Hahaaa, wat. Ga je nou tegen mij iets zeggen over de zorg?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze werkt in de verzorging idd, terwijl iedereen zeikt over makkelijk rijk worden en opleidingen en geld, en hoe oudere mensen niet op dit forum horen, is er iemand die dag in, dag uit, echt iets nuttigs doet voor mensen. Ze persoonlijk begeleidt en weet hoe kut mensen het kunnen hebben. Ze kwam op voor ouderen, toen ze besefte dat het bijna onmogelijk is om nog een stem te hebben in dit land als je opgesloten zit in een tehuis met een schrijnend tekort aan personeel was hier ook geen hond geinteresseerd.
Wijkzuster ofzo...
Hé, daar hadden we het laatst nog over in een topic.Gehandicapt toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaaa, wat. Ga je nou tegen mij iets zeggen over de zorg?
Mn ouders werken er allebei in en ik heb zelf al 13 jaar lang een pleegbroer, dus hou je mond maar dicht.
Overigens lul jij over geld en ik niet.
Nee, wel beetje stress want ik weet echt niet meer welke opleiding ik moet doen.quote:
Ja kloptquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé, daar hadden we het laatst nog over in een topic.Gehandicapt toch?
Je hele postgeschiedenis begon over hoe je een rijke vent aan de haak wilde slaan, zodat je snel wat zou erven.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaaa, wat. Ga je nou tegen mij iets zeggen over de zorg?
Mn ouders werken er allebei in en ik heb zelf al 13 jaar lang een pleegbroer, dus hou je mond maar dicht.
Overigens lul jij over geld en ik niet.
Jup, en daar is het een babyquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kent m alleen van het veld. Net als de rest.
Oh en daarom had ik iets met iemand die verpleegkunde deed zeker, en ook met iemand die zelfs geen één diploma had?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hele postgeschiedenis begon over hoe je een rijke vent aan de haak wilde slaan, zodat je snel wat zo erven.
Jaartje niks doen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, wel beetje stress want ik weet echt niet meer welke opleiding ik moet doen.
Mja ik denk dat mn ouders dat echt niet willen..quote:
Heb jij zo'n goed geheugen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je hele postgeschiedenis begon over hoe je een rijke vent aan de haak wilde slaan, zodat je snel wat zou erven.
Vraag dat nou nietttquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij zo'n goed geheugen?
Of snel opgezocht?
Je zult niet de eerste zijn die halverwege switcht hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja ik denk dat mn ouders dat echt niet willen..
En ik denk dat het ook wel een beetje aan mij ligt en dat ik hoe dan ook wel twijfel bij welke opleiding dan ook. Het is toch voor de rest van mn leven en ik wil meteen goed kiezen, en ja dat is eigenlijk geen doen.
Geheugen van een olifant, ik oordeel snel en extreem, maar nooit zomaar uit het niets.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij zo'n goed geheugen?
Of snel opgezocht?
Nee I know, maar ik denk dat het ik ook heel moeilijk zal vinden om het toe te geven mocht een opleiding niks zijn. Hm, ik zie wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je zult niet de eerste zijn die halverwege switcht hoor
Trusten lamonquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 06:27 schreef NorthernStar het volgende:
Weet niet of deze hier al gepost was?
De ondergronds weglekkende olie zoekt zijn weg via de bodem.
De pijp is ondergronds gescheurd. In mijn vorige woning hadden we in de buurt eens een lek in de waterleiding. Eerst was het alleen een heel klein straaltje dat uit de grond omhoog kwam. Een paar uur later was er een groot gat en was de stoep half weggezakt. Vloeistof onder druk erodeert de bodem.
Je moet altijd oppassen met doemsverhalen maar ik vind het persoonlijk zorgwekkend worden. Er is een scenario mogelijk waarin we niet in staat zullen zijn het te stoppen en de snelheid waarmee de olie vrijkomt alleen maar toe zal nemen. We weten niet eens hoeveel olie er zit.
Voor een overzicht van nieuws: Gulf Oil Disaster
Maar die kunnen dan net zo goed zelf geld gaan verdienen met die webcamshit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik heb women ingevuld, er zijn vast wel wat geile wanhopige huisvrouwtjes die lekker pervers zijn.
En? Is de kat uit de boom inmiddels?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:00 schreef Salatrel het volgende:
gloeiende gloeiende nooit gebeurd er wat hier in Ridderkerk maar vanochtend was het raak hoor.. werd wakker van sirenes dus ik trek die deken over me kop.... kwam toch wel erg dichtbij dus halfslapend opgestaan naar de keuken gelopen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
22-06-10
07:16:27
[PRIO 1] [TS471] [AL461] VAN BEETHOVENSTRAAT 46 RIDDERKERK [HV Assistentie Ambu] VAK: 5970202
Foto uploaden bij deze melding Adres tonen in Google Maps
1400999 BRW rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
1400471 Zuid KorpsAlarm + Meetploeg 471 Ridderkerk
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:55 schreef BobbyB het volgende:
Die vent.![]()
![]()
Letterlijk rennen voor je leven.
telfortquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:39 schreef WillFerrell het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)delijke-storing.html
Wie neemt er dan ook Telfort.
Boh,die raakt ook nog redelijk hard die detectorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:55 schreef BobbyB het volgende:
Die vent.![]()
![]()
Letterlijk rennen voor je leven.
Watskeburt?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:00 schreef Salatrel het volgende:
gloeiende gloeiende nooit gebeurd er wat hier in Ridderkerk maar vanochtend was het raak hoor.. werd wakker van sirenes dus ik trek die deken over me kop.... kwam toch wel erg dichtbij dus halfslapend opgestaan naar de keuken gelopen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
22-06-10
[PRIO 1] [TS471] [AL461] VAN BEETHOVENSTRAAT 46 RIDDERKERK [HV Assistentie Ambu] VAK: 5970202
Politie + ambulance + brandweer en ladderwagen... hele dikke man met gezondheidsproblemen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:00 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
22-06-10
goed hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:46 schreef Potloodvis het volgende:
Dit is trouwens mijn team aan het einde van het seizoen. Ben 2e geworden achter FC Barcelona.
[ afbeelding ]
Ik ben nog steeds koning daarmee.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
goed hoor![]()
Ik was koning in dat sel vroegah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |