quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:46 schreef Fannetje het volgende:Heeft er iemand hier trouwens ook last van het achteruitgaan van haar zicht? Sinds een week zie ik opeens (vooral met mijn rechteroog) een stuk minder. Toen hoorde ik van iemand dat dat door de zwangerschap kon komen... heb maar een afspraak gemaakt bij de opticiën, maar kan pas volgende week zaterdag terecht...

Ik kan teletext niet meer lezen op onze tv!!!
Hoi Hoi,allemaal,sorry ik heb niks bijgelezen maar wil even laten weten hoe het hier is.Woensdag opgenomen om te gaan inleiden,ze hebben 1st een veter met hormonen ingebracht,donderdagochtend bleek dit niks te doen.Donderdagochtend 2 hormoontabletten ingebracht,deed ook niet veel dus 4 uur later dubbele dossis wat wel wat effect gaf dus nogmaals 4 tabletten.Gisteravond om 22.30 3cm ontsluiting,YES! Afgesproken dat vandaag om 7.00 de vliezen gebroken zouden worden en aan het infuus,vandaag zou de dag gaan worden dat we ons kindje in onze armen konden houden! Ik lag vanochtend om 7.00 klaar in de verloskamer,aan de ctg,infuus stond al klaar,ass.gyn wilde de vliezen gaan breken maar die twijfelde ze kon het hoofdje zo nog omhoog duwen en dat was eigenlijk niet de bedoeling.Overleg met de dienstdoende gyn en helaas hij durfde het niet goed aan,bang om een te lange,te zware bevalling te krijgen werd ons geadviseerd nu niet te gaan inleiden.We zijn nu thuis,wil de baarmoeder war rust geven,zondag weer terug zijn in het ziekenhuis en dan krijg ik een ballonnetje ingebracht in de hoop maandag wel de vliezen te kunnen breken.Ik heb vanochtend zo zitten huilen,wat een tegenvaller,al dgn bezig met hormonen,weeen en nog steeds geen kindje,pffffffffffff! Wie had dit nou verwacht,de artsen zelf ook niet.Ik hoop alleen niet dat na al deze moeite de bevalling alsnog in een keizersnede uitloopt!
Nou jullie zijn op de hoogte,denk niet dat ik hier van het weekend veel zal zijn,wil er even zo min mogelijk mee bezig zijn want het breekt me helemaal op!