quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:28 schreef -Willempie- het volgende:
Wat hebben ze nu over de kranten gezegd?
Portuknalquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:28 schreef -Willempie- het volgende:
Wat hebben ze nu over de kranten gezegd?
En terecht!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:31 schreef Drassss het volgende:
Zucht weer Yolanthe bashen, makkelijk scoren weer.
Niet Johan, maar Wilfred is een stokertje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:32 schreef -Willempie- het volgende:
Toen Genee over geloof begon wist ik al waar die heen wilde.
Me tooquote:
Mwah, Sylvie heeft iig meer uitstraling en charme. Is voor mij meer waard.quote:
Idd, Wilfred wil dit graag want hier komen altijd harde opmerkingen over en dat scoort.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
Niet Johan, maar Wilfred is een stokertje.
Mwa, ik ben dat gedrag van GTST-niemanddalletje Jolanthe wel zat, maar niet de opmerkingen over haarquote:
ONMquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:38 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Mwa, ik ben dat gedrag van GTST-niemanddalletje Jolanthe wel zat, maar niet de opmerkingen over haar
Maar het kloterige aan Wilfred is ook dat ie na een uitgelokte opmerking van Johan, gelijk weer gaat roepen dat het eigenlijk niet kan wat Johan doet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:36 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Idd, Wilfred wil dit graag want hier komen altijd harde opmerkingen over en dat scoort.
Die Giel Beelen met decollete inderdaad.quote:
Okee, nog minder belangrijk dus..quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die Giel Beelen met decollete inderdaad.
Kenmerk van een goede presentator. Al ben ik dat geklaag over die echt helemaal zat iedere dag min. 5 minuten gaat het over die 2.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:36 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Idd, Wilfred wil dit graag want hier komen altijd harde opmerkingen over en dat scoort.
Preciesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Maar het kloterige aan Wilfred is ook dat ie na een uitgelokte opmerking van Johan, gelijk weer gaat roepen dat het eigenlijk niet kan wat Johan doet.
Ja hallo, hij zit Johan zelf te voeden met dit soort verlokkingen.
Hoor er een beetje bij net als "Ik moest kloppen want de bel deed het niet" bij Samson en Gertje. Zoiets maakt een programma herkenbaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Kenmerk van een goede presentator. Al ben ik dat geklaag over die echt helemaal zat iedere dag min. 5 minuten gaat het over die 2.
Juist, en iedere dag ook moeten melden wat er in de roddelbladen staat over die 2. Triest om ze om elk dingetje weer af te branden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:38 schreef Ravvie het volgende:
Dieptriest weer dat gezeik over yolanthe. Er is maar een iemand met een obsessie en dat is Johan.
Goed wil ik dat eigenlijk niet noemen, eerder lui en makkelijk. Een goede presentator hoeft niet de hele tijd met al uitgekauwde onderwerpen aan te boren, maar moet met wat nieuws komen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Kenmerk van een goede presentator. Al ben ik dat geklaag over die echt helemaal zat iedere dag min. 5 minuten gaat het over die 2.
Klopt, ze is niks om daar zoveel aandacht te besteden in de roddelbladen. Maar wat een k*t niemendalletje is het, die geen reet voorstelt in de wereld en niks belangrijks heeft gedaan. Behalve dan spelen in een soapserietje, als mislukte presentatrice, en omhoogneuken met wel belangrijke mannen. Het enige wat de moeite waard is dat ze een lekker lichaam heeft meer nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Juist, en iedere dag ook moeten melden wat er in de roddelbladen staat over die 2. Triest om ze om elk dingetje weer af te branden.
Noem dat maar een kwaliteit, dat lijkt me eerder een gebrekquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:53 schreef tong80 het volgende:
Silvie Meijs heeft wel degelijk kwaliteiten. Spreekt bv vlekkeloos Duits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |