Oooooooooooooooooooh! RELLEN!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WD is desperate. Kan ze niks aan doen.
Zo desperate is ze niet want mij wil ze nog steeds niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt wel, met daarachter 'unbelievable dat dit uit mijn mond komt'.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat je liegt want dat vindt WD helemaal niet.
Wacht wat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Echt wel, met daarachter 'unbelievable dat dit uit mijn mond komt'.
TR, deze persoon kan zichzelf niet verdedigen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Allure_ snel zal verdwijnen bij favo fokkers in Wd's fobo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
TR, deze persoon kan zichzelf niet verdedigen.
Waarom, ze geeft dit toch zelf toequote:
Als ik nu noordelijker zou wonen dan had ik wel een keer een poging gewaagd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom, ze geeft dit toch zelf toe? Maar ze is vast wel sterk genoeg om te wachten op een leuke jongen
.
Jij bent gewoon een kansloze zak. Eerst haar weken lang de grond inboren en nu ditquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als ik nu noordelijker zou wonen dan had ik wel een keer een poging gewaagd.
Ik heb mijn excuses gemaakt en die is geaccepteerd. Dat wekenlang is trouwens ook overdreven, want we hadden het vaak aan de stok maar het was niet altijd mijn schuld. Zal wel haat-liefde zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een kansloze zak. Eerst haar weken lang de grond inboren en nu dit.
Mensen kunnen veranderen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een kansloze zak. Eerst haar weken lang de grond inboren en nu dit.
Inderdaad, Candy Shop is beter.quote:
Je gaat er in ieder geval op vooruit qua "muziek"smaak.quote:
Pulease, check me Last.fm even nigga.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je gaat er in ieder geval op vooruit qua "muziek"smaak.
Klopt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat dus, toen heeft Allure zelf nog gereageerd met 'Oké, deal'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |