Jwoww hoefde helemaal niks van hemquote:Op maandag 21 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die slet kan ook een taxi bestellen, ze was gewoon aan het cockblocken.
Nee, echt niet.quote:
je hebt nog 20 minutes vreind. En was jij voor the situation of j-woww?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:25 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga ook slapen. Die privéshow voor wd heeft me moe gemaakt =$
ik save het voor special occasion. En deze vraag stellenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
je hebt nog 20 minutes vreind. En was jij voor the situation of j-woww?
Ze was gewoon jealous omdat zij niemand had, niet omdat ze Mike wilde.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jwoww hoefde helemaal niks van hem.
[..]
Nee, echt niet.
post het dan meteen sulquote:Op maandag 21 juni 2010 23:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik save het voor special occasion. En deze vraag stellen![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:13 schreef wolvendagen het volgende:
Even he.
Wat vinden jullie van een tattoo zo hierzo op dat plekje als ik heb zo op die foto weet je. Dit is wel met stift tho. Maar toch.
Ik vind het iets voor tumblr- en livejournal-meisjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
JS?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:30 schreef Skylark. het volgende:
Lulu, is JS nou fake of real? Ik neem aan fake toch?
Ik zie er de lol niet van inquote:Op maandag 21 juni 2010 23:35 schreef Skylark. het volgende:
Zouden jullie in zo'n huis willen? Ik wel. Ga ik wel een maandje elke dag naar de gym vantevoren.
Ik ben wat dat betreft wel avontuurlijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zie er de lol niet van in. Mijn levuh is al een en al drama serie
.
Jij wilt gewoon random seks met sletjes. Kan ik zo ook wel voor je regelen, my dearquote:Op maandag 21 juni 2010 23:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft wel avontuurlijk.
1. No, thanksquote:Op maandag 21 juni 2010 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon random seks met sletjes. Kan ik zo ook wel voor je regelen, my dear.
Dus punt 2 verwijst naar mijn punt en maakt daarmee punt 1 ongedaan.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
1. No, thanks. Het lijkt me gewoon chill om in zoiets te stappen zonder dat je weet wat er gaat gebeuren met onbekende huisgenoten in een ideale locatie
.
2. Ik heb wel alweer een tijdje geen seks gehad.
Nee maar ik zou het echt meer voor de adventure doen en om m'n hersens een zomer niet te hoeven gebruiken. Ik wil geen ONS meer voorlopig.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dus punt 2 verwijst naar mijn punt en maakt daarmee punt 1 ongedaan.
OMYGODquote:Op maandag 21 juni 2010 23:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAH
http://knappemadelijn.hyves.nl/
Hm-mquote:Op maandag 21 juni 2010 23:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee maar ik zou het echt meer voor de adventure doen en om m'n hersens een zomer niet te hoeven gebruiken. Ik wil geen ONS meer voorlopig.
Een kutje.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe krijg je uienlucht van je handen af?Ik heb m'n handen 3x gewassen maar ruik het nog.
gewassen met zeep?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe krijg je uienlucht van je handen af?Ik heb m'n handen 3x gewassen maar ruik het nog.
Die zou ik idd wel doen ... in een zwembadhokjequote:Op maandag 21 juni 2010 23:51 schreef Mozy het volgende:
http://debjehh14.hyves.nl/
Dit meisje heeft ooit seks gehad in een zwembadhokje.
Liever niet inderdaad... Hou ook niet van dat overal moeten poseren.. Doe gewoon actie foto's zodat je het niet doorhebt..Kan je achteraf altijd nog verwijderenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:05 schreef MouzurX het volgende:
Waarom maken vrouwen zoveel foto's van zichzelf? Ik heb echt bijster weinig foto's, misschien een stuk of 5 van het laatste jaar, en allemaal was dat op feesten.![]()
Ik denk in de trein oid nou niet echt van: kom laten we foto's gaan maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |