Oh.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:28 schreef Dingest het volgende:
Is vlak bij mijSterker nog, ik kan je dan een Huis-aan-Huis bezorgen want daar kom ik elke woensdag vlak langs
Wij gaan gewoon en zien wel waar we uitkomenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:24 schreef Dingest het volgende:
Week 29 is van maandag 19 tot zondag 25 juli. Ik ben zoals het er nu uitziet van plan die donderdag van 22 juli te vertrekken
Ik had voor mijzelf deze route in gedachten, met o.a. de Gotthardpas, San Bernadinopas, Stelviopas en Timmelsjochpas. Ik had eerst een andere route uitgezet, maar die heb ik ingekort wegens de kosten en omdat ik een paar weken later al naar Aosta ga en alsnog in dat gebied kom
Je mist de Gavia passquote:Op maandag 21 juni 2010 15:24 schreef Dingest het volgende:
Week 29 is van maandag 19 tot zondag 25 juli. Ik ben zoals het er nu uitziet van plan die donderdag van 22 juli te vertrekken
Ik had voor mijzelf deze route in gedachten, met o.a. de Gotthardpas, San Bernadinopas, Stelviopas en Timmelsjochpas. Ik had eerst een andere route uitgezet, maar die heb ik ingekort wegens de kosten en omdat ik een paar weken later al naar Aosta ga en alsnog in dat gebied kom
Net gereden... Is 1,5 uur terug nog net?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:20 schreef Paladijn het volgende:
Dat moet je dan ook niet controleren als je net gereden hebt
En anders, rap bijvullen
Ik vul het sowieso bij voor ik naar België ga. Moet ik het alleen eerst even halen en kijken welke ik moet hebbenquote:Op maandag 21 juni 2010 16:28 schreef Paladijn het volgende:
Nee, half uurtje zou ruim genoeg moeten zijn om de olie weer netjes uit het blok te laten lopen.
Risico met 'snel' controlleren is dat je door de verkeerde meting teveel olie in het blok gooit wat ook weer niet goed is voor de motor.
Moet je dat serieus in beide SC's melden?quote:
Ja.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet je dat serieus in beide SC's melden?
Pff.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja.
Bij de andere was het vooral ook een 'hoi'
Wat is een 'maf' geluid?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Pff.
Mijn auto maakte vanochtend een maf geluid tijdens het starten. voorderest geen last meer van gehad.
Doet ie t nog steeds?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Toen ik em startte leek het alsof er iets doordraaide.
Misschien startmotor...quote:Op maandag 21 juni 2010 16:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Toen ik em startte leek het alsof er iets doordraaide.
Mijn startmotor blijft ook altijd beetje hangen.. Zou het best kunnen zijn ja.quote:
Niet echt, want het bonkte een beetje onder de auto.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:03 schreef Paladijn het volgende:
Had je ook wel met ducktape en wat tie-wraps kunnen doen.
Ik vind het er ook wel goed uit zienquote:Op maandag 21 juni 2010 16:03 schreef Paladijn het volgende:
Wat nieuwe snapshots van de Saab:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind'm er eigenlijk nog beter uitzien ook
Over twee weken waarschijnlijk nieuwe foto's van de uiteindelijke styling/tjoening, zodra we de stickers binnen hebben.
Wat is dat nou weer voor een redneck oplossing danquote:Op maandag 21 juni 2010 17:03 schreef Paladijn het volgende:
Had je ook wel met ducktape en wat tie-wraps kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |