quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:56 schreef bascross het volgende:
Duits lachen vind ik dan wél weer een kwaliteit.
Kan het helaas niet zien.Maar voor de drank zal ie zelf wel zorgen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:02 schreef Krambo het volgende:
Vanavond Henk Westbroek![]()
Hopelijk gieten ze er flink wat alcohol in voor de uitzending
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht dat Henk Westbroek een linkse utrechter was, schijnt die gast al lang en breed in Frankrijk te wonen in een villa met zwembad en maar heel af en toe naar Nederland te komen.
Is het niet ergens te downloaden?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:05 schreef zeebeschuit het volgende:
Ah nee he... Opeens is VI Oranje niet meer te bekijken in het buitenland![]()
![]()
Nou dan voerde hij weer even zijn 'betrokken Utrechter-act' op. In werkelijkheid hangt 'ie driekwart van het jaar zijn snikkel in de champagne bij zijn zwembad in Zuid-Frankrijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:07 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik heb 'm anders laatst nog zien lopen met z'n RTV Utrecht cameraploeg. Op het Domplein ook nog
Welkom bij de club.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:05 schreef zeebeschuit het volgende:
![]()
Jammer voor jullie.quote:
Erg jammer inderdaadquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:05 schreef zeebeschuit het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:05 schreef zeebeschuit het volgende:
![]()
Slaat nergens op. Tot vandaag konden we het gewoon kijken. Komt zeker door het nu.nl/NOS artikelquote:
Ja, sigaarsnor heeft wel dagelijks een samenvatting maar VI Oranje is het enige programma waar we nog een beetje de oranje-discusses mee kunnen volgen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:18 schreef Fizd het volgende:
Zou het niet mogelijk zijn om deze streams te bypassen met een proxy of vpn voor de mensen die in het buitenland zitten?
een goedkope of gratis vpn service, iemand enig idee?
Een directe download link zou natuurlijk helemaal mooi zijn.
Dit keer meer dan terecht.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:30 schreef Tware het volgende:
[..]
Ik zit gelukkig net weer in NL. En ja hoor, die Derksen weer met zn demagogie
iig ook westbroekquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:07 schreef ThaTim het volgende:
Wie zijn vanavond te gast? Dezelfde als toenet?
Kerstens mag van mij blijven, hij was wel droog vond ikquote:
Iig Jaap en Henkie.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:07 schreef ThaTim het volgende:
Wie zijn vanavond te gast? Dezelfde als toenet?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af waar zo'n iemand van leeft. Financieel gezien dan.²
Staat gewoon op renevandergijp.nl een linkje naar een interview met Metro.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Daarbij geeft hij lezingen voor bedrijven die eens een jolige gast willen boeken. Dat schuift goed, en bij VI zitten doet hij ook niet voor niks.
Doet ie goed. Dan pakt ie met die lezingen waarschijnlijk meer dan ie met voetballen gedaan heeft vroeger.quote:Hoeveel lezingen geef je per jaar? -Ongeveer 200. Wat krijg je daar voor? - Gemiddeld 2,5 K per keer.
Zijn moyenne is trouwens ook nog niet zo gek voor een rechtsbuiten: 110 goals in 323 wedstrijden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Staat gewoon op renevandergijp.nl een linkje naar een interview met Metro.
http://www.renevandergijp(...)s/metro_20090529.pdf
[..]
Doet ie goed. Dan pakt ie met die lezingen waarschijnlijk meer dan ie met voetballen gedaan heeft vroeger.
²quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:24 schreef Seam het volgende:
iemand al een oplossing voor de buitenlanders die willen kijken?
Bel Verdonk eens, die weet wel raad met buitenlanders.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:24 schreef Seam het volgende:
iemand al een oplossing voor de buitenlanders die willen kijken?
Die zanger kreeg volgens mij een lichte tia.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bel Verdonk eens, die weet wel raad met buitenlanders.
En wat is er met die zanger.²
Maar hij weet dus niks van voetbal, wat moet je er dan mee behalve wat loze opmerkingen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:28 schreef sjorsvdg het volgende:
Henk is een geweldige vent.
Ja wel toch.quote:
Eerlijk? Ik vind Boul de Roes beter.quote:
wisselspeler Stuttgart < basisspeler Man Utd / AC Milanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik vind Boul de Roes beter.²
Jaap OWNED Khalidquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik vind Boul de Roes beter.²
Derksen ook niet hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar hij weet dus niks van voetbal, wat moet je er dan mee behalve wat loze opmerkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |