Ik weet dat je een hard plassertje krijgt van Marokkaantjes, maar die mag natuurlijk nog niet eens in de schaduw van Stam staan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik vind Boul de Roes beter.²
Een fitte Boel de Roes is voor mij 1 van de beste, ik kan enorm genieten van zijn timing.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet dat je een hard plassertje krijgt van Marokkaantjes, maar die mag natuurlijk nog niet eens in de schaduw van Stam staan.
Ik kom er bij jou niet uitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Derksen die weer in min of meerdere mate zegt dat négers dom en simpel zijn. Schandalig.²
Lol sja er vallen wel vaak vrij harde racistische opmerkingen maar dat krijg je er niet uit in 2 generaties onafhankelijkheidquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Derksen die weer in min of meerdere mate zegt dat négers dom en simpel zijn. Schandalig.²
Nee dat zeg jij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Neequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Huh? Kijk je niet naar de uitzending dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kom er bij jou niet uit. Ben je nou een zwakke trol. Of meen je al die posts die je neer pleurt echt. Eigenlijk weet ik ook niet welke van de 2 opties erger zijn.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Heeft Stam het woordje "goed" al gebruikt?²
Het klinkt fout uit zijn mond, maar Afrikanen in hun thuislanden gedragen zich ook anders dan in Europa. Wat ze zeggen, dat Afrikanen prima spelen in de Europese competities maar als er thuis geen regels zijn is het logisch dat je vervalt in anarchie en daar is niets racistisch aan. Dat is gewoon de sociale achtergrond van Afrika. Een zwaar onderontwikkeld continent.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Jij brengt het anders, en ik kan me perfect in jouw verhaal vinden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:41 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Het klinkt fout uit zijn mond, maar Afrikanen in hun thuislanden gedragen zich ook anders dan in Europa. Wat ze zeggen, dat Afrikanen prima spelen in de Europese competities maar als er thuis geen regels zijn is het logisch dat je vervalt in anarchie en daar is niets racistisch aan. Dat is gewoon de sociale achtergrond van Afrika. Een zwaar onderontwikkeld continent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |