quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:27 schreef Crutch het volgende:
Volgens mij heeft ie nu zo'n beetje overal in de Achterhoek Twente gelegen.
Ik laat de eer aan iemand anders, mij te warm.... Ga biertje pakken op terras.....quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:00 schreef -gt- het volgende:
[..]
dan rest er maar 1 ding
ga m ophalen en breng m ergens weit weit weg naartoe
Nee hoor, er zijn nog genoeg plaatsen overquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:27 schreef Crutch het volgende:
Volgens mij heeft ie nu zo'n beetje overal in Twente gelegen.
Dat zeg je ook al 2 uur.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:30 schreef Broertie het volgende:
[..]
Ik laat de eer aan iemand anders, mij te warm.... Ga biertje pakken op terras.....[ afbeelding ]
Joh, dat zijn maar 2 mensen die zo doen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:06 schreef HooNibor het volgende:
Zoals gezegd heb ik de sleutel gevonden op de grond vlakbij het bord. Zonder er verder over na te denken heb ik de sleutel toen meegenomen. Thuis heb ik er over nagedacht wat ik met de sleutel moest en waarvan die zou kunnen zijn. Daarop ben ik de volgende dag gaan kijken in de buurt van het plaats delict (als we het toch over misdaad hebben) vond ik de stok en ben ik gaan googlen.
Ik heb notabene de stok een nieuw onderkomen gegeven en de moeite genomen om daar foto's van te maken. Ik vond het een leuk spel, maar als jullie mij allemaal verwijten gaan maken en vals gaan beschuldigen dan hoeft het van mij niet meer.
Met vriendelijke groet,
Ibor
Ik vind het een toffe actie. Ik hoop dat je vaker mee doet, hoe meer mensen, hoe leuker het spelletje wordt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:06 schreef HooNibor het volgende:
Zoals gezegd heb ik de sleutel gevonden op de grond vlakbij het bord. Zonder er verder over na te denken heb ik de sleutel toen meegenomen. Thuis heb ik er over nagedacht wat ik met de sleutel moest en waarvan die zou kunnen zijn. Daarop ben ik de volgende dag gaan kijken in de buurt van het plaats delict (als we het toch over misdaad hebben) vond ik de stok en ben ik gaan googlen.
Ik heb notabene de stok een nieuw onderkomen gegeven en de moeite genomen om daar foto's van te maken. Ik vond het een leuk spel, maar als jullie mij allemaal verwijten gaan maken en vals gaan beschuldigen dan hoeft het van mij niet meer.
Met vriendelijke groet,
Ibor
Doe het dan wel vanavond, heb morgen nl weer een auto ter beschikking......quote:
Ja, wat denk je?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:42 schreef Broertie het volgende:
[..]
Doe het dan wel vanavond, heb morgen nl weer een auto ter beschikking......
Oh, ja, terras was errug gezellig....[ afbeelding ] vanavond weer voetbal kijken en morgenvroeg misschien weer op stokjacht......
Hartsikke tof dat je meedoet!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:06 schreef HooNibor het volgende:
Met vriendelijke groet,
Ibor
Laten we het houden op een samenloop van omstandigheden. In de OP staan wel een aantal trivia, die je desnoods maar moet doen om dit spel spannend te houden. Tevens staat er een link naar een Google Map waar (bijna) alle plekken opstaan waar 'ie gelegen heeft.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:06 schreef HooNibor het volgende:
Ik heb notabene de stok een nieuw onderkomen gegeven en de moeite genomen om daar foto's van te maken. Ik vond het een leuk spel, maar als jullie mij allemaal verwijten gaan maken en vals gaan beschuldigen dan hoeft het van mij niet meer.![]()
Met vriendelijke groet,
Ibor
Van wie is die smiley eigenlijk?quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:53 schreef Slaif het volgende:
Maar als ik het goed begrijp, is het doel alleen om de stok te verplaatsen?
Voor zover ik weet is die regel er nooit geweest. Het voordeel is dat de stok nu wel in beweging blijft.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:36 schreef klausmeister het volgende:
Ik heb onder een andere username wel eens aan ronde 3 meegedaan. Ik dacht dat het idee toen van de Fok!-stok altijd was dat mensen hem maar 1x mochten verplaatsen. Weet iemand waarom die regel veranderd is? Beetje jammer op zich, dat heen-en-weer gepingpong is niet heel leuk natuurlijk.
Naar mijn mening is het de bedoeling dat de stok zoveel mogelijk (liefst verschillende) plaatsen van Nederland aandoet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:53 schreef Slaif het volgende:
Maar als ik het goed begrijp, is het doel alleen om de stok te verplaatsen?
Ach ja, daar heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:42 schreef boertie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is die regel er nooit geweest. Het voordeel is dat de stok nu wel in beweging blijft.
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/derde100.htm nummer 206............quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Van wie is die smiley eigenlijk?
Ivm auteursrecht wilde ik vragen of FOK! 'm tussen de smileys mag zetten.
dan moet je 'm er is niet zo diep insteken, ik had dat ook met de stalen fokstok zelf, die was ik ook bijna kwijt in me rectum, gelukkig trok ik 'm optijd terug.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:16 schreef Thijz het volgende:
[..]
Nou ja, hij is bij mij wel een keer afgebroken, en ik ben 'm in Fleringen bijna kwijt geraakt (Heb ik nog een half uur in het donker staan zoeken), en in Rectum () ben ik 'm ook al bijna kwijt geraakt in de stromende regen, in het donker.
tja, door de regen kan 'ie wat glibberig worden. En als je dan uitglijdt...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:56 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
dan moet je 'm er is niet zo diep insteken, ik had dat ook met de stalen fokstok zelf, die was ik ook bijna kwijt in me rectum, gelukkig trok ik 'm optijd terug.
Nope, eerder hard aan het werkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:40 schreef Broertie het volgende:
Rustig hier vandaag.... Is iedereen de stok aan het ophalen of zo?
ik ben als een oude opa aan het rondlopen omdat ik gigaturbo hard verbrand ben woensdag, en sindsdien ook niet fijn in een auto kan zitten..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:40 schreef Broertie het volgende:
Rustig hier vandaag.... Is iedereen de stok aan het ophalen of zo?
Sterkte met onder de douche staanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:38 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
ik ben als een oude opa aan het rondlopen omdat ik gigaturbo hard verbrand ben woensdag, en sindsdien ook niet fijn in een auto kan zitten..![]()
![]()
vanaf 1 juli ben ik in staat om de fokstok te verplaatsen met mijn dieselslee
Oh gossie.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:38 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
ik ben als een oude opa aan het rondlopen omdat ik gigaturbo hard verbrand ben woensdag, en sindsdien ook niet fijn in een auto kan zitten..![]()
![]()
vanaf 1 juli ben ik in staat om de fokstok te verplaatsen met mijn dieselslee
ja, dat was een zinnige bijdrage aan dit onderwerpquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:59 schreef nijnja het volgende:
Kusjes.
Wat let je? Volgens mij is nog niemand de stok gaan halen dus grijp je kansquote:
Pics van het briefje?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:53 schreef Richfield het volgende:
hij is weg
ik trof een briefje aan waarop stond:
"Wie zal vinden
De stok
In Borne Gelegen"
ik vermoed dat iemand hem dus naar borne gebracht heeft
of Richfield zelfquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:11 schreef swarmahoer het volgende:
ik gok een zwarte hand, dit keer welalhoewel, die post op t forum altijd
What The Fudge, moet heel Borne afgezocht worden... Volgens mij snapt iemand de spelregels niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:53 schreef Richfield het volgende:
hij is weg
ik trof een briefje aan waarop stond:
"Wie zal vinden
De stok
In Borne Gelegen"
ik vermoed dat iemand hem dus naar borne gebracht heeft
Áls hij al in Borne ligt..... Na de laatste week neem ik niets meer voor zeker aan....quote:Op zondag 27 juni 2010 09:19 schreef Thijz het volgende:
What The Fudge, moet heel Borne afgezocht worden... Volgens mij snapt iemand de spelregels niet.
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:16 schreef Rockfire het volgende:
Zucht heb ik eens een keer tijd om de stok te gaan verplaatsen, krijg je dit...![]()
Wat me wel opvalt: waarom is het woordje "gelegen" met een hoofdletter geschreven? Is dat een aanwijzing?
Verder: misschien wat ver gezocht, maar Borne is ook een voormalig buurtschap in Noord-Brabant. Tegenwoordig is dat een wijk van Schijndel. Misschien dat hij daar ligt?
Misschien moeten we het briefje an sich aan een nader onderzoek onderwerpen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:55 schreef boertie het volgende:
[..]
Pics van het briefje?
Misschien valt er meer uit te halen
Van 't briefje en/of de plek.quote:
Dat weet ik ook nietquote:Op zondag 27 juni 2010 12:42 schreef Thijz het volgende:
[..]
[..]
Misschien moeten we het briefje an sich aan een nader onderzoek onderwerpen.
[..]
Van 't briefje en/of de plek.
Een user met ludieke stok verplaats acties. Soms een beetje op de rand van de regels hierquote:
check anders de openingspost even, onder 'trivia' staat het wel vermeldt.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:13 schreef Slaif het volgende:
Wat is de zwarte hand dan?
* Broertie en boertie zijn op scootertocht geweest en hebben alle borden die je op kaart hebt ingetekend plus nog een paar extra gehad met zero resultaat.... Hoewel....quote:Op zondag 27 juni 2010 11:18 schreef Thijz het volgende:
Door 'm op deze manier te verplaatsen houdt het je wel van de straat... Ben ff bezig geweest om alle bordjes in Borne te inventariseren.
[ afbeelding ]
Legenda:
Rode stip= Er staat zeker een bord.
Oranje stip = Er staat misschien een bord
Oranje arcering = Onduidelijk of het überhaupt bij Borne hoort en of het binnen de bebouwde kom valt. Google Maps is niet up to date.
da's ook een gave.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:48 schreef Broertie het volgende:
[..]
* Broertie en boertie zijn op scootertocht geweest en hebben alle borden die je op kaart hebt ingetekend plus nog een paar extra gehad met zero resultaat.... Hoewel....
Het enige resultaat dat we hebben bereikt is dat we rood verbrand zijn....
quote:De stok is nog in de Gemeente Borne. Later de foto en meer... Gegroet
ik had wel een foto geplaatst van de nieuwe locatie.quote:
destok.nl is van een zwembad in roosendaal zal wel gefaked email zijnquote:Op maandag 28 juni 2010 08:58 schreef Thijz het volgende:
Heb net een mail van de Stok Brigade (waaris@destok.nl) gekregen:
[..]
Zo'n adres faken is idd extreem simpel.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:17 schreef Richfield het volgende:
[..]
destok.nl is van een zwembad in roosendaal zal wel gefaked email zijn
klopt maar de retourmail ontvangen is dan weer wat lastigerquote:Op maandag 28 juni 2010 10:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo'n adres faken is idd extreem simpel.
Hij ligt in de gemeente Borne, althans, volgens het mailtje. Dan zou 'ie nog in Hertme of Zenderen kunnen liggen.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:59 schreef boertie het volgende:
Als hij al in Borne in de buurt van Almelo ligt is het iig niet aan een plaatsnaambord
QFTWquote:Op maandag 28 juni 2010 19:44 schreef Crutch het volgende:
Overigens ben ik bereid een nieuwe stok met slot te fixen als het te lang gaat duren, 't is nu wel leuk geweest dat geheimzinnige gedoe.
Heb wel een idee, maar die theorie hou ik voor me om geen mensen uit de tent te lokken.......quote:Op maandag 28 juni 2010 20:09 schreef boertie het volgende:
Och een nieuwe stok is het probleem niet. Als het nodig is heb ik hier ook nog wel een stukkie hardhout liggen. Slotje eraan prutsen en we gaan weer verder.![]()
Het gaat er alleen om dat we willen weten waar de oude stok is gebleven en waarom hij weg is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat snap ik, maar het moet wel leuk blijven.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:09 schreef boertie het volgende:
Och een nieuwe stok is het probleem niet. Als het nodig is heb ik hier ook nog wel een stukkie hardhout liggen. Slotje eraan prutsen en we gaan weer verder.![]()
Het gaat er alleen om dat we willen weten waar de oude stok is gebleven en waarom hij weg is
Vond dit al een vaag verhaal, maar omdat het mooi weer was en omdat ik niks beters te doen had, ben ik er maar naartoe gereden, was er de volgende morgen al om een uur of 10 en je raadt het al, geen stok te bekennen..... Aangezien ik ook niet bepaald een groentje ben wat de Fok!-stok betreft, heb ik uiteraard alle borden in een straal van 500 meter afgestruind en niks aparts gevonden...quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:27 schreef HooNibor het volgende:
Sorry jongens voor de onnodige commotie. Ik loop veel in die omgeving en kwam met toeval de sleutel tegen. Ik snapte verder niet wat dit was. Toen ik vandaag weer langs de zelfde plek liep zag ik de stok. Toen viel alles op zijn plek!! Ik heb gegoogle't zoals op de stok stond en vond dit.
Ik heb direct de stok naar een nieuwe plek gebracht!! En dat is wel hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In een dorp nabij Tubbergen!!! Erg klein, maar veel succes allen!!
Op de foto's is inderdaad geen stok te zien. Maar Richfield is zelf iemand die hier al een poosje rondlooptquote:Op maandag 28 juni 2010 20:29 schreef Broertie het volgende:
[..]
Vond dit al een vaag verhaal, maar omdat het mooi weer was en omdat ik niks beters te doen had, ben ik er maar naartoe gereden, was er de volgende morgen al om een uur of 10 en je raadt het al, geen stok te bekennen..... Aangezien ik ook niet bepaald een groentje ben wat de Fok!-stok betreft, heb ik uiteraard alle borden in een straal van 500 meter afgestruind en niks aparts gevonden...
Daarom vond ik dit ook zo'n raar verhaal, want als er een briefje had gelegen, al was het geschreven op een vloeitje, had ik hem wel gevonden......
Ben ik het mee eens, maar dan blijf ik het toch raar vinden dat ik geen briefje heb gevonden, tenzij het briefje er later is neergelegd...quote:Op maandag 28 juni 2010 20:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Op de foto's is inderdaad geen stok te zien. Maar Richfield is zelf iemand die hier al een poosje rondloopt
Is mijn theorie, maar ik weet niets zeker. Alle ontwikkelingen zijn zeer vaag momenteelquote:Op maandag 28 juni 2010 21:04 schreef Crutch het volgende:
Godogodohgod![]()
Zowaar verandert het spel in Wie is de Mol?
Laat ik dat nou ineens wel een tof programma vinden.
Anyway, volgens TaraBoemdinges ligt ie dus nog in Saasveld.
Wordt niet wat, eerst bbq-en en dan verplicht Spanje-Portugal kijken.....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:44 schreef Broertie het volgende:
Als het droog blijft vanavond, zal ik eens een kijkje nemen.....
Helaas pindakaas.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Helaas pindakaas.
En tot dusver ook nog niets van een zwarte_hand vernomen o.i.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |