1 2 3 4 5 6 7 | 16.00 – 19.00 uur De 538 Middagshow 17.00 – 18.00 uur Ontvangst voor VI Oranje 18.00 – 19.00 uur Live VI Oranje 19:00 – 20.30 uur BBQ 20.30 – 22.30 uur Wedstrijd kijken 22.30 – 23.30 uur Live VI Oranje met entertainment |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 10 juni: Jan Smit 11 juni: Jon Allen 12 juni: Alain Clark 13 juni: Vanessa Amorosi 14 juni: Di-rect 15 juni: Stevie-Ann 16 juni: Go Back To The Zoo 17 juni: A Silent Express |
1 2 3 4 5 6 7 | 16.00 – 19.00 uur De 538 Middagshow 17.00 – 18.00 uur Ontvangst voor VI Oranje 18.00 – 19.00 uur Live VI Oranje 19:00 – 20.30 uur BBQ 20.30 – 22.30 uur Wedstrijd kijken 22.30 – 23.30 uur Live VI Oranje met entertainment |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 10 juni: Jan Smit 11 juni: Jon Allen 12 juni: Alain Clark 13 juni: Vanessa Amorosi 14 juni: Di-rect 15 juni: Stevie-Ann 16 juni: Go Back To The Zoo 17 juni: A Silent Express |
Hij is ontzettend droog.quote:
Joh, Henk Westbroek kun je echt om lachen. Beter dan Alfons, Vanenburg, Van Halst, enzquote:Op maandag 21 juni 2010 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
MOrgen Henk Westbroek, daar zit ik niet op te wachten.²
Zeker, morgen ben ik weer van de partij.quote:
Ja, klopt. Maar Alfons mag van mij elke dag komen. Echte redelijke en aardige kerel.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:53 schreef Friesz het volgende:
[..]
Joh, Henk Westbroek kun je echt om lachen. Beter dan Alfons, Vanenburg, Van Halst, enz
Ja, wat komt die man doen man?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:54 schreef Zipportal het volgende:
Herman Koch. Da's echt een kleurloos figuur.
Je bent welkom. Ik voel altijd zo'n leegte als de uitzending klaar is.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:55 schreef TC03 het volgende:
Morgen ben ik er net als BansheeBoy weer bij.
Misschien heeft hij een aparte mening over Yolanthe.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:54 schreef Zipportal het volgende:
Herman Koch. Da's echt een kleurloos figuur.
Ik vind dat ze te veel eer/aandacht krijgt.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een aparte mening over Yolanthe.
Zeker, we hebben aardig al wat topics gevuld.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:57 schreef Weka het volgende:
Een hoop hoogtepunten in de OP.
Zeker, maar niks menselijks is hem vreemd. Dat wordt toch wel duidelijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:00 schreef Mistbank het volgende:
René kan zich te weinig afzonderen deze weken en dat breekt hem op bepaalde momenten een beetje op.. Toch is hij uiteindelijk altijd een toegevoegde waarde.
Ik vind Alfons juist een topkerel met verstand van voetbal. Hij is eigenlijk te aardig voor deze keiharde wereld.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:55 schreef Falco het volgende:
[..]
Fonsie viel alleszins mee. Goeie vent eigenlijk, terwijl ik hem eerst een saaie analyticus vond. Maar misschien betert dat nog wel.
En ja, ik denk dat je enige bent die Gijp irritant vindt. Ik vond hem weer geniaal
Heeft René dan geen vaste girl?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
René heeft behoefte aan een hele dag op de bank liggen met een whiskey
En ook altijd maar weer dat gezeur over Kuyt. Terwijl hij de aardigste man in Nederland is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:03 schreef tong80 het volgende:
Morgenavond op twee zenders een wedstrijd die niemand interreseert.
Terwijl de Tros de mogelijkheid had moeten worden gegeven om Keeping up Appearences voor de 7de keer te herhalen.
Ok. Even wat anders, je ziet de meeste blanke spelers met hun vrouwen enzo. Maar die donkere jongens, hebben die geen vaste relaties?quote:
Je vraagt je toch af waar zo'n iemand van leeft. Financieel gezien dan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:00 schreef Mistbank het volgende:
René kan zich te weinig afzonderen deze weken en dat breekt hem op bepaalde momenten een beetje op.. Toch is hij uiteindelijk altijd een toegevoegde waarde.
Daarbij geeft hij lezingen voor bedrijven die eens een jolige gast willen boeken. Dat schuift goed, en bij VI zitten doet hij ook niet voor niks.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:13 schreef rooneyelst het volgende:
kerel is geowon topvoetballer geweest dus die zal zijn geld heus al wel ergens op de bank hebben staan.
In de jaren '80 ja, toen verdiende spelers stukken minder dan nu. Daar is niks meer van over gok ik hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:13 schreef rooneyelst het volgende:
kerel is geowon topvoetballer geweest dus die zal zijn geld heus al wel ergens op de bank hebben staan.
VI (1500 euro per avond), lezingen (2500+ euro per avond) en vast nog wel andere kleine dingen in de media en vast wel wat geld overgehouden van zijn carriere.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af waar zo'n iemand van leeft. Financieel gezien dan.²
Ik doe het voor de helft.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:25 schreef rub3n het volgende:
Hij geeft lezingen daar krijgt tie 3000 euro voor ofzo? (Volgens mij zei die dat een keer in een aflevering). Nou 2 van die per maand, beetje geld voor VI en je komt wel rond hoor.
Clinton krijgt een ton voor een lezing.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:25 schreef rub3n het volgende:
Hij geeft lezingen daar krijgt tie 3000 euro voor ofzo? (Volgens mij zei die dat een keer in een aflevering). Nou 2 van die per maand, beetje geld voor VI en je komt wel rond hoor.
Ben je ook voor feestjes te boeken?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Clinton krijgt een ton voor een lezing.
tong80 betaald 10 euro als ie mag spreken.
Eindelijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:37 schreef Mistbank het volgende:
Het is weereens net na het weekend en het kost toch weer belachelijk veel tijd om de aflevering online te zetten..
Alleen bij bejaardenquote:
Onderschat de impact van de Zuid-Afrikaanse boerenworst niet, wanneer je de aanleg hebt om flink aan te komen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:39 schreef Silver_Shark het volgende:
ligt het aan mij of wordt johan dikker van wege die BBQ?
Toen met Advocaat was het constant billenknijpen achter de tv, nu hebben we het nauwelijks moeilijk gehad. Het stond tactisch gewoon goed de laatste twee wedstrijden, daar mag je Van Marwijk best om prijzen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 05:02 schreef Perico het volgende:
Als je toch de meest troosteloze Studio Sportzomer aflevering van vanavond met Ab Klink afzet tegen VI Oranje, gisteren met Ivo Niehe en vandaag... dan staat er geen enkele maat op VI.
Vind alleen dat Rene tezeer wordt aangesproken op zijn fan zijn van Spanje, terwijl Derksen een veel grotere van Marwijk fan is. Van der Gijp is terecht kritisch over 1 schot op doel tegen Japan. Dit spel had Johan van Advocaat of van Basten helemaal niet gepikt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij claimt zelf 15 aanvragen per dag binnen te krijgen. Dus als hij voor dat uurtje? echt 3 duizend euro krijgt. Dna hoef je inderdaad geen medelijden met hem te hebben
Hans van Breukelenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:48 schreef tompsv18 het volgende:
Gastenlijst VI:
22/06: Jaap Stam, Herman Koch en Henk Westbroek
23/06: Emile Roemer
24/06: Gerard Joling, Foeke Booy en Wouter Bos
25/06: Andre Wetzel en Carl Huybrechts
26/06 Stan Valckx en Rick de Leeuw
27/06: Kane
28/06: Hans van Breukelen en Wouter Bos
29/06: Jan van Halst, Thijs van den Brink en Jakhals Erik Dijkstra
30/06: Gerald Vanenburg en Ton Boot
1/07: Jan Poortvliet, Michael Boogerd en Jeroen Latijnhouwers
2/07: Aad de Mos en Frank Evenblij
3/07: Jan van Halst
4/07: Foeke Booy en Raemon Sluiter
5/07: Regi Blinker en John van den Heuvel
6/07: Aad de Mos
7/07: n.n.b
8/07: n.n.b
9/07: Foeke Booy
10/07: Gerald Vanenburg en Rob Stenders
11/07: Wouter Bos en Aad de Mos
aldus de papieren VI
Zeer niet zo. Gijp wordt altijd gespaard en Hansi is altijd de lul. Bovendien: Gijp is niet te kwetsen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 05:02 schreef Perico het volgende:
Als je toch de meest troosteloze Studio Sportzomer aflevering van vanavond met Ab Klink afzet tegen VI Oranje, gisteren met Ivo Niehe en vandaag... dan staat er geen enkele maat op VI.
Vind alleen dat Rene tezeer wordt aangesproken op zijn fan zijn van Spanje, terwijl Derksen een veel grotere van Marwijk fan is. Van der Gijp is terecht kritisch over 1 schot op doel tegen Japan.
Na die sneer van Genee toen ze naar een fragmentje gingen was Gijp wel even stil.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zeer niet zo. Gijp wordt altijd gespaard en Hansi is altijd de lul. Bovendien: Gijp is niet te kwetsen!
is er ruzie in de tent dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:24 schreef Symer het volgende:
Reservering bevestigd![]()
Nu maar hopen dat iedereen volgende week nog van de partij is. Gijp liet al doorschemeren dat hij gewoon vertrekt als het hem ergens niet meer bevalt.
Ze zijn de kijkcijfers van de avonduitzending van gisteren gewoon vergeten http://kijkonderzoek.nl/c(...)ers/file,dp-0-57-0-pquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:41 schreef Symer het volgende:
De kijkcijfers van de middaguitzendingen schieten omhoog.
17-jun 108.000
18-jun 172.000
19-jun 268.000
20-jun 380.000
21-jun 384.000
Wat ben jij nu voor storm in een glas water aan het creeeren ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:24 schreef Symer het volgende:
Nu maar hopen dat iedereen volgende week nog van de partij is. Gijp liet al doorschemeren dat hij gewoon vertrekt als het hem ergens niet meer bevalt.
Ik zag het idd. Zo is wel duidelijk te zien hoe treurig het gesteld zou zijn met de kijkcijfers als VI Oranje er niet geweest was.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ze zijn de kijkcijfers van de avonduitzending van gisteren gewoon vergeten http://kijkonderzoek.nl/c(...)ers/file,dp-0-57-0-p
Denk je dat de Telegraaf meeleest?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat ben jij nu voor storm in een glas water aan het creeeren ?
Je opmerking raakt toch kant noch wal of heb ik dat?quote:
In dit topic ga je echt geen storm creëren, tenzij de Telegraaf meeleest, die duiken op elke mogelijkheid tot een relletje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Je opmerking raakt toch kant noch wal of heb ik dat?
deze opmerking slaat gewoon helemaal nergens op, daar heeft De Telegraaf niets mee te makenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:24 schreef Symer het volgende:
Ja die zal de uitzendingen waarin zijn rol bij sparta werd besproken wel niet hebben gezienquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:42 schreef Bestolene het volgende:
Dat Aadje Afkoopsom nog langskomt .. die heeft echt overal schijt aan dus
Dat beweer ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:45 schreef Sethje het volgende:
[..]
deze opmerking slaat gewoon helemaal nergens op, daar heeft De Telegraaf niets mee te maken
ik snap er niets meer van. Veel plezier in het Kurhaus.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:54 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet.
Ik heb het idee dat jij dit veel serieuzer neemt dan ik
Ik ben die gast die overal zo overdreven hard om lacht.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:24 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waar kunnen we je aan herkennen Symert?
Je bent René van der Gijp?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:39 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik ben die gast die overal zo overdreven hard om lacht.
En misschien ga ik streaken.
Idd, ik dacht altijd dat het juist nog lolliger is als je erbij bent. Sitcom-publiek ligt altijd dubbel om de meest matige grappen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:46 schreef MB23 het volgende:
Ik verbaas me soms wel over het publiek. Dingen waar ik voor de tv 5 minuten later nog om dubbel lig, en het publiek doet alleen:
Verdiend!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:41 schreef Symer het volgende:
De kijkcijfers van de middaguitzendingen schieten omhoog.
17-jun 108.000
18-jun 172.000
19-jun 268.000
20-jun 380.000
21-jun 384.000
Ik ga oplettenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:49 schreef Symer het volgende:
[..]
En Jivis: waarschijnlijk trek ik een Jup Holland Jup-shirt aan
Ff ervan uitgaande dat dit slaat op het Nederlands elftal heb je toch niet zo goed opgelet...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok. Even wat anders, je ziet de meeste blanke spelers met hun vrouwen enzo. Maar die donkere jongens, hebben die geen vaste relaties?²
Ga nog moeite doen om serieus in te gaan op die mislukte troll.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:20 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ff ervan uitgaande dat dit slaat op het Nederlands elftal heb je toch niet zo goed opgelet...
Nigel de Jong heeft een vaste relatie en een kind. Zij was te zien in dat NET5 programma 'Engelen van Oranje'.
Elia heeft een vaste relatie met zijn Sanne en een dochter met haar (net gelezen in het blad ' Helden').
Vorm is net heen en weer geweest voor zijn dochtertje...
Braafheid heeft volgens mij ook een vaste relatie...hij vertelde er iets over in een of ander programma over religieuze voetballers...
Van der Wiel en Babel onbekend...
Ken niet alle ins en outs van die poster...wilde gewoon ff reageren op zijn tunnelvisiequote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:25 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ga nog moeite doen om serieus in te gaan op die mislukte troll.
Op youtube staan ook (delen) van de uitzendingenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:16 schreef Fizd het volgende:
Verdomme, RTL heeft een drm-block voor buitenlandse views erop gezet. Wat een armoedig gelul.
Proxy?
ik ga er morgen heen, maar kreeg gister doodleuk een mailtje dat we slechts 1 van de 2 uitzendingen bij kunnen wonen ivm de grote hoeveelheid aanvragen....beetje belachelijk voor mn 30 euro's om dat 1 dag van te voren te meldenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:24 schreef Symer het volgende:
Ik heb dit verhaal al van meerdere mensen gehoord en volgens mij vertelde iemand het ook in dit topic.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:52 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ik ga er morgen heen, maar kreeg gister doodleuk een mailtje dat we slechts 1 van de 2 uitzendingen bij kunnen wonen ivm de grote hoeveelheid aanvragen....beetje belachelijk voor mn 30 euro's om dat 1 dag van te voren te melden![]()
hebben meer mensen dit mailtje gekregen?!
ja, ik wilde zelf ook niet meer gaan en een "steek die zuid afrikaanse boerenworst maar in je reet" mailtje sturen, maar ja, die vrienden willen per se gaan......en dan ben ik makkelijk over te halen hequote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:55 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Ik heb dit verhaal al van meerdere mensen gehoord en volgens mij vertelde het iemand ook in dit topic.
Het klinkt een beetje alsof het zo is opgezet, want ze konden op voorhand heel goed nagaan dat er veel meer aanvragen binnenkwamen dan ze aankonden. Ze hadden deze extra aanvragen ook kunnen weigeren.
Ter compensatie zou een x-aantal consumptiebonnen wel gepast zijn.![]()
Dat is wel heel matig iddquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:52 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ik ga er morgen heen, maar kreeg gister doodleuk een mailtje dat we slechts 1 van de 2 uitzendingen bij kunnen wonen ivm de grote hoeveelheid aanvragen....beetje belachelijk voor mn 30 euro's om dat 1 dag van te voren te melden![]()
Neeeeeeeeeeeeeeee!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:16 schreef Fizd het volgende:
Verdomme, RTL heeft een drm-block voor buitenlandse views erop gezet. Wat een armoedig gelul.
Proxy?
Ze kijkt raar uit haar ogenquote:
Als dat "geile" gevoelens bij jou opwektquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:05 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Zo kijken geile vrouwen heel vaak, maar dat herken jij natuurlijk niet.
Zo! Da's snelquote:
de herhalingen bedoel je op RTLGemist???quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:05 schreef edwardwelsh het volgende:
Wat kut dat de uitzendingen niet meer te bekijken zijn voor de Belgen.
In Belgie kun je ook gewoon via rtlgemist kijken hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:10 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
de herhalingen bedoel je op RTLGemist???
PM me anders even, ik kan Windows media URL's achterhalen, en ik zie de uitzendingen ook altijd in de nieuwsgroepen
Leuk!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:12 schreef Paul het volgende:
http://twitter.com/henkwestbroek/status/16780535425
Niet die van VI Oranje meer, staat erbij, Alleen voor NLquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:11 schreef Seam het volgende:
[..]
In Belgie kun je ook gewoon via rtlgemist kijken hoor.
Niet meer sinds gisteren ofzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:11 schreef Seam het volgende:
[..]
In Belgie kun je ook gewoon via rtlgemist kijken hoor.
Ehh, barmeisje?quote:
http://www.rtl.nl/service/gemist/device/ipad/feed/index.xml?day=1quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:16 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Niet die van VI Oranje meer, staat erbij, Alleen voor NL
Willen Belgen deze link uitproberen??
http://av.rtl.nl/web/comp(...)edia_WM_1500K_V9.wmv
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:09 schreef wolferl het volgende:
[..]
Als morgen nou Michiel Romeyn en overmorgen Kees Prins langskomen.
Nope, beeld blijft zwart.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:16 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Niet die van VI Oranje meer, staat erbij, Alleen voor NL
Willen Belgen deze link uitproberen??
http://av.rtl.nl/web/comp(...)edia_WM_1500K_V9.wmv
Nee doet het niet, jezus wat kut zegquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:17 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/service/gemist/device/ipad/feed/index.xml?day=1
werkt die in belgië?
VI oranje staat er niet tussenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:17 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/service/gemist/device/ipad/feed/index.xml?day=1
werkt die in belgië?
Da's wel k*t jaquote:
Bedankt, wat een onzin weer zegquote:
Ooh, had dat niet gekeken stond er vroeger wel tussen.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:28 schreef -Willempie- het volgende:
Wat hebben ze nu over de kranten gezegd?
Portuknalquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:28 schreef -Willempie- het volgende:
Wat hebben ze nu over de kranten gezegd?
En terecht!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:31 schreef Drassss het volgende:
Zucht weer Yolanthe bashen, makkelijk scoren weer.
Niet Johan, maar Wilfred is een stokertje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:32 schreef -Willempie- het volgende:
Toen Genee over geloof begon wist ik al waar die heen wilde.
Me tooquote:
Mwah, Sylvie heeft iig meer uitstraling en charme. Is voor mij meer waard.quote:
Idd, Wilfred wil dit graag want hier komen altijd harde opmerkingen over en dat scoort.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
Niet Johan, maar Wilfred is een stokertje.
Mwa, ik ben dat gedrag van GTST-niemanddalletje Jolanthe wel zat, maar niet de opmerkingen over haarquote:
ONMquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:38 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Mwa, ik ben dat gedrag van GTST-niemanddalletje Jolanthe wel zat, maar niet de opmerkingen over haar
Maar het kloterige aan Wilfred is ook dat ie na een uitgelokte opmerking van Johan, gelijk weer gaat roepen dat het eigenlijk niet kan wat Johan doet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:36 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Idd, Wilfred wil dit graag want hier komen altijd harde opmerkingen over en dat scoort.
Die Giel Beelen met decollete inderdaad.quote:
Okee, nog minder belangrijk dus..quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die Giel Beelen met decollete inderdaad.
Kenmerk van een goede presentator. Al ben ik dat geklaag over die echt helemaal zat iedere dag min. 5 minuten gaat het over die 2.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:36 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Idd, Wilfred wil dit graag want hier komen altijd harde opmerkingen over en dat scoort.
Preciesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Maar het kloterige aan Wilfred is ook dat ie na een uitgelokte opmerking van Johan, gelijk weer gaat roepen dat het eigenlijk niet kan wat Johan doet.
Ja hallo, hij zit Johan zelf te voeden met dit soort verlokkingen.
Hoor er een beetje bij net als "Ik moest kloppen want de bel deed het niet" bij Samson en Gertje. Zoiets maakt een programma herkenbaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Kenmerk van een goede presentator. Al ben ik dat geklaag over die echt helemaal zat iedere dag min. 5 minuten gaat het over die 2.
Juist, en iedere dag ook moeten melden wat er in de roddelbladen staat over die 2. Triest om ze om elk dingetje weer af te branden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:38 schreef Ravvie het volgende:
Dieptriest weer dat gezeik over yolanthe. Er is maar een iemand met een obsessie en dat is Johan.
Goed wil ik dat eigenlijk niet noemen, eerder lui en makkelijk. Een goede presentator hoeft niet de hele tijd met al uitgekauwde onderwerpen aan te boren, maar moet met wat nieuws komen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Kenmerk van een goede presentator. Al ben ik dat geklaag over die echt helemaal zat iedere dag min. 5 minuten gaat het over die 2.
Klopt, ze is niks om daar zoveel aandacht te besteden in de roddelbladen. Maar wat een k*t niemendalletje is het, die geen reet voorstelt in de wereld en niks belangrijks heeft gedaan. Behalve dan spelen in een soapserietje, als mislukte presentatrice, en omhoogneuken met wel belangrijke mannen. Het enige wat de moeite waard is dat ze een lekker lichaam heeft meer nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Juist, en iedere dag ook moeten melden wat er in de roddelbladen staat over die 2. Triest om ze om elk dingetje weer af te branden.
Noem dat maar een kwaliteit, dat lijkt me eerder een gebrekquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:53 schreef tong80 het volgende:
Silvie Meijs heeft wel degelijk kwaliteiten. Spreekt bv vlekkeloos Duits.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:56 schreef bascross het volgende:
Duits lachen vind ik dan wél weer een kwaliteit.
Kan het helaas niet zien.Maar voor de drank zal ie zelf wel zorgen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:02 schreef Krambo het volgende:
Vanavond Henk Westbroek![]()
Hopelijk gieten ze er flink wat alcohol in voor de uitzending
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht dat Henk Westbroek een linkse utrechter was, schijnt die gast al lang en breed in Frankrijk te wonen in een villa met zwembad en maar heel af en toe naar Nederland te komen.
Is het niet ergens te downloaden?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:05 schreef zeebeschuit het volgende:
Ah nee he... Opeens is VI Oranje niet meer te bekijken in het buitenland![]()
![]()
Nou dan voerde hij weer even zijn 'betrokken Utrechter-act' op. In werkelijkheid hangt 'ie driekwart van het jaar zijn snikkel in de champagne bij zijn zwembad in Zuid-Frankrijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:07 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik heb 'm anders laatst nog zien lopen met z'n RTV Utrecht cameraploeg. Op het Domplein ook nog
Welkom bij de club.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:05 schreef zeebeschuit het volgende:
![]()
Jammer voor jullie.quote:
Erg jammer inderdaadquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:05 schreef zeebeschuit het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:05 schreef zeebeschuit het volgende:
![]()
Slaat nergens op. Tot vandaag konden we het gewoon kijken. Komt zeker door het nu.nl/NOS artikelquote:
Ja, sigaarsnor heeft wel dagelijks een samenvatting maar VI Oranje is het enige programma waar we nog een beetje de oranje-discusses mee kunnen volgen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:18 schreef Fizd het volgende:
Zou het niet mogelijk zijn om deze streams te bypassen met een proxy of vpn voor de mensen die in het buitenland zitten?
een goedkope of gratis vpn service, iemand enig idee?
Een directe download link zou natuurlijk helemaal mooi zijn.
Dit keer meer dan terecht.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:30 schreef Tware het volgende:
[..]
Ik zit gelukkig net weer in NL. En ja hoor, die Derksen weer met zn demagogie
iig ook westbroekquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:07 schreef ThaTim het volgende:
Wie zijn vanavond te gast? Dezelfde als toenet?
Kerstens mag van mij blijven, hij was wel droog vond ikquote:
Iig Jaap en Henkie.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:07 schreef ThaTim het volgende:
Wie zijn vanavond te gast? Dezelfde als toenet?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af waar zo'n iemand van leeft. Financieel gezien dan.²
Staat gewoon op renevandergijp.nl een linkje naar een interview met Metro.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Daarbij geeft hij lezingen voor bedrijven die eens een jolige gast willen boeken. Dat schuift goed, en bij VI zitten doet hij ook niet voor niks.
Doet ie goed. Dan pakt ie met die lezingen waarschijnlijk meer dan ie met voetballen gedaan heeft vroeger.quote:Hoeveel lezingen geef je per jaar? -Ongeveer 200. Wat krijg je daar voor? - Gemiddeld 2,5 K per keer.
Zijn moyenne is trouwens ook nog niet zo gek voor een rechtsbuiten: 110 goals in 323 wedstrijden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Staat gewoon op renevandergijp.nl een linkje naar een interview met Metro.
http://www.renevandergijp(...)s/metro_20090529.pdf
[..]
Doet ie goed. Dan pakt ie met die lezingen waarschijnlijk meer dan ie met voetballen gedaan heeft vroeger.
²quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:24 schreef Seam het volgende:
iemand al een oplossing voor de buitenlanders die willen kijken?
Bel Verdonk eens, die weet wel raad met buitenlanders.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:24 schreef Seam het volgende:
iemand al een oplossing voor de buitenlanders die willen kijken?
Die zanger kreeg volgens mij een lichte tia.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bel Verdonk eens, die weet wel raad met buitenlanders.
En wat is er met die zanger.²
Maar hij weet dus niks van voetbal, wat moet je er dan mee behalve wat loze opmerkingen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:28 schreef sjorsvdg het volgende:
Henk is een geweldige vent.
Ja wel toch.quote:
Eerlijk? Ik vind Boul de Roes beter.quote:
wisselspeler Stuttgart < basisspeler Man Utd / AC Milanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik vind Boul de Roes beter.²
Jaap OWNED Khalidquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Derksen ook niet hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar hij weet dus niks van voetbal, wat moet je er dan mee behalve wat loze opmerkingen.
Ik weet dat je een hard plassertje krijgt van Marokkaantjes, maar die mag natuurlijk nog niet eens in de schaduw van Stam staan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een fitte Boel de Roes is voor mij 1 van de beste, ik kan enorm genieten van zijn timing.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet dat je een hard plassertje krijgt van Marokkaantjes, maar die mag natuurlijk nog niet eens in de schaduw van Stam staan.
Ik kom er bij jou niet uitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Derksen die weer in min of meerdere mate zegt dat négers dom en simpel zijn. Schandalig.²
Lol sja er vallen wel vaak vrij harde racistische opmerkingen maar dat krijg je er niet uit in 2 generaties onafhankelijkheidquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Derksen die weer in min of meerdere mate zegt dat négers dom en simpel zijn. Schandalig.²
Nee dat zeg jij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Neequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Huh? Kijk je niet naar de uitzending dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kom er bij jou niet uit. Ben je nou een zwakke trol. Of meen je al die posts die je neer pleurt echt. Eigenlijk weet ik ook niet welke van de 2 opties erger zijn.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Heeft Stam het woordje "goed" al gebruikt?²
Het klinkt fout uit zijn mond, maar Afrikanen in hun thuislanden gedragen zich ook anders dan in Europa. Wat ze zeggen, dat Afrikanen prima spelen in de Europese competities maar als er thuis geen regels zijn is het logisch dat je vervalt in anarchie en daar is niets racistisch aan. Dat is gewoon de sociale achtergrond van Afrika. Een zwaar onderontwikkeld continent.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Jij brengt het anders, en ik kan me perfect in jouw verhaal vinden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:41 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Het klinkt fout uit zijn mond, maar Afrikanen in hun thuislanden gedragen zich ook anders dan in Europa. Wat ze zeggen, dat Afrikanen prima spelen in de Europese competities maar als er thuis geen regels zijn is het logisch dat je vervalt in anarchie en daar is niets racistisch aan. Dat is gewoon de sociale achtergrond van Afrika. Een zwaar onderontwikkeld continent.
Jaap frommelde net even het envelopje geld in zijn zak.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:46 schreef DrDentz het volgende:
'Sneller kun je het niet verdienen hè'
Hadden ze het over hun schnabbeltje?
Drank.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Henk Westbroek is spastisch, hij beweegt heel raar tijdens zijn gesprekken.²
Kijk maar uit, straks begint ie over zijn ontvoerde schildpadje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:49 schreef Whiteguy het volgende:
Laten we het inderdaad ergens anders over hebben Henk.
schouders gooit die in de lucht continu, ziet er beetje mogool uitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Henk Westbroek is spastisch, hij beweegt heel raar tijdens zijn gesprekken.²
Ja, inderdaad, en raar om zich heen kijken steeds. Ik kan me goed voorstellen dat Derksen zich aan hem ergert.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:55 schreef gniffie het volgende:
[..]
schouders gooit die in de lucht continu, ziet er beetje mogool uit
Ergert.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, en raar om zich heen kijken steeds. Ik kan me goed voorstellen dat Derksen zich aan hem irriteert.²
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, en raar om zich heen kijken steeds. Ik kan me goed voorstellen dat Derksen zich aan hem irriteert ergert.²
Zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Zit Yolanthe ook op de Bingo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |