,ik moest echt gaan slapen want ik had m'n energie vandaag echt hard nodig.
Als ze er vertrouwen in hadden gehad hadden ze ook heus je vliezen gebroken! Ze weten natuurlijk zelf ook wel wat ze je in het vooruitzicht hebben gesteld en alles stond nota bene al klaar. Dan moet de twijfel toch echt wel significant zijn geweest en is het misschien maar beter dat ze je vliezen niet hebben gebroken. Maar pfff, het is wel ontzettend rot!!! Wat ga jij straks blij zijn als je je kleine eindelijk in je armen hebt! Ik duim voor je dat het geen keizersnede wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')