abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84776277
Zie nu dat er een woordje weg gevallen is :+

Met 21 jaar willen ze je niet graag meer als vakkenvuller, ben je te duur voor, veel vrienden vanwege leeftijd bij de ah zien ontslagen worden :(

XMO ken ik ja, die kwam ineens in het ziggo pakket een paar jaar terug, proest :+
Misschien valt het daar wel mee, gewoon even kijken.

Ondertussen zelf ook geen baan meer, had een baan in Brabant en reistijd was onoverbrugbaar.
Dus ik werkte veel onderweg en veel vanuit mijn kamertje, maar was ook niet echt werkbaar.
En ook toen werden ze getroffen door de "crisis", en kon ik gaan.
Ik weet wel leuke baantjes via een studenten uitzendbureau die vaak ook iets vasts hebben, wil ik je wel doorsturen als je interesse hebt. Je krijgt dan ongeveer 8-11 euro/uur.

Mja er zijn hier al minder mannen/jongens en die krijgen ook nog eens moeilijker een kamer :(
Ik heb een naam waarvan het niet meteen duidelijk is of ik een jongen of een meisje ben, werd vaak uitgenodigd en bij de deur alweer tegengehouden :( Ze gaan ervan uit dat dames schoner zijn ofzo, nou ik kan je verhalen vertellen maar ook foto's laten zien dat meiden er ook wat van kunnen hoor :P
Was niet al te lang geleden in een huisje in overvecht bij wat dames, als ze daar een expeditie naar toe sturen komen ze terug met 40 niet eerder ontdekte levensvormen volgens mij... maar ja dames, en vooral die "bubly" dames worden nogal erg voorgetrokken. Gelukkig heb ik een huisbaas die het totaal niks uit maakt.
pi_84776333
Roosters van 1e blok staan erop?

Even kijken!
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
pi_84776408
Nog steeds niet hier :P
Zou wel willen weten hoe vaak ik les zou krijgen mocht het in Delft stuklopen met de papieren (nog steeds niet officieel aangenomen op studielink :()

(Mirel check je pm, is wat vrijgekomen)
pi_84776554
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:13 schreef Jetfly het volgende:
Roosters van 1e blok staan erop?

Even kijken!
EDIT: damn, bijna elke dag school. Maar ik weet niet eens in welk klas ik zit, duss.. maar voor 1e jaars maakt het niet zoveel uit geloof ik. Ohja, laptop voordat school begint kopen of na de start?

Cheers!
pi_84776683
Op zich maakt dat niet zo veel uit, er zijn altijd wel leuke aanbiedingen.
Ga alleen niet naar de mediamarkt, daar proberen ze je overjarige modellen te verkopen :(
pi_84776779
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:21 schreef Nick_Taken het volgende:
Op zich maakt dat niet zo veel uit, er zijn altijd wel leuke aanbiedingen.
Ga alleen niet naar de mediamarkt, daar proberen ze je overjarige modellen te verkopen :(
Voor wat staat TI(Z)? En ik krijg 'zogenaamd' instructie en daarna zelfstudie (op vrijdagen). Houd dat wat in ofzo dat instructie gedoe? Op de meeloopdag zeiden ze tegen mij dat je gewoon thuis moest blijven :P .
pi_84776894
Bij ons was het 1 uurtje uitleg, en daarna 2 uurtjes dat je "huiswerk" kon maken en vragen stellen aan de docent of een oudere jaars. Velen kwamen ook niet bij ons maar hebben meestal ook de P niet gehaald.
Let wel op soms wordt er in die tijd een tussentijdse toets gegeven en voor sommige vakken, bij ons eentje, mocht je die _niet_ missen.
  maandag 2 augustus 2010 @ 16:56:38 #158
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_84778053
Ja ik ken ook meiden die ook niet veel waarde hechten aan op tijd schoonmaken. Jongens ook, maar ja, er is eigenlijk geen verschil ;) Ik ben dan zelf wel een uitzondering denk ik. :') Heb zojuist mijn kamer opgeruimd, geveegd, gestofzuigd, vervolgens hetzelfde in de woonkamer en de keuken gedaan. Halve dag bezig geweest. :')

Zag je PM's, heel erg bedankt. :) Mocht er iets gebeuren, dan hoor ik ook graag van die studentenuitzendbureau :)
When all else fails, you always have delusion.
pi_84779540
Zag ook dat de roosters online staan, heb er alleen nog niet veel aan. Ik weet nog niet in welke klas ik zit.
Krijg ik dat gewoon per post?
pi_84779884
Voor het eerste jaar heb je vaak een gezamelijke klas, iig op FNT.
Pas na een halfjaar wordt je ingedeeld in een A of B klas.
Bij ons is het zelfs zo dat er zo weinig leerlingen over zijn dat er misschien maar 1 klas komt.
Daarbuiten zou tussen een A of b klas kwa uren niks uit mogen maken.
Hoewel de B klas op vrijdag vrij had en wij dan nog een les mechanica hadden van 2 uur.
Daarbij zijn er ook nog aparte roosters voor projectgroepjes, die komen er nog eens bovenop.
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:51:13 #161
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_84779977
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Zag ook dat de roosters online staan, heb er alleen nog niet veel aan. Ik weet nog niet in welke klas ik zit.
Krijg ik dat gewoon per post?
Denk het niet. Misschien kan je de leidingcoördinator mailen om te vragen in welke klas je komt. Soms kunnen ze heel aardig zijn en hebben ze tijd om het uit te zoeken voor je ;)

In welke klas ik kom weet ik niet. Paar maanden terug konden we op een lijstje opschrijven bij wie we komen. Ik werd dus niet opgeschreven, of er was geen plek of whatever. Niemand vroeg me iig :{ Kom iig bij andere niet-gevraagden in de klas en dat zijn ook hele lieve mensen :) Wat ik zeker weet is dat ik 1 dag vrij hebt, heb alle klassenroosters gecheckt. :)
When all else fails, you always have delusion.
pi_84780014
Ik weet eigenlijk nog helemaal niks, heb ook nog geen schoolpasje ontvangen, hoop dat het nog op tijd in orde komt.
pi_84780143
Schoolpasje zijn ze vrij laat mee, die kreeg ik afgelopen jaar tijdens de uit pas(!).
Informatie vertrekken zijn ze geen koning in maar voordat je lesdagen beginnen is er nog een info dag en tijdens de eerste lessen hoor je ook nog genoeg.
Zolang op studielink staat dat je toegelaten bent en betalingsgevenens bekend zijn is alles in orde.
Dus je niet druk gaan maken erover, is vrij normaal daar.

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:51 schreef Mirel het volgende:
Paar maanden terug konden we op een lijstje opschrijven bij wie we komen. Ik werd dus niet opgeschreven, of er was geen plek of whatever. Niemand vroeg me iig :{ Kom iig bij andere niet-gevraagden in de klas en dat zijn ook hele lieve mensen :)
Was hier ook, al hadden ze zelf klassen samengesteld en mocht je nog wisselen. Alle populaire mensen kwamen in klas A, de rest in B uiteindelijk. Grappige is dat in B de mensen met hoogste cijfers zitten, in A de meeste met propedeuse in een jaar gehaald :D

Dat laatste voornamelijk door verplichte "individuele" opdrachten waar wij elkaar mee hielpen :')
Punten telling was daar wel raar van. Ik had een 6 voor die opdracht, heel veel mensen een onvoldoende, ook voor de herkansing. Had iemand geholpen uit mijn projectgroepje en alle dingen die beter moesten (ik was slordig geweest en had een en ander niet vooraf in formule vorm gezet maar gelijk berekent) bij hem wel toegepast. Wat denk je? Krijgt die een 3 :?
Hij heeft dus 57 punten nu, 3 niet omdat hij een opdracht niet gehaald heeft maar wel een voldoende gemiddeld staat.

En dat kunnen opdrachten zijn, tussentijdse toetsen, er zijn dingen bij die mag je niet onvoldoende hebben ook al sta je gemiddeld een onvoldoende. Houd daar dus rekening mee zoals ik eerder zei. Hier zijn er veel tegenaan gelopen.

[ Bericht 71% gewijzigd door Nick_Taken op 02-08-2010 18:07:10 ]
pi_84780311
Dit staat er:
quote:
In principe voldoet de vooropleiding, mits diploma is geverifieerd (gemeld door de instelling)
En:
quote:
De gegevens van je verzoek tot inschrijving zijn bijgewerkt door de hogeschool of universiteit op 20-07-2010. De onderwijsinstelling heeft vastgesteld dat je voldoet aan de nadere vooropleidingseisen op grond van je vooropleiding (je vooropleiding is voldoende om deze opleiding te volgen), mits het diploma is behaald. Dit betekent nog niet dat je verzoek tot inschrijving ook is goedgekeurd. Mogelijk zijn er nog meer voorwaarden waaraan je moet voldoen
Heb al gevraagd of ik dan een kopie van mijn diploma op moest studeren maar dat hoefde alleen als daar expliciet om gevraagd werd.

Maar ach, ik ben Fontys gewend.

[ Bericht 72% gewijzigd door DanseMacabre op 02-08-2010 18:10:04 ]
pi_84780465
Fontys :D
Heb ik in Eindhoven nog gastcolleges gegeven over de ov chipkaart :P
Wel grappig, daar schuin tegenover ben ik op de TU/E mijn opleiding begonnen destijds.
IIg toen was het van de ov chipkaart uit slecht geregeld, maar bij de Fontys erg goed :)
pi_84780560
Ik vond de communicatie naar de studenten toe niet zo, maar goed, dat is hoe ik het ervaren heb.
Verder is de afstand Veenendaal-Eindhoven en weer terug ook niet leuk om elke dag af te leggen
pi_84782144
Waarom heeft de HU (FNT) zulke kutroosters voor de 1e jaars..
pi_84782282
Omdat die administratie daar KUT is en de heer Frijn en de anderen daar totaal geen kaas van gegeten hebben.
pi_84782684
Ik zie wel klassen staan. 1a t/m 1f ofzo. Hoop dat ik voor de eerste lessen wel weet in welke klas ik zit dan. :')
pi_84784865
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 18:59 schreef Nick_Taken het volgende:
Omdat die administratie daar KUT is en de heer Frijn en de anderen daar totaal geen kaas van gegeten hebben.
KUT!
pi_84784944
Zit hoog he? :P
Zowel capitals als uitroepteken :P
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:19:19 #172
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_84785642
Journalistiek heeft nog geen roosters zie ik, meh. :P
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_84786501
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef Egamer het volgende:
Journalistiek heeft nog geen roosters zie ik, meh. :P
JIJ OOK HIER?!?

_O_
I am the Milkman! My milk is delicious!
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:40:26 #174
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_84789465
JOAH, en per 1 oktober heb ik een kamer aan 't Neude :7
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_84789765
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:40 schreef Egamer het volgende:
JOAH, en per 1 oktober heb ik een kamer aan 't Neude :7
Damnnnnnnnnn, neude nog ook! Boef!

EDIT: Kan je je misschien toevoegen aan de OP?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')