abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 juli 2010 @ 19:21:19 #51
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_83618216
Dat hele UIT gedoe had ik gemist
When all else fails, you always have delusion.
pi_83619161
Sommige faculteiten hebben ook nog eigen intro dagen, die vaak samenvallen met de ontgroeningen. Als dat zo is heb je die info al ontvangen. Iig de FNT doet er aan.
pi_83630954
Ooh UIT.. Woon zelf in Utrecht. Ik wil je Utrecht wel laten zien hoor, kost je dan wel 39 euro. Haha:).
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
  zondag 4 juli 2010 @ 12:40:19 #54
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_83639599
quote:
Op zondag 4 juli 2010 00:42 schreef Jetfly het volgende:
Ooh UIT.. Woon zelf in Utrecht. Ik wil je Utrecht wel laten zien hoor, kost je dan wel 39 euro. Haha:).
Mwauh voor de helft van 39 euro had ik het overwogen . Maar ill wait and see of er nog info komt moet ook nog boekenlijsten krijgen enz enz.
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_83675210
P Civiele Techniek gehaald
  maandag 5 juli 2010 @ 12:02:47 #56
286575 Roces18
Chef de party
pi_83675653
Sta ingeloot voor communication en multimedia design met een 6,9 gem dus groep D 320 aanmeldingen en er mogen er 240 door. Maja net of iedereen een 8+ heeft
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_83675752
quote:
Op maandag 5 juli 2010 11:51 schreef Nick_Taken het volgende:
P Civiele Techniek gehaald
GEFELICITEERD MAN! En nu? Universiteit of toch blijven op het HBO?
pi_83675974
Ben ik niet over uit.

Blijf ik bespaar ik me een jaar, minstens.
Maar weet zeker dat ik het in 4 jaar totaal kan afmaken.
En ik heb een super kamer waar iedereen jaloers op is.
Bovendien hoef ik maar 48 van de 60 punten te halen om op stage te mogen, en 42 puntengrens boeit niet langer.

Ga ik heb ik iets meer theorie kennis, bezit al wat praktijk kennis.
Krijg een iets betere internationale titel, na master boeit dat niet meer.
Maar rond Delft/Gouda/Leiden zitten wel nagenoeg al mijn vrienden.
Voel me nu dus ook geregeld best alleen en een stuudje.
Maar moet wel opnieuw een kamer zoeken.

Voor en tegens, en zo lopen er nog een paar die wat minder meespelen zoals een busje om te verhuizen regelen, etc.
pi_83677140
quote:
Op maandag 5 juli 2010 12:11 schreef Nick_Taken het volgende:
knip

Laat het even weten als je gaat, dan neem ik jouw kamer.
I am the Milkman! My milk is delicious!
  maandag 5 juli 2010 @ 13:38:41 #60
87680 Mirel
pi_83679114
Zo, op Osiris is nu het laatste cijfer toegevoegd. Leuk om in het overzicht '60' te zien staan. M'n eindcijfer is dan wel een 6.84
pi_83680097
quote:
Op maandag 5 juli 2010 12:11 schreef Nick_Taken het volgende:
Ben ik niet over uit.

Blijf ik bespaar ik me een jaar, minstens.
Maar weet zeker dat ik het in 4 jaar totaal kan afmaken.
En ik heb een super kamer waar iedereen jaloers op is.
Bovendien hoef ik maar 48 van de 60 punten te halen om op stage te mogen, en 42 puntengrens boeit niet langer.

Ga ik heb ik iets meer theorie kennis, bezit al wat praktijk kennis.
Krijg een iets betere internationale titel, na master boeit dat niet meer.
Maar rond Delft/Gouda/Leiden zitten wel nagenoeg al mijn vrienden.
Voel me nu dus ook geregeld best alleen en een stuudje.
Maar moet wel opnieuw een kamer zoeken.

Voor en tegens, en zo lopen er nog een paar die wat minder meespelen zoals een busje om te verhuizen regelen, etc.
zo'n busje regelen is natuurlijk een kut excuus om niet naar de Uni te gaan he
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
pi_83680609
Wel als je platzak bent
Nah niet helemaal maar moet wel ff wat werken wil ik een busje kunnen huren.
Daarom niet meegerekend
pi_83702873
Ik vind dat je gewoon iets moet doen waar je je het meest veilig bij voelt. Die master titel kan later ook komen. Rustig aan, je komt er wel.

EDIT: Hoe kom je in POSTVAK UIT op webmail? Lukte me wel een keer...

[ Bericht 22% gewijzigd door Jetfly op 05-07-2010 23:19:14 ]
  maandag 5 juli 2010 @ 23:22:28 #64
87680 Mirel
pi_83704149
Bij mappen.
pi_83704514
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef Jetfly het volgende:
Ik vind dat je gewoon iets moet doen waar je je het meest veilig bij voelt. Die master titel kan later ook komen. Rustig aan, je komt er wel.

EDIT: Hoe kom je in POSTVAK UIT op webmail? Lukte me wel een keer...
Als je FF gebruikt en hij staat er niet bij, moet je je box effe in IE openen.
Op een of andere manier heeft de webmailshizzle van FF veel minder opties.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 07:26:20 #66
87680 Mirel
pi_83709656
Gewoon bij mappen kijken.
pi_83712037
Ik heb even gekeken en het is een uur reistijd, dus kwa kamer zoeken kan ik er nog even over doen.
Super moeilijke keus dit, en als ik naar Delft ga heb ik ook niet perse een master erachteraan nodig vind ik.
Sowieso is dit jaar niet weggegooid, en staat ook goed op je CV
Ga straks eens met de baas van een bedrijf praten waar ik regelmatig voor werk, uit de branche, hij weet me vast wel te helpen.

Ironisch is het wel, al die tijd wilde ik mijn P halen zodat ik naar Delft kon, nu mag ik en weet ik het gewoon niet
pi_83732805
Ik gebruik FF, daardoor komt het. En in Chrome?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 19:01:55 #69
87680 Mirel
pi_83734428
Klik op mappen, dan kom je op een scherm waar je Postvak UIT kan kiezen.
pi_83859908
Heeft iemand van jullie al een papiertje thuisgestuurd gekregen met je puntenoverzicht?
Ik weet dat je het ook op osiris kan zien maar deze zou je thuisgestuurd krijgen net zoals halverwege het jaar je voorlopig studie advies.

En omtrent dat andere probleem ik ben er bijna zeker uit, daar heb ik ook dat papiertje voor nodig
  vrijdag 9 juli 2010 @ 21:06:14 #71
87680 Mirel
pi_83863966
Hmm, misschien kan ik die maandag verwachten.
pi_83866257
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:01 schreef Nick_Taken het volgende:
Heeft iemand van jullie al een papiertje thuisgestuurd gekregen met je puntenoverzicht?
Ik weet dat je het ook op osiris kan zien maar deze zou je thuisgestuurd krijgen net zoals halverwege het jaar je voorlopig studie advies.

En omtrent dat andere probleem ik ben er bijna zeker uit, daar heb ik ook dat papiertje voor nodig
Kheb em al een tijd thuis liggen ja.
pi_83868000
zal dan wel per faculteit verschillen
pi_83869458
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:40 schreef Nick_Taken het volgende:
zal dan wel per faculteit verschillen
En, wat wordt het?
pi_83870540
Weet het nog niet zeker, moet goed het verschil in Wiskunde weten zodat het te overbruggen is.
Dat zal namelijk het grote struikelblok zijn, de rest moet ik makkelijk aankunnen lijkt me.
Maar zonder der document kan ik nog niks, en de administratie op FNT is een zooitje.
pi_83871883
Dus Uni?
  zaterdag 10 juli 2010 @ 10:32:38 #77
87680 Mirel
pi_83876488
Staat er op dat papiertje iets over een uitreiking? Hoe ontvangen we de propedeuse?
pi_83877260
Keuze staat nog niet helemaal vast, maar als ik de wiskunde kan overbruggen zeker wel.
Inmiddels weet ik welke boeken ik nodig heb en kijk of ik die kan bestellen.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 17:54:52 #79
87680 Mirel
pi_83887858
p uitreiking derde dinsdag van september
pi_83888425
Lijkt me niet handig, neem aan dat je papiertje wat je thuis krijgt dan voldoende is?
Sowieso ga ik niet naar die uitreiking, haal hem later wel aan de balie op.
pi_83890727
P uitreiking is er ook niet. Gewoon een zooi studenten in een kamertje en je naam wordt opgeroepen. Ik heb hem gewoon bij de onderwijsbalie opgehaald.
Vd week even bij een oud klasgenoot zijn diploma uitreiking gweest bij het vechthuis.. Wel geinig, maar je mist er niets aan
Hoewel de fotos voor laten wel weer leuk zijn gok ik
pi_83965164
Getuigenis van behalen P is binnen
Mocht hem ophalen bij de balie, dus gelijk maar even langsgegaan, en leuk gesprek gehad met iemand die daar ook gestudeerd had.
Inmiddels weet ik ook welke wiskunde ik moet overbruggen, moet we lukken in die 6-8 weken.
Enige wat ik nog niet weet/ontvangen heb is waar de boel heen moet nu, studielink is ook niet bepaald snel.
Mijn pa denkt dat het de juiste beslissing is, maar die heeft ondertussen al 3 masters in zijn zak, makkelijk praten heeft hij
pi_83980667
Haha, veel succes in Delft!
pi_84157249
Nou ze zijn ook niet erg snel bij studielink mijn P diploma te controleren.

Bijkomend, ik zal in de openingspost mijn status naar oud-student hu moeten veranderen dan ofzo
En ik zie nog niet echt een TU Delft topic dus dat kan ik ook alweer maken straks

Mail adres al gekregen @student.tudelft.nl en gegevens zijn op blackboard (soort osiris) ook al correct bekend.
Webmail is btw identiek aan de hu
Stuurde een dankmailtje aan mijn Mentor, en guess what? Hij heeft er ook gestudeerd en komt me nog eens opzoeken
Nu maar hopen dat het voor de 31ste allemaal rond is, ergens stond dat dat moest.
Diploma heb ik daar zelf afgegeven bij de balie dus moet goedkomen.
pi_84157916
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 00:21 schreef Nick_Taken het volgende:
Nou ze zijn ook niet erg snel bij studielink mijn P diploma te controleren.

Bijkomend, ik zal in de openingspost mijn status naar oud-student hu moeten veranderen dan ofzo
En ik zie nog niet echt een TU Delft topic dus dat kan ik ook alweer maken straks

Mail adres al gekregen @student.tudelft.nl en gegevens zijn op blackboard (soort osiris) ook al correct bekend.
Webmail is btw identiek aan de hu
Stuurde een dankmailtje aan mijn Mentor, en guess what? Hij heeft er ook gestudeerd en komt me nog eens opzoeken
Nu maar hopen dat het voor de 31ste allemaal rond is, ergens stond dat dat moest.
Diploma heb ik daar zelf afgegeven bij de balie dus moet goedkomen.
Wel goed en snel geregeld man.

Ik verstuurde 2 weken geleden inschrijvingsdocumenten etc naar HU. Had toen voorlopige cijferlijst meegestuurd. Kreeg mail het een en ander was niet goed. Stuurde toen (afgelopen) dinsdag kopie diploma en cijferlijst. Krijg net mail terug dat ze geen VOORLOPIG cijferlijst accepteren. Moet ik nu weer een kopie sturen van mijn cijferlijst?

[ Bericht 11% gewijzigd door Jetfly op 17-07-2010 10:54:09 ]
  zaterdag 17 juli 2010 @ 21:22:00 #86
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_84180110
Hééééél misschien vanaf september ook HU.
Doe momenteel Inholland, mwd. Dit omdat HU geen februari instroom had.
Opleiding blijkt niks voor mij. Even gedacht over behalen P en door naar uni maar ik wil bijna zeker toch wat gaan doen met mijn 10 jaren wens om hbo-v te gaan doen.
Heb nu de HU gemaild wanneer 21+ toets is. Ik ben namelijk toegelaten op Inholland dmv zo'n toets en zal hem waarschijnlijk, bij gebrek aan P, opnieuw moeten doen op de HU.
Als dat kan en ik haal hem dan denk ik dat ik vanaf september weer helemaal vanaf het begin start
L'Enfer, c'est les autres.
pi_84200452
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 00:40 schreef Jetfly het volgende:

[..]

Wel goed en snel geregeld man.

Ik verstuurde 2 weken geleden inschrijvingsdocumenten etc naar HU. Had toen voorlopige cijferlijst meegestuurd. Kreeg mail het een en ander was niet goed. Stuurde toen (afgelopen) dinsdag kopie diploma en cijferlijst. Krijg net mail terug dat ze geen VOORLOPIG cijferlijst accepteren. Moet ik nu weer een kopie sturen van mijn cijferlijst?
Ik heb destijds een kopie gehad van mijn diploma van school met een stempel erop en een paraafje.
Dat was dus goed.
Nu heb ik een getuigschrift opgestuurd van het behalen van mijn p, met cijferlijst erbij, op elke pagina een stempel en paraafje.
Je kunt hem ook laten waarmerken zoals dat heet door het origineel mee te nemen naar de gemeente en daar een kopie te laten maken.
Bij sommige gemeenten kan dit gratis, andere vragen een kleine vergoeding, andere doen het helemaal niet.
  zondag 18 juli 2010 @ 17:06:36 #88
87680 Mirel
pi_84202867
Sinds 3 weken werk ik nu ook nog eens in Utrecht. Wordt tijd om een kamer te zoeken.
pi_84204407
Beetje aan de late kant, wordt moeilijk nu
pi_84204548
quote:
Op zondag 18 juli 2010 15:45 schreef Nick_Taken het volgende:

[..]

Ik heb destijds een kopie gehad van mijn diploma van school met een stempel erop en een paraafje.
Dat was dus goed.
Nu heb ik een getuigschrift opgestuurd van het behalen van mijn p, met cijferlijst erbij, op elke pagina een stempel en paraafje.
Je kunt hem ook laten waarmerken zoals dat heet door het origineel mee te nemen naar de gemeente en daar een kopie te laten maken.
Bij sommige gemeenten kan dit gratis, andere vragen een kleine vergoeding, andere doen het helemaal niet.
Ja maar de vraag is over welke cijferlijst ze het bedoelen, die kopie of die voorlopige. Ik heb ze gemaild vanochtend. Krijg morgen of dinsdag waarschijnlijk antwoord, anders maak ik gewoon nog een kopie en stuur hem op.. geen probleem.
pi_84204787
Kopie, voorlopige is niet goed.
Het eindresultaat moet zichtbaar zijn.
  zondag 18 juli 2010 @ 18:22:21 #92
87680 Mirel
pi_84205121
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:56 schreef Nick_Taken het volgende:
Beetje aan de late kant, wordt moeilijk nu
Nou ja, het is mijn 2e jaar zometeen. Op SSHU sta ik ingeschreven sinds 5 februiari. Ik had toen in korte tijd 2 hospiteeruitnodigingen. Maand 2 of terug ook. Dus dat v alt toch mee?
pi_84205696
Kijk je staat gelukkig ingeschreven, maar als je vanaf 0 moet beginnen is het zeer moeilijk.
Ken zeer veel mensen in mijn directe omgeving die nog steeds niks hebben, jaar ingeschreven staan en eigenlijk voor niks worden uitgenodigd. Nou is dat laatste niet de regel maar komt nog steeds vaak voor.
Ideaalst is rond mei/juni, heb je meeste keus. Iig ik ken nog wel wat lekken waar je flink wat zeecontainers kwijt kan, lijkt me niet eens zo'n gek idee.

Intussen ben ik al wat ouder dan de gemiddelde student, maar ik kan mij nog herinneren dat je via de gebruikelijke wegen je inschreef voor je vwo/havo examen en daarna gelijk al een kamer kon hebben... en dat is niet eens zo heel lang geleden. Kun je na gaan hoeveel studenten er nu in Utrecht wonen...

ff gegoogled en met wat gegevens berekent dat vanaf het punt dat ik mocht gaan studeren en ben gaan studeren hier in Utrecht 15K studenten zijn bijgekomen, damn, dat is een half dorp waar ik opgegroeid ben.

[ Bericht 12% gewijzigd door Nick_Taken op 18-07-2010 18:55:49 ]
  zondag 18 juli 2010 @ 19:43:42 #94
87680 Mirel
pi_84207305
Tja.
  maandag 19 juli 2010 @ 10:06:10 #95
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_84225025
Is de HU nog gesloten vanwege de vakantie oid? Ik moet op korte termijn contact/antwoord hebben om eventueel in september te kunnen starten. Maak ik kans of zijn de medewerkers gewoon afwezig?
pi_84226881
Nijeoord was afgelopen vrijdag nog gewoon open, zou zeggen bel een paar faculteiten na.
Geloof dat ze maar 2 weken echt dicht zijn en voor de rest minimale bezetting.
Anders kijk ik wel in de studiegids die ik hier heb liggen van dit jaar, staat het vast ook in.
  maandag 19 juli 2010 @ 11:24:15 #97
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_84227179
Dankje, heb inmiddels contact gehad. Baal keihard. De docenten die beslissingen nemen betreffende toelating zijn met vakantie en 23 augustus weer terug. Voor instroom in september (zonder P en zonder havo, wel halverwege P jaar en met 21+ toets van een andere school) zal ik dus te laat zijn.
Moet ik verder met een opleiding die ik niet meer leuk vind.
pi_84229545
Je moet je aanmelden voor 1 september dus dan kan dat toch nog?
Zolang duurt het toch niet om een beslissing te nemen?
  maandag 19 juli 2010 @ 13:00:54 #99
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_84230684
Nee maar ik acht de kans nihil dat ze me zo toelaten
pi_84231536
Geen Havo en geen P lijkt mij lastig ja.
Weet niet hoe coulant ze zijn met een 21+ toelatingstoets van een andere hbo.
Kun je het vak wat je op de HU wilt gaan doen niet daar doen? zo maar een idee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')