SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:38 schreef wdn het volgende:
GODVER Ik zap en het wordt 2-0
Dat ga ik vaker doen dus dan zappen
erg hard ook jaquote:
Al weer 8 jaar lid vd selectie vd lokale vv. Dat je je ellebogen omhoog doen bij koppen enig nut heeft m.b.t. het koppen is allang ontkracht door bewegingswetenschappers.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
Speel jij eigenlijk wel eens voetbal. Ga maar eens kijken naar elke kopbal , de ellebogen gaan altijd omhoog om kracht te zetten met je hoofd.
Hmmm...de FIFA gaf de scheids zeker ook instructies om rood en een penalty tegen te geven tijdens de wedstrijd tussen de wdstrijd tussen Zuid-Afrika en Uruguay? Ja, de FIFA is echt bezig de Zuid-Afrikanen te helpen zeg...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:30 schreef VreemdeEend het volgende:
Die scheids zal ook wel instructies van de Fifa hebben gehad om te zorgen dat Zuid-Afrika nog een kleine kans heeft om door te gaan.
Nee, niet zo hoog. Ik ben meerdere jaren linksback geweest en heb behoorlijk wat ballen weg moeten koppen. En bij het koppen komen je ellebogen niet automatisch zo hoog, eerder hoogte rondom je tepels. Bovendien richt je niet op je tegenstander.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:37 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jawel. Trouwens wat boeit het. Goed voor Frankrijk. De hele wereld haat ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |