Naar mijn mening is het de bedoeling dat de stok zoveel mogelijk (liefst verschillende) plaatsen van Nederland aandoet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:53 schreef Slaif het volgende:
Maar als ik het goed begrijp, is het doel alleen om de stok te verplaatsen?
Ach ja, daar heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:42 schreef boertie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is die regel er nooit geweest. Het voordeel is dat de stok nu wel in beweging blijft.
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/derde100.htm nummer 206............quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Van wie is die smiley eigenlijk?
Ivm auteursrecht wilde ik vragen of FOK! 'm tussen de smileys mag zetten.
dan moet je 'm er is niet zo diep insteken, ik had dat ook met de stalen fokstok zelf, die was ik ook bijna kwijt in me rectum, gelukkig trok ik 'm optijd terug.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:16 schreef Thijz het volgende:
[..]
Nou ja, hij is bij mij wel een keer afgebroken, en ik ben 'm in Fleringen bijna kwijt geraakt (Heb ik nog een half uur in het donker staan zoeken), en in Rectum () ben ik 'm ook al bijna kwijt geraakt in de stromende regen, in het donker.
tja, door de regen kan 'ie wat glibberig worden. En als je dan uitglijdt...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:56 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
dan moet je 'm er is niet zo diep insteken, ik had dat ook met de stalen fokstok zelf, die was ik ook bijna kwijt in me rectum, gelukkig trok ik 'm optijd terug.
Nope, eerder hard aan het werkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:40 schreef Broertie het volgende:
Rustig hier vandaag.... Is iedereen de stok aan het ophalen of zo?
ik ben als een oude opa aan het rondlopen omdat ik gigaturbo hard verbrand ben woensdag, en sindsdien ook niet fijn in een auto kan zitten..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:40 schreef Broertie het volgende:
Rustig hier vandaag.... Is iedereen de stok aan het ophalen of zo?
Sterkte met onder de douche staanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:38 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
ik ben als een oude opa aan het rondlopen omdat ik gigaturbo hard verbrand ben woensdag, en sindsdien ook niet fijn in een auto kan zitten..![]()
![]()
vanaf 1 juli ben ik in staat om de fokstok te verplaatsen met mijn dieselslee
Oh gossie.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:38 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
ik ben als een oude opa aan het rondlopen omdat ik gigaturbo hard verbrand ben woensdag, en sindsdien ook niet fijn in een auto kan zitten..![]()
![]()
vanaf 1 juli ben ik in staat om de fokstok te verplaatsen met mijn dieselslee
ja, dat was een zinnige bijdrage aan dit onderwerpquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:59 schreef nijnja het volgende:
Kusjes.
Wat let je? Volgens mij is nog niemand de stok gaan halen dus grijp je kansquote:
Pics van het briefje?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:53 schreef Richfield het volgende:
hij is weg
ik trof een briefje aan waarop stond:
"Wie zal vinden
De stok
In Borne Gelegen"
ik vermoed dat iemand hem dus naar borne gebracht heeft
of Richfield zelfquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:11 schreef swarmahoer het volgende:
ik gok een zwarte hand, dit keer welalhoewel, die post op t forum altijd
What The Fudge, moet heel Borne afgezocht worden... Volgens mij snapt iemand de spelregels niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:53 schreef Richfield het volgende:
hij is weg
ik trof een briefje aan waarop stond:
"Wie zal vinden
De stok
In Borne Gelegen"
ik vermoed dat iemand hem dus naar borne gebracht heeft
Áls hij al in Borne ligt..... Na de laatste week neem ik niets meer voor zeker aan....quote:Op zondag 27 juni 2010 09:19 schreef Thijz het volgende:
What The Fudge, moet heel Borne afgezocht worden... Volgens mij snapt iemand de spelregels niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |