is er ruzie in de tent dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:24 schreef Symer het volgende:
Reservering bevestigd![]()
Nu maar hopen dat iedereen volgende week nog van de partij is. Gijp liet al doorschemeren dat hij gewoon vertrekt als het hem ergens niet meer bevalt.
Ze zijn de kijkcijfers van de avonduitzending van gisteren gewoon vergeten http://kijkonderzoek.nl/c(...)ers/file,dp-0-57-0-pquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:41 schreef Symer het volgende:
De kijkcijfers van de middaguitzendingen schieten omhoog.
17-jun 108.000
18-jun 172.000
19-jun 268.000
20-jun 380.000
21-jun 384.000
Wat ben jij nu voor storm in een glas water aan het creeeren ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:24 schreef Symer het volgende:
Nu maar hopen dat iedereen volgende week nog van de partij is. Gijp liet al doorschemeren dat hij gewoon vertrekt als het hem ergens niet meer bevalt.
Ik zag het idd. Zo is wel duidelijk te zien hoe treurig het gesteld zou zijn met de kijkcijfers als VI Oranje er niet geweest was.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ze zijn de kijkcijfers van de avonduitzending van gisteren gewoon vergeten http://kijkonderzoek.nl/c(...)ers/file,dp-0-57-0-p
Denk je dat de Telegraaf meeleest?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat ben jij nu voor storm in een glas water aan het creeeren ?
Je opmerking raakt toch kant noch wal of heb ik dat?quote:
In dit topic ga je echt geen storm creëren, tenzij de Telegraaf meeleest, die duiken op elke mogelijkheid tot een relletje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Je opmerking raakt toch kant noch wal of heb ik dat?
deze opmerking slaat gewoon helemaal nergens op, daar heeft De Telegraaf niets mee te makenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:24 schreef Symer het volgende:
Ja die zal de uitzendingen waarin zijn rol bij sparta werd besproken wel niet hebben gezienquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:42 schreef Bestolene het volgende:
Dat Aadje Afkoopsom nog langskomt .. die heeft echt overal schijt aan dus
Dat beweer ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:45 schreef Sethje het volgende:
[..]
deze opmerking slaat gewoon helemaal nergens op, daar heeft De Telegraaf niets mee te maken
ik snap er niets meer van. Veel plezier in het Kurhaus.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:54 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet.
Ik heb het idee dat jij dit veel serieuzer neemt dan ik
Ik ben die gast die overal zo overdreven hard om lacht.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:24 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waar kunnen we je aan herkennen Symert?
Je bent René van der Gijp?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:39 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik ben die gast die overal zo overdreven hard om lacht.
En misschien ga ik streaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |