Die van mij doet het lekker welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:06 schreef Skylark. het volgende:
KANKER PRINTER
Ik heb er al parfum op gedaan. Maar nu ruikt het naar parfum icm ui.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ohspuit er deo op...dan ruikt het wel anders
Jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:12 schreef MouzurX het volgende:
Vroegah .. toen het nog de klb bagger sc heette
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:15 schreef Broekpaling het volgende:
Wie wilt er aan m'n vingers ruiken? [ afbeelding ]
lik zelf maar even je sperma eraf, nu geen zinquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:15 schreef Broekpaling het volgende:
Wie wilt er aan m'n vingers ruiken? [ afbeelding ]
Sperma ruikt naar ui ja?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:17 schreef MiVer het volgende:
[..]
lik zelf maar even je sperma eraf, nu geen zin
nee maar ik vind je vunzig op deze manierquote:
Beter doe je solomio.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:26 schreef Lamon. het volgende:
Weet iemand nog goede sexcamsites?
Ik ga me nu overal aanmelden.
Geld verdienen door je lichaam te misbruiken, het concept staat me wel aan.
Livejasmin.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:26 schreef Lamon. het volgende:
whut?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:26 schreef Lamon. het volgende:
Het duurde 5 minuten voordat dat plaatje was ingeladen.quote:
MIVERquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:12 schreef MiVer het volgende:
Mr. Pirated - Crazy Cactus (Original Mix).mp3
[ afbeelding ]
Whatever, doe er maar lullig over, mijn leven, mijn goed recht.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:41 schreef Crack_ het volgende:
Oh wacht, ik ga mezelf verkopen voor de webcam![]()
.
Ben toch benieuwd en het staat me ook wel aan.
Doe gewoon normaal man, laat mij ook lekker als ik dat toch wilquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Whatever, doe er maar lullig over, mijn leven, mijn goed recht.
Nee, ik heb women ingevuld, er zijn vast wel wat geile wanhopige huisvrouwtjes die lekker pervers zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:43 schreef Devvie het volgende:
LAMON VERKOOOPT ZN BILLEN AAN BEHAARDE MANNEN
[ afbeelding ]
Zijn straks mannen die zich op je gaan aftrekken hoor, dat je het weet!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:12 schreef Lamon. het volgende:
Hmm, die Nederlandse webcamslet-site schoot niet erg op, dus ik ben nu maar lid geworden van een Amerikaanse site, die nog iets beter betaalt. Ik heb ze ook maar een paar naaktfotos gestuurd met mijn pik in mijn hand, om te laten zien dat ik het meen.
Ik ben benieuwd hoeveel zoiets nu echt verdient.
Nouja, stel er kijken 10 mensen en je doet het 2 uur dan heb je dus 214 euro verdiend.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:51 schreef Crack_ het volgende:
Opbrengst per betalende bezoeker per minuut: ¤ 0,1785
HOLYFUCK, VERDIENT DAT ZO VEEL?! DAT MOET IK ECHT DOEN!!!!
Who cares, als het geld binnen brengt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zijn straks mannen die zich op je gaan aftrekken hoor, dat je het weet!
Maar dat gebeurt toch nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja, stel er kijken 10 mensen en je doet het 2 uur dan heb je dus 214 euro verdiend.
buk je voor 20eu?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Who cares, als het geld binnen brengt.
Geld is alles.
Meneer weet niet wat liefde is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geld is alles.
Geld maakt gelukkig inderdaad ..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geld is alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |