EDIT: damn, bijna elke dag school. Maar ik weet niet eens in welk klas ik zit, duss.. maar voor 1e jaars maakt het niet zoveel uit geloof ik. Ohja, laptop voordat school begint kopen of na de start?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:13 schreef Jetfly het volgende:
Roosters van 1e blok staan erop?
Even kijken!
Voor wat staat TI(Z)? En ik krijg 'zogenaamd' instructie en daarna zelfstudie (op vrijdagen). Houd dat wat in ofzo dat instructie gedoe? Op de meeloopdag zeiden ze tegen mij dat je gewoon thuis moest blijvenquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:21 schreef Nick_Taken het volgende:
Op zich maakt dat niet zo veel uit, er zijn altijd wel leuke aanbiedingen.
Ga alleen niet naar de mediamarkt, daar proberen ze je overjarige modellen te verkopen
Denk het niet. Misschien kan je de leidingcoördinator mailen om te vragen in welke klas je komt. Soms kunnen ze heel aardig zijn en hebben ze tijd om het uit te zoeken voor jequote:Op maandag 2 augustus 2010 17:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Zag ook dat de roosters online staan, heb er alleen nog niet veel aan. Ik weet nog niet in welke klas ik zit.
Krijg ik dat gewoon per post?
Was hier ook, al hadden ze zelf klassen samengesteld en mocht je nog wisselen. Alle populaire mensen kwamen in klas A, de rest in B uiteindelijk. Grappige is dat in B de mensen met hoogste cijfers zitten, in A de meeste met propedeuse in een jaar gehaaldquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:51 schreef Mirel het volgende:
Paar maanden terug konden we op een lijstje opschrijven bij wie we komen. Ik werd dus niet opgeschreven, of er was geen plek of whatever. Niemand vroeg me iigKom iig bij andere niet-gevraagden in de klas en dat zijn ook hele lieve mensen
En:quote:In principe voldoet de vooropleiding, mits diploma is geverifieerd (gemeld door de instelling)
Heb al gevraagd of ik dan een kopie van mijn diploma op moest studeren maar dat hoefde alleen als daar expliciet om gevraagd werd.quote:De gegevens van je verzoek tot inschrijving zijn bijgewerkt door de hogeschool of universiteit op 20-07-2010. De onderwijsinstelling heeft vastgesteld dat je voldoet aan de nadere vooropleidingseisen op grond van je vooropleiding (je vooropleiding is voldoende om deze opleiding te volgen), mits het diploma is behaald. Dit betekent nog niet dat je verzoek tot inschrijving ook is goedgekeurd. Mogelijk zijn er nog meer voorwaarden waaraan je moet voldoen
KUT!quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:59 schreef Nick_Taken het volgende:
Omdat die administratie daar KUT is en de heer Frijn en de anderen daar totaal geen kaas van gegeten hebben.
JIJ OOK HIER?!?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:19 schreef Egamer het volgende:
Journalistiek heeft nog geen roosters zie ik, meh.
Damnnnnnnnnn, neude nog ook! Boef!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:40 schreef Egamer het volgende:
JOAH, en per 1 oktober heb ik een kamer aan 't Neude
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |