Hmmm...de FIFA gaf de scheids zeker ook instructies om rood en een penalty tegen te geven tijdens de wedstrijd tussen de wdstrijd tussen Zuid-Afrika en Uruguay? Ja, de FIFA is echt bezig de Zuid-Afrikanen te helpen zeg...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:30 schreef VreemdeEend het volgende:
Die scheids zal ook wel instructies van de Fifa hebben gehad om te zorgen dat Zuid-Afrika nog een kleine kans heeft om door te gaan.
Nee, niet zo hoog. Ik ben meerdere jaren linksback geweest en heb behoorlijk wat ballen weg moeten koppen. En bij het koppen komen je ellebogen niet automatisch zo hoog, eerder hoogte rondom je tepels. Bovendien richt je niet op je tegenstander.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:37 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jawel. Trouwens wat boeit het. Goed voor Frankrijk. De hele wereld haat ze.
Speel je G-voetbal? De bewegingswetenschappersquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:39 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Al weer 8 jaar lid vd selectie vd lokale vv. Dat je je ellebogen omhoog doen bij koppen enig nut heeft m.b.t. het koppen is allang ontkracht door bewegingswetenschappers.
hoop het (niet)quote:
Is niet van belang aangezien MEX-URU nog steeds 0-0 isquote:
weet ikquote:
Die zullen Frankrijk niet meer inkomen volgens mij. Lijkt mij dat zij als verantwoordelijken worden gezien voor de hele malaise?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:39 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat een ongelooflijke afgang. Evra en Anelka zullen wel lachen
Minimaal een nulletje of 4 geloof ik.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:39 schreef G.Garibaldi het volgende:
Hoeveel moet Zuid-Afrika winnen (als Uruguay of Mexico ook wint) willen ze doorgaan?
Mexico zal toch niet tegen Argentinië willen spelenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:40 schreef Santello het volgende:
Volgt iemand het andere duel? Wie gaat er scoren ? Of houden ze het zo.
nee hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:40 schreef Zeroku het volgende:
Als een van de twee teams MEX en URU scoren is ZAF door.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Over Nutella gesproken.
Staat dat al op de dopinglijst trouwens?²
Beetje overdreven misschien, maar een vermakelijke pot zekerquote:
inderdaadquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Hopelijk gebeurt er een wonder voor Zuid-Afrika, nu verdienen ze het!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:41 schreef Symphonic het volgende:
il est muet sur l'autre côté, c'est muet sur l'autre côté'
il est muet sur l'autre côté, c'est muet sur l'autre côté
Inderdaad daarom geloof ik niet in een opzettelijk gelijkspelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:41 schreef Outlined het volgende:
[..]
Mexico zal toch niet tegen Argentinië willen spelen
5 zelfsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Minimaal een nulletje of 4 geloof ik.
Als je dat bericht van die coach wilt geloven inderdaad. Maar alsof Uruguay daar wel op zit te wachten...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:41 schreef Outlined het volgende:
[..]
Mexico zal toch niet tegen Argentinië willen spelen
ik vind van niet, van dit frankrijk kan iedereen wel winnenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Hopelijk gebeurt er een wonder voor Zuid-Afrika, nu verdienen ze het!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Over Nutella gesproken.
Staat dat al op de dopinglijst trouwens?²
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
Speel je G-voetbal? De bewegingswetenschappers. Ik weet niet wat die knapen onderzoeken of dat ze bestaan, maar een normaal mens doet zijn elleboog omhoog bij het koppen. En die josti's moesten eens beter onderzoeken , want het heeft wel nut. Het stabiliseert je sprong. Heeft te maken met middelpuntzoekende krachten. Maar daar zijn ze niet thuis in die geepen.
De fransen zullen vernedert worden!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:42 schreef janavar het volgende:
zuid-afrika blijft komen.
hopenlijk zetten ze 2e helft zo door
Ze zullen wel moetenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:42 schreef janavar het volgende:
afgedroogdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:43 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
De fransen zullen vernedert worden!
Dan nemen MEX en URU dus allebei het risico dat ze er meteen uitvliegen, in plaats van tegen Argentiniëquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:42 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Als je dat bericht van die coach wilt geloven inderdaad. Maar alsof Uruguay daar wel op zit te wachten...
Ik hoop het, zometeen vast ruzie in de FRA kleedkamer.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:42 schreef janavar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |