weet ikquote:
Die zullen Frankrijk niet meer inkomen volgens mij. Lijkt mij dat zij als verantwoordelijken worden gezien voor de hele malaise?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:39 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat een ongelooflijke afgang. Evra en Anelka zullen wel lachen
Minimaal een nulletje of 4 geloof ik.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:39 schreef G.Garibaldi het volgende:
Hoeveel moet Zuid-Afrika winnen (als Uruguay of Mexico ook wint) willen ze doorgaan?
Mexico zal toch niet tegen Argentinië willen spelenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:40 schreef Santello het volgende:
Volgt iemand het andere duel? Wie gaat er scoren ? Of houden ze het zo.
nee hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:40 schreef Zeroku het volgende:
Als een van de twee teams MEX en URU scoren is ZAF door.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Over Nutella gesproken.
Staat dat al op de dopinglijst trouwens?²
Beetje overdreven misschien, maar een vermakelijke pot zekerquote:
inderdaadquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Hopelijk gebeurt er een wonder voor Zuid-Afrika, nu verdienen ze het!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:41 schreef Symphonic het volgende:
il est muet sur l'autre côté, c'est muet sur l'autre côté'
il est muet sur l'autre côté, c'est muet sur l'autre côté
Inderdaad daarom geloof ik niet in een opzettelijk gelijkspelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:41 schreef Outlined het volgende:
[..]
Mexico zal toch niet tegen Argentinië willen spelen
5 zelfsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Minimaal een nulletje of 4 geloof ik.
Als je dat bericht van die coach wilt geloven inderdaad. Maar alsof Uruguay daar wel op zit te wachten...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:41 schreef Outlined het volgende:
[..]
Mexico zal toch niet tegen Argentinië willen spelen
ik vind van niet, van dit frankrijk kan iedereen wel winnenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Hopelijk gebeurt er een wonder voor Zuid-Afrika, nu verdienen ze het!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Over Nutella gesproken.
Staat dat al op de dopinglijst trouwens?²
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
Speel je G-voetbal? De bewegingswetenschappers. Ik weet niet wat die knapen onderzoeken of dat ze bestaan, maar een normaal mens doet zijn elleboog omhoog bij het koppen. En die josti's moesten eens beter onderzoeken , want het heeft wel nut. Het stabiliseert je sprong. Heeft te maken met middelpuntzoekende krachten. Maar daar zijn ze niet thuis in die geepen.
De fransen zullen vernedert worden!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:42 schreef janavar het volgende:
zuid-afrika blijft komen.
hopenlijk zetten ze 2e helft zo door
Ze zullen wel moetenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:42 schreef janavar het volgende:
afgedroogdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:43 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
De fransen zullen vernedert worden!
Dan nemen MEX en URU dus allebei het risico dat ze er meteen uitvliegen, in plaats van tegen Argentiniëquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:42 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Als je dat bericht van die coach wilt geloven inderdaad. Maar alsof Uruguay daar wel op zit te wachten...
Ik hoop het, zometeen vast ruzie in de FRA kleedkamer.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:42 schreef janavar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |