KUT. Ik bedoel URUGUAY Geez.quote:
Waarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef BB-King het volgende:
Hoe zou die Sarkozy nu voor de buis zitten?
Dat lijkt me welquote:
Ik bedoelde eigenlijk 4 jaar geleden, die halve finale tegen Portugal.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naja toen had je nog Djorkaeff, Deschamps, Trezeguet en zo.
als zuid afrika nog een paar keer scoort en dan moet of mexico of uruguay van de ander winnenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef Mr.Chandon het volgende:
In welk scenario kan Zuid-Afrika nog door?
Desaillyquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:34 schreef Bloodnok het volgende:
[..]
en Henry, Viera, en hoe heette die enorme schopneger op het middenveld ook weer
Maar niet zó hoog.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
Speel jij eigenlijk wel eens voetbal. Ga maar eens kijken naar elke kopbal , de ellebogen gaan altijd omhoog om kracht te zetten met je hoofd.
Ik heb zo'n vermoeden dat die andere wedstrijd 0-0 blijftquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:35 schreef Hephaistos. het volgende:
Zonde dat het op het andere veld nog 0-0 staat... Als daar wordt gescoord wordt het echt interessant![]()
4x rood FRA. Wedstrijd afblazen ivm te weinig spelers.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:35 schreef Burakius het volgende:
Hopelijk trouwens nóg een rood erbij voor Frankrijk en dan 6-0 winnen Zuid-Afrika van Frankrijk.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:35 schreef Burakius het volgende:
Hopelijk trouwens nóg een rood erbij voor Frankrijk en dan 6-0 winnen Zuid-Afrika van Frankrijk.
Heeft Suarez weer op zijn lip gebeten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |