Ja, want ik doe niets verkeerd en Yvonne snapt dat gelukkig wel.quote:
Zou me niiets verbazen, overcompensatie enzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:07 schreef yvonne het volgende:
Zeg, jullie zijn man hè:
http://www.grazia.nl/2010(...)-kleren-voor-armani/
Volgens mij is z'n piemel weggeshopt of hij heeft echt een minipiemeltje
Maakt niet uit. Zn lichaam is prima.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:07 schreef yvonne het volgende:
Zeg, jullie zijn man hè:
http://www.grazia.nl/2010(...)-kleren-voor-armani/
Volgens mij is z'n piemel weggeshopt of hij heeft echt een minipiemeltje
Ik vind hem niks, echt totaal niksquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Zn lichaam is prima.Zn hoofd had iets beter gekund tho.
Ja lullo, ze is wijkzuster ofzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wel wat voor werk ze doet, of blaat je maar wat?
Dat lichaam. God. Jongemannen met zo'n lichaam.quote:
Nahhh, en ik mist een streepje bij zn buikquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat lichaam. God. Jongemannen met zo'n lichaam.
Ik vind mannen met zo'n lichaam zo geil.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nahhh, en ik mist een streepje bij zn buik.
Dat lijf klopt helemaal niks van, buiten proportie, klein piemeltje, en hij janktquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat lichaam. God. Jongemannen met zo'n lichaam.
Het gaat om zijn romp inclusief armen, daar doelde ik op. De spieren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat lijf klopt helemaal niks van, buiten proportie, klein piemeltje, en hij jankt
Ohjeej.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind mannen met zo'n lichaam zo geil.![]()
Dat zeg ik niet. Ik vind hem ook een aansteller. Ik zou het niet op 'm kunnen. Maar mannen met zo'n torso mogen wel aankloppen, mits good looking.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohjeej.
Stomme kut baby dat het is en dan met zo'n lichaam ineens stoer. Nee.
Ja maar omdat ik weet hoe hij is kan ik het ook echt niet mooi vinden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik vind hem ook een aansteller. Ik zou het niet op 'm kunnen. Maar mannen met zo'n torso mogen wel aankloppen, mits good looking.
Golden trailquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nahhh, en ik mist een streepje bij zn buik.
Ze werkt in de verzorging idd, terwijl iedereen zeikt over makkelijk rijk worden en opleidingen en geld, en hoe oudere mensen niet op dit forum horen, is er iemand die dag in, dag uit, echt iets nuttigs doet voor mensen. Ze persoonlijk begeleidt en weet hoe kut mensen het kunnen hebben. Ze kwam op voor ouderen, toen ze besefte dat het bijna onmogelijk is om nog een stem te hebben in dit land als je opgesloten zit in een tehuis met een schrijnend tekort aan personeel was hier ook geen hond geinteresseerd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja lullo, ze is wijkzuster ofzo.
Lul niet zo maar wat wil je.
Oh dat, fotosoepquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het gaat om zijn romp inclusief armen, daar doelde ik op. De spieren.
Je kent m alleen van het veld. Net als de rest.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar omdat ik weet hoe hij is kan ik het ook echt niet mooi vinden.
Sowieso vind ik gespierde mannen echt maar amperrr mooi. Dat ligt bij mij echt zo erg aan hoe je bent, en ik vind de meeste mongootljes.
Genoeg mannen bij wie het wel echt is.quote:
Ben je ongesteld ofzo?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohjeej.
Stomme kut baby dat het is en dan met zo'n lichaam ineens stoer. Nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |