Welnee, hij zit hier al sinds 2004:quote:Op zondag 20 juni 2010 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik hop hetkan me niet voorstellen dat ie het echt niet in de gaten heeft
maar het is ook wel een noepje natuurlijk
Ik kan het daar alleen maar mee eens zijn natuurlijkquote:Op zondag 20 juni 2010 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is ook wel een snoepje natuurlijk
Komen jullie naar Graspop?quote:
Wat zij zegt.quote:
Hadden ze weer aan laventekort?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat zij zegt.
Loop zaterdag in de Efteling
Daar ben ik gelukkig iets te lang en slank voorquote:
Radioquote:Op zondag 20 juni 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als het goed is vanaf morgen een werkende radio, een niet meer leeglopende gloednieuwe achterband en een niet meer stukke accuklem![]()
Ik hou van mijn pappie
![]()
ik heb "MarijkeCD" in de Niva liggenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als het goed is vanaf morgen een werkende radio, een niet meer leeglopende gloednieuwe achterband en een niet meer stukke accuklem![]()
Ik hou van mijn pappie
![]()
Met aux ingang en kabelquote:
Ik heb geen cd spelerquote:Op zondag 20 juni 2010 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb "MarijkeCD" in de Niva liggen![]()
En radiojeej!
Oh ja!quote:Op zondag 20 juni 2010 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
We gaan morgen in de NIva toch ja toch alsjeblieft toch?![]()
Mijn antenenis nog steeds niet gefixt, de garage wilde niet zonder ovelrg gaten boren![]()
Ik heb geloof ik geen aux.. En al helemaal geen USB. Maar wel CDquote:Op zondag 20 juni 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met aux ingang en kabelEn USB poort
![]()
[..]
Ik heb geen cd speler![]()
JaOeh en m'n pappie denkt m'n antenne ook nog te kunnen fixen
Omdat een NIva dus helu geen antenevoorzieningen heeftquote:Op zondag 20 juni 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja!Dat zeker
Anders wordt m'n pappie boos, want die heeft zijn auto aan het eind van de middag weer nodig
Ik zal nog wel even een nieuw cdtje branden als ik tijd heb
hahahahaHoezo moet daar een gat voor geboord worden?
Goedkoopste van de Kijkshop, wel 35 euroquote:Op zondag 20 juni 2010 23:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik geen aux.. En al helemaal geen USB. Maar wel CD... 10 jaar oude Pioneer ofzo
Ohquote:Op zondag 20 juni 2010 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat een NIva dus helu geen antenevoorzieningen heeft![]()
ik dnek dat ze er een inhet dashbordkastej maken mken of zo, plakentenens op het raam schijnen kut te zijn?
ik ook niet, maar de monteur die altidj aan mijn auto sleutelt heeft de zlefdebaard als Eriwn, dus ik vind hem tofquote:Op zondag 20 juni 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OhDat wist ik helemaal niet
![]()
Geen flauw idee, daar heb ik dan weer geen verstand van
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook niet, maar de monteur die altidj aan mijn auto sleutelt heeft de zlefdebaard als Eriwn, dus ik vind hem tof![]()
En die zei dat
Koop een 2e hands el cheapo ding voor weinig. Mijn radio met slechts een CD speler (MP3 is nieuwerwetse rommel, USB behoort tot sciencefiction). Maar hij bevalt me primaquote:Op zondag 20 juni 2010 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedkoopste van de Kijkshop, wel 35 euroMaar met cdspeler was al snel 40 euro duurder, en dat heb ik er niet voor over. Bovendien wil ik liever aux in (het kabeltje lag er al uit, een euro in Hongkong
) want op m'n MP3 speler staat alles wat ik wil luisteren
Ehm, nee, want ik heb er al eentje gekocht?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:17 schreef 2cv het volgende:
[..]
Koop een 2e hands el cheapo ding voor weinig. Mijn radio met slechts een CD speler (MP3 is nieuwerwetse rommel, USB behoort tot sciencefiction). Maar hij bevalt me prima
Hij heeft een oerlada gehad voor de autocross, en rijdvoorzn lol in terreinwagens tegenwoordig dus hij kent EN de techniekvan de Lada EN de techniek van de 4x4quote:Op zondag 20 juni 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]LOL
Ik heb een meelevende monteurwaardoor ik moest huilen na 2 ritjes garage
![]()
Meisje dat ik ben
En ik neem aan dat hij er verstand van heeft, die man met die baard
Mijn auto ziet er niet oldtimerig uit oid, dus ik ben dol op m'n radio met uitneembaar frontjequote:Op zondag 20 juni 2010 23:20 schreef Sjoegerd het volgende:
Mijne zat in de auto.. Scheelde me weer een redelijk bijpassende radio opscharrelen. Want die nieuwe dingen vind ik er niet uit zien in de meeste auto's
En plakantennes aan t raam schijnen kut te zijn ja. Ontvangst moet niet zo heel geweldig zijn.
Vinnik ookquote:
Lekker koese frommeske!quote:Op zondag 20 juni 2010 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vinnik ook
En nu echt slapen, trusten allemaal
Ik haal het frontje er nooit uitquote:Op zondag 20 juni 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn auto ziet er niet oldtimerig uit oid, dus ik ben dol op m'n radio met uitneembaar frontje![]()
En ik ben blij dat ie er niet in zat, want de vorige eigenaar had de stroom voor de radio van de 12V aansluiting gehaald, dus had ik nooit m'n Tomtom kunnen opladen... Maar strakjes wel
![]()
Ik heb eerder een flut-radio gekocht van een kennis, compleet met boekje. Die radio was flut omdat je het ding voor het grootste gedeelte weer opnieuw in moest stellen als je hem uit gezet had (de radio, niet de auto, ligt dus aan de radio zelf). Nu heb ik een gratis radio van een collega. Zonder boekje, maar ik geloof echt niet dat die gejat is (los daarvan: als dat ding wel gejat is, doet hij het dan minder goed?). Het enige wat aan die radio mankeert is dat als ik te hard over een drempel stuiter, het frontje heel soms losschiet. Dat is ook de enige keer dat het frontje er af gaat want een BX heeft een klepje voor de radio zitten.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, nee, want ik heb er al eentje gekocht?Ik wil juist USB en juist aux, dat zeg ik dus. Ik hoef geen cd speler
Ik ben wel van de nieuwerwetse rommel en sciencefiction, iets met lekker gemakkelijk en geen gezeul met die schijfjes
En bovendien is het altijd maar de vraag of het geen gejatte radio is op MP, of je betaald er alsnog te veel voor (meer dan deze nieuwe radio). Dus ik houd het lekker bij m'n 35 euro ding
Heb je al een Tomtom/navigatiesysteem gevonden trouwens?
De meeste van mijn Alfa's hadden af fabriek een plakantenne, of een eentje in de achterruit verwarming geïntegreerd, die werkten altijd perfect.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat een NIva dus helu geen antenevoorzieningen heeft![]()
ik dnek dat ze er een inhet dashbordkastej maken mken of zo, plakentenens op het raam schijnen kut te zijn?
Kvind Duetts zo gaafquote:
Ik ben dol op oude bakkenquote:Op maandag 21 juni 2010 00:18 schreef 2cv het volgende:
Ouwe zooi is gewon tof. Vuistregel: hoe ouder hoe leuker (en hoe minder erg het is als het per ongeluk geen Citroën is).
Dan vraag ik me af wat voor soort slangklem je bedoelt.quote:Op maandag 21 juni 2010 02:13 schreef Barcaconia het volgende:
Ohja, Alex die alle kloontjes kent. Volgens mij is het best makkelijk als je als mod de edithistorie kunt zien, posten onder het verkeerde account enzo
Verder heb ik net een schroevendraaier op/in mijn neus gehad toen ik zo'n kutslangklem die altijd affabriek gemonteerd zitten op waterslangen probeerde los te maken. Die dingen zitten op veerkracht geklemd en mijn schroevendraaier vond dat ik niet zoveel kracht moest zetten
Dat is serieus nog maar bij 1 iemand gebeurd dat hij zichzelf zo verraden heeft, en dat was op een moment dat we nog geen edit historie hadden als mods.quote:Op maandag 21 juni 2010 02:13 schreef Barcaconia het volgende:
Ohja, Alex die alle kloontjes kent. Volgens mij is het best makkelijk als je als mod de edithistorie kunt zien, posten onder het verkeerde account enzo
Verder heb ik net een schroevendraaier op/in mijn neus gehad toen ik zo'n kutslangklem die altijd affabriek gemonteerd zitten op waterslangen probeerde los te maken. Die dingen zitten op veerkracht geklemd en mijn schroevendraaier vond dat ik niet zoveel kracht moest zetten
quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 02:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is serieus nog maar bij 1 iemand gebeurd dat hij zichzelf zo verraden heeft, en dat was op een moment dat we nog geen edit historie hadden als mods.
En je weet bij wie dat was
RIP voor je neus!
Ikga eens op bed
Alex !! je Niva kan op de bank !!quote:Op maandag 21 juni 2010 10:49 schreef Tjabbo het volgende:
Nog iemand de enorme behoefte om zijn auto zaterdag op de dyno te zetten?
ik organiseer een rollenbankdagje bij Verhoeven in Harskamp. Komen een pleur supras, celica's turbo en skyline hokken. Er zijn nog een aantal plekken vrij. Kost je 60 piek. Als er 16 man of meer bankt kost het je 50 piek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |