quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
2/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptie
3/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:
geen nieuwe ??quote:
Ik ga eerst maar even kijken wat ze er van zeggen.quote:
2 keer laten lassen kost je buiten de ergernis van het wederom overlijden (want dat doet hij geheid) de helft van een nieuwe voorpijp.. ik zou er een nieuwe onder plempen, 80 ¤ is ook niet de hele wereldquote:Op maandag 21 juni 2010 11:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ga eerst maar even kijken wat ze er van zeggen.
Nieuwe voorpijp is 80 euro volgens Hbase.
Heb om 4 uur een afspraak, dus we zullen zien.
doen ze verdomme het SC topic op slot.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:49 schreef Tjabbo het volgende:
Nog iemand de enorme behoefte om zijn auto zaterdag op de dyno te zetten?
ik organiseer een rollenbankdagje bij Verhoeven in Harskamp. Komen een pleur supras, celica's turbo en skyline hokken. Er zijn nog een aantal plekken vrij. Kost je 60 piek. Als er 16 man of meer bankt kost het je 50 piek.
Daarom ga ik straks even kijken wat ze zeggen.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
2 keer laten lassen kost je buiten de ergernis van het wederom overlijden (want dat doet hij geheid) de helft van een nieuwe voorpijp.. ik zou er een nieuwe onder plempen, 80 ¤ is ook niet de hele wereld
Vol = vol [/pim]quote:Op maandag 21 juni 2010 11:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
doen ze verdomme het SC topic op slot.
Ebay!quote:Op maandag 21 juni 2010 11:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ga eerst maar even kijken wat ze er van zeggen.
Nieuwe voorpijp is 80 euro volgens Hbase.
Heb om 4 uur een afspraak, dus we zullen zien.
Dankjequote:Op maandag 21 juni 2010 12:48 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti schuift een half broodje richting Anne
Da's meer dan een euro per PK, afzetterquote:Op maandag 21 juni 2010 10:49 schreef Tjabbo het volgende:
Nog iemand de enorme behoefte om zijn auto zaterdag op de dyno te zetten?
ik organiseer een rollenbankdagje bij Verhoeven in Harskamp. Komen een pleur supras, celica's turbo en skyline hokken. Er zijn nog een aantal plekken vrij. Kost je 60 piek. Als er 16 man of meer bankt kost het je 50 piek.
Tof.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:54 schreef Sjoegerd het volgende:
Als het goed is gaat de AX deze zomer Oostenrijk zien.. En als ik m volgende zomer nog heb dan Noorwegen/Zweden
We gaan eerst aankomend weekend naar België met de Polo en de AX... En dan paar weken later wilden we naar Engeland gaan maar de boot is voor ons beetje te duur. Kunnen we net zo goed naar Oostenrijk tuffenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Tof.
De mijne komt dit jaar niet verder dan België of Duitsland.
Leukquote:Op maandag 21 juni 2010 14:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
We gaan eerst aankomend weekend naar België met de Polo en de AX... En dan paar weken later wilden we naar Engeland gaan maar de boot is voor ons beetje te duur. Kunnen we net zo goed naar Oostenrijk tuffen.. Heb dus aardig wat kilometers voor de boeg.
Zo doen wij het wel jaquote:Op maandag 21 juni 2010 14:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Leuk
Ik zou ook wel willen eigenlijk
Spullen achterin en gaan
Dat maakt het juist allemaal leuk.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zo doen wij het wel ja.. En dan met twee van die auto's die er eigenlijk niet voor bedoeld zijn
VW Polo van ongeveer '92quote:
Goed dat je het zegt. Oh nee, we gaan niet met mijn auto, dus dan hebben we lease-dinges.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:07 schreef mstr het volgende:
Misschien is een ANWB-lidmaatschap ook geen gek idee.
Punt is, auto staat op mijn naam. Weet niet of dat uit maakt?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:07 schreef mstr het volgende:
Misschien is een ANWB-lidmaatschap ook geen gek idee.
Week 29 geloof ik. We kunnen maar één week omdat niet iedereen echt gelijk vakantie heeftquote:Op maandag 21 juni 2010 15:10 schreef Dingest het volgende:
O ja, die Polo had ik de eerste keer overheen gelezen
Nja,'niet voor bedoeld' is ook relatief. Vroegah werd een gezin van 4 man gewoon in een Fiat 500 gepropt en dat ging dan ook gewoon naar die regio. Een AX is meer in zijn element in de stad dan in de Alpen of zo, maar het kan echt prima.
Wanneer gaan jullie dan, wat als we per toeval in dezelfde regio zijn...
ANWB is persoonsgebonden meen ik.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Punt is, auto staat op mijn naam. Weet niet of dat uit maakt?
Dat weet ik dus nietquote:Op maandag 21 juni 2010 15:13 schreef Dingest het volgende:
Ik heb geen agenda met de weeknummers. Doe gewoon eens de data
Weeknummers werken we hier meequote:
Oh.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:28 schreef Dingest het volgende:
Is vlak bij mijSterker nog, ik kan je dan een Huis-aan-Huis bezorgen want daar kom ik elke woensdag vlak langs
Wij gaan gewoon en zien wel waar we uitkomenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:24 schreef Dingest het volgende:
Week 29 is van maandag 19 tot zondag 25 juli. Ik ben zoals het er nu uitziet van plan die donderdag van 22 juli te vertrekken
Ik had voor mijzelf deze route in gedachten, met o.a. de Gotthardpas, San Bernadinopas, Stelviopas en Timmelsjochpas. Ik had eerst een andere route uitgezet, maar die heb ik ingekort wegens de kosten en omdat ik een paar weken later al naar Aosta ga en alsnog in dat gebied kom
Je mist de Gavia passquote:Op maandag 21 juni 2010 15:24 schreef Dingest het volgende:
Week 29 is van maandag 19 tot zondag 25 juli. Ik ben zoals het er nu uitziet van plan die donderdag van 22 juli te vertrekken
Ik had voor mijzelf deze route in gedachten, met o.a. de Gotthardpas, San Bernadinopas, Stelviopas en Timmelsjochpas. Ik had eerst een andere route uitgezet, maar die heb ik ingekort wegens de kosten en omdat ik een paar weken later al naar Aosta ga en alsnog in dat gebied kom
Net gereden... Is 1,5 uur terug nog net?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:20 schreef Paladijn het volgende:
Dat moet je dan ook niet controleren als je net gereden hebt
En anders, rap bijvullen
Ik vul het sowieso bij voor ik naar België ga. Moet ik het alleen eerst even halen en kijken welke ik moet hebbenquote:Op maandag 21 juni 2010 16:28 schreef Paladijn het volgende:
Nee, half uurtje zou ruim genoeg moeten zijn om de olie weer netjes uit het blok te laten lopen.
Risico met 'snel' controlleren is dat je door de verkeerde meting teveel olie in het blok gooit wat ook weer niet goed is voor de motor.
Moet je dat serieus in beide SC's melden?quote:
Ja.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet je dat serieus in beide SC's melden?
Pff.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja.
Bij de andere was het vooral ook een 'hoi'
Wat is een 'maf' geluid?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Pff.
Mijn auto maakte vanochtend een maf geluid tijdens het starten. voorderest geen last meer van gehad.
Doet ie t nog steeds?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Toen ik em startte leek het alsof er iets doordraaide.
Misschien startmotor...quote:Op maandag 21 juni 2010 16:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Toen ik em startte leek het alsof er iets doordraaide.
Mijn startmotor blijft ook altijd beetje hangen.. Zou het best kunnen zijn ja.quote:
Niet echt, want het bonkte een beetje onder de auto.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:03 schreef Paladijn het volgende:
Had je ook wel met ducktape en wat tie-wraps kunnen doen.
Ik vind het er ook wel goed uit zienquote:Op maandag 21 juni 2010 16:03 schreef Paladijn het volgende:
Wat nieuwe snapshots van de Saab:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind'm er eigenlijk nog beter uitzien ook
Over twee weken waarschijnlijk nieuwe foto's van de uiteindelijke styling/tjoening, zodra we de stickers binnen hebben.
Wat is dat nou weer voor een redneck oplossing danquote:Op maandag 21 juni 2010 17:03 schreef Paladijn het volgende:
Had je ook wel met ducktape en wat tie-wraps kunnen doen.
Ik wilde het eerst wel doen, om naar de garage te komen.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een redneck oplossing dan
Zijn wel twee dingen die ik in de auto heb liggenquote:Op maandag 21 juni 2010 17:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een redneck oplossing dan
Nee johquote:Op maandag 21 juni 2010 17:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wilde het eerst wel doen, om naar de garage te komen.
Van Bormio naar Ponte di Legno? Als er die dag tijd over is zou ik dat wel op en neer kunnen rijden, ik heb wel meer stukjes route die optioneel zijn bij tijd over.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je mist de Gavia pass
Er is ook teveel moois aan leuke routes in die omgeving helaas... om het maar niet over drukte in het zomerseizoen te hebben
Boot te duur? Via Calais-Dover kost het ¤75,- per auto incl inzittenden. Misschien dat het hoofdseizoen wat duurder is, maar veel zal het niet schelen.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
We gaan eerst aankomend weekend naar België met de Polo en de AX... En dan paar weken later wilden we naar Engeland gaan maar de boot is voor ons beetje te duur. Kunnen we net zo goed naar Oostenrijk tuffen.. Heb dus aardig wat kilometers voor de boeg.
Timmelsjochquote:Op maandag 21 juni 2010 15:24 schreef Dingest het volgende:
Bij Hoek van Holland is het al gauw minstens 150 euro inclusief passagiers.. En aangezien we met 2 auto's gaan en we ook weer terug moeten vonden we dat gewoon te veel.. En naar Calais is ook weer een tank benzine dus zoveel maakt het ook niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Boot te duur? Via Calais-Dover kost het ¤75,- per auto incl inzittenden. Misschien dat het hoofdseizoen wat duurder is, maar veel zal het niet schelen.
[..]
Timmelsjochdie vind ik persoonlijk nog gaver als de Stelvio. Hou wel rekening met de openingstijden, ik meende dat die rond 8u dicht ging aan de Oostenrijkse zijde. En Merano - Sölden kostte mij al 3 uur.
Kleur al laten veranderen bij de RDW?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:03 schreef Paladijn het volgende:
Wat nieuwe snapshots van de Saab:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind'm er eigenlijk nog beter uitzien ook
Over twee weken waarschijnlijk nieuwe foto's van de uiteindelijke styling/tjoening, zodra we de stickers binnen hebben.
Retour Duinkerken-Dover (wat wij doen) is al vanaf 30 euro per auto en 2 inzittenden, maar het hangt er ook erg vanaf hoe laat je gaat.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Boot te duur? Via Calais-Dover kost het ¤75,- per auto incl inzittenden. Misschien dat het hoofdseizoen wat duurder is, maar veel zal het niet schelen.
[..]
Timmelsjochdie vind ik persoonlijk nog gaver als de Stelvio. Hou wel rekening met de openingstijden, ik meende dat die rond 8u dicht ging aan de Oostenrijkse zijde. En Merano - Sölden kostte mij al 3 uur.
schijnt belangrijk te zijnquote:*4, 5, 1, 2, 6 en dan pas 3!
Heb je er al wel foto's van?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:12 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb een Volvo 343 bijgekochtOngezien en op afstand. Dalijk lekker belastingvrij rondkachelen met een variomatic
Stonden er nog aandachtspunten bij?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:27 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Voorspoiler, pinstriping, GT velgen, rood interieur!
Ja, achtervering doorgezakt (heb ik nog compleet liggen thuis) en veel roest. Maargoed, hij kostte niet veel dus dat maakt niet uit. En ik heb een lasapparaat thuis.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Stonden er nog aandachtspunten bij?
Op die pinstriping na issie tof
Van de Tomos die we binnenkort hier thuis hebben staan moet als t goed is de carburateur schoongemaakt worden, lijkt me wel leuk klusje voor mijquote:Op maandag 21 juni 2010 23:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ja, achtervering doorgezakt (heb ik nog compleet liggen thuis) en veel roest. Maargoed, hij kostte niet veel dus dat maakt niet uit. En ik heb een lasapparaat thuis.
Hij loopt op LPG, is belastingvrij, motorisch in orde (alleen carb heeft revisie nodig, maar dat is standaard bij deze dingen).
En die striping is juist gaaaaf! Dit is de zogenaamde 343 Black Beauty. Daar zijn er zover de Volvo 300 club weet nog ongeveer 5 van bekend. Er zit een GT interieur in (extra klokken, andere vormgeving, ander stuur, andere kleuren etc.). De zwarte buitenkleur met rode strepen zijn ook typerend voor dit model.
Ik vind het mooi!
Ga je de Jeep meenemen naar NL eigenlijk? Als je dat ding langer dan 6mdn op naam hebt staan in de states, hoef je geen import heffingen en bpm te betalen namelijk, kost je dus alleen de overtocht, beetje ombouwen van verlichting misschien en keuringskosten (80 euro oid).quote:Op maandag 21 juni 2010 22:12 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb een Volvo 343 bijgekochtOngezien en op afstand. Dalijk lekker belastingvrij rondkachelen met een variomatic
haha, gaaf!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vanmiddag sleutelen aan de auto met m'n pappieEindelijk een radio en een niet kapotte accuklem
En die oranje Saab ziet er goed uit!Ben benieuwd naar het eindresultaat
Hij komt over 4 maanden met de boot mee. Nederlandse verlichting zit er al in (Hella H4 lampen, oranje zijknippers). Inderdaad geen BTW+BPM.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga je de Jeep meenemen naar NL eigenlijk? Als je dat ding langer dan 6mdn op naam hebt staan in de states, hoef je geen import heffingen en bpm te betalen namelijk, kost je dus alleen de overtocht, beetje ombouwen van verlichting misschien en keuringskosten (80 euro oid).
Tegen die tijd een meet? Ik wil die PTA-SCers toch wel een keer in het echt zienquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:25 schreef Dingest het volgende:
Oei, dan kunnen we dat ding eindelijk eens van naderbij bekijken![]()
![]()
Ik moet mijn huis nog schoonmaken voordat ik op vakantie ga, maar ik heb geen zin
Ik heb met zoiets wel graag een merk wat niet zo budget is zeg maar. Zelfde met elektronica. Koop liever een laptop van Toshiba dan eentje van Medion ookal betaal ik 200 euro meer. Stelt mezelf toch wat meer gerustquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tegen die tijd een meet? Ik wil die PTA-SCers toch wel een keer in het echt zienNouja, misschien niet maar dan weet ik dat ook meteen weer
![]()
@Sjoegerd: Je kunt beter 2x zo goedkope olie in je auto gooien en 2x zo vaak vervangen imo
flikker er wel even dezelfde meuk in (5W30 bv.) als er door de vorige eigenaar ingegooid is, moet wel op de oude garage-rekeningen staan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:38 schreef Sjoegerd het volgende:
Motorolie, check. Was bij de Formido toch een stuk goedkoper dan bij t tankstation. En Valvoline is ook weer niet zo budget als die meuk van de Lidl
Garage rekeningen? Die gast deed t allemaal zelf.. Heb in t boekje gekeken en daar stond in dat er 5W40, 10W40 en 15W40 in kan. Dus heb maar de middelste, 10W40 gehaald.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
flikker er wel even dezelfde meuk in (5W30 bv.) als er door de vorige eigenaar ingegooid is, moet wel op de oude garage-rekeningen staan.
Tja volgens het boekje raden ze Total aan.. Maar volgens mij maakt het echt geen reet uit of je er nou Total of Valvoline in flikkert bij mijquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:52 schreef PeuRac het volgende:
Bij mij gaat er alleen in wat Alfa voorschrijft, Selenia dus, zeer beperkt verkrijgbaar, niet heel goedkoop, maar nog nooit problemen mee gehad.
Vandaag niet zo. Je bent een week te laat.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:11 schreef Ballebek het volgende:
Denk is kijken of het nog leeft en ... Ja dus...
Neuk jou!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Tot over een maand ballebek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je durft het dus weer aan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:43 schreef Ballebek het volgende:
Heerlijk in m'n grot veilig van rare lui met rubberen kippen op hun knar, lada lovers, meisje met ijsjes, rare wannabe peugeotrijders met vage connecties in de financiele wereld en zo kan ik nog wel ff doorgaan...
Ofwel, bezig maar niet hier aanwezig
hij is dan ook niet voor mijquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:04 schreef Ballebek het volgende:
Ja voyeur, klachten?
Enne, mooi zweepje... Die koop je niet bij de seksshop
Dat willen we echt niet weten hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij is dan ook niet voor mijik laat er op dit moment een speciaal voor mij maken
Onweer lijkt mij het probleem niet. Bijkomende regen is minder handig dan jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:49 schreef Barcaconia het volgende:
Even een handigheidje voor iedereen: Auto's zonder dak moet je niet in onweer buiten laten staan.
Zou tegen die tijd vast wel kunnen jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tegen die tijd een meet? Ik wil die PTA-SCers toch wel een keer in het echt zienNouja, misschien niet maar dan weet ik dat ook meteen weer
![]()
Heb je geen garage dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:49 schreef Barcaconia het volgende:
Even een handigheidje voor iedereen: Auto's zonder dak moet je niet in onweer buiten laten staan.
dingest welquote:
omdat ik zelf de materialen aanleverquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:53 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nou wil ik er wel meer over wetenWaarom moet-ie 'op maat' gemaakt worden?
het gaatom rubbers uit busdeuren, hartstikke PTA!quote:
een zweep is net zo simpel als een band. Banden lijken allemaal rond, zwart en van rubber, maar de ene is de andere niet!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:56 schreef Dingest het volgende:
Het lijkt mij juist essentieel voor dit topic dat iedereen weet waarom zoiets simpels als een zweepje nog speciaal voor iemand gemaakt moet worden
Zijn er ook zomer-zwepen, winter-zwepen, all-seasons en winterkettingen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
een zweep is net zo simpel als een band. Banden lijken allemaal rond, zwart en van rubber, maar de ene is de andere niet!
wel kettingenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:01 schreef Dingest het volgende:
[..]
Zijn er ook zomer-zwepen, winter-zwepen, all-seasons en winterkettingen?
Dat is keiduur manquote:
Ga jij dan naar ONZ de volgende keer dat je wilt baggeren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga jij dan naar ONZ de volgende keer dat je wilt baggeren?![]()
Kan Alexxxxx inderdaad naar KEL en kunnen we het hier over dingen als volgelopen dakloze auto's hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Die van mij was minder dan 500 euro, compleet met werkbankquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:22 schreef Anne het volgende:
Misschien kun je zelf gewoon even optiefen eigenlijk.
We hebben het nou toch weer over de garage, en niet over het zweepje toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die van mij was minder dan 500 euro, compleet met werkbank
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:22 schreef Anne het volgende:
Misschien kun je zelf gewoon even optiefen eigenlijk.
quote:
Neuh, maar als mod heb je wel een soort van voorbeeldrol. Kutposts neerzetten is één ding, maar als mod is het niet echt wenselijk om het op die toon op de man te spelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:29 schreef Anne het volgende:
Lekker boeiend zeg, ik zit hier niet om vriendinnetjes te maken.
Ik zal het de volgende keer mijn kloontje laten posten als dat je blijer maakt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:34 schreef Dingest het volgende:
[..]
Neuh, maar als mod heb je wel een soort van voorbeeldrol. Kutposts neerzetten is één ding, maar als mod is het niet echt wenselijk om het op die toon op de man te spelen.
garage natuurlijk. je hebt ook zweepjes die zo duur zijn, maar das buiten mijn budget, en ik ben geen zweepjesgek of zoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:29 schreef Dingest het volgende:
[..]
We hebben het nou toch weer over de garage, en niet over het zweepje toch?![]()
(Ik ben heel erg tijd aan het rekken omdat ik gewoon niet wil schoonmaken)
En ze hebben geen werkbank, neem ik aanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
garage natuurlijk. je hebt ook zweepjes die zo duur zijn, maar das buiten mijn budget, en ik ben geen zweepjesgek of zo
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:43 schreef Dingest het volgende:
Wat niet weet, wat niet deert![]()
Ik ken alleen jouw kloon.
[..]
En ze hebben geen werkbank, neem ik aan![]()
(dat was de grap)
Ach, het zegt meer over dan over mij. En haar serieus nemen doe ik niet, dus no harm donequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:34 schreef Dingest het volgende:
[..]
Neuh, maar als mod heb je wel een soort van voorbeeldrol. Kutposts neerzetten is één ding, maar als mod is het niet echt wenselijk om het op die toon op de man te spelen.
Whehehe, lekker toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:04 schreef PeuRac het volgende:
pfff, ben net helemaal kapot gegaan, 2u voetballen is een beetje veel van het goede als je al jaren niet meer aan sport doet
Tijd gaat snel he... Was met mijn teletijdmachine teruggegaan in de tijd...quote:
Nee...quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:14 schreef PeuRac het volgende:
Ben je nu alweer hier?Heb je niks beters te doen?
Wanneer is dat nou eigenlijk?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:22 schreef Sjoegerd het volgende:
Bijna Graspop.. En dus ook bijna Oostenrijk
Wat?quote:
En morgen gaan wequote:Op woensdag 23 juni 2010 12:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Graspop, maar ik heb het al gelezen, overmorgen
Die regelmatig terugkomende sneer waar Anne weer op hapt is nou ook niet bepaald het toonbeeld van onbesproken gedrag.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, het zegt meer over dan over mij. En haar serieus nemen doe ik niet, dus no harm done
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:51 schreef Dangel het volgende:
Ff onder een andere account bij mn ouders weest wel!
Goed.quote:
Goed.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:35 schreef Barcaconia het volgende:
Post dan morgen meteen hoe het dan is, dan houd ik daar rekening mee.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:29 schreef Anne het volgende:
Trusten.
quote:
Het was zeker niet als een sneer bedoeld, maar als zij Alex op gedrag wijst wat zij zelf ook veelvuldig vertoond dan vind ik dat ik daar iets van mag zeggenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die regelmatig terugkomende sneer waar Anne weer op hapt is nou ook niet bepaald het toonbeeld van onbesproken gedrag.
Niemand is te verplichten om een ander te mogen, maar je kunt elkaar ook wel wat ontzien. Het is geen kippenhok hier...
hoi annequote:Op donderdag 24 juni 2010 10:08 schreef Anne het volgende:
Jij komt elke keer alleen maar hoi zeggen!
Neequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoi anne
zo beter dan?
ben gewoon druk
wat jij mij zegt is dat jij een naar persoon bent en niet zo vervelend moet doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, het zegt meer over dan over mij. En haar serieus nemen doe ik niet, dus no harm done
ik heb nu wat meer gezegt! Iets met olie en vuur whehequote:
wat is er legitiem aan dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:50 schreef Sjoegerd het volgende:
Eens een keer legitiem "mogguh" zeggen
Normaal zeg ik het na 12 uurquote:
Gefeliquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:38 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb mn kentekenNu is mn garage vanmiddag dicht
kan ik em nog niet ophalen.
Of ja, kan wel (ik heb de reservesleutels hier), maar er liggen nog wat spullen binnen die ik wil hebben
[ afbeelding ]
Te lang, ik kocht de auto 7 weken geleden, de garage zou beginnen met de afbouw toen ik in Italië zat. Helaas kreeg ik een telefoontje toen ik terug was dat de auto nog bij de verkoper stond. Dat was dus al bijna drie weken vertraging. Vervolgens nog wat problemen gehad met onderdelen die niet of moeilijk te krijgen waren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gefeli![]()
![]()
platen bestellen, erop schroeven een gaan met die ehhh.. pizza![]()
Hoe lang heeft het nou nog geduurd voor je het had ??
*te lui om terug te zoeken
13 dagen is best langachtig, maar niet abnormaal als je in een drukke regio keurt .. vandaasr dast ik toen de moeite heb genomen om het in Heerenveen te doen, donderdag gekeurd plus meteen APK, en dinsdag erop had ik het spul binnen; echt súpersnelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Te lang, ik kocht de auto 7 weken geleden, de garage zou beginnen met de afbouw toen ik in Italië zat. Helaas kreeg ik een telefoontje toen ik terug was dat de auto nog bij de verkoper stond. Dat was dus al bijna drie weken vertraging. Vervolgens nog wat problemen gehad met onderdelen die niet of moeilijk te krijgen waren.
Daarna laten keuren en ipv de gebruikelijke 5 werkdagen heb ik 13 werkdagen (ruim twee en halve week dus) moeten wachten op mijn kenteken.
Nu moet ik er nog het eea aan laten doen voordat die is zoals ik em wil hebben. Zoals dak spuiten, bodem in de dinitrol (anti-roest), het (originele) recaro interieur erin, taxeren, nieuwe uitlaat, remmen vervangen, etc. Meer jaren plannetje dus. Als dat af is gaat er een KdFi (motormanangementsysteem) en LPi in.
Ga je de kdfi ook zelf afstellen? ze hebben best aardige cursussen om kennis te maken met mappen en met dat apparaatje.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Te lang, ik kocht de auto 7 weken geleden, de garage zou beginnen met de afbouw toen ik in Italië zat. Helaas kreeg ik een telefoontje toen ik terug was dat de auto nog bij de verkoper stond. Dat was dus al bijna drie weken vertraging. Vervolgens nog wat problemen gehad met onderdelen die niet of moeilijk te krijgen waren.
Daarna laten keuren en ipv de gebruikelijke 5 werkdagen heb ik 13 werkdagen (ruim twee en halve week dus) moeten wachten op mijn kenteken.
Nu moet ik er nog het eea aan laten doen voordat die is zoals ik em wil hebben. Zoals dak spuiten, bodem in de dinitrol (anti-roest), het (originele) recaro interieur erin, taxeren, nieuwe uitlaat, remmen vervangen, etc. Meer jaren plannetje dus. Als dat af is gaat er een KdFi (motormanangementsysteem) en LPi in.
even verbeterd 14.gifquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:13 schreef Grielen het volgende:
Sommige mensen zou het recht om te rijden ontnomen moeten worden.
tuurlijk niet, dan moet ie achter zijn comuter vandaan komenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:15 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
even verbeterd 14.gif
Wat een mongol jonge!
Je hebt hem toch wel geslagen he.
Uiteraard, die cursussen wil ik ook volgen, lijkt me leuk om te leren en te doenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ga je de kdfi ook zelf afstellen? ze hebben best aardige cursussen om kennis te maken met mappen en met dat apparaatje.
Val je wel lekker op. En genoeg videowagensquote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:52 schreef Paladijn het volgende:
Tijd voor de carbagerun 'meeting', vanavond volgeladen met schildjes en stickers weer terug
En op een of andere manier moet het nabij Assen terwijl de TT aan de gang is...
Hier ook zo goed als windstil, net stukkie wezen hobbelen in de gedeukte Chevy.. veel te warm, het is gewoon ranzigquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:13 schreef Anne het volgende:
Beetje benauwd vind ik het.
Het is hier ook windstil.
As usualquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:01 schreef Anne het volgende:
Jawel, komt door ons. Vooral door jou. JOUW SCHULD!!
Als ik nog meer uit trek blijft de buuf erin denk ikquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:07 schreef invine het volgende:
ik vind het wel meevallen buiten.. gewoon niet zoveel doen dan zweet je ook niet
Je bent welkomquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
Lijkt me supercool om eens op een amerikaanse sloperij rond te neuzen
Ik zou wel eens naar zo'n heeeeeeele grote willen, lijkt me geweldig, op YT zijn ook wel filmpjes te vinden.. auto's zo ver als eje kunt kijkenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je bent welkom
Ze hadden ook een hoek met alleen maar oude Amerikanen maar ik ben daar totaal niet in geïnteresseerd, dus daar ben ik voorbij gelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Vooral die 242 was echt gaaaaaf! Ik zou dat ding graag in Nederland hebben. Hij was nog zo goed als compleet (motor en interieur volledig compleet!). Er stond op geschreven dat de koppakking lek was. Geen schade te zien oid. Dure auto in NL.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:49 schreef PeuRac het volgende:
@Bara, die E30 en 242 zouden veel mensen hier een moord voor doen, auto's zijn nog best hard zeker?
Nu hoeft het al niet meerquote:Op zondag 27 juni 2010 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij mag ook een topicop BB openen met je sloopfoto's hoormaar danin overige reportages
Grappig, ik moest meteen aan jou denken.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, die is van een ouder echtpaar uit Maarssen, die hebben een cottage in engeland waar alleen een modderig zandpad naar toe loopt, en daarom hebben ze een Niva
hebben meer mensen last van als ze een niva zien, heel raarquote:Op zondag 27 juni 2010 00:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Grappig, ik moest meteen aan jou denken.
Nu ga ik wel echt slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |