abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 5 augustus 2010 @ 10:12:29 #226
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_84885605
OP bijgewerkt wieder.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_84885834
Je bent weer geweldig :P
pi_84889184
Nou, HU is ook niet erg goed in het beantwoorden van vragen, ik wordt telkens doorverwezen naar mensen die me melden dat ik iemand anders moet contacteren, die persoon zegt weer hetzelfde.

En ik vraag me ernstig af hoe ze mijn machtiging collegegeld kwijt hebben kunnen raken en wel mijn pasfotoformulier hebben ontvangen. :')
  donderdag 5 augustus 2010 @ 12:59:20 #229
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_84890929
Ik wacht nog op m'n schoolpas en roosters ;(
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_84890937
Hoe raak je een document kwijt dat je persoonlijk afgeeft bij bureau inschrijving in Delft?
Exact hetzelfde verhaal :')
  donderdag 5 augustus 2010 @ 13:28:22 #231
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_84891849
Hey Nick, als ik reageer op een kamer op kamertje.nl, zien ze dan mijn foto? Want die zit dus bij het oproepschermpje. Ben benieuwd of die dus ook te zien is in het reageerschermpje voor de verhuurders. Ziet er iig leuker uit denk ik :)
When all else fails, you always have delusion.
pi_84893572
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:59 schreef Nick_Taken het volgende:
Hoe raak je een document kwijt dat je persoonlijk afgeeft bij bureau inschrijving in Delft?
Exact hetzelfde verhaal :')
Ja inderdaad, tegen mij zeiden ze in eerste instantie dat ik die nog helemaal niet had opgestuurd.
Grapjassen. :')
  donderdag 5 augustus 2010 @ 14:28:32 #233
286575 Roces18
Chef de party
pi_84894155
weet iemand waarom ik niet kan inloggen op surfspot? heb verdomme spullen nodig die ik alleen daar kan halen. En de helpdesk verwijst me alleen maar door stelletje amateurs. :(
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_84894541
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:28 schreef Roces18 het volgende:
weet iemand waarom ik niet kan inloggen op surfspot? heb verdomme spullen nodig die ik alleen daar kan halen. En de helpdesk verwijst me alleen maar door stelletje amateurs. :(
Dat is al een tijdje, ik kan sinds halverwege juli ook al niet meer inloggen :(
Zowel met mijn HU account niet als TUD account niet.

quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:28 schreef Mirel het volgende:
Hey Nick, als ik reageer op een kamer op kamertje.nl, zien ze dan mijn foto? Want die zit dus bij het oproepschermpje. Ben benieuwd of die dus ook te zien is in het reageerschermpje voor de verhuurders. Ziet er iig leuker uit denk ik :)
Ze kunnen hem wel zien, of ze hem er gelijk bij krijgen geen idee.
Nooit aan die kant van het scherm gezeten :P
Kan huisbaas wel eens vragen.

quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:59 schreef Egamer het volgende:
Ik wacht nog op m'n schoolpas en roosters ;(
Die krijg je samen met je bewijs van inschrijving ongeveer tijdens de uit. Nog 1,5 week wachten dus.
pi_84896358
Ik kan wel gewoon inloggen bij surfspot.
pi_84897501
Vreemd :P

Ohja omdat we het toch over faalakties hebben:

Ik was net bij de Super de boer in de Biltstraat, ijs was op :( en eigenlijk ben ik ook nog een fles sinas voor de vriending vergeten.
Naja anyways, een of andere ajax fles schoonmaakmiddel:
Sticker: Nieuw in het assortiment!
Papiertje met sticker eronder: Dit artikel gaat binnenkort uit het assortiment...

Owkee, lekker handig, wat moet je nu geloven? :P
Niet dat ik het ooit nodig heb, is speciaal voor houten vloeren ofzo.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 16:00:06 #237
87680 Mirel
pi_84897635
Het stickertje is nieuw in het assortiment!
pi_84900169
Ze hebben een nieuwe klassenindeling gemaakt voor jaar 2. Hebben ze onze hele klas door elkaar gegooit :') iedereen zit in een andere klas. en aan de grote van de klassen te zien hadden ze onze klas makkelijk bij elkaar kunnen houden. Een beetje raar dus, maar gelukkig zitten 2 mensen waar ik veel mee omga en projecten maak wel bij mij in de klas. Die andere moet maar ff ruilen met iemand zodat hij er ook bij komt.
Graag verwijderen
pi_84900280
@Tornado: Waar kan je je klas zien dan?

@Nick: Kan je mij misschien doorverwijzen naar een studentenuitzendbureau dan.. :Y
Btw, het artikel kan nieuw in het assortiment zijn maar het kan er ook snel uitgaan. Doordat er misschien een andere vervangend product ervoor in plaats komt. Het hoeft niet persé te betekenen dat als er een artikel nieuw in de schappen ligt er ook lang blijft..
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
pi_84900414
Ja dat kan ik wel, hoewel je iemand moet kennen om daar binnen te komen.
Dat is het leuke eraan, je kent dus altijd minimaal een persoon daar, en je kunt ook samen ingedeeld worden, voor sommige werkzaamheden houden ze daar rekening mee.
Tijdens de uit kan dat en anders wil ik je wel het mail adres geven van mijn poule, dan moet het ook wel lukken.
pi_84901358
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:18 schreef Jetfly het volgende:
@Tornado: Waar kan je je klas zien dan?

ik kreeg een berichtje van degene die de indelingen maakt.
Graag verwijderen
pi_84901495
studeert hier iemand CMD? zo ja, hoe bevalt het je?
ik studeer cmd op de HRO en ik begin nu aan me 2de jaar maar wil volgend jaar misschien naar Utrecht, nadat ik me p dit jaar haal
pi_84901628
Als je in de startpost had gekeken, ja :P
  donderdag 5 augustus 2010 @ 17:59:52 #244
87680 Mirel
pi_84901639
Ik
pi_84902688
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:49 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

ik kreeg een berichtje van degene die de indelingen maakt.
Ik heb nog niks..
pi_84902863
Ik hoorde vanmiddag dat ze de roosters al gemaakt hebben maar de klassen nog niet.
pi_84903152
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:44 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik hoorde vanmiddag dat ze de roosters al gemaakt hebben maar de klassen nog niet.
Ik heb de rooster al, maar de klassenindeling niet.. Komt de klassenindeling op webmail of ergens anders?
pi_84903303
Geen idee, ze zeiden dat ze daar nog mee zouden wachten totdat de inschrijvingen via studielink waren gesloten. Maar dat zou per faculteit kunnen verschillen.
pi_84903615
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:00 schreef Nick_Taken het volgende:
Ik had binnen een week een kamer, maar ik heb mijn kamer dan ook al eind mei geregeld.
Nu ben je een beetje aan de late kant.
Makkelijkste weg om aan een kamer te komen is via een vereniging hier in Utrecht.
Als je er echt achteraan zit lukt het je prima, en ben je kieskeurig of niet?
Je kunt ook altijd verder zoeken als je hier eenmaal zit.
Zou zeggen pak de eerste en de beste kamer waar je huurbaas niet een chinese mevrouw is, google voor dat als je wilt weten waarom :P, en als alles gewoon netjes geregeld is.
Ik ga dus komend jaar mogelijk ook naar Delft, wacht nog op 6 punten die ik nodig heb voor mijn p.
Zelf doe ik dan Civiele techniek, maar wij hebben veel dezelfde vakken die Electro techniek ook heeft in het eerste jaar. Als je denkt dat je de TU aan kan kun je dat hier zeker, ik heb wel gym gedaan maar zit op het hbo omdat ik na mijn ziek zijn niet gelijk er vol op wilde gaan. Ik heb wel eens het idee tijdens sommige vakken van wat doe ik hier. Er zijn hier enkele die op FNT zitten dus die kunnen je vragen ook prima beantwoorden.
Wat zou je zoal verder willen weten nog?
Ik heb het geGoogled maar kan het niet vinden. :')
pi_84904262
Het is zelfs nog bij Alberto Stegeman op tv geweest.

http://rood.sp.nl/nieuws/id/561
http://www.lombox.nl/studenten/huisjesmelker.html

Voila, als ik op die naam google kom ik zat tegen

[ Bericht 21% gewijzigd door Nick_Taken op 05-08-2010 19:28:47 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')