Opleiding voor het MKB o.i.d. toch? Maar ik ken ook niemand nee..quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:09 schreef ..Rose het volgende:
Ik begin het nieuwe schooljaar met business management is er iemand die dat doet?
`quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:18 schreef Jetfly het volgende:
Oeps.. k*t ik kan mijn openingspost niet wijzigen.. iemand een oplossing?
Kan jij die report er niet bij zetten dan? Ik weet niet eens hoe je iemand add. Pff, moest er niet aan beginnen damn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:09 schreef Nick_Taken het volgende:
[..]
`
http://wiki.fok.nl/index.php/HU
Dat doe je hier, en dan een topic report er achter aan zodat een mod het kan aanpassen
Omdat het een redelijk lange lijst wordt van users is het maybe een idee om het per faculteit te sorteren?
En een paar icoontjes te resizen? zijn een beetje groot nu...
Komt vast goed joh!quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:43 schreef Nick_Taken het volgende:
Die is al lang door mij gedaan joh, maar kan iedereen doen, uitroeptekentje boven in het topic.
Morgen laatste tentamen, en dan maar afwachten wat net wel en net niet gehaald is, spannend!
Bleef vandaag op de 2 tentamens maar rekenen, en elke keer kreeg k er hele rare waardes uit.
Uiteindelijk maar ingevuld, dus het is gigantisch mis gegaan of gewoon wel ok. Ik haat dat soort toetsen want dan weet je eigenlijk nog niet of je het kent... en voor mij zijn dit wel belangrijke, niet van die "zij-vakken" waar je niks meer of weinig meer mee doet.
Ja vind ik ook! Erg administratief vind ik!quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:28 schreef Mirel het volgende:
Het Fok forum is vrij geavanceerd, wist ik niet.
Wat kost 59 euro? 23/24/25 augustus? Bedoel je UIT o.i.d.? De introductie-dagen 1e jaars (23/24/25 aug.) is verplicht..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:43 schreef misslady83 het volgende:
Heb net een betalingsformulier binnen en een formulier voor een pasfoto + een foldertje over de intro dagen. Gaan jullie erheen? Het is trouwens 59 euro dacht dat het gratis was lol,weet iemand of dit verplicht is?
quote:zwahiel - Instituut voor de Media en Instituut Communicatie - Locatie: FCJ // docent bij CMD / DC / ICM
quote:Mirel - Communicatie & Media Design - Locatie: FCJ //2de jaars
wheheheequote:
Ja dat UIT gedoe idd kost 59 euro is vanaf de 15e geloof ik............http://www.utrechtseintroductietijd.nl/ Zijn er ook andere intro dagen dan?(niks over gehoord nog...)quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:04 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Wat kost 59 euro? 23/24/25 augustus? Bedoel je UIT o.i.d.? De introductie-dagen 1e jaars (23/24/25 aug.) is verplicht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |