Als je het vergelijkt met eerdere elleboogstoten wel ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:27 schreef OnCraintDégun het volgende:
Je kan toch niet ontkenneb dat dit zwaar overdreven is
Hmhm.quote:
Hij springt gewoon naar de bal. En dan net als elk ander mens ga je met je elleboog ook omhoog.quote:
Ja.quote:
Ja, alleen wel richting die Afrikaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hij springt gewoon naar de bal. En dan net als elk ander mens ga je met je elleboog ook omhoog.
Hmm, valt mee toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan is het iedere 4 jaar in Brazilie
Gourcuff Frankrijk. Elleboog.quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:29 schreef Qwea het volgende:
serieus, zijn jullie nou zo dom dat jullie nou echt niet zien dat dit gewoon echt rood is?!
Nee richting de bal.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, alleen wel richting die Afrikaan.
Jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:29 schreef Qwea het volgende:
serieus, zijn jullie nou zo dom dat jullie nou echt niet zien dat dit gewoon echt rood is?!
http://www.hansanders.nl/quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:29 schreef OnCraintDégun het volgende:
Haha en bij kaka was precies hetzelfde en iedereen zat hier te janken
Maar niet richting je tegenstander. Ik merk dat jij blijkbaar nooit gevoetbald hebt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hij springt gewoon naar de bal. En dan net als elk ander mens ga je met je elleboog ook omhoog.
Hmm dan staat het verkeerd op VI.nl:quote:
ja precies hetzelfdequote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:29 schreef OnCraintDégun het volgende:
En Kaka werd er wel terecht uitgestuurdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:30 schreef stef040 het volgende:
Mensen die dit geen rood vinden zijn zeker ook die mensen die het gister bij Kaka ook geen rood vonden?
Uit een corner, lloris zat mis en ingekopt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:30 schreef Rookert het volgende:
Hoe was de goal van Zuid-Afrika?
Wat een aanfluiting die Fransen, hoop op een feestje voor Afrika
eergisterenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:30 schreef stef040 het volgende:
Mensen die dit geen rood vinden zijn zeker ook die mensen die het gister bij Kaka ook geen rood vonden?
Dat was foutje keeper.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:30 schreef Rookert het volgende:
Hoe was de goal van Zuid-Afrika?
Wat een aanfluiting die Fransen, hoop op een feestje voor Afrika
Dat kwam alleen door een magistrale Zidane.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:30 schreef Pieter-utd het volgende:
Echt ongelooflijk hoe erg Frankrijk is afgegleden. 12 en 10 jaar geleden het WK en EK winnen. Vier jaar geleden nog de finale en nu dit
Zoals gewoonlijk en verwachtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Klinkt alsof het goed gaat met Frankrijk
Hij ziet zijn tegenstander niet eens. Ik voetbal elke week en als ik kop ga ik met mijn ellebogen omhoog net zoals elk mens. Dat het hoofd van die neger dan zo laag zit bij zijn elleboog is niets aan te doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Maar niet richting je tegenstander. Ik merk dat jij blijkbaar nooit gevoetbald hebt.
Vier jaar geleden was het ook puur toeval en een briljante Zidane dat ze toen de finale haalden. In de groepsfase was de sfeer ook te snijden en dreigde uitschakeling.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:30 schreef Pieter-utd het volgende:
Echt ongelooflijk hoe erg Frankrijk is afgegleden. 12 en 10 jaar geleden het WK en EK winnen. Vier jaar geleden nog de finale en nu dit
ik vind dit wel rood, kaka was zeker geen rood.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:30 schreef stef040 het volgende:
Lul toch niet zo stom man , wat een achterlijke elleboogstoot was datquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:30 schreef VreemdeEend het volgende:
Die scheids zal ook wel instructies van de Fifa hebben gehad om te zorgen dat Zuid-Afrika nog een kleine kans heeft om door te gaan. Als een Zuid-Afrikaan zo was ingekomen bij een Fransman was het nooit rood geweest!
Nee, maar dit gebeurt 100 keer per wedstrijd. En als je dit doet, wees er dan consequent in.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:29 schreef Qwea het volgende:
Bullshit. Zo inkomen is gewoon rood.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:30 schreef VreemdeEend het volgende:
Die scheids zal ook wel instructies van de Fifa hebben gehad om te zorgen dat Zuid-Afrika nog een kleine kans heeft om door te gaan. Als een Zuid-Afrikaan zo was ingekomen bij een Fransman was het nooit rood geweest!
Ja maar dan moeten er nog veels goals vallen en of MEX of URU moet winnen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maakt ZA nog een kans om door te gaan trouwens ?
Zo eensquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind dit wel rood, kaka was zeker geen rood.
Ja voor de Ivoriaan met zijn achterlijke toneelspel.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind dit wel rood, kaka was zeker geen rood.
Ja voor de Ivoriaan en Brazilianen met zijn achterlijke toneelspel.
Nogmaals bullshit. Zoiets gebeurt niet elke wedstrijd, zeker niet op deze manier. Dit was duidelijk een gemeende elleboog op het gezicht van de tegenstander.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:31 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, maar dit gebeurt 100 keer per wedstrijd. En als je dit doet, wees er dan consequent in.
Iedereen gaat zijn eigen weg.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:30 schreef Yurithemaster het volgende:
zal een leuke thuiskomst zijn voor les blues
Naja toen had je nog Djorkaeff, Deschamps, Trezeguet en zo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:31 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Dat kwam alleen door een magistrale Zidane.
Tshabalalaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:32 schreef superworm het volgende:Hóe heet die voetballer? Tsjalalala? Jambalaya?
Tshabalalaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:32 schreef superworm het volgende:
Hóe heet die voetballer? Tsjalalala? Jambalaya?
Je ellebogen zo hoog omhoog laten gaan is helemaal geen natuurlijke beweging bij het springenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:31 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hij ziet zijn tegenstander niet eens. Ik voetbal elke week en als ik kop ga ik met mijn ellebogen omhoog net zoals elk mens. Dat het hoofd van die neger dan zo laag zit bij zijn elleboog is niets aan te doen.
Nee... er moeten een verschil in 5 goals overbrugt worden met mexico.quote:
Vergeet nooit Bernard Diomède en Ibrahim Ba.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naja toen had je nog Djorkaeff, Deschamps, Trezeguet en zo.
My thoughts exactly. Die was nog terechter ook, omdat kaka gewoon 2x geel had, en dit meteen wordt afgestraft met rood.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:29 schreef OnCraintDégun het volgende:
Koop gerust een pallet aan popcorn, dit is genieten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:32 schreef remlof het volgende:
1 - 0 voor bafana-bafana?
Kan zo 2e helft thuis zien, zit nu in trein.
Paraguay?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee... er moeten een verschil in 5 goals overbrugt worden met mexico.
Paraguay mag dus ook 4x scoren
paraguayquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee... er moeten een verschil in 5 goals overbrugt worden met mexico.
Paraguay mag dus ook 4x scoren
Zo:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef BB-King het volgende:
Hoe zou die Sarkozy nu voor de buis zitten?
en Henry, Viera, en hoe heette die enorme schopneger op het middenveld ook weerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naja toen had je nog Djorkaeff, Deschamps, Trezeguet en zo.
Mocht hij wat willen zien, op een krukje waarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef BB-King het volgende:
Hoe zou die Sarkozy nu voor de buis zitten?
zie de post boven je.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef Mr.Chandon het volgende:
In welk scenario kan Zuid-Afrika nog door?
Speel jij eigenlijk wel eens voetbal. Ga maar eens kijken naar elke kopbal , de ellebogen gaan altijd omhoog om kracht te zetten met je hoofd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Je ellebogen zo hoog omhoog laten gaan is helemaal geen natuurlijke beweging bij het springen
Malouda?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:34 schreef Bloodnok het volgende:
[..]
en Henry, Viera, en hoe heette die enorme schopneger op het middenveld ook weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |