KUT. Ik bedoel URUGUAY Geez.quote:
Waarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef BB-King het volgende:
Hoe zou die Sarkozy nu voor de buis zitten?
Dat lijkt me welquote:
Ik bedoelde eigenlijk 4 jaar geleden, die halve finale tegen Portugal.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naja toen had je nog Djorkaeff, Deschamps, Trezeguet en zo.
als zuid afrika nog een paar keer scoort en dan moet of mexico of uruguay van de ander winnenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef Mr.Chandon het volgende:
In welk scenario kan Zuid-Afrika nog door?
Desaillyquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:34 schreef Bloodnok het volgende:
[..]
en Henry, Viera, en hoe heette die enorme schopneger op het middenveld ook weer
Maar niet zó hoog.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
Speel jij eigenlijk wel eens voetbal. Ga maar eens kijken naar elke kopbal , de ellebogen gaan altijd omhoog om kracht te zetten met je hoofd.
Ik heb zo'n vermoeden dat die andere wedstrijd 0-0 blijftquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:35 schreef Hephaistos. het volgende:
Zonde dat het op het andere veld nog 0-0 staat... Als daar wordt gescoord wordt het echt interessant![]()
4x rood FRA. Wedstrijd afblazen ivm te weinig spelers.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:35 schreef Burakius het volgende:
Hopelijk trouwens nóg een rood erbij voor Frankrijk en dan 6-0 winnen Zuid-Afrika van Frankrijk.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:35 schreef Burakius het volgende:
Hopelijk trouwens nóg een rood erbij voor Frankrijk en dan 6-0 winnen Zuid-Afrika van Frankrijk.
Heeft Suarez weer op zijn lip gebeten?quote:
quote:
Alle ramptoeristen zappen nuquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:36 schreef Kwaliteit het volgende:
bloed op NL2
Jawel. Trouwens wat boeit het. Goed voor Frankrijk. De hele wereld haat ze.quote:
*zapt*quote:
Het zijn net Duitsers.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:37 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jawel. Trouwens wat boeit het. Goed voor Frankrijk. De hele wereld haat ze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:38 schreef wdn het volgende:
GODVER Ik zap en het wordt 2-0
Dat ga ik vaker doen dus dan zappen
erg hard ook jaquote:
Al weer 8 jaar lid vd selectie vd lokale vv. Dat je je ellebogen omhoog doen bij koppen enig nut heeft m.b.t. het koppen is allang ontkracht door bewegingswetenschappers.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
Speel jij eigenlijk wel eens voetbal. Ga maar eens kijken naar elke kopbal , de ellebogen gaan altijd omhoog om kracht te zetten met je hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |