He? Zijn er meerdere?quote:
leuk idee voor een fok topic.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:37 schreef malse-sjanker het volgende:
Een leuke tip voor de snelle locatiespotters zoals bijvoorbeeld Thijz:
meldt je aan via de The Sightseer Newsletter van Google Earth,
Dan krijg je om de zoveel tijd een mailtje met een nieuwsbrief,
om het leuk te maken staat hier ook een sattelietfoto bij van een locatie, en dan is het de bedoeling dat jij die opzoekt op google earth, en een groter beeld printscreent en weer post, als teken dat je weet waar het is.
http://bbs.keyhole.com/ubb/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1250831
Ontopic, ....fokstok.......hoe staat het ermee ?
Oeh, welk topic?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:08 schreef klausmeister het volgende:
[..]
leuk idee voor een fok topic.
als variant op dat andere topic waar je moet raden waar een screenshot van google earth vandaan komt.
Idd, en jullie zijn net te laat, ze zijn ermee gestopt omdat ze alle plekken al eens hebben gehadquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:15 schreef klausmeister het volgende:
Google Earth Quiz Editie Nederland - deel 34
Google Earth Quiz - Wereld Editie # 34
Nooesquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd, en jullie zijn net te laat, ze zijn ermee gestopt omdat ze alle plekken al eens hebben gehad
Ik ben net even op en neer gereden naar Saasveld. Dat bord staat inderdaad op die plek, maar geen stok te bekennenquote:
Ja, en dan ligt hij straks ergens anders.quote:
Inderdaad, net als die foto in Saasveld... daar ligt hij natuurlijk ook weer nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:15 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Ja, en dan ligt hij straks ergens anders.
Niemand gaat kijken en we maken gewoon een nieuwe stok.
Was het trouwens een leuk rondje zaterdag? Eerst naar Saasveld en toen naar Hertme? Of andersom? Ik zie 't al, eerst Hertme, toen als een speer naar Saasveld om daar 10 minuten later de volgende foto te maken. Toch leuk, zo'n iPhone.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
Dat was ik, stond jouw zus te begluren, niet verkeerdquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:06 schreef maok het volgende:
Zus belde net, ook niet gevonden zoals verwacht, ze zag nog wel iemand van een afstandje staan gluren, maar ze wist niet zeker of die er wat mee te maken had of daar toevallig stond.
Nou deze ziet er anders behoorlijk duur uitquote:
WTF, wat een mongoolquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:24 schreef Slaif het volgende:
[..]
Nou deze ziet er anders behoorlijk duur uit
Hé jij bent hier degene die achter een stok aan reist. Niet ik.quote:
sorry, sarcasme modus stond aanquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:26 schreef Slaif het volgende:
[..]
Hé jij bent hier degene die achter een stok aan reist. Niet ik.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef Veurmeur het volgende:
Maar Hoonibor heeft dus een oor aangenaaid? Kan er geen aangifte gedaan worden van diefstal ofzo? Zo'n stok, is toch best duur om te maken? Vooral het slot is aardig duur denk ik.
hehe versta je dat onder sarcasme?quote:
Nee, maar maakt toch niks uit. Je weet van overvallers toch ook niet wie het zijn, maar je doet wel aangifte?quote:
Heeft geen zin, heeft ie alleen maar meer lol van.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:38 schreef Veurmeur het volgende:
[..]
Nee, maar maakt toch niks uit. Je weet van overvallers toch ook niet wie het zijn, maar je doet wel aangifte?
nou nou nouquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:45 schreef BlackHand het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan de Broertie en Boertie incest
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:51 schreef maok het volgende:
Volgens mij is die stok al lang ergens de bbq op gegaan en heeft zwarte hand hier niets mee te maken.
Wie maakt er een nieuwe?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:48 schreef La_Mano_Negra het volgende:
Allemaal broeders van de zwarte handen hier/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueńo en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
Het is overigens allang duidelijk wie de échte dader is en waar hij []woont[/url], dus aangifte is zo gedaan.quote:
Wat ga je eraan doen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:57 schreef schwarze_hand het volgende:
Beter doen jullie nu gewoon even normaal en brengen de stok weer in het spel.
plaatje maar weer even terug gezet (beetje flauw om gelijk weg te halen)quote:
quote:
Waar?quote:
Wat doe jij tof danquote:
Die andere stok ligt in Rotterdam. Weet niet precies waar, maar daar kan iemand op korte termijn vast wel verlichting over geven...quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:07 schreef Crutch het volgende:
Ik zoek me een ongeluk naar een fietsslot, maar heb er geen meer![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:19 schreef schwarze_hand het volgende:
Heb inmiddels ook al een aantal users van daar aan users van hier gekoppeld.
Zal even vragen of er wat bans uitgedeeld kunnen worden.
Mwah, laat maar lekker.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die andere stok ligt in Rotterdam. Weet niet precies waar, maar daar kan iemand op korte termijn vast wel verlichting over geven...
Die stok steek ik gelijk in de fik jongeh.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:23 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mwah, laat maar lekker.
Interesseert me ook niet echt.
Gewoon een nieuwe stok fixen.
Vet jonguh, maar eerst in je reet!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:24 schreef HooNibor het volgende:
[..]
Die stok steek ik gelijk in de fik jongeh.
Het is leuker als B(r)oertie en Thijz hem samen een beetje door Twente blijven verplaatsen inderdaadquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:23 schreef Crutch het volgende:
Mwah, laat maar lekker.
Interesseert me ook niet echt.
Gewoon een nieuwe stok fixen.
Wat is je probleem daarmee?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is leuker als B(r)oertie en Thijz hem samen een beetje door Twente blijven verplaatsen inderdaad
Ja dat is de afgelopen dagen goed gelukt, via Tubbergen naar Fleeringen Borne nog een paar dorpjes en ineens issie in Rotterdamquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:28 schreef Crutch het volgende:
Wat is je probleem daarmee?
Er zijn genoeg kansen voor anderen om hem mee te nemen naar elders.
Nou, bindt hem aan een plaatsnaambord en we kunnen verder!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dat is de afgelopen dagen goed gelukt, via Tubbergen naar Fleeringen Borne nog een paar dorpjes en ineens issie in Rotterdam
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dat is de afgelopen dagen goed gelukt, via Tubbergen naar Fleeringen Borne nog een paar dorpjes en ineens issie in Rotterdam
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:33 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Nou, bindt hem aan een plaatsnaambord en we kunnen verder!
Voor mijn part steek je hem in je reet. Nu is er een nieuwe.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij is helemaal niet in Borne kwijtgeraakt, hij ligt in Rotterdam.
Daar ben jij meer van he, met je incestpraktijkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:52 schreef boertie het volgende:
Voor mijn part steek je hem in je reet. Nu is er een nieuwe.
Messieurs, vanwaar die vijandigheid? WHERE IS THE LOVE?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar ben jij meer van he, met je incestpraktijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |