Die van mij doet het lekker welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:06 schreef Skylark. het volgende:
KANKER PRINTER
Ik heb er al parfum op gedaan. Maar nu ruikt het naar parfum icm ui.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ohspuit er deo op...dan ruikt het wel anders
Jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:12 schreef MouzurX het volgende:
Vroegah .. toen het nog de klb bagger sc heette
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:15 schreef Broekpaling het volgende:
Wie wilt er aan m'n vingers ruiken? [ afbeelding ]
lik zelf maar even je sperma eraf, nu geen zinquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:15 schreef Broekpaling het volgende:
Wie wilt er aan m'n vingers ruiken? [ afbeelding ]
Sperma ruikt naar ui ja?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:17 schreef MiVer het volgende:
[..]
lik zelf maar even je sperma eraf, nu geen zin
nee maar ik vind je vunzig op deze manierquote:
Beter doe je solomio.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:26 schreef Lamon. het volgende:
Weet iemand nog goede sexcamsites?
Ik ga me nu overal aanmelden.
Geld verdienen door je lichaam te misbruiken, het concept staat me wel aan.
Livejasmin.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:26 schreef Lamon. het volgende:
whut?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:26 schreef Lamon. het volgende:
Het duurde 5 minuten voordat dat plaatje was ingeladen.quote:
MIVERquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:12 schreef MiVer het volgende:
Mr. Pirated - Crazy Cactus (Original Mix).mp3
[ afbeelding ]
Whatever, doe er maar lullig over, mijn leven, mijn goed recht.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:41 schreef Crack_ het volgende:
Oh wacht, ik ga mezelf verkopen voor de webcam![]()
.
Ben toch benieuwd en het staat me ook wel aan.
Doe gewoon normaal man, laat mij ook lekker als ik dat toch wilquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Whatever, doe er maar lullig over, mijn leven, mijn goed recht.
Nee, ik heb women ingevuld, er zijn vast wel wat geile wanhopige huisvrouwtjes die lekker pervers zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:43 schreef Devvie het volgende:
LAMON VERKOOOPT ZN BILLEN AAN BEHAARDE MANNEN
[ afbeelding ]
Zijn straks mannen die zich op je gaan aftrekken hoor, dat je het weet!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:12 schreef Lamon. het volgende:
Hmm, die Nederlandse webcamslet-site schoot niet erg op, dus ik ben nu maar lid geworden van een Amerikaanse site, die nog iets beter betaalt. Ik heb ze ook maar een paar naaktfotos gestuurd met mijn pik in mijn hand, om te laten zien dat ik het meen.
Ik ben benieuwd hoeveel zoiets nu echt verdient.
Nouja, stel er kijken 10 mensen en je doet het 2 uur dan heb je dus 214 euro verdiend.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:51 schreef Crack_ het volgende:
Opbrengst per betalende bezoeker per minuut: ¤ 0,1785
HOLYFUCK, VERDIENT DAT ZO VEEL?! DAT MOET IK ECHT DOEN!!!!
Who cares, als het geld binnen brengt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zijn straks mannen die zich op je gaan aftrekken hoor, dat je het weet!
Maar dat gebeurt toch nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja, stel er kijken 10 mensen en je doet het 2 uur dan heb je dus 214 euro verdiend.
buk je voor 20eu?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Who cares, als het geld binnen brengt.
Geld is alles.
Meneer weet niet wat liefde is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geld is alles.
Geld maakt gelukkig inderdaad ..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geld is alles.
Onzin, het duurt enkele weken voordat je uberhaupt goedgekeurd wordt, daarna moet je een naam opbouwen, ik denk dat je na een jaar ofzo pas echt kunt gaan verdienen als je je best doet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt toch niet.
Maar bij lamon vast wel, die komt hier volgende week om te zeggen dat ie 400 euro had verdiend in één half uur.
/carequote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Onzin, het duurt enkele weken voordat je uberhaupt goedgekeurd wordt, daarna moet je een naam opbouwen, ik denk dat je na een jaar ofzo pas echt kunt gaan verdienen als je je best doet.
Waarom weet ik dit, omdat ik itt jullie stoere praat me echt opgegeven heb.
de klootzak... herken jas wel makkelijk omdat aan linker uiteinde mouw kleine beschadiging was van naaimachine... dus als toevallig tegenkomquote:
Dat zeggen ze, ik ga het uittesten, hoe gelukkig word je als je al je principes laat varen voor makkelijk geld verdienen?quote:
Link, pics. Alles.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Onzin, het duurt enkele weken voordat je uberhaupt goedgekeurd wordt, daarna moet je een naam opbouwen, ik denk dat je na een jaar ofzo pas echt kunt gaan verdienen als je je best doet.
Waarom weet ik dit, omdat ik itt jullie stoere praat me echt opgegeven heb.
Spannendquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat zeggen ze, ik ga het uittesten, hoe gelukkig word je als je al je principes laat varen voor makkelijk geld verdienen?
Ik laat het je weten.
Waarom zou dat niet gebeurenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt toch niet.
Maar bij lamon vast wel, die komt hier volgende week om te zeggen dat ie 400 euro had verdiend in één half uur.
GMTA-ishquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:59 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHA IK GA HEULMAAL STUK OM FG.
http://www.megavideo.com/?v=3WG3FMG4
alleen het begin al
jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:59 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHA IK GA HEULMAAL STUK OM FG.
http://www.megavideo.com/?v=3WG3FMG4
alleen het begin al
Maar toch niet bij een man denk ik?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet gebeuren? Als je een leuk showtje weggeeft gaan er heus wel 10 mannen kijken, zou mij in ieder geval absoluut niet verbazen.
Maargoed, ik ga slapen![]()
!
Juist wel, een kleinere markt maar daardoor maak je dus snel meer kans op meer 'fans'.. Denk ik dan. Als vrouw moet je concurreren met nog miljoenen vrouwen die zoiets doen, als man is het slechts een handje vol.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar toch niet bij een man denk ik?
Slaap lekker.
Hm weet niet, ik denk dat het echt wel tegen valt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Juist wel, een kleinere markt maar daardoor maak je dus snel meer kans op meer 'fans'.. Denk ik dan. Als vrouw moet je concurreren met nog miljoenen vrouwen die zoiets doen, als man is het slechts een handje vol.
Stond een tijd terug een hele reeks in SEX of WGR over een vrouw die het deed, ze vertelde alles, ook haar verdienste, was niet mis.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm weet niet, ik denk dat het echt wel tegen valt.
Die doet het nooit anoniemquote:
De onschuld zelvequote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
WEER een TR?
Gooi die lui er eens af ofzo.
Ik doe niks met anonieme zooiquote:
Ja, want ik doe niets verkeerd en Yvonne snapt dat gelukkig wel.quote:
Zou me niiets verbazen, overcompensatie enzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:07 schreef yvonne het volgende:
Zeg, jullie zijn man hè:
http://www.grazia.nl/2010(...)-kleren-voor-armani/
Volgens mij is z'n piemel weggeshopt of hij heeft echt een minipiemeltje
Maakt niet uit. Zn lichaam is prima.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:07 schreef yvonne het volgende:
Zeg, jullie zijn man hè:
http://www.grazia.nl/2010(...)-kleren-voor-armani/
Volgens mij is z'n piemel weggeshopt of hij heeft echt een minipiemeltje
Ik vind hem niks, echt totaal niksquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Zn lichaam is prima.Zn hoofd had iets beter gekund tho.
Ja lullo, ze is wijkzuster ofzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wel wat voor werk ze doet, of blaat je maar wat?
Dat lichaam. God. Jongemannen met zo'n lichaam.quote:
Nahhh, en ik mist een streepje bij zn buikquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat lichaam. God. Jongemannen met zo'n lichaam.
Ik vind mannen met zo'n lichaam zo geil.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nahhh, en ik mist een streepje bij zn buik.
Dat lijf klopt helemaal niks van, buiten proportie, klein piemeltje, en hij janktquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat lichaam. God. Jongemannen met zo'n lichaam.
Het gaat om zijn romp inclusief armen, daar doelde ik op. De spieren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat lijf klopt helemaal niks van, buiten proportie, klein piemeltje, en hij jankt
Ohjeej.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind mannen met zo'n lichaam zo geil.![]()
Dat zeg ik niet. Ik vind hem ook een aansteller. Ik zou het niet op 'm kunnen. Maar mannen met zo'n torso mogen wel aankloppen, mits good looking.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohjeej.
Stomme kut baby dat het is en dan met zo'n lichaam ineens stoer. Nee.
Ja maar omdat ik weet hoe hij is kan ik het ook echt niet mooi vinden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik vind hem ook een aansteller. Ik zou het niet op 'm kunnen. Maar mannen met zo'n torso mogen wel aankloppen, mits good looking.
Golden trailquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nahhh, en ik mist een streepje bij zn buik.
Ze werkt in de verzorging idd, terwijl iedereen zeikt over makkelijk rijk worden en opleidingen en geld, en hoe oudere mensen niet op dit forum horen, is er iemand die dag in, dag uit, echt iets nuttigs doet voor mensen. Ze persoonlijk begeleidt en weet hoe kut mensen het kunnen hebben. Ze kwam op voor ouderen, toen ze besefte dat het bijna onmogelijk is om nog een stem te hebben in dit land als je opgesloten zit in een tehuis met een schrijnend tekort aan personeel was hier ook geen hond geinteresseerd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja lullo, ze is wijkzuster ofzo.
Lul niet zo maar wat wil je.
Oh dat, fotosoepquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het gaat om zijn romp inclusief armen, daar doelde ik op. De spieren.
Je kent m alleen van het veld. Net als de rest.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar omdat ik weet hoe hij is kan ik het ook echt niet mooi vinden.
Sowieso vind ik gespierde mannen echt maar amperrr mooi. Dat ligt bij mij echt zo erg aan hoe je bent, en ik vind de meeste mongootljes.
Genoeg mannen bij wie het wel echt is.quote:
Ben je ongesteld ofzo?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohjeej.
Stomme kut baby dat het is en dan met zo'n lichaam ineens stoer. Nee.
Hahaaa, wat. Ga je nou tegen mij iets zeggen over de zorg?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze werkt in de verzorging idd, terwijl iedereen zeikt over makkelijk rijk worden en opleidingen en geld, en hoe oudere mensen niet op dit forum horen, is er iemand die dag in, dag uit, echt iets nuttigs doet voor mensen. Ze persoonlijk begeleidt en weet hoe kut mensen het kunnen hebben. Ze kwam op voor ouderen, toen ze besefte dat het bijna onmogelijk is om nog een stem te hebben in dit land als je opgesloten zit in een tehuis met een schrijnend tekort aan personeel was hier ook geen hond geinteresseerd.
Wijkzuster ofzo...
Hé, daar hadden we het laatst nog over in een topic.Gehandicapt toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaaa, wat. Ga je nou tegen mij iets zeggen over de zorg?
Mn ouders werken er allebei in en ik heb zelf al 13 jaar lang een pleegbroer, dus hou je mond maar dicht.
Overigens lul jij over geld en ik niet.
Nee, wel beetje stress want ik weet echt niet meer welke opleiding ik moet doen.quote:
Ja kloptquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé, daar hadden we het laatst nog over in een topic.Gehandicapt toch?
Je hele postgeschiedenis begon over hoe je een rijke vent aan de haak wilde slaan, zodat je snel wat zou erven.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaaa, wat. Ga je nou tegen mij iets zeggen over de zorg?
Mn ouders werken er allebei in en ik heb zelf al 13 jaar lang een pleegbroer, dus hou je mond maar dicht.
Overigens lul jij over geld en ik niet.
Jup, en daar is het een babyquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kent m alleen van het veld. Net als de rest.
Oh en daarom had ik iets met iemand die verpleegkunde deed zeker, en ook met iemand die zelfs geen één diploma had?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hele postgeschiedenis begon over hoe je een rijke vent aan de haak wilde slaan, zodat je snel wat zo erven.
Jaartje niks doen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, wel beetje stress want ik weet echt niet meer welke opleiding ik moet doen.
Mja ik denk dat mn ouders dat echt niet willen..quote:
Heb jij zo'n goed geheugen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hele postgeschiedenis begon over hoe je een rijke vent aan de haak wilde slaan, zodat je snel wat zou erven.
Vraag dat nou nietttquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij zo'n goed geheugen?
Of snel opgezocht?
Je zult niet de eerste zijn die halverwege switcht hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja ik denk dat mn ouders dat echt niet willen..
En ik denk dat het ook wel een beetje aan mij ligt en dat ik hoe dan ook wel twijfel bij welke opleiding dan ook. Het is toch voor de rest van mn leven en ik wil meteen goed kiezen, en ja dat is eigenlijk geen doen.
Geheugen van een olifant, ik oordeel snel en extreem, maar nooit zomaar uit het niets.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij zo'n goed geheugen?
Of snel opgezocht?
Nee I know, maar ik denk dat het ik ook heel moeilijk zal vinden om het toe te geven mocht een opleiding niks zijn. Hm, ik zie wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je zult niet de eerste zijn die halverwege switcht hoor
Trusten lamonquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 06:27 schreef NorthernStar het volgende:
Weet niet of deze hier al gepost was?
De ondergronds weglekkende olie zoekt zijn weg via de bodem.
De pijp is ondergronds gescheurd. In mijn vorige woning hadden we in de buurt eens een lek in de waterleiding. Eerst was het alleen een heel klein straaltje dat uit de grond omhoog kwam. Een paar uur later was er een groot gat en was de stoep half weggezakt. Vloeistof onder druk erodeert de bodem.
Je moet altijd oppassen met doemsverhalen maar ik vind het persoonlijk zorgwekkend worden. Er is een scenario mogelijk waarin we niet in staat zullen zijn het te stoppen en de snelheid waarmee de olie vrijkomt alleen maar toe zal nemen. We weten niet eens hoeveel olie er zit.
Voor een overzicht van nieuws: Gulf Oil Disaster
Maar die kunnen dan net zo goed zelf geld gaan verdienen met die webcamshit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik heb women ingevuld, er zijn vast wel wat geile wanhopige huisvrouwtjes die lekker pervers zijn.
En? Is de kat uit de boom inmiddels?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:00 schreef Salatrel het volgende:
gloeiende gloeiende nooit gebeurd er wat hier in Ridderkerk maar vanochtend was het raak hoor.. werd wakker van sirenes dus ik trek die deken over me kop.... kwam toch wel erg dichtbij dus halfslapend opgestaan naar de keuken gelopen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
22-06-10
07:16:27
[PRIO 1] [TS471] [AL461] VAN BEETHOVENSTRAAT 46 RIDDERKERK [HV Assistentie Ambu] VAK: 5970202
Foto uploaden bij deze melding Adres tonen in Google Maps
1400999 BRW rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
1400471 Zuid KorpsAlarm + Meetploeg 471 Ridderkerk
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:55 schreef BobbyB het volgende:
Die vent.![]()
![]()
Letterlijk rennen voor je leven.
telfortquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:39 schreef WillFerrell het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)delijke-storing.html
Wie neemt er dan ook Telfort.
Boh,die raakt ook nog redelijk hard die detectorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:55 schreef BobbyB het volgende:
Die vent.![]()
![]()
Letterlijk rennen voor je leven.
Watskeburt?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:00 schreef Salatrel het volgende:
gloeiende gloeiende nooit gebeurd er wat hier in Ridderkerk maar vanochtend was het raak hoor.. werd wakker van sirenes dus ik trek die deken over me kop.... kwam toch wel erg dichtbij dus halfslapend opgestaan naar de keuken gelopen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
22-06-10
[PRIO 1] [TS471] [AL461] VAN BEETHOVENSTRAAT 46 RIDDERKERK [HV Assistentie Ambu] VAK: 5970202
Politie + ambulance + brandweer en ladderwagen... hele dikke man met gezondheidsproblemen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:00 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
22-06-10
goed hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:46 schreef Potloodvis het volgende:
Dit is trouwens mijn team aan het einde van het seizoen. Ben 2e geworden achter FC Barcelona.
[ afbeelding ]
Ik ben nog steeds koning daarmee.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
goed hoor![]()
Ik was koning in dat sel vroegah
Briljant ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:54 schreef Bragi het volgende:
Als je even wil lachen deze ochtend: http://www.koelman.com/2010/undercover-bij-het-algemeen-dagblad/
Ja beter neem je Vodafone. Oh nee wacht. T Mobile.. Oh nee toch ook niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:39 schreef WillFerrell het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)delijke-storing.html
Wie neemt er dan ook Telfort.
Iedereen zit zekers te kijken?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:54 schreef Bragi het volgende:
Als je even wil lachen deze ochtend: http://www.koelman.com/2010/undercover-bij-het-algemeen-dagblad/
Ik heb T-Mobile en nooit problemen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja beter neem je Vodafone. Oh nee wacht. T Mobile.. Oh nee toch ook niet.
Samenvatting: http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenlandquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iedereen zit zekers te kijken?
The connection has timed out
The server at www.koelman.com is taking too long to respond.
Ja ik meen dat laatst in het nieuws was dat ze een grote storing hadden. Wat ik wil aangeven is dat iedere provider wel eens problemen heeft.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb T-Mobile en nooit problemen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja beter neem je Vodafone. Oh nee wacht. T Mobile.. Oh nee toch ook niet.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb T-Mobile en nooit problemen.
Of je niet wil hotlinken.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik meen dat laatst in het nieuws was dat ze een grote storing hadden. Wat ik wil aangeven is dat iedere provider wel eens problemen heeft.
En het ontzettend snel hebben opgelost in tegenstelling tot die faalhazen bij Vodafone (mijn pa heeft nog steeds problemen) of de datalimiet bij KPN/Telfort/Hi.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik meen dat laatst in het nieuws was dat ze een grote storing hadden. Wat ik wil aangeven is dat iedere provider wel eens problemen heeft.
Dat is waar, misschien verschilt het per gebied qua aantal problemen, maar ze bestaan overal.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Samenvatting: http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Mja Telfort is sowieso kut sinds ze van KPN zijn. Sowieso KPNquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En het ontzettend snel hebben opgelost in tegenstelling tot die faalhazen bij Vodafone (mijn pa heeft nog steeds problemen) of de datalimiet bij KPN/Telfort/Hi.
Sowieso, Nederlandse telcomproviders. Geef mij maar de Finse.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja Telfort is sowieso kut sinds ze van KPN zijn. Sowieso KPN
Oh. Daar had ik overheen gelezen.quote:
Boh een pic van Allure's sexy back.quote:
Jawel, maar toen stond er geen foto in.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, dat had je eerder nog nooit gedaan?
Je had eerst maar zo een halve Two-Face pica er instaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, dat had je eerder nog nooit gedaan?
Mensen die haar fobo niet als startpage instellen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jawel, maar toen stond er geen foto in.
Kan ik alsnog wel een kerel zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jawel, maar toen stond er geen foto in.
Ik heb mijn eigen fobo als startpagina en die van WD als ik een keertje refresh.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die haar fobo niet als startpage instellen.
Inderdaad. Krentenbol.quote:
WD heeft geen leuke foto's meer erin staan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen fobo als startpagina en die van WD als ik een keertje refresh.
Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen fobo als startpagina en die van WD als ik een keertje refresh.
Hier vind ik haar wel sexy op, maar dat moet je niet verklappen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WD heeft geen leuke foto's meer erin staan.
Dit ziet er creepy uit. Was dit auditie voor Gollum?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hier vind ik haar wel sexy op, maar dat moet je niet verklappen.
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/4580/
Ik heb wel meerdere maîtresses die ik verwen met mijn lov-e-finger.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:21 schreef Bragi het volgende:
Boh, ik keek net in Bt's fobo en moest weer een traantje wegpinken bij het laatste plaatje in haar fobo.
Da's nou echte e-liefde.
Awww.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:21 schreef Bragi het volgende:
Boh, ik keek net in Bt's fobo en moest weer een traantje wegpinken bij het laatste plaatje in haar fobo.
Da's nou echte e-liefde.
Geen idee, maar daar kijkt ze zwoel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit ziet er creepy uit. Was dit auditie voor Gollum?
Ik heb iGoogle.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Thanks!
Maar nu ik er over nadenk, heb ik het helemaal niet nodig.
about:blank
Shut up.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, jij was verliefd op Krentenbol.
Netvibes > iGoogle.quote:
Niet, ik. Ik heb al mijn toekomstige vrouwen daarin staan.quote:
Wie zegt dat ik verliefd op jou ben?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En nu ook op mij. Straks word ik ontrafeld als kloon van Skylark.
Soms heeft ze wel van die Emimich trekjes ja. Zodra ze over kastes begint weten we het zeker.quote:
Dat valt vies tegen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet, ik. Ik heb al mijn toekomstige vrouwen daarin staan.
Ja, moet ik weer een account aanmaken etc. Geen zin in.quote:
Jong, probeer het gewoon even. Registreren duurt hoogstens één minuutje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, moet ik weer een account aanmaken etc. Geen zin in.
Inderdaad. Allure staat er nog niet bij.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik een kloon van BrauN.
Nee, maar er bestaan echt zoveel mooiere vrouwen die waarschijnlijk ook nog eens leuker zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Allure staat er nog niet bij.
Leuker en mooier dan mij?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, maar er bestaan echt zoveel mooiere vrouwen die waarschijnlijk ook nog eens leuker zijn.
Welnee.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, maar er bestaan echt zoveel mooiere vrouwen die waarschijnlijk ook nog eens leuker zijn.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leuker en mooier dan mij?
I don't think so.
Oh.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
I don't think so.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
I don't think so.
quote:dan ik
Wie is die dude in je fobo? Dat ben jij namelijk niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:33 schreef Potloodvis het volgende:
Misschien komt het wel omdat hij iets van mij weg heeft.
Oké.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wie is die dude in je fobo? Dat ben jij namelijk niet.
Nou?quote:
Maak het langer:quote:
pdf-mirror: http://sargasso.nl/wp-con(...)journalistiek_AD.pdfquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iedereen zit zekers te kijken?
The connection has timed out
The server at www.koelman.com is taking too long to respond.
quote:
Okéquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maak het langer:
"Jij bent leuker en mooier dan ik...ben"
Als dat niet kan, is het fout:
"Jij bent leuker en mooier dan mij...ben?"
Maar als in zo'n zin drie personen voorkomen, wordt het ingewikkeld, want dan is 'dan mij' niet per se fout.quote:
Ja, maar WAT BTquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar als in zo'n zin drie personen voorkomen, wordt het ingewikkeld, want dan is 'dan mij' niet per se fout.
Voorbeeld:
"Ik vind Bt leuker dan jij"
betekent [langer maken]: "Ik vind Bt leuker dan jij haar leuk vindt"
oftewel: wij vinden Bt allebei leuk, maar ik vind haar leuker.
Maar:
"Ik vind Bt leuker dan jou"
kan ook, want dat betekent [langer maken]: "Ik vind Bt leuker dan dat ik jou leuk vind"
oftewel: ik vind jullie allebei leuk, maar ik vind haar leuker.
Snappie? [ afbeelding ]
Voorbeelden schijnen het best begrepen te worden als ze dicht bij de waarheid liggen.quote:
Dat doet de deur dichtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Voorbeelden schijnen het best begrepen te worden als ze dicht bij de waarheid liggen.
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar als in zo'n zin drie personen voorkomen, wordt het ingewikkeld, want dan is 'dan mij' niet per se fout.
Voorbeeld:
"Ik vind Bt leuker dan jij"
betekent [langer maken]: "Ik vind Bt leuker dan jij haar leuk vindt"
oftewel: wij vinden Bt allebei leuk, maar ik vind haar leuker.
Maar:
"Ik vind Bt leuker dan jou"
kan ook, want dat betekent [langer maken]: "Ik vind Bt leuker dan dat ik jou leuk vind"
oftewel: ik vind jullie allebei leuk, maar ik vind haar leuker.
Snappie? [ afbeelding ]
Dan zeg ik dat ze dat beter had kunnen formuleren. Bijvoorbeeld: "[...] dat WD mij er leuk uit vindt zien"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:51 schreef Potloodvis het volgende:
Als ik zeg dat WD mij leuk eruit vindt zien, wat zeg jij dan?
Dan zeg ik dat je liegt want dat vindt WD helemaal niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:51 schreef Potloodvis het volgende:
WD is desperate. Kan ze niks aan doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:51 schreef Potloodvis het volgende:
Oooooooooooooooooooh! RELLEN!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WD is desperate. Kan ze niks aan doen.
Zo desperate is ze niet want mij wil ze nog steeds niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt wel, met daarachter 'unbelievable dat dit uit mijn mond komt'.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat je liegt want dat vindt WD helemaal niet.
Wacht wat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Echt wel, met daarachter 'unbelievable dat dit uit mijn mond komt'.
TR, deze persoon kan zichzelf niet verdedigen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Allure_ snel zal verdwijnen bij favo fokkers in Wd's fobo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
TR, deze persoon kan zichzelf niet verdedigen.
Waarom, ze geeft dit toch zelf toequote:
Als ik nu noordelijker zou wonen dan had ik wel een keer een poging gewaagd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom, ze geeft dit toch zelf toe? Maar ze is vast wel sterk genoeg om te wachten op een leuke jongen
.
Jij bent gewoon een kansloze zak. Eerst haar weken lang de grond inboren en nu ditquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als ik nu noordelijker zou wonen dan had ik wel een keer een poging gewaagd.
Ik heb mijn excuses gemaakt en die is geaccepteerd. Dat wekenlang is trouwens ook overdreven, want we hadden het vaak aan de stok maar het was niet altijd mijn schuld. Zal wel haat-liefde zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een kansloze zak. Eerst haar weken lang de grond inboren en nu dit.
Mensen kunnen veranderen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een kansloze zak. Eerst haar weken lang de grond inboren en nu dit.
Inderdaad, Candy Shop is beter.quote:
Je gaat er in ieder geval op vooruit qua "muziek"smaak.quote:
Pulease, check me Last.fm even nigga.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je gaat er in ieder geval op vooruit qua "muziek"smaak.
Klopt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat dus, toen heeft Allure zelf nog gereageerd met 'Oké, deal'.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Pulease, check me Last.fm even nigga.
De volgende zal inderdaad boeiender zijn.quote:
Ik wens dat deze dag voorbij is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De volgende zal inderdaad boeiender zijn.
Je moet de bureaustoel wegtrekken als een collega wil gaan zitten. Dan heb je een vallende ster en kun je een wens doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wens dat deze dag voorbij is.
[ afbeelding ]
Hè, jammer.
Hahaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:24 schreef reetveter het volgende:
WIl ik een aquarius pinnen van 2 euro.
Saldo te laag
Eerste wat ik dacht.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat ze dat beter had kunnen formuleren. Bijvoorbeeld: "[...] dat WD mij er leuk uit vindt zien"
HAHA SLOEBERquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:24 schreef reetveter het volgende:
WIl ik een aquarius pinnen van 2 euro.
Saldo te laag
Hoezo, is het debielenuurtje weer begonnen?quote:
DING FRIES ARE DONEquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoezo, is het debielenuurtje weer begonnen?
Want?quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoezo, is het debielenuurtje weer begonnen?
1 boulevard facepalm voor deze postquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
1 boulevard facepalm voor deze post
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |