Was het trouwens een leuk rondje zaterdag? Eerst naar Saasveld en toen naar Hertme? Of andersom? Ik zie 't al, eerst Hertme, toen als een speer naar Saasveld om daar 10 minuten later de volgende foto te maken. Toch leuk, zo'n iPhone.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
Dat was ik, stond jouw zus te begluren, niet verkeerdquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:06 schreef maok het volgende:
Zus belde net, ook niet gevonden zoals verwacht, ze zag nog wel iemand van een afstandje staan gluren, maar ze wist niet zeker of die er wat mee te maken had of daar toevallig stond.
Nou deze ziet er anders behoorlijk duur uitquote:
WTF, wat een mongoolquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:24 schreef Slaif het volgende:
[..]
Nou deze ziet er anders behoorlijk duur uit
Hé jij bent hier degene die achter een stok aan reist. Niet ik.quote:
sorry, sarcasme modus stond aanquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:26 schreef Slaif het volgende:
[..]
Hé jij bent hier degene die achter een stok aan reist. Niet ik.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef Veurmeur het volgende:
Maar Hoonibor heeft dus een oor aangenaaid? Kan er geen aangifte gedaan worden van diefstal ofzo? Zo'n stok, is toch best duur om te maken? Vooral het slot is aardig duur denk ik.
hehe versta je dat onder sarcasme?quote:
Nee, maar maakt toch niks uit. Je weet van overvallers toch ook niet wie het zijn, maar je doet wel aangifte?quote:
Heeft geen zin, heeft ie alleen maar meer lol van.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:38 schreef Veurmeur het volgende:
[..]
Nee, maar maakt toch niks uit. Je weet van overvallers toch ook niet wie het zijn, maar je doet wel aangifte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |