Superquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Subfora: check.
Heb alle topics die in de actieve topiclijst stonden ingedeeld, de rest doe ik welke er nog omhoog komen of geopend worden.
hij staat als 19e, onder Tour de France 2010quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, maar zou je dat even willen vragen in het topic achter?
Voor mods ja, de users kunnen 'm al sinds de sluiting niet meer zien.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij staat als 19e, onder Tour de France 2010
Bij mij komt na TDF2010 TDF2008, en dan ESF2010quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij staat als 19e, onder Tour de France 2010
Correct, dank.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het goed is, is X Factor 2010 nu voor users ook weer zichtbaar.
Worden de Live topics er ook nog bijgezet, of doen jullie die er liever niet bij?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Subfora: check.
Heb alle topics die in de actieve topiclijst stonden ingedeeld, de rest doe ik welke er nog omhoog komen of geopend worden.
De live-topics van HGT en Popstars horen natuurlijk ook in de betreffende subforaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Worden de Live topics er ook nog bijgezet, of doen jullie die er liever niet bij?
Kusje op je slotjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
Bennyy
[POP] LIVE #33 Kerstversiering in je lip!
Wil je slotje doen
Doe hem dan gelijk maar de groeten als je toch achter bent. En vergeet de rest niet!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zal het even overleggen met iBenny.
Groetjes terugquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Doe hem dan gelijk maar de groeten als je toch achter bent. En vergeet de rest niet!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:34 schreef charmed_angel het volgende:
The Voice ook een filter? En my name is.... ?
MNI is zal bij OVG blijven... VOI zal ipv HGT komenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
HGT gaat dan zeker weg na de finale ?
Dat Sherlock plaatje was nergens voor nodig.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:55 schreef Fir3fly het volgende:
Zeg Benny leuk dat je mod bent hoor maar wat mij betreft kan je die knopjes beter met rust laten in gewone topics.
En ze bewaren voor de sc ofzoquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:55 schreef Fir3fly het volgende:
Zeg Benny leuk dat je mod bent hoor maar wat mij betreft kan je die knopjes beter met rust laten in gewone topics.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
MNI is zal bij OVG blijven... VOI zal ipv HGT komen
quote:
quote:
En ik ondervind geen problemen in de slowchat momenteelquote:
Ik heb er #399 van gemaakt, goed?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:44 schreef -Miauw- het volgende:
Wil iemand hier 398 van maken?
TAL SC #397] Bijna middernacht
prima! Fijn dat je er weer bentquote:Op zondag 12 september 2010 00:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er #399 van gemaakt, goed?
Ehm, nee die hebben we niet. Voorheen was die te vinden in SHO, weet niet waar die nu is gebleven.quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:58 schreef Noek het volgende:
Hebben jullie toevallig Benelux next topmodel in jullie pakket?
Ik vind dat echt nergens.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm, nee die hebben we niet. Voorheen was die te vinden in SHO, weet niet waar die nu is gebleven.
Kijk eens... BNTM #8
Zal ff vragen of ze 'm willen hebbenquote:Op donderdag 16 september 2010 12:25 schreef timmmmm het volgende:
Kan dat kwaadaardige demonentopic niet gewoon naar ONZ? Ik vond hem juist grappig
Als we kijken naar de eerste alinea is het toch heel wat opgekropte onzin. En ik denk niet dat ze in SES van de dagboekverhaaltjes zijn.quote:Op zondag 19 september 2010 14:43 schreef Peter het volgende:
Hey! ik heb mijn MBO SPW-4 diploma gehaald!!!! had je ook wel naar SES kunnen schoppen ipv sluiten. Wel zo klantvriendelijk..
oh.quote:Op zondag 26 september 2010 13:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/list_forumfilter/77/90
Ja, ik zat wel te filteren maar deed iets echt niet goedquote:Op zondag 26 september 2010 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Zit je niet toevallig vast in een filter?
Goeie vraag....quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:22 schreef Rauzer het volgende:
Niet dat ik er per se wil posten hoor, maar waarom is [XFA UK] Cher Lloyd, de winnaar? op slot? Kandidaten van buitenlandse talentenjachten mogen toch ook een eigen topic?
Misschien omdat het *ook* al gewoon in TAL staat?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ben Saunders topic
Waarom staat dat topic eigenlijk in MUZ? Dit leek me toch de plek voor afzonderlijke topics over kandidaten van Talentenjachten?
Daar krijg je edit (+note ? ) als je je in het topic hardop afvraagt waarom het niet in TAL staat...
Joh, het is één topicje. En daarin staat al de link naar TAL. Lijkt me voldoende toch?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:43 schreef Loveless85 het volgende:
Dat zijn topics met vaak toch net een IETS andere insteek. Dit is gewoon hetzelfde topic x2, en als daar ook nog over Talentenjacht kandidaten topics gaan lopen want is dan het bestaansrecht van TAL?
Dat klopt...quote:Op maandag 1 november 2010 09:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben op zoek naar een Shari-Ann (VOH) topique, maar kan dat niet vinden. Klopt het dat er geen topique over haar is?
Misschien Pheno, die kan wel overal in.quote:Op maandag 1 november 2010 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik gok op een verdwaalde muisklik oid, ik kan 'm ook niet meer zien namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |