Danke! Maar ik heb nu wel een afbeelding..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:04 schreef Frankii het volgende:
Als je een topic opent moet je de OP uit de Wiki pakken, niet de vorige OP kopieren
Die boeken kopenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:38 schreef Jetfly het volgende:
Hai Nick ik had een vraagje.. Ik moet een pasfoto meesturen met die barcode dingens, de collegegeld blabla. Ik heb de boekenlijst gekregen. What's next?
Kom dan CMD doen, heb ik net het 1e jaar gedaan. Heel leuk met een goede balans tussen programmeren en designen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:34 schreef Daantke het volgende:
Zit te twijfelen over Mediatechnologie maar ik denk dat het me te theoretisch is (te veel programmeren enzo) en ik wil ook grafische dingen doen.
Heb ook een rijtje stopredenen gezien en de meeste daarvan zeiden hetzelfde.
klotestudies ook altijd
(ter info: vorig jaar begonnen met Industrieel Ontwerpen, januari gestopt om dezelfde redenen, teveel techniek)
Ik was ook zeker van plan om aan te sluiten bij een vereniging. Kieskeurig ben ik niet echt, met een simpel kamertje van 10m2 ben ik tevredenquote:Op zondag 27 juni 2010 16:00 schreef Nick_Taken het volgende:
Ik had binnen een week een kamer, maar ik heb mijn kamer dan ook al eind mei geregeld.
Nu ben je een beetje aan de late kant.
Makkelijkste weg om aan een kamer te komen is via een vereniging hier in Utrecht.
Als je er echt achteraan zit lukt het je prima, en ben je kieskeurig of niet?
Je kunt ook altijd verder zoeken als je hier eenmaal zit.
Zou zeggen pak de eerste en de beste kamer waar je huurbaas niet een chinese mevrouw is, google voor dat als je wilt weten waarom, en als alles gewoon netjes geregeld is.
Ik ga dus komend jaar mogelijk ook naar Delft, wacht nog op 6 punten die ik nodig heb voor mijn p.
Zelf doe ik dan Civiele techniek, maar wij hebben veel dezelfde vakken die Electro techniek ook heeft in het eerste jaar. Als je denkt dat je de TU aan kan kun je dat hier zeker, ik heb wel gym gedaan maar zit op het hbo omdat ik na mijn ziek zijn niet gelijk er vol op wilde gaan. Ik heb wel eens het idee tijdens sommige vakken van wat doe ik hier. Er zijn hier enkele die op FNT zitten dus die kunnen je vragen ook prima beantwoorden.
Wat zou je zoal verder willen weten nog?
Opleiding voor het MKB o.i.d. toch? Maar ik ken ook niemand nee..quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:09 schreef ..Rose het volgende:
Ik begin het nieuwe schooljaar met business management is er iemand die dat doet?
`quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:18 schreef Jetfly het volgende:
Oeps.. k*t ik kan mijn openingspost niet wijzigen.. iemand een oplossing?
Kan jij die report er niet bij zetten dan? Ik weet niet eens hoe je iemand add. Pff, moest er niet aan beginnen damn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:09 schreef Nick_Taken het volgende:
[..]
`
http://wiki.fok.nl/index.php/HU
Dat doe je hier, en dan een topic report er achter aan zodat een mod het kan aanpassen
Omdat het een redelijk lange lijst wordt van users is het maybe een idee om het per faculteit te sorteren?
En een paar icoontjes te resizen? zijn een beetje groot nu...
Komt vast goed joh!quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:43 schreef Nick_Taken het volgende:
Die is al lang door mij gedaan joh, maar kan iedereen doen, uitroeptekentje boven in het topic.
Morgen laatste tentamen, en dan maar afwachten wat net wel en net niet gehaald is, spannend!
Bleef vandaag op de 2 tentamens maar rekenen, en elke keer kreeg k er hele rare waardes uit.
Uiteindelijk maar ingevuld, dus het is gigantisch mis gegaan of gewoon wel ok. Ik haat dat soort toetsen want dan weet je eigenlijk nog niet of je het kent... en voor mij zijn dit wel belangrijke, niet van die "zij-vakken" waar je niks meer of weinig meer mee doet.
Ja vind ik ook! Erg administratief vind ik!quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:28 schreef Mirel het volgende:
Het Fok forum is vrij geavanceerd, wist ik niet.
Wat kost 59 euro? 23/24/25 augustus? Bedoel je UIT o.i.d.? De introductie-dagen 1e jaars (23/24/25 aug.) is verplicht..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:43 schreef misslady83 het volgende:
Heb net een betalingsformulier binnen en een formulier voor een pasfoto + een foldertje over de intro dagen. Gaan jullie erheen? Het is trouwens 59 euro dacht dat het gratis was lol,weet iemand of dit verplicht is?
quote:zwahiel - Instituut voor de Media en Instituut Communicatie - Locatie: FCJ // docent bij CMD / DC / ICM
quote:Mirel - Communicatie & Media Design - Locatie: FCJ //2de jaars
wheheheequote:
Ja dat UIT gedoe idd kost 59 euro is vanaf de 15e geloof ik............http://www.utrechtseintroductietijd.nl/ Zijn er ook andere intro dagen dan?(niks over gehoord nog...)quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:04 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Wat kost 59 euro? 23/24/25 augustus? Bedoel je UIT o.i.d.? De introductie-dagen 1e jaars (23/24/25 aug.) is verplicht..
Mwauh voor de helft van 39 euro had ik het overwogenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:42 schreef Jetfly het volgende:
Ooh UIT.. Woon zelf in Utrecht. Ik wil je Utrecht wel laten zien hoor, kost je dan wel 39 euro. Haha:).
GEFELICITEERD MAN! En nu? Universiteit of toch blijven op het HBO?quote:
Laat het even weten als je gaat, dan neem ik jouw kamer.quote:
zo'n busje regelen is natuurlijk een kut excuus om niet naar de Uni te gaan hequote:Op maandag 5 juli 2010 12:11 schreef Nick_Taken het volgende:
Ben ik niet over uit.
Blijf ik bespaar ik me een jaar, minstens.
Maar weet zeker dat ik het in 4 jaar totaal kan afmaken.
En ik heb een super kamer waar iedereen jaloers op is.
Bovendien hoef ik maar 48 van de 60 punten te halen om op stage te mogen, en 42 puntengrens boeit niet langer.
Ga ik heb ik iets meer theorie kennis, bezit al wat praktijk kennis.
Krijg een iets betere internationale titel, na master boeit dat niet meer.
Maar rond Delft/Gouda/Leiden zitten wel nagenoeg al mijn vrienden.
Voel me nu dus ook geregeld best alleen en een stuudje.
Maar moet wel opnieuw een kamer zoeken.
Voor en tegens, en zo lopen er nog een paar die wat minder meespelen zoals een busje om te verhuizen regelen, etc.
Als je FF gebruikt en hij staat er niet bij, moet je je box effe in IE openen.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef Jetfly het volgende:
Ik vind dat je gewoon iets moet doen waar je je het meest veilig bij voelt. Die master titel kan later ook komen. Rustig aan, je komt er wel.
EDIT: Hoe kom je in POSTVAK UIT op webmail? Lukte me wel een keer...
Kheb em al een tijd thuis liggen ja.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:01 schreef Nick_Taken het volgende:
Heeft iemand van jullie al een papiertje thuisgestuurd gekregen met je puntenoverzicht?
Ik weet dat je het ook op osiris kan zien maar deze zou je thuisgestuurd krijgen net zoals halverwege het jaar je voorlopig studie advies.
En omtrent dat andere probleem ik ben er bijna zeker uit, daar heb ik ook dat papiertje voor nodig
En, wat wordt het?quote:
Wel goed en snel geregeld man.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:21 schreef Nick_Taken het volgende:
Nou ze zijn ook niet erg snel bij studielink mijn P diploma te controleren.
Bijkomend, ik zal in de openingspost mijn status naar oud-student hu moeten veranderen dan ofzo
En ik zie nog niet echt een TU Delft topic dus dat kan ik ook alweer maken straks
Mail adres al gekregen @student.tudelft.nl en gegevens zijn op blackboard (soort osiris) ook al correct bekend.
Webmail is btw identiek aan de hu
Stuurde een dankmailtje aan mijn Mentor, en guess what? Hij heeft er ook gestudeerd en komt me nog eens opzoeken
Nu maar hopen dat het voor de 31ste allemaal rond is, ergens stond dat dat moest.
Diploma heb ik daar zelf afgegeven bij de balie dus moet goedkomen.
Ik heb destijds een kopie gehad van mijn diploma van school met een stempel erop en een paraafje.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:40 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Wel goed en snel geregeld man.
Ik verstuurde 2 weken geleden inschrijvingsdocumenten etc naar HU. Had toen voorlopige cijferlijst meegestuurd. Kreeg mail het een en ander was niet goed. Stuurde toen (afgelopen) dinsdag kopie diploma en cijferlijst. Krijg net mail terug dat ze geen VOORLOPIG cijferlijst accepteren. Moet ik nu weer een kopie sturen van mijn cijferlijst?
Ja maar de vraag is over welke cijferlijst ze het bedoelen, die kopie of die voorlopige. Ik heb ze gemaild vanochtend. Krijg morgen of dinsdag waarschijnlijk antwoord, anders maak ik gewoon nog een kopie en stuur hem op.. geen probleem.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:45 schreef Nick_Taken het volgende:
[..]
Ik heb destijds een kopie gehad van mijn diploma van school met een stempel erop en een paraafje.
Dat was dus goed.
Nu heb ik een getuigschrift opgestuurd van het behalen van mijn p, met cijferlijst erbij, op elke pagina een stempel en paraafje.
Je kunt hem ook laten waarmerken zoals dat heet door het origineel mee te nemen naar de gemeente en daar een kopie te laten maken.
Bij sommige gemeenten kan dit gratis, andere vragen een kleine vergoeding, andere doen het helemaal niet.
Nou ja, het is mijn 2e jaar zometeen. Op SSHU sta ik ingeschreven sinds 5 februiari. Ik had toen in korte tijd 2 hospiteeruitnodigingen. Maand 2 of terug ook. Dus dat v alt toch mee?quote:Op zondag 18 juli 2010 17:56 schreef Nick_Taken het volgende:
Beetje aan de late kant, wordt moeilijk nu
Zijn de introductiedagen eerstejaars voor alle opleidingen verplicht of verschilt dat per opleiding?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:04 schreef Jetfly het volgende:
Wat kost 59 euro? 23/24/25 augustus? Bedoel je UIT o.i.d.? De introductie-dagen 1e jaars (23/24/25 aug.) is verplicht..
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:27 schreef latexpiepbeestje het volgende:
En ik ga -na 3 jaar in een heel andere sector te hebben gewerkt- in augustus ook weer naar school! Ik ga CMD studeren. Ik heb er zin in!! Eerlijk gezegd had ik niet verwacht ingeloot te worden, heb daar echt geluk mee gehad!
Wat moesten jullie in de eerste doen bij het introductiekamp? Is het handig hier bij te zijn of heeft het niet veel meerwaarde?
Uum wat we precies gaan doen weet ik niet, maar er staat in dat het een 'gezellige' introweek wordt ergens in het Zuiden van Nederland en dat je je zwemspullen mee moet nemen en een kraslot!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:44 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Bij mij was staat dat het verplicht is die inrodagen en je krijgt er 1 studiepunt voor. Het is de eerste dag een borrel op school, de tweede dag gaan we naar arnhem om te overnachten in een stayokay en savonds is er een partyVolgende dag 10:00 weer huiswaarts
Wat gaan jullie allemaal doen dan en hoelang?
quote:Op zondag 25 juli 2010 16:04 schreef Noukjee het volgende:
Hallo,
Ik ga in september beginnen met de SPH (in het eerste jaar; social work) op de HU in Amersfoort.
Zijn er mensen die dit jaar ook in Amersfoort met die opleiding gaan beginnen?
Mijn prullenbak heeft het meteen gezien.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:37 schreef Jetfly het volgende:
Heb een heel dossier vol zooi ontvangen van de F.U.G./UIT. Damn...
Hoe hoog sta ik je op je spreekwoordelijke foklijstje?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:31 schreef Nick_Taken het volgende:
Kamers vinden kan lastig zijn ja, de wat kleinere websites vind je eerder een kamer.
Verder netwerken of bij een vereniging gaan, heb je meestal binnen een maand een kamer.
Als ik ook weet dat er bij mijn huisbaas een kamer vrij komt of gaat komen probeer ik daar vaak vrienden of hier mensen van fok binnen te loodsen, alleen het gaat zo snel dat ik in de regel er te laat bij ben.
Iig komen binnen nu en een half jaar in dit huis 1 a 2 plekken vrij, wanneer weet ik niet exact.
Een huisgenote hospiteert nog wekelijks voor grotere kamers.
Als je er 150-200 euro voor over hebt kun je het ook via een makelaar spelen, de allersnelste kamers maar in de regel ook wat duurdere. Zitten vaak ook wel de beste kamers tussen weer of je moet heel lucky zijn bij de ssh. Verder het usc/uvsv heeft een aantal zeer nette huizen op erg leuke locaties.
Krap? Wel toch? De rest van dit stukje snap ik trouwens niet, beetje lomp geschrevenquote:Maar zeg, maar dat heb je dus zelf ook al ervaren, niet tegen gelijk het eerste ja want zo krap is de huurmarkt ook weer niet.
Mja iets wat 13 m2 is vind ik dan wel leefbaar, het is niet groot, maar vanaf dat punt is verder kijken handiger ja. Krijg je ook voorrang of niet? Je netwerk is iig groter. En mja, ik reageerde veel in februari en mei, toen lukte het niet en dacht ik mjaaaa. Deze zomer had ik een baantje in Utrecht, en was van plan om daar te blijven en als ik zekerheid dat ik zou blijven, dán pas wilde ik reageren op woningen, gewoon voor het geval dat. Beetje dom dus, maar ja ik doe ook nooit iets ruim van te voren.quote:Kijk rond, en vind je iets wat goed leefbaar is pak dat en kijk verder. Zelf geluk gehad dat ik eind mei/juni al ging zoeken, overal eerste keus had, en hier tegenaan liep.
EDIT: damn, bijna elke dag school. Maar ik weet niet eens in welk klas ik zit, duss.. maar voor 1e jaars maakt het niet zoveel uit geloof ik. Ohja, laptop voordat school begint kopen of na de start?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:13 schreef Jetfly het volgende:
Roosters van 1e blok staan erop?
Even kijken!
Voor wat staat TI(Z)? En ik krijg 'zogenaamd' instructie en daarna zelfstudie (op vrijdagen). Houd dat wat in ofzo dat instructie gedoe? Op de meeloopdag zeiden ze tegen mij dat je gewoon thuis moest blijvenquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:21 schreef Nick_Taken het volgende:
Op zich maakt dat niet zo veel uit, er zijn altijd wel leuke aanbiedingen.
Ga alleen niet naar de mediamarkt, daar proberen ze je overjarige modellen te verkopen
Denk het niet. Misschien kan je de leidingcoördinator mailen om te vragen in welke klas je komt. Soms kunnen ze heel aardig zijn en hebben ze tijd om het uit te zoeken voor jequote:Op maandag 2 augustus 2010 17:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Zag ook dat de roosters online staan, heb er alleen nog niet veel aan. Ik weet nog niet in welke klas ik zit.
Krijg ik dat gewoon per post?
Was hier ook, al hadden ze zelf klassen samengesteld en mocht je nog wisselen. Alle populaire mensen kwamen in klas A, de rest in B uiteindelijk. Grappige is dat in B de mensen met hoogste cijfers zitten, in A de meeste met propedeuse in een jaar gehaaldquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:51 schreef Mirel het volgende:
Paar maanden terug konden we op een lijstje opschrijven bij wie we komen. Ik werd dus niet opgeschreven, of er was geen plek of whatever. Niemand vroeg me iigKom iig bij andere niet-gevraagden in de klas en dat zijn ook hele lieve mensen
En:quote:In principe voldoet de vooropleiding, mits diploma is geverifieerd (gemeld door de instelling)
Heb al gevraagd of ik dan een kopie van mijn diploma op moest studeren maar dat hoefde alleen als daar expliciet om gevraagd werd.quote:De gegevens van je verzoek tot inschrijving zijn bijgewerkt door de hogeschool of universiteit op 20-07-2010. De onderwijsinstelling heeft vastgesteld dat je voldoet aan de nadere vooropleidingseisen op grond van je vooropleiding (je vooropleiding is voldoende om deze opleiding te volgen), mits het diploma is behaald. Dit betekent nog niet dat je verzoek tot inschrijving ook is goedgekeurd. Mogelijk zijn er nog meer voorwaarden waaraan je moet voldoen
KUT!quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:59 schreef Nick_Taken het volgende:
Omdat die administratie daar KUT is en de heer Frijn en de anderen daar totaal geen kaas van gegeten hebben.
JIJ OOK HIER?!?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef Egamer het volgende:
Journalistiek heeft nog geen roosters zie ik, meh.
Damnnnnnnnnn, neude nog ook! Boef!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:40 schreef Egamer het volgende:
JOAH, en per 1 oktober heb ik een kamer aan 't Neude
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:46 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Damnnnnnnnnn, neude nog ook! Boef!
EDIT: Kan je je misschien toevoegen aan de OP?
volgens mij wel, want las zoiets ook op studielink zelf als ik me goed herinner. Jij ook jezelf toegevoegd in de OP?!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:57 schreef TornadoDK het volgende:
ff een vraagje, moet je je inschrijven voor jaar 2? zo ja, waar(studielink denk ik dan)?
Ik heb wel dat betalingsformulier opgestuurd.
Mijn klasgenoten weten het ook niet zeker.
Ik heb een tijdje terug de school gemaild, maar degene was op vakantie. Nu heb ik gister iemand anders gemaild maar ook nog geen antwoord, dus als iemand hier het zeker weet laat het dan ff weten aub.
Nee, tuurlijk moet het niet. Maar gewoon.. Ik vraag me af wat voor mensen er nou echt op FNT zijn.. Ik hoop echt niet van die sufkoppen.. Had echt coole gasten op schoolquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:38 schreef Nick_Taken het volgende:
Moet het vol dan?
Wil daar wel mee helpen hoor
Kom maar met de vragen, heb ik weer wat te spammen zonder dat het slowtalk is
Weet ik niet, ik heb het je gelijk laten weten toen ik het hoorde.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:18 schreef Mirel het volgende:
Hoe zit met het die kamer? Ik was zeker niet de eerste hè?
Nick_Taken is gewoon levenloos, dat is het! Niet dat hij je wilt helpen, hij heeft gewoon verder niks te doen haha!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:57 schreef Mirel het volgende:
Ik waardeer het echt heel erg.In de PM's stel je ook voor om dingen uit te zoeken zoals dat met die uitwonende beurs - niet dat dat hoeft, maar ik vind het echt tof dat je bereid bent om de tijd te nemen
Ja ja ken het wel. Goedkope Jupiler.. We doen daar wel een meeting, moet wel! Een FOK! meeting.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:48 schreef Nick_Taken het volgende:
Topic report doen, is bovenin het scherm onder de banner het verkeersbord met de /!\
UTV cafe zit in de kelder ja, als je de kelder binnenloopt rechts en dan de gang uitlopen.
Deze keer ga ik niet sad doen. Gewoon verder reageren.quote:Hartelijk dank voor de reactie op de kamer gelegen aan de Willem Barentszstraat te Utrecht. Wij hebben zoveel reacties gehad op deze kamer dat wij een kleine selectie hebben gemaakt om bezichtigingen in te plannen. Helaas zit jij hier niet bij. Mocht het zo zijn dat er uit deze bezichtigingen niks komt nemen wij contact met je op.
Oh shit daar zeg je wat, ik vergeet dat mijn kast hier in de muur is ingebouwd, even editten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:36 schreef Nick_Taken het volgende:
Als je 8 al hemels vind dan zit het wel goed
De kamers die hier in huis vrij zullen komen met nog onbekende tijd zijn 13 en 15m2.
En 15m2 is ook ongeveer wat ik net nodig heb, met minder kan ik haast niet
Ben wel eens naar kamers van 8m2 wezen kijken en ik vraag me af waar je buiten je bureau en bed dan nog je kleding laat? Bepaald niet makkelijk
Overigens heb ik gehoord dat er een andere kamer aan zit te komen, die jongen zoekt nu iets om te kopen, en aangezien dat letterlijk om de hoek is weet ik dat gelijk
Ben assistent-ontwikkelaar bij een adviesbureau in de zorg.quote:
Mijn baan (constructeur/ontwerper/adviseur) voor een civiel technisch bedrijf is zeker gebaseerd op mijn opleiding, zonder gaat niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:10 schreef Jetfly het volgende:
Zeker gebaseerd op je opleiding o.i.d...
Ja inderdaad, tegen mij zeiden ze in eerste instantie dat ik die nog helemaal niet had opgestuurd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:59 schreef Nick_Taken het volgende:
Hoe raak je een document kwijt dat je persoonlijk afgeeft bij bureau inschrijving in Delft?
Exact hetzelfde verhaal
Dat is al een tijdje, ik kan sinds halverwege juli ook al niet meer inloggenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:28 schreef Roces18 het volgende:
weet iemand waarom ik niet kan inloggen op surfspot? heb verdomme spullen nodig die ik alleen daar kan halen. En de helpdesk verwijst me alleen maar door stelletje amateurs.![]()
Ze kunnen hem wel zien, of ze hem er gelijk bij krijgen geen idee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:28 schreef Mirel het volgende:
Hey Nick, als ik reageer op een kamer op kamertje.nl, zien ze dan mijn foto? Want die zit dus bij het oproepschermpje. Ben benieuwd of die dus ook te zien is in het reageerschermpje voor de verhuurders. Ziet er iig leuker uit denk ik
Die krijg je samen met je bewijs van inschrijving ongeveer tijdens de uit. Nog 1,5 week wachten dus.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:59 schreef Egamer het volgende:
Ik wacht nog op m'n schoolpas en roosters
ik kreeg een berichtje van degene die de indelingen maakt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:18 schreef Jetfly het volgende:
@Tornado: Waar kan je je klas zien dan?
Ik heb nog niks..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:49 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
ik kreeg een berichtje van degene die de indelingen maakt.
Ik heb de rooster al, maar de klassenindeling niet.. Komt de klassenindeling op webmail of ergens anders?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:44 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik hoorde vanmiddag dat ze de roosters al gemaakt hebben maar de klassen nog niet.
Ik heb het geGoogled maar kan het niet vinden.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:00 schreef Nick_Taken het volgende:
Ik had binnen een week een kamer, maar ik heb mijn kamer dan ook al eind mei geregeld.
Nu ben je een beetje aan de late kant.
Makkelijkste weg om aan een kamer te komen is via een vereniging hier in Utrecht.
Als je er echt achteraan zit lukt het je prima, en ben je kieskeurig of niet?
Je kunt ook altijd verder zoeken als je hier eenmaal zit.
Zou zeggen pak de eerste en de beste kamer waar je huurbaas niet een chinese mevrouw is, google voor dat als je wilt weten waarom, en als alles gewoon netjes geregeld is.
Ik ga dus komend jaar mogelijk ook naar Delft, wacht nog op 6 punten die ik nodig heb voor mijn p.
Zelf doe ik dan Civiele techniek, maar wij hebben veel dezelfde vakken die Electro techniek ook heeft in het eerste jaar. Als je denkt dat je de TU aan kan kun je dat hier zeker, ik heb wel gym gedaan maar zit op het hbo omdat ik na mijn ziek zijn niet gelijk er vol op wilde gaan. Ik heb wel eens het idee tijdens sommige vakken van wat doe ik hier. Er zijn hier enkele die op FNT zitten dus die kunnen je vragen ook prima beantwoorden.
Wat zou je zoal verder willen weten nog?
Backhandler lijkt me wel interessant! Hoe kan ik in contact komen met werkgevers van backhandler's? Gewoon op de site van Jaarbeurs?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:11 schreef Nick_Taken het volgende:
Vooral veel Horeca, en meisjes worden vaak gevraagd als hostesses.
Sowieso heeft het uitzendbureau vaker liever meisjes (discriminatie!).
Anyways ff opsommen wat ik zo voorbij heb zien komen afgelopen jaar:
- hostesses
- backhandler (zorgen dat het achter de schermen blijft lopen, betaalde erg leuk @ Jaarbeurs)
- flyeren
- voorlichtinggeven
- promotiestunts (een keer in spandex pakjes)
- barman/vrouw
- ober
- garderobe dames
- tuinman
- klusjesman
- verkeersregelaar
vast wel meer maar dit kan ik me iig herinneren.
Nee afgebeld. Die dude zei over de telefoon nog iets van isssss goeed mannn no problem. Mensen die zo praten vertrouw ik niet zo. Ik weet geeneens hoe die heet, afzender in de mail was een soort van nickname ofzo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:00 schreef Nick_Taken het volgende:
En Mirel nog langs geweest vandaag of niet?
Toevallig vandaag nog in die buurt geweest om iets op te halen.
Betekent dit dat ik pas op 25 augustus al mijn kamp troep moet meenemen? Dus ga je op 24e eerst nog naar huis enzo.Lijkt me niet maar om nou een laptop mee te nemen op kamp....quote:Op 24 augustus begin e op school. Je word welkom geheten blabla. Dan heb je jouw eerste echte les SLB. De dag erna vertrek je voor een dom driedaags introductiekamp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |