Tshabalalaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:32 schreef superworm het volgende:
Hóe heet die voetballer? Tsjalalala? Jambalaya?
Je ellebogen zo hoog omhoog laten gaan is helemaal geen natuurlijke beweging bij het springenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:31 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hij ziet zijn tegenstander niet eens. Ik voetbal elke week en als ik kop ga ik met mijn ellebogen omhoog net zoals elk mens. Dat het hoofd van die neger dan zo laag zit bij zijn elleboog is niets aan te doen.
Nee... er moeten een verschil in 5 goals overbrugt worden met mexico.quote:
Vergeet nooit Bernard Diomède en Ibrahim Ba.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naja toen had je nog Djorkaeff, Deschamps, Trezeguet en zo.
My thoughts exactly. Die was nog terechter ook, omdat kaka gewoon 2x geel had, en dit meteen wordt afgestraft met rood.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:29 schreef OnCraintDégun het volgende:
Haha en bij kaka was precies hetzelfde en iedereen zat hier te janken
Koop gerust een pallet aan popcorn, dit is genieten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:32 schreef remlof het volgende:
1 - 0 voor bafana-bafana?
Kan zo 2e helft thuis zien, zit nu in trein.
Paraguay?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee... er moeten een verschil in 5 goals overbrugt worden met mexico.
Paraguay mag dus ook 4x scoren
paraguayquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee... er moeten een verschil in 5 goals overbrugt worden met mexico.
Paraguay mag dus ook 4x scoren
Zo:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef BB-King het volgende:
Hoe zou die Sarkozy nu voor de buis zitten?
en Henry, Viera, en hoe heette die enorme schopneger op het middenveld ook weerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naja toen had je nog Djorkaeff, Deschamps, Trezeguet en zo.
Mocht hij wat willen zien, op een krukje waarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef BB-King het volgende:
Hoe zou die Sarkozy nu voor de buis zitten?
zie de post boven je.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef Mr.Chandon het volgende:
In welk scenario kan Zuid-Afrika nog door?
Speel jij eigenlijk wel eens voetbal. Ga maar eens kijken naar elke kopbal , de ellebogen gaan altijd omhoog om kracht te zetten met je hoofd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:33 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Je ellebogen zo hoog omhoog laten gaan is helemaal geen natuurlijke beweging bij het springen
Malouda?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:34 schreef Bloodnok het volgende:
[..]
en Henry, Viera, en hoe heette die enorme schopneger op het middenveld ook weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |